شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل

تعمیر تلویزیون پاناسونیک با توجه به فروش بالای این محصول در بازارهای داخلی کشور نیاز بسیاری از کاربران است. همین امر سبب شده تا مراکز غیرمجاز بسیاری مدعی ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون سامسونگ گردند و تعمیراتی ناشیانه و غیرتخصصی را بر روی این دستگاه ها اِعمال کنند. اگر شما نیز کاربر و دارنده یکی از دستگاه های پاناسونیک هستید به یاد داشته باشید که در زمان خرابی دستگاه می بایست از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری ورزید و در اقدامی هوشمندانه تمامی خدمات مورد نیاز جهت تعمیر تلویزیون پاناسونیک را از یک مرکز استاندارد دریافت نمایید.

هوشمندی کاربران و تلاش در جهت دریافت خدمات تعمیر از یک مرکز مجاز و استاندارد سبب می گردد تا دستگاه ایشان کیفیت اولیه خویش را بازیابد و احتمال بازگشت عیوب ایجاد شده پس از تعمیر به کمترین میزان ممکن برسد. مهندسان و کارشناسان ما در بخش تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ضمن بهره‌مندی از سابقه ده ساله در این حوزه به دلیل حضور در دوره‌های بین‌المللی و کسب مدارک ویژه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در امر تعمیر تلویزیون پاناسونیک گشته‌اند. در صورت نیاز به هرگونه خدمات مرتبط با این دستگاه می‌توانید با حضور در این مرکز از تخصص، دانش و تجربه کارشناسان ما بهره‌مند گشته و از تعمیرات تلویزیون پاناسونیک خود در یک مرکز مجاز و معتبر آسوده‌خاطر گردید.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در محل

نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک یک مرکز اختصاصی است که فقط تلویزیون های پاناسونیک را حمایت میکند. این نمایندگی در بخش فروش و تعمیرات خدمات خیلی زیادی را برای کاربران در نظر گرفته است. تلویزیون یکی از دستگاه های پرکاربردی است که تقریبا همه منازل امروزی یک نمونه از آن را دارند. شرکت های زیادی در زمینه تولید تلویزیون فعالیت میکنند که پاناسونیک فقط یکی از آنهاست.

تلویزیون های پاناسونیک در انواع مدل های ال سی دی و ال ای دی و با تکنولوژی های مدرن و پیشرفته تولید میشوند. اگه قصد خرید یک مدل از این تلویزیون ها را دارید و یا اگر تلویزیون پاناسونیک شما خراب شده و سعی در تعمیر آن دارید، می توانید از خدمات و سرویس های انبوه نمایندگی  تعمیرات تلویزیون  استفاده کنید. همه این خدمات و سرویس ها با تضمین و ضمانت نامه های معتبر ارائه می شوند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران

اگر ساکن شهر تهران هستید و تلویزیون شما دچار هر یک از اشکالاتی که در مقاله به آن ها اشاره کرده ایم شده است، با مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید. خوشبختانه مراکز ما به تمام مناطق تهران دسترسی دارند و در صورت نیاز تکنسین به محل اعزام خواهد شد.

اگر مشکل خود را عنوان کردید و از شما خواسته شد خودتان دستگاه را به شعبه تحویل دهید، می توانید به یکی از شعب ستارخان، فرجام، پیروزی، امیر آباد یا ولیعصر مراجعه کنید. برای اطلاع از آدرس دقیق به راهنمای شعب سایت مراجعه کرده یا با اپراتورهای ما تماس بگیرید. گاهی ممکن است مشکل نرم افزاری باشد، که در این صورت با ثبت درخواست می توانید از راهنمایی آنلاین یا تلفنی بهره مند شوید. بنابراین پیش از جابجایی دستگاه تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در کرج

در شهرستان کرج هم خدمات حضوری ارائه می شود. مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون های پاناسونیک در کرج در محدوده شاهین ویلا واقع شده است. همچنین کاربران تلویزیون های پاناسونیک در سایر نقاط کرج می توانند از خدمات تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر خود بهره مند شوند.  در صورت وجود هرگونه مشکل در تلویزیون خود، می توانید با ما تماس بگیرید و مشکل را شرح دهید. اگر قابل تعمیر یا رفع با تعویض قطعه باشد، لازم است دستگاه به محل شرکت منتقل شود.

