شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات سانترال پاناسونیک

تعمیرات سانترال پاناسونیک یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین متدهای این حوزه انجام می پذیرد. شما کاربران گرامی، در صورت نیاز به سرویس های مرتبط با تعمیرات سانترال پاناسونیک، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیر پاناسونیک در محل را ثبت نمایید.

بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر سانترال Panasonic را آغاز می نمایند. کارشناسان مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک پس از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده در تلفن، اقدام به تعمیر و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل خواهند داد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر تلفن Panasonic مشمول گارانتی و ضمانت است. مدت زمان گارانتی بسته به نوع اشکال دستگاه و سرویس های ارائه شده، متفاوت است.

تعمیرات سانترال پاناسونیک

آشنایی با تلفن سانترال و عملکرد آن

دستگاه سانترال در جایگاه یک مرکزِ تلفنِ خصوصی نقش ویژه‌ای در مدیریت تماس‌ها ایفاء می‌کند. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض جعبه‌ای خالی است که پر شدنش برحسبِ خواسته و نیاز مجموعه صورت می‌گیرد. کارت‌های تعبیه شده در سانترال خود متشکل از دیود و قسمت‌های بسیار کوچک و حساس الکترونیکی هستند.

طراحی این کارت‌ها به شکلی صورت گرفته که در عین حساسیت نسبت به تغییر ولتاژ برق، کمی مقاومت داشته باشند استفاده از این دستگاه در برخی مکان‌ها -نظیر مجموعه‌هایی که برق محیط ناپایداری دارند- بسیار ضروری به‌نظر می‌رسد. مراکز تلفن سانترال در سه نوع، آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه‌ی VoIP قابل راه‌اندازی هستند.

آنالوگ‌ها نسل ابتدایی مراکز تلفن سانترال میباشد که تقریباً دیگر کاربردی ندارند و برچیده شده‌اند. در این ساختار به طور کلی از سلکتور یا رله استفاده می‌شد و امکانات محدودی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. کاربران در این ساختار به دلیل حجم بالا و سیستم مکانیکی تجهیزات، با میزان خرابی فراوانی روبه رو می‌شدند.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: کدهای برنامه ریزی سانترال

سوئیچ سانترال پاناسونیک

سوییچ‌های دیجیتال به تدریج جایگزین سوییچ‌های مخابراتی گردیدند به گونه‌ای که در حال حاضر در عموم مراکز تلفن سانترال از سیستم دیجیتال اشتفاده می‌شود. این پیشرفت به سبب ساخت IC های دیجیتالی هم چنین مبدل های آنالوگ به دیجیتال میسر گردید.

در برخی از مراکز سانترال نیز از VoIP استفاده می‌شود. در این نوع از مراکز تلفن سانترال از تکنولوژی شبکه های کامپیوتری استفاده گردیده است. در این مراکز که آخرین نسل از مراکز تلفن می باشد دیگر نیازی به کابل‌کشی‌های اختصاصی برای مرکز تلفن نیست و برای برقراری ارتباطات از بستر موجود شبکه کامپیوتری آن سازمان استفاده می گردد.

کمپانی‌های بسیاری در سطح دنیا مشغول تولید محصولات مخابراتی و سانترال‌ها هستند. برخی از این شرکت‌ها در آسیا عبارتند از: NEC ، Panasonic ،Samsung و شرکت های اروپایی و امریکایى مثل زیمنس و الکاتل. در صورت نیاز به خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات سانترال پاناسونیک می توانید به نمایندگی پاناسونیک مراجعه نمایید

واحد تعمیر تلفن های سانترال پاناسونیک

یکی از واحدهای فعال در پارت تعمیرات تلفن پاناسونیک، واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک است که در آن تخصصی ترین سرویس های بهسازی، ترمیم، ارتقاء و تعمیر مرتبط با این دستگاه ارائه می گردد. تعمیرات سانترال پاناسونیک در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانشِ تخصصی، ابزارآلاتی مطابق با فناوری‌های روز دنیا در اختیار دارند. همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک بتوانند تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این سیستم را مرتفع سازند.

متخصصان این حوزه به دلیل سال ها تجربۀ کار با این دستگاه، آشنایی جامعی با ساختار قطعات آن داشته و توانسته اند رویکردهای سازگار با دستگاه را جهت سرویس و تعمیر آن برگزینند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد.

رفع مشکلات سانترال پاناسونیک

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری سانترال پاناسونیک

سانترال های تحویل داده شده به مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک پس از طی مراحل عیب یابی و تشخیص نوع اشکال پیش آمده در آنها به یکی از دو بخش «تعمیرات سخت افزاری سانترال»، «تعمیرات نرم افزاری سانترال» و یا هر دو ارجاع داده می شوند.

