شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات کامپیوتر لنوو

دارندگان کامپیوترهای لنوو می‌توانند در صورت بروز هر گونه اشکال سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو مراجعه نمایند و ایرادات ایجاد شده در دستگاه خود را مرتفع نمایند. مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کامپیوتر را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات کامپیوتر lenovo پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز خواهد رسید. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند.

در غیر اینصورت، یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی تعمیرات کامپیوتر لنوو ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

تعمیرات کامپیوتر لنوو و دیگر واحدهای تعمیرات لنوو

مدیریت مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو با برگزاری آزمونهای متعدد و آنالیز تعداد بیشماری از مهندسان متقاضی، برترین‌های این حوزه را به همکاری فراخوانده است و با تهیه پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات تعمیر برای این تیم، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات مرتبط با تعمیرات کامپیوتر لنوو گشته است.

تعمیرات کامپیوتر لنوو در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات به اثبات رسیده است. جهت آشنایی شما کاربران گرامی، با سایر خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو، در بخش زیر، دیگر واحدهای تعمیرات لنوو معرفی می‌شوند.

خدمات واحد تعمیرات کامپیوتر لنوو

  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در کامپیوتر
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری کامپیوتر
  • تعمیر مشکلات مربوط به درایو کامپیوتر
  • تعمیر هارد کامپیوتر در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو
  • تعمیر و تعویض مادربرد کامپیوتر
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو کامپیوتر و….
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش کامپیوتر به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد کامپیوتر
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع کامپیوتر
  • بازیابی اطلاعات، ترمیم و تعمیر هارد دیسک کامپیوتر
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع کامپیوتر
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر لنوو
  • تعمیرات کامپیوتر در محل
  • آموزش تعمیرات کامپیوتر لنوو
  • ارائه سرویس اورژانس کامپیوتر
  • عیب‌یابی سخت افزار کامپیوتر لنوو
  • عیب‌یابی نرم افزار کامپیوتر
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار کامپیوتر
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی کامپیوتر
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد

اخبار کامپیوتر لنوو و دیگر خبرها

بهره‌مندی مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو (بخش قطعات) از آرشیوی جامع (آرشیو جامع قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ) سبب گشته تا کیفیت تعمیرات و سرویس‌های انجام شده در این مرکز از بالاترین سطح کیفی برخوردار گردد. بعلاوه دسترسی سریع و آسان به قطعات مورد نیاز در حین تعمیر، زمینه ساز افزایش سرعت در ارائه خدمات به اذعان مراجعان این مرکز گشته است.

بازیابی اطلاعات هارد کامپیوتر / تعمیرات بدسکتور هارد / تعمیرات HardDisk کامیپوتر / ریکاوری اطلاعات هارد دیسک کامپیوتر / تعمیر هارد سوخته

کارشناسان مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو با تمرکز بر ساختار کامپیوترهای این برند محبوب و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته‌اند به گونه‌ای که عیب‌یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌‌رسانند.

تعمیرات کامپیوتر لنوو و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیراتی و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صددرصد تضمینی انجام می‌گیرد. اخبار کامپیوتر لنوو و دیگر خبرها از طریق فضای زیر قابل پیگیری است.

مقالات کامپیوتر لنوو و دیگر مقالات

یکی از تجهیزات مهم الکترونیکی و اپتیکی در انواع کامپیوترهای لنوو CD/DVDWR هستند که در این مرکز امکان تعمیر آن‌ها فراهم گشته است. برخی از عیوب رفع شده در حوزه دی‌وی‌دی و سی‌دی رام عبارتند از: رفع مشکلات مربوط به مدارات الکترونیکی موجود در انواع سیستمهای پلیر، عیب‌یابی و تعویض اپتیک دستگاهها، تعویض تسمه موتور درب، رفع عیوب موجود در انواع CD/DVDROM، عیب‌یابی و رفع اختلالات موتور اپتیک و موتور سی‌دی رام، پروگرام کردن ایپرام دستگاههای پلیر، رفع اشکال باز نشدن درب دستگاه، رفع اشکال بازوبسته شدن مداوم درب دستگاه و … .

تمامی سرویس‌های مذکور در مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو توسط خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد. مقالات مرتبط با این بخش از کامپیوتر لنوو و دیگر مقالات مرتبط از طریق فضای زیر قابل پیگیری است. مطالعه مقالات کامپیوتر لنوو و دیگر مقالات که به زبان ساده به نگارش در آمده‌اند، شما را در آشنایی با ترفندهای تعمیر کمک خواهد کرد.

انواع کامپیوتر لنوو و دیگر محصولات لنوو

انواع کامپیوتر لنوو و دیگر محصولات لنوو در این بخش معرفی خواهند شد. مطالعه این بخش کمک شایانی در افزایش اطلاعات فنی شما کاربران گرامی خواهد داشت. به ویژه اگر قصد خرید و تهیه یکی از محصولات لنوو را دارید می توانید با مطالعه ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصول مورد نظرتان در این بخش و مقایسه آن با سایر محصولات انتخاب و خرید دقیق‌تری داشته باشید.

زیبایی و استحکام، ارزش خرید بالا در برابر قیمت، عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب در دراز مدت، امکانات و قابلیت‌های بالا، کیفیت در طراحی و ساخت و مواردی از این دست ویژگی غالب محصولات لنوو است. تمامی اطلاعات درج شده در بخش زیر توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کامپیوتر لنوو گرداوری و تدوین گشته است.

سوالات متداول تعمیرات لنوو

شما کاربران گرامی دارنده هریک از محصولات لنوو که هستید می توانید با بروز هر گونه اختلال در دستگاه‌های خویش به مرکز تعمیرات لنوو مراجعه و تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه خویش را دریافت نمایید. اختلالات ایجاد شده در دستگاه شما، چه ساده باشند و چه پیچیده، کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو اطلاعات ضروری مرتبط با آن را با شما در میان می‌گذارند و با تأیید شما اقدامات لازم جهت رفع و برطرف سازی آن را آغاز می‌نمایند.

با اتمام تعمیرات، بی شک شما شاهد بازگشت کیفیت اولیه محصول و دستگاه خویش خواهید بود و لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه خواهید کرد.

در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در زمینه تعمیرات کامپیوتر لنوو و یا سایر خدمات این مرکز- نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. تخصصی‌ترین پاسخ‌ها و راهنمایی‌های ممکن را دریافت نمایید. سوالات متداول تعمیرات لنوو در بخش زیر پاسخ داده خواهند شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در ایران با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به ویژه در بخش تعمیرات کامپیوتر لنوو را به مشتریان و مشترکان عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو در ایران گردند.

نمایندگی لنوو در ایران در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی لنوو تمرکز دارد. در حوزه «تعمیرات محصولات لنوو» نیز تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبِ لنوو است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. عیوبی که ممکن است به دلیل اختلال در نوسانات برق یا استهلاک در قطعات ایجاد گشته باشند.

امتیاز شما به این نوشته