چنانچه با استعلام اپراتور از تکنسین مشخص شود که مشکل نرم افزاری است، مراحل تصویری برای شما ارسال می شوند که خودتان در خانه مشکل را برطرف کنید. توصیه می کنیم برای رفع مشکلات سخت افزاری تنها به نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید. متأسفانه در صورت دستکاری دستگاه توسط افراد غیر، پذیرش آن در مجموعه ما به مشکل روبرو خواهد شد.

خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

تعمیر برد تیکان تلویزیون پاناسونیک

رنگ تصویر در تلویزیون Panasonic  سفید و قرمز می شود، تلویزیون  صدا دارد ولی تصویر ندارد، تصویر دوتایی پخش می شود، در تصویر خطوط افقی یا عمودی نشان داده می شود؛ این قبیل مشکل مربوط به برد تیکان تلویزیون پاناسونیک می باشد. برد تیکان قطعه ای بین مین برد و فلت پنل تلویزیون است که داده ها را از مین برد دریافت کرده، پردازش می کند و در آخر به فلت تلویزیون ارسال می کند. در نتیجه اگر برد تیکان دچار مشکل شود نمی تواند داده ها را پردازش و سپس به فلت انتقال دهد.

در صورت بروز چنین مشکلاتی در تلویزیون پاناسونیک می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک تماس حاصل نمایید تا متخصصان این مرکز پس از حاضر شدن در محل مورد نظر به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه بپردازند و مشکلات آن را سریعاَ مرتفع نمایند.

تعمیر برد پاور تلویزیون پاناسونیک

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، دیر روشن شدن تلویزیون، چشمک زدن چراغ LED تلویزیون و روشن نشدن آن نشانه هایی از خرابی برد پاور تلویزیون پاناسونیک می باشد. تعمیر قطعات معیوب تلویزیون ها با توجه به حساسیت بالای این دستگاه نیازمند دانش و تبحر متخصصان است. در واحد تعمیرات تلویزیون Panasonic تکنسین های ماهری حضور دارند و قادر به تعمیر برد پاور تلویزیون شما هستند. همچنین تعمیراتِ با کیفیتِ قطعات همراه با ارائه ی تضمین صورت می گیرد.

شما کاربر گرامی در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در برد پاور تلویزیون پاناسونیک خود می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات پاناسونیک اقدام به رفع مشکل خود نمایید.

تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک

این سرویس تعمیراتی یک نمونه از خدمات واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در نمایندگی تلویزیون پاناسونیک است. امکان دارد پنل تلویزیون درگیر ایرادات و اشکالات مختلفی شود. بهتر است این ایرادات و اشکالات را شناخته و به موقع برای رفع آنها از واحد های تعمیراتی کمک بگیریم.

از جمله ایراد ها و اشکالات پنل تلویزیون پاناسونیک باید به وجود هاله های سیاه بر روی تصویر و خاموش و روشن شدن تلویزیون پاناسونیک، دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن تصویر از بالا، قطع شدن تصویر پنل تلویزیون پاناسونیک، روشن شدن تلویزیون پاناسونیک و توقف تصویر پس از چند ثانیه، بی صدا بودن تلویزیون پاناسونیک درحالی که تصویر دارد، خیس شدن پنل تلویزیون پاناسونیک، رفتن تلویزیون پاناسونیک به حالت استند بای و خارج نشدن از این حالت و سوخته شدن پنل تلویزیون پاناسونیک اشاره کرد.

تعمیر تلویزیون panasonic

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون پاناسونیک

برای تعمیر آمپلی فایر تلویزیون پاناسونیک باید این قطعه را خیلی خوب بشناسیم. آمپلی فایر قطعه ای مربوط به صداست و به شکل آی سی در تلویزیون جاسازی شده و با MCU ارتباط مستقیم دارد. تغذیه آی سی آمپلی فایر تلویزیون با ولتاژ پنج است. این آی سی با بلندگوهای دستگاه هم ارتباط مستقیم دارد. برای تعمیر آمپلی فایر تلویزیون پاناسونیک باید بررسی ها و ارزیابی های دقیقی انجام شود.

نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون می تواند علت های مختلفی داشته باشد. برای نمونه خرابی آی سی و المان هایی که با آی سی صدا در ارتباط هستند، می تواند عامل قطع و وصل شدن صدای تلویزیون باشد. در هر صورت باید بعد از بررسی و ریشه یابی دقیق مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود. تعمیر آمپلی فایر تلویزیون پاناسونیک به ابزار های حرفه ای و تخصصی کارشناسان تعمیر تلویزیون پاناسونیک نیاز دارد. در غیر این صورت تعمیر با کیفیتی انجام نمیشود و به بقیه قسمت های تلویزیون هم آسیب وارد میشود.

تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک

مین برد قطعه مهمی ست که در کارکرد کلی تلویزیون تاثیر مستقیم دارد و می تواند در اکثر مشکلات و اختلالات دستگاه مقصر باشد. وقتی چراغ استندبای تلویزیون پاناسونیک روشن نمیشود، احتمالا مین برد خراب شده، هرچند که خرابی برد پاور هم باعث ایجاد چنین اختلالی می شود. برای تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک این تشخیص صحیح و عیب یابی به موقع ست که می تواند خیلی کمک کننده باشد.

از جمله مشکلاتی که با خرابی مین برد ایجاد میشود عبارتند از روشن و خاموش شدن تلویزیون، قطع شدن تصویر تلویزیون، ایجاد خطوط رنگی عمودی روی تصویر تلویزیون و قطع شدن بک لایت تلویزیون پاناسونیک. بخش سیستم کنترل و پردازنده (CPU) تلویزیون در مین برد قرار دارد. ساختار SMD مین برد تلویزیون بسیار پیچیده ست، برای همین هم تعمیر مین برد تلویزیون به مهارت بالایی نیاز دارد.

تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک

این سرویس تعمیراتی هم توسط واحد تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ارائه می شود. متداول ترین علت خرابی بک لایت عدم توازن بین توان ال ای دی و ولت و آمپر ورودی است. برای تعمیر این بخش از تلویزیون لازم است که دامنه وسیعی از قطعات رو بررسی کنیم؛ لامپ های فلورسنت، مدارات و قطعات تامین کننده و… از جمله این قطعات هستند که باید برای تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک بررسی شوند.

با خرابی بک لایت تی وی، مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایت فعال میشوند و در نتیجه نور بک لایت تلویزیون بعد از مدتی مثلا نیم ساعت قطع میشود. بعد از تعمیر تلویزیون پاناسونیک و بک لایت، تست قطعات و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده اهمیت زیادی دارد.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل

 مشکلات رایج تلویزیون پاناسونیک

سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک

 سیاه شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک، ممکن است به دو دلیل نرم افزاری یا سخت افزاری صورت بگیرد. در صورت نرم افزاری بودن مشکل، اغلب با تغییر تنظیمات گرافیکی یا ریست کردن تلویزیون به حالت کارخانه مشکل حل می شود. در صورت سخت افزاری بودن نیز باید بررسی شود که آیا تعمیر مشکل را حل خواهد کرد یا نیاز به تعویض قطعات پنل تلویزیون وجود دارد.

چنانچه سیاه شدن صفحه تنها در بخشی از آن دیده می شود، اغلب مشکل سخت افزاری بوده و حل آن نیاز به صرف هزینه زیاد دارد. پیش از نگرانی و تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، مطمئن شوید که کابل های متصل به تلویزیون محکم هستند. اگر تلویزیون را به لپ تاپ یا دستگاه دیگری متصل کرده اید، آن را جدا کنید و ببینید مشکل رفع می شود یا خیر.

تلویزیون پاناسونیک تصویر ندارد

در برخی مواقع کاربران تلویزیون های پاناسونیک گزارش می دهند که دلیل خرابی تلویزیون پاناسونیک آن ها، از دست دادن تصویر است. با قطع شدن تصویر، عملا تلویزیون غیر قابل استفاده خواهد شد. اما بروز این مشکل تلویزیون پاناسونیک، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال ممکن است تنظیمات خاموش شدن خودکار دستگاه فعال شده باشد. خرابی بک لایت دستگاه، خرابی برد تی کان تلویزیون، بروز مشکل در برد اینورتر دستگاه، بروز مشکل در کابل ها یا ورودی های تلویزیون، خرابی برد پاور تلویزیون و مواردی از این دست همه می توانند دلیل بروز مشکل در تصویر دریافتی از تلویزیون پاناسونیک باشند.

هر کدام از این مشکلات می توانند در اثر نوسانات برقی، ورود آب و رطوبت به تلویزیون و وارد شدن ضربه به دستگاه بروز کنند. مهم ترین موارد در بین گزینه های اشاره شده در بالا، خرابی بک لایت یا برد پاور تلویزیون است که می تواند به دنبال آن تصویر تلویزیون قطع شده و تصویری دریافت نشود. در این صورت تعمیرکار باید با عیب یابی دستگاه قطعه معیوب را پیدا کرده و برای تعمیر یا تعویض آن اقدامات لازم را انجام دهد.

 تلویزیون پاناسونیک صدا ندارد

یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده در تلویزیون های پاناسونیک، قطعی صدا در این دستگاه ها است. این حالت هم می تواند به همراه قطعی تصویر باشد و هم به صورت مجزا؛ به این معنی که با وجود دریافت تصویر در دستگاه، صدای آن دریافت نمی شود. اول از همه باید ورودی های صدا را بررسی کرد و از اتصال درست آن ها مطمئن شد.

گاهی نیز تنظیمات صدای دستگاه به هم خورده است. با این حال برای خرابی تلویزیون پاناسونیک در این حالت نیز دلایل جدی تری وجود دارد. البته پیش از هر چیزی از عدم اتصال بلندگو یا اسپیکر به دستگاه نیز مطمئن شوید، چرا که در این صورت ممکن است مشکل از پخش کننده های جانبی صدا باشد. موارد دیگر که می تواند دلیل صدا نداشتن تلویزیون پاناسونیک شود شامل موارد زیر است:

  • خرابی بلند گو های تلویزیون و بروز مشکلات سخت افزاری در آن ها
  • بروز مشکل در پورت های ورودی تلویزیون مانند پورت صدا و پورت HDMI
  • خرابی مین برد تلویزیون پاناسونیک
  • خرابی برد اصلی دستگاه
  • خرابی و بروز مشکل در مین برد تلویزیون پاناسونیک یکی از موارد مهم در از دست دادن صدای دستگاه است. با تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک، می توان مشکلات تلویزیون پاناسونیک اعم از قطعی صدای دستگاه را برطرف کرد.

دلیل خطوط افقی در تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از موارد رایج در خرابی تلویزیون پاناسونیک، مشاهده خطوط افقی روی صفحه نمایش دستگاه است. این خطوط واقعا آزار دهنده هستند و کیفیت تصویر را کاملا از بین می برند. البته تعداد و شدت خطوط مشاهده شده ممکن است متفاوت باشد و به مرور زمان افزایش یابد. معمولا در اثر ضربه به تلویزیون این خطوط مشاهده می شوند. یکی از مهم ترین مواردی که می توان برای ظهور این خطوط روی نمایشگر دستگاه در نظر گرفت، خرابی و بروز مشکل در برد تیکان دستگاه است که وظیفه اصلی آن پردازش داده های مختلف در تلویزیون است.

اگر این قطعه خراب شود، داده های تصویر به خوبی دریافت نشده و خطوط افقی روی نمایشگر تلویزیون پاناسونیک مشاهده خواهد شد. خرابی و بروز مشکل در پنل تلویزیون پاناسونیک نیز می تواند دلیل مهم دیگری برای بروز این خطوط افقی روی صفحه نمایش دستگاه باشد. به هر حال هر یک از این موارد به دلیل حساسیت بالایی که دارند باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای مورد بررسی قرار بگیرد تا بعد از عیب یابی، مشکلات تلویزیون پاناسونیک برطرف شود.