کارشناسان مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک پس از عیب یابی صحیح و تشخیص علت اشکال پیش آمده در تلفن، اقدام به تعمیر و بهسازی آن نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل خواهند داد. در بخش زیر با برخی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در سانترال که در این مرکز رفع می گردند آشنا می شویم:

اشکالات سخت‌افزاری سانترال

اختلالات سخت‌افزاری دستگاه سانترال را می‌توان در دو گروه جای داد:

۱- خرابی‌های مرتبط با سیم‌کشی

۲- خرابی‌های مرکز تلفن سانترال

در اختلالات بخش نخست حضور پرسنل اجرایی مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک در محل اجرای پروژه الزامی است. لیکن در خرابی‌های نوع دوم، از آنجا که اختلال ایجاد شده مرتبط با بورد دستگاه است و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد می‌بایست قطعه معیوب جهت تعمیر و یا تعویض به مرکز تعمیر سانترال پاناسونیک انتقال داده شود.

در صورت درخواست و با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی بورد اصلی در محل پروژه نصب می‌گردد تا اختلالی در عملکرد شرکت ایجاد نگردد. در صورت نیاز به هریک از خدمات مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک و یا نیاز به حضور کارشناسان این مرکز، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با ما تماس بگیرید.

اشکالات نرم‌افزاری تلفن های سانترال

این قسم اختلالات عمدتاً ناشی از دستکارهای عمدی و یا غیرعمدی‌ای است که در برنامه‌ریزی‌های مرکز اتفاق می‌افتند. چنین اختلالاتی -در صورتی که جزیی باشند- از طریق تماس با مرکز تعمیر سانترال پاناسونیک قابل رفع و حل می‌باشند.

نکات مهم پیش از تعمیرات سانترال پاناسونیک

ممکن است سانترال بر اثر برخی مواردِ خاص دچار اشکال شود و روند فعالیت برقراری تماس را برای کاربران غیرممکن سازد. گاه کاربران سانترال تصور می‌کنند که در صورت بروز هر اشکالی می‌بایست دستگاه را به واحد تعمیرات ارجاع داد اما باید گفت که در برخی از موارد با راه‌اندازی مجدد یا همان ریست سانترال (Reset) کلیه اشکالات به وجود آمده برطرف می‌گردد. چنین اختلالاتی غالباً در مواردی رخ می‌دهد که فردی ناآشنا و غیرمتخصص بخواهد برنامه‌ریزی خاصی را در دستگاه پیاده سازد که رویدادهای اینچنینی در سانترالِ پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه زمینه‌ساز اشکالات بیشتری است.

بهتر است پیش از ارسال دستگاه به واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک، موارد زیر را چک و بررسی نمایید:

  • گوشی‌های متصل به دستگاه را چک نمایید.
  • از صحت سیم‌کشی داخلی اطمینان حاصل کنید.
  •  حالت روز و شب دستگاه سانترال را چک نمایید.
  • از عدم قطعی خط از سوی مخبرات مطمئن شوید.
  • با پرسش از اطرافیان، از عدم دستکاری دستگاه توسط فرد دیگری اطمینان حاصل نمایید.
  • برق دستگاه و ساختمان را چک نمایید.
  • از سالم بودن سیم‌های ارتباطی دستگاه نظیر سیم پاور اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بررسی موارد فوق و اطمینان از صحت تمامی آن‌ها، می‌توان حدس زد که اشکال ایجاد شده مرتبط با دستگاه سانترال می‌باشد. در این صورت می‌توانید دستگاه خود را به مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک ارسال نموده و درخواست تعمیر آن را مطرح نمایید.

تعمیرات تلفن پاناسونیک

تعمیرات تلفن پاناسونیک یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با تکیه بر تجربه و دانش فنی کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات تلفن پاناسونیک به دلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر -که بالاترین سطح سازگاری با تلفن های پاناسونیک را دارند- قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه هستند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز از جمله اقدامات مرتبط با تعمیرات سانترال پاناسونیک بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی پاناسونیک صورت می‌پذیرد.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و صاحبان دستگاه های پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در سه بخش ارائه می گردد. بخش نخست، واحد فروشگاه پاناسونیک است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد.

بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء کیفیت محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. پارت دیگر این مجموعه، مرکز آموزش تعمیرات است که تخصصی ترین مباحث مرتبط با آموزش تعمیرات کپی پاناسونیک و سایر دستگاه های این برند را به متقاضیان ارائه می دهد. شایان ذکر است در ارتباط با تجهیزات سنگینی چون دستگاه کپی، تعمیر پرینتر پاناسونیک و …، امکان ارائه خدمات با استفاده از سرویس در محل پاناسونیک امکان پذیر است.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *