شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات پروژکتور پاناسونیک از جمله خدماتی است که نمایندگی این کمپانی به کاربران خود ارائه می دهد. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و به مدد حضور مجرب ترین تکنسین های تعمیر ماشین های اداری، توانسته تعمیر پروژکتور را در سطحی تخصصی و حرفه ای انجام دهد. پروژکتور دستگاهی است که از قطعات بسیاری تشکیل شده و ترمیم آن نیازمند مهارت و تخصص بالایی می باشد.

به همین دلیل نیز فرایند ترمیم این محصول در نمایندگی رسمی پاناسونیک، بر عهده جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیر ماشین های اداری قرار دارد. مشکلاتی همچون: تغییر رنگ تصویر، وجود لکه های سیاه بر روی تصویر، مشکلات ناشی از نوسانات برق، چشمک زدن مداوم چراغ پروژکتور، خرابی لامپ تصویر و عدم شناسایی ورودی دستگاه، در فرایند تعمیرات پروژکتور پاناسونیک مورد بررسی و ترمیم قرار می گیرند. برای آشنایی بیشتر با روند تعمیر این دستگاه، به سایر بخش های وب سایت مراجعه کنید.

مشکلات رایج پروژکتور

برخی از مهم ترین مشکلاتی که در تعمیرات پروژکتور پاناسونیک مورد توجه قرار می گیرند، عبارتند از:

تغییر رنگ تصویر پروژکتور

یکی از رایج ترین مشکلات در پروژکتور که کاربران بسیاری را به تعمیرگاه می کشاند، تغییر رنگ تصویر این دستگاه می باشد. اگر تغییر رنگ اخیرا اتفاق افتاده و زمان زیادی از آن نگذشته است، مشکل به راحتی قابل حل است؛ در حالی که با گذشت و زمان و اهمیت ندادن به این مساله، تعمیر پروژکتور پاناسونیک با پیچیدگی مواجه شده و روند ساده ای نخواهد داشت.

لکه های سیاه در تصویر

وجود آلودگی و گرد و خاک در پروژکتور، موجب بروز آسیب هایی در بخش های نوری یا اپتیکالی این دستگاه می گردد. این مساله، خود را به صورت ایجاد لکه های سیاه بر روی تصویر پروژکتور نشان می دهد. رنگی و یا سایه شکل بودن این لکه ها نشان دهنده وجود گرد و خاک روی ماژول دستگاه هستند. البته در موارد نادری، ممکن است وجود لکه های سیاه در تصویر ناشی از آسیب دیدن چیپ DLP و یا بروز نقص در منشور باشد. در هر صورت، تعمیرات پروژکتور پاناسونیک در این شرایط باید هرچه زودتر و توسط افراد مجرب انجام شود.

مشکلات مربوط به برق

روشن نشدن پروژکتور، یکی از مشکلات مربوط به برق این دستگاه می باشد. منبع تغذیه، ballast، نرم افزار و سیستم خنک کننده پروژکتور را می توان قطعات مرتبط با مشکلات برق و روشن نشدن این محصول به شمار آورد. همکاران ما در واحد تعمیرات پاناسونیک ، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، اقدام به ترمیم این مشکل می نمایند.

چشمک زدن چراغ پروژکتور

یکی دیگر از مشکلات رایج پروژکتور، چشمک زدن چراغ این دستگاه است. در این حالت، چراغ دستگاه به صورت مداوم چشمک می زند که معمولا ناشی از خرابی لامپ، گرم شدن بیش از حد پروژکتور و آلودگی دستگاه می باشد. نیاز به تمیز شدن دستگاه باشد. اگر مشکلات پاور منشاء چشمک زدن چراغ پروژکتور باشد، ممکن است پای مسائل مهم تری مثل خرابی  مادربرد، خرابی بالاست، و یا وجود نقایصی در فن دستگاه باشد.

کم نور بودن تصویر پروژکتور

یکی دیگر از مواردی که در تعمیرات پروژکتور پاناسونیک مورد توجه قرار می گیرد، کم نور بودن تصویر ارائه شده توسط این محصول می باشد. جالب است بدانید که مدت زمان کارکرد لامپ می تواند در به وجود آمدن این مشکل موثر باشد. لذا باید از سالم بودن لامپ دستگاه اطمینان حاصل کرد.

روش های تعمیر پروژکتور پاناسونیک

تعمیرات پروژکتور پاناسونیک در نمایندگی این شرکت به روش های زیر انجام می گردد:

  • تمیز کردن هارد پروژکتور
  • تعمیر یا تعویض فن پروژکتور
  • کالیبره کردن ماژول رنگ در تعمیرات پروژکتور پاناسونیکـ
  • پاکسازی دقیق صفحات پلاریزه (در پروژکتورهای ال سی دی)
  • تعمیر و در صورت نیاز تعویض منشور و بلوک های نوری پروژکتور
  • تعویض لامپ پروژکتور پاناسونیک ( به عنوان آخرین راه حل)

جلوگیری از خرابی پروژکتور

پروژکتور یک دستگاه ظریف است که قطعات آن نیز از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل تعمیرات آن نیز ظرافت های خاصی داشته و می تواند هزینه بر باشد. توصیه می کنیم تا حد امکان از خرابی این دستگاه پیشگیری کرده و به این ترتیب، این هزینه ها را حذف نمایید. یکی از راه های پیشگیری از تعمیرات پروژکتور پاناسونیک، سرویس دوره ای این دستگاه می باشد.

بهتر از هر شش ماه یکبار این محصول را سرویس نمایید. در این صورت، از مشکلات احتمالی موجود در آن مطلع شده و از بروز نواقص جدی تر جلوگیری می کنید. همچنین توصیه می کنیم دستگاه خود را همواره گردگیری کرده و آن را تمیز نگه دارید. در بخش های قبلی در مورد آسیب های وجود آلودگی در پروژکتور توضیحاتی را ارئه دادیم. در نهایت، اگر با وجود رعایت این نکات دستگاه شما دچار مشکل شد، برای دریافت خدمات تعمیر پروژکتور پاناسونیک به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

تعمیرات پاناسونیک در تهران

برای برطرف شدن نقایص و مشکلات انواع گوشی موبایل، تبلت، لوازم خانگی، ماشین های اداری، پروژکتور و… پاناسونیک خود به صورت تخصصی، می توانید به واحدهای تعمیرات این نمایندگی در تهران مراجعه نمایید. این واحدها توسط مدیریت نمایندگی رسمی پاناسونیک و با هدف فراهم ساختن آسایش کاربران ایجاد شده اند. هر کدام از تولیدات کمپانی مورد بحث، در یکی از این واحدها بررسی و تعمیر می شوند. برای انجام هرچه حرفه ای تر فرایند تعمیر، این واحدها به پیشرفته ترین ابزارآلات و دستگاه های این حوزه مجهز شده اند. تکنسین ها در واحدهای تعمیرات پاناسونیک در تهران ، با بهره گیری از این ابزار، اقدام به ترمیم محصول شما در بالاترین سطح کیفی می نمایند.