یک دایره شبیه سکه روی تلویزیون پاناسونیک مشاهده می شود

یکی دیگر از موارد رایجی که به عنوان خرابی تلویزیون پاناسونیک گزارش داده می شود، مشاهده لکه های دایره شکلی شبیه یک سکه است که ممکن است در اندازه های مختلف و در قسمت های مختلف صفحه نمایش تلویزیون مشاهده شود. این لکه ها در تعداد مختلفی نیز مشاهده خواهند شد. معمولا به صورت لکه های سیاه رنگ یا خاکستری رنگ هستند و در هر قسمتی از دستگاه ظهور می کنند. در ساده ترین حالت دلیل بروز این لکه های دایره ای شکل، تجمع گرد و خاک یا رطوبت در تلویزیون است. اما با این حال مشکلات سخت افزاری جدی تری نیز می تواند دلیل بروز این لکه های سکه ای شکل باشد.

برای مثال خرابی و بروز مشکل در پنل تلویزیون پاناسونیک یکی از مهم ترین دلایل بروز این دایره ها است. سوختن پیکسل های دستگاه و بروز مشکل در بک لایت تلویزیون پاناسونیک از دیگر دلایل بروز این مشکل است. با مراجعه به یک مرکز تعمیراتی معتبر باید هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود، چرا که ممکن است این دایره ها بیشتر شده و به دیگر قسمت های تلویزیون نیز آسیب برساند. در نهایت توصیه می شود به دلیل پیچیدگی ساختار تلویزیون ها، خصوصا مدل های جدید تر این دستگاه ها حتما برای رفع مشکلات ایجاد شده در آن ها به مراکز تخصصی تعمیرات تلویزیون مراجعه کنید تا به دیگر بخش های دستگاه آسیبی وارد نشود. مرکز سخت افزار ایران یکی از مراکز معتبر تعمیراتی است که کار تعمیر تلویزیون های پاناسونیک را نیز با کیفیت بالا انجام می دهد.

  • خرابی برد پاور در تلویزیون پاناسونیک
  • خرابی و بروز مشکل در آمپلی فایر های دستگاه
  • بروز مشکل و خراب شدن پنل تلویزیون
  • خرابی بک لایت تلویزیون پاناسونیک
  • به هم خوردن تنظیمات آنتن و شبکه در تلویزیون تلویزیون
  • خرابی و بروز مشکل در ورودی های تلویزیون
  • بروز مشکلات برقی متعدد در دستگاه
  • خرابی برد تلویزیون پاناسونیک
  • خرابی صفحه نمایش تلویزیون پاناسونیک
  • عدم ارائه تصویر در تلویزیون پاناسونیک
  • قطع شدن صدا در تلویزیون پاناسونیک
  • خطوط افقی روی تلویزیون پاناسونیک مشاهده می شود
  • مشاهده لکه های سیاه و برفکی روی نمایشگر تلویزیون پاناسونیک
  • یک دایره شبیه سکه روی نمایشگر تلویزیون پاناسونیک مشاهده می شود

سوالات متداول تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

اغلب این مشکل به دلایلی مثل تنظیمات اشتباه نور و کنتراست تلویزیون رخ می دهد. البته ممکن است اشکالات سخت افزاری هم در میان باشند. توصیه می کنیم ابتدا تنظیمات را بررسی کنید و سپس مطمئن شوید که کابل های تصویر مشکلی ندارند. در نهایت اگر ایراد پابرجا بود، باید برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک خود اقدام کنید.

برخی از کانال های اچ دی جدید، از فرمت های جدید پخش استفاده می کنند. به همین دلیل هم تلویزیون های قدیمی تر قادر به دریافت سیگنال آن ها نیستند. این مشکل در واقع ایراد تلویزیون نیست. شما می توانید از گیرنده های دیجیتال جدیدتر استفاده کنید. همچنین توصیه می کنیم از تنظیم بودن آنتن خود مطمئن شوید.

امکان اتصال به اینترنت تلویزیون های هوشمند، بسیار کاربردی استف اما اغلب افراد در تنظیمات آن با مشکل روبرو می شوند و نمی توانند از آن استفاده کنند. شما می توانید این خدمات را از مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک دریافت کنید. تکنسین های نرم افزاری می توانند به راحتی مشکل را حل کرده و اتصال را برقرار کنند. بنابراین جای نگرانی از بابت وجود ایراد در دستگاه وجود ندارد.

اخبار، مقالات و سوالات متداول تلویزیون پاناسونیک

شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات و اخبار مرتبط با پاناسونیک و محصولات ارائه شده توسط این کمپانی را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تلویزیون های پاناسونیک می ‌باشند.

با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات پاناسونیک بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند.

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون پاناسونیک و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان تعمیرات تلویزیون پاناسونیک ضمن ارائه تمامی خدمات مرتبط با ترمیم و تعمیر، از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود. بعلاوه کارشناسان این مرکز جهت افزایش عمر مفید دستگاه، شیوه‌های نگهداری و اصول گردگیری این دستگاه را به شما آموزش داده و پاسخگوی تمامی سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک خواهند بود.

شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات و مطالب مرتبط با تلویزیون های پاناسونیک و دیگر محصولات این برند را با مراجعه به بخش مقالات دریافت نمایید. در این بخش مقالاتی از سوی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک ارائه گشته و در آنها سخن از جدیدترین محصولات، تکنولوژی های پاناسونیک و دیگر مطالب مرتبط به میان آمده است.

تعمیرات تخصصی تلویزیون پاناسونیک

 تعمیرات تلویزیون پاناسونیک

همانگونه که می‌دانید گاه به دلیل ابعاد و وزن بالای تلویزیون های پاناسونیک به سختی می‌توان آنها را حمل و جابجا ساخت. حال سوال این است که در زمان خرابی دستگاه و نیاز به تحویل آن به تعمیرگاه چه باید کرد؟ راهکار ما در زمان خرابی تلویزیون پاناسونیک حضور کارشناس در محل و انجام تمامی عملیات تعمیر تلویزیون در محل است.

در این روش، پس از تماس شما، کارشناس تعمیر به همراه مجموعه ای از ابزار و تجهیزات تعمیر به محلِ مورد نظر اعزام گشته و دستگاه را تعمیر می نماید. همانطور که می دانید در این روش دیگر نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و کلیه عملیات با حضور کارشناس در محل انجام می‌پذیرد. برخی از مزایای تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل عبارتند از: صرفه‌جویی در زمان و هزینه، حضور سریع کارشناس در محل و آغاز عملیات تعمیر، امکان نظارت بر عملیات تعمیر و اخذ مشاوره های مورد نیاز از کارشناس اعزامی و …. .

محصولات پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا راه‌اندازی گشت. پس از سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است. این شرکت ها به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند.

شرکت پاناسونیک تاکنون به تولید محصولات مختلف از جمله، نمایشگر پلاسما و ال سی دی، دوربین‌های دیجیتال و مدار بسته، انواع لوازم خانگی الکترونیکی، کنسول‌های بازی، انواع باتری، دی وی دی پلیر، تجهیزات صوتی، تجهیزات بهداشتی و درمانی، لوازم اداری، تلویزیون، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و… پرداخته است. شما کاربران گرامی می توانید جهت آگاهی از دیگر محصولات پاناسونیک بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک

تمامی دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی صرف‌نظر از سطح کیفی و رتبه‌ کمپانی سازندۀ آن‌ها، پس از طی عمر مفید خود، ممکن است نیاز به تعمیر و یا سرویس کلی داشته باشند و هیچ کاربری در زمان خرید یک دستگاه نمی تواند مدعی کیفیت همه جانبه دستگاه و عدم خرابی آن در ماه ها و سالهای آتی باشد.

هر دستگاهی به دلیل تأثیرات مختلف آب و هوایی و نیز استهلاک قطعات فیزیکی و یا حتی نوسانات برق، دچار ایراداتی در عملکرد گردند. آنچه که در این میان حائز اهمیت است هوشمندی کاربر در زمان خرابی دستگاه و مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت تعمیر آن است. کاربران گرامی تجهیزات پاناسونیک می توانند جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه های خویش به مرکز تعمیر تلویزیون پاناسونیک مراجعه نمایند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی تعمیر با جدیدترین متدهای روز دنیا آشنا گشته‌ و توانایی رفع غالب اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه‌ها را یافته‌‌اند.

5/5(2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *