شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ به دلیل همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات آموزشی» بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که به هر دلیل، قصد فعالیت در حوزه تعمیرات را دارند. مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره های آموزش تعمیرات پاناسونیک را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

آموزش تعمیرات سامسونگ توسط اساتید برتر این حوزه، در دو دوره تخصصی و عمومی و با استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی  در نمایندگی سامسونگ انجام می پذیرد. تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین روشهای بازیابی دستگاه های سامسونگ در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات سامسونگ گردد. کارآموزان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر –در ارتباط با شیوه ثبت نام در این دوره ها- به بخش های بعدی مراجعه نمایند. (در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید).

آموزش تعمیرات سامسونگ

دوره تخصصی آموزش تعمیرات سامسونگ

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات سامسونگ، تعمیرات مرتبط با هر یک از محصولات سامسونگ در یک دوره مجزا به کارآموز آموزش داده می شود. از این رو هر فرد می تواند بسته به علاقه خویش و یا بسته به بازار کار هر محصول در یکی از این دوره ها شرکت نماید و تخصص مورد نیاز را کسب نماید. در پایان هر دوره مدرکی از سوی مرکز سخت افزار ایران ارائه می گردد.

دوره عمومی آموزش تعمیر سامسونگ

دوره عمومی تعمیر سامسونگ دربردارنده مباحث پایه و ابتدایی است از همین رو مناسب برای داوطلبانی است که تسلط چندانی بر این حوزه ندارند اما قصد دارند بصورت تخصصی در حیطه تعمیرات سامسونگ فعالیت داشته باشند. به عبارتی دیگر حضور در این دوره پیش نیاز حضور در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات سامسونگ است. بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی تدریس می گردد.

شایان ذکر است آندسته از داوطلبانی که در آزمون ابتدایی (آزمون برگزار شده توسط اساتید این مرکز جهت تعیین سطح مهارت کارآموزان) امتیاز لازم را کسب کنند، نیازی به حضور در دوره عمومی تعمیرات سامسونگ نخواهند داشت و بلافاصله می توانند نسبت به ثبت نام در دوره تخصصی تعمیرات سامسونگ اقدام نمایند.

آموزش تعمیر محصولات سامسونگ

مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از دستگاه های سامسونگ آموزش داده می شود. سال‌ها تجربه، تکیه بر دانش متخصصان و به‌کارگیری تکنولوژی سازمان‌های معتبر در این مجموعه، سبب گشته تا این مرکز به اذعان بسیاری از همکاران، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه آموزش تعمیرات سامسونگ گردد.

عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی دستگاه های سامسونگ، انجام سرویس‌های جامع و تعمیرات محصولات سامسونگ، تأکید بر آموزش و تدریس ساده ترین و پیچیده ترین مباحث در حوزه تعمیرات samsung، برخورداری این مجموعه از کارگاه های متعدد آموزشی، اعطای گواهینامه و مدرک معتبر پس از اتمام هر دوره، ارائه مشاوره های رایگان در حوزه کار و اشتغال برخی از ویژگی های دوره های آموزش تعمیرات سامسونگ است که سبب گشته این مرکز بدل به انتخاب نخست کاربران گردد.

آموزش تعمیر موبایل سامسونگ

سامسونگ هر سال با طراحی و ساخت موبایل های مدرن و جذاب طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا می کند. گلکسی های سامسونگ ساخت هر سالی که باشند، دارای کیفیت بالایی هستند. اما این کیفیت گاهی نیاز به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری خاصی دارد. برای حضور در حرفه ی تعمیر موبایل، آشنایی با نحوه ی تعمیر موبایل های سامسونگ یک قانون ثبت نشده ی مهم است. در سراسر دنیا موبایل های سامسونگ کاربران زیادی دارند. بنابراین اگر تعمیرکار موبایل هستید، باید قادر به تعمیر و بازیابی گلکسی های سامسونگ باشید. فراموش نکنید که آپدیت دانش ترمیم و بازیابی موبایل برای رفع عیوب گلکسی های جدید نیز حائز اهمیت است.

چراکه سامسونگ مرتبا قابلیت های جدید منحصر به فردی مانند دوربین های چندگانه را به گوشی های خود اضافه می کند. البته جای نگرانی نیست. دوره های مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ کلیه ی گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ را در برمی گیرد. مدرسین این مجموعه با استفاده از تجهیزات فنی استاندارد، تمامی مراحل بازیابی کارایی موبایل های سامسونگ را به زبانی ساده تدریس می نمایند. تعمیر مین برد، تعمیر دوربین سلفی و اصلی، تعویض ال سی دی و تاچ، تعویض آی سی های سوخته، تعمیر بخش نرم افزاری و رفع باگ های داخلی و… برخی از عمده ترین مباحثی هستند که در کلاس های آموزشگاه تعمیرات سامسونگ ارائه می شوند.

آموزش تعمیر لپ تاپ سامسونگ

لپ تاپ های سامسونگ با ساختار ظریف و جذاب خود قابلیت های فنی و دیجیتال بسیاری را عرضه می نمایند. اما این سیستم ها نیز مانند هر لپ تاپ دیگری ممکن است با ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری گوناگون رو به رو شوند. تعمیر لپ تاپ پروسه ی حساسی است. تشخیص درست اینکه خرابی یک بخش از لپ تاپ سامسونگ به سخت افزار آن مرتبط می شود یا نه، گاهی دشوار می شود.

اما مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ عیب یابی دقیق و ریزبینانه ی لپ تاپ های سامسونگ را براساس تکنیک هایی تدریس می کند که برای کارآموزان قابل درک باشد. با حضور در کلاس های این مجموعه مطمئن باشید که رفع ایراداتی چون خرابی مادربرد، حضور ویروس، تنظیمات نادرست بایوس، اختلالات مرتبط با صفحه آبی، خرابی هارد دیسک، ناکارآمدی کیبورد، از کارافتادگی نرم افزاری تاچ پد، خرابی بخش گرافیک لپ تاپ و یا تغییر رنگ مانیتور لپ تاپ را به زبانی ساده فرا می گیرید.

آموزش تعمیر تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ یکی دیگر از محصولات پرفروش این برند قدرتمند هستند که هر سال شاهد تکنولوژی های جدیدی هستند. تعمیر این تکنولوژی جدید مسلما اطلاعات آپدیت شده و به روزی نیاز دارد. دستکاری ناشیانه ممکن است تلویزیون های ظریف و جذاب سامسونگ را به سمت مرگ هدایت کند. مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ امکانی را فراهم ساخته است که می توانید ضمن حضور در کلاس های بخش تعمیر تلویزیون؛ با طریقه ی صحیح تعمیر انواع و اقسام تلویزیون های سامسونگ آشنا شوید.

دقت داشته باشید که خرابی های تلویزیون گاهی با یک نشانه ی ثابت نمایان شوند. برای مثال روشن نشدن تلویزیون احتمال دارد ریشه در خرابی مین برد، برد پاور یا حتی خرابی دکمه ی روشن و خاموش کردن دستگاه داشته باشد. آموزشگاه تعمیرات سامسونگ تشخیص درست عیوب تلویزیون و شناسایی علائم خرابی هر بخش از تلویزیون را آموزش می دهد. خاطرنشان می نماییم که کلیه ی مراحل آموزشی در این مرکز مطابق با پارامترهای استاندارد و اصولی هستند.

آموزش تعمیر پرینتر سامسونگ

پرینتر از هر برندی که باشد در اثر استهلاک دچار عیوب ساختاری خواهد شد. مرکز آموزش تعمیرات سامسونگ با ارائه ی کلاس های کاربردی و همه جانبه مراحل تعمیر کلیه ی مشکلات احتمالی و ایرادات ریز و درشت مدل های گوناگون پرینترهای سامسونگ را تدریس می نماید. طریقه ی سرویس دهی و تمیز کردن اجزای حساس و مهمی چون درام و هد پرینترهای سامسونگ نیز در این کلاس ها سرفصل هایی را به خود اختصاص می دهند.

اساتید ما همراه شما هستند تا به صورت عملی مراحل ترمیم و بازیابی پرینترهای سامسونگ را فرا بگیرید. لازم به ذکر است که آموزش تعمیر کاغذکش، مین برد، برد پاور، تعویض کارتریج، رفع مشکل روشن نشدن پرینتر، رویارویی با مشکل گیر کردن کاغذ و سایر موضوعات تعمیراتی مرتبط با پرینترهای سامسونگ در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر ارائه می شوند.

کارآموزان با اتمام دوره آموزش تعمیرات سامسونگ بدل به یک تعمیرکار حرفه‌ای در حوزه تعمیرات سامسونگ می گردند و می توانند به راحتی جذب بازارهای کار گردند. در دوره تخصصی آموزش تعمیرات سامسونگ جدیدترین و پیشرفته ترین متدهای تعمیر به کارآموزان آموزش داده می شود و کارآموزان با تعمیر دستگاهای متعدد به آسانی می توانند فعالیت خود در حوزه تعمیرات سامسونگ را آغاز نمایند.

آموزش تعمیرات سامسونگ 02

دیگر واحدهای آموزش تعمیرات samsung

  • واحد آموزش تعمیرات مانیتور سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات دسکتاپ سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات اسپیلت سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات تبلت سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات کپی سامسونگ
  • واحد اموزش بازیابی اطلاعات سامسونگ
  • واحد آموزش تعمیرات فکس سامسونگ

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر کمپانی سامسونگ – در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد – توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، رضایت بیش از پیش کاربران سامسونگ را کسب نماید. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی سامسونگ در ایران تخصصی ترین خدمات مرتبط با هریک از دستگاه های سامسونگ را دریافت دارید. حوزه فعالیت نمایندگی سامسونگ در ایران فروش و به ویژه تعمیر تولیدات سامسونگ نظیر موبایل، تبلت، لپ‌تاپ، پروژکتور، تجهیزات شبکه، مادر برد، کارت گرافیک، مانیتور، لوازم جانبی و… است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ در ایران توسط برترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. صبر و حوصله کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایلی است که سبب پیشروی و محبوبیت نمایندگی سامسونگ در ایران گشته است. واحدهای تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *