شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات اپل

برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین تعمیرات اپل، مرکزی جامع و کامل را راه اندازی کرده ایم که صفر تا صد همه اختلالات و ایرادات انواع محصولات اپل را شناسایی و برطرف می کند. در این مرکز مجموعه ای از بهترین و مدرن ترین ابزارآلات عیب یابی و تعمیر را فراهم ساخته ایم. اپل تعمیرکاران در بخش های مجزا و مستقل، هر یک از محصولات این کمپانی را مورد برررسی قرار می دهند.

این افراد در تعمیر و آنالیز محصولات اپل مهارت و تخصص ویژه دارند و به راحتی می توانند هر گونه اختلال را به درستی ریشه یابی و ریشه کن کنند. در این مرکز تمامی نیاز های کاربران اپل در ایران را شناخته ایم. بررسی های نرم افزاری و سخت افزاری روی انواع محصولات اپل در این مرکز انجام می شود. ساخت اپل آیدی و بسیاری دیگر از خدمات، با امنیت بالا و اطمینان کامل در این مرکز قابل دریافت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در حوزه تعمیرات اپل تماس بگیرید.

تعمیرات اپل

نمایندگی اپل

نماینگی اپل درگاهی امن و ایمن است که در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات اپل ارائه خدمات دارد. این نمایندگی با رعایت تمامی قوانین درون مرزی و برون مرزی توانسته است محصولاتی اصل و معتبر را از مسیر های قانونی در اختیار کاربران بگذارد. در این نمایندگی به دلیل فعالیت تماما قانونی، نه تنها می توانید از خدمات اصل و شرکتی، مستقیما و بی واسطه بهره ببرید، بلکه امکانات و تسهیلات بسیار گسترده و متنوعی نیز اختصاصا از جانب تنها نمایندگی مجاز اپل در ایران در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این امکانات و تسهیلات می توانید خریدی متمایز و مطمئن داشته باشید.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل

تمام محصولات اپل خاص و منحصر به فرد هستند. از همین رو است که تعمیرات اپل نیاز به تخصص جداگانه ای دارد. لپ تاپ های اپل یکی از همین محصولات خاص هستند که با همه کیفیت و کارایی بالایی که دارند، ممکن است دچار اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی شوند. مسلم است که برای عیب یابی و تعمیر چنین دستگاه حساسی هرگز نباید به مراکز غیر استاندارد و غیر مجاز مراجعه کرد.

از همین رو است که برای شما نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل را راه اندازی کرده ایم. در این نمایندگی صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ اپل رفع می شود. خدماتی نظیر تعمیر مادربرد لپ تاپ اپل، تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ اپل، تعمیر قاب و لولای لپ تاپ اپل، تعمیر کیبورد لپ تاپ اپل، تعمیرتاچ پد لپ تاپ اپل، تعمیر فن لپ تاپ اپل و … از جمله خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل است.

نمایندگی تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل با توجه به ویژگی های خاص این گوشی ها، کار بسیار پیچیده و نسبتا سختی است. آیفون ها جادوی تکنولوژی های جدید هستند و خصوصیات خاصه خود را دارند؛ به همین دلیل است که تعمیر گوشی اپل از عهده هر تعمیرکاری بر نمی آید. برای تعمیر گوشی اپل می توانید از نمایندگی تعمیر گوشی اپل کمک بگیرید. دپارتمان تخصصی تعمیرات اپل برای تعمیر آیفون ها از ابزار و تجهیزات مخصوص استفاده می کند.

از همین ابتدا می گوییم که نحوه کاربری شما در مشکلات و اختلالاتی که در دستگاه ایجاد می شود، بسیار تاثیرگذار است، لذا حتما به درستی از دستگاه استفاده کنید تا کمتر و محدود تر به خدمات تعمیرات اپل در حوزه آیفون نیازمند شوید. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی اپل در نمایندگی تعمیر گوشی اپل عیب یابی و تعمیر می شوند.

نمایندگی تعمیر تبلت اپل

برای تعمیر تبلت اپل باید هوشمندانه تصمیم بگیرید. این محصول، دستگاهی حساس و فوق العاده ظریف است که بی توجهی به اختلالات و مشکلات آن می تواند بسیار هزینه بر باشد. در نمایندگی تعمیر تبلت اپل برای تعمیر این محصول در حوزه نرم افزار و سخت افزار  امکانات فراوانی در اختیار است.

در دپارتمان تعمیرات اپل و در بخش تعمیر تبلت اپل انواع بردهای الکترونیکی با  تجهیزاتی پیشرفته، مدرن و ابزارآلات مخصوص برای رفع مشکل انواع تبلت اپل فراهم است. این مرکز با دارا بودن مجموعه کاملی از قطعات تبلت از جمله تاچ ، ال سی دی و آی سی های انواع تبلت اپل آماده تامین قطعات تبلت و تعمیر تبلت اپل با قیمتی اقتصادی، منطقی و منصفانه است. مشکلات نرم افزاری تبلت اپل نیز در بخش نرم افزار بررسی و رفع می شود.

نمایندگی تعمیر کامپیوتر اپل

نمایندگی تعمیر کامپیوتر اپل یکی دیگر از واحد های معتبر دپارتمان تعمیرات اپل است. این نمایندگی نیازسنجی دقیقی از کاربران انجام داده است. با بررسی های دقیق و با تعاملات گسترده خود با کاربران توانسته است حوزه نیازهای آنها را به خوبی بشناسد و برای رفع آنها از مسیر های درست و اصولی وارد عمل شود. نمایندگی تعمیر کامپیوتر اپل مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار و دستگاه ها برای عیب یابی و تعمیر و ترمیم است.

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر های اپل کار بسی دشوار و حساس است؛ اما تعمیرکاران و تکنسین های نمایندگی تعمیر کامپیوتر اپل با تکیه بر دانش و تجربه خود و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر های اپل را برطرف می کنند. این نمایندگی به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز دسترسی دارد که نیاز به تعویض قطعه را به خوبی و با امنیت بالا برطرف می سازد.

نمایندگی تعمیر محصولات اپل

کاربران کلیه دستگاه‌های اپل اعم از آیفون، آی پد، مک بوک، آی مک و … می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده خویش به نمایندگی تعمیر محصولات اپل مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های بهسازی و تعمیر مورد نیاز را دریافت نمایند. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل دستگاه و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیر اپل راهنمایی شده و سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند.

حتما شما نیز می دانید که کمپانی اپل تاکنون اجازه راه اندازی یک نمایندگی رسمی در کشور ما را صادر نکرده است از این رو هیچ مرکزی نمی تواند مدعی نمایندگی اپل را داشته باشد. نمایندگی تعمیر محصولات اپل جهت رفع این نقصان درصدد برآمده است تا کلیه خدمات مورد نیاز کاربران اپل را در زمینه تعمیر و ترمیم دستگاه هایشان به آنها ارائه نماید. به عبارتی دیگر نمایندگی تعمیر محصولات اپل به منظور تأمین نیازها و درخواست های آندسته از کاربرانی راه اندازی شده است که دارنده یکی از محصولات اپل هستند و دستگاه آنها در حال حاضر دچار خرابی و نقص گشته است.

خدمات پس از فروش اپل

آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بود، اپل واچ و اپل تی وی از جمله محصولات پر طرفدار کمپانی اپل است. در همه این تولیدات با وجود کیفیت فوق العاده در نرم افزار و سخت افزار، باز هم امکان و احتمال خرابی و بروز اختلال وجود دارد. خدمات پس از فروش واحد تعمیرات اپل در کنار شماست تا هر اختلال را به درستی ریشه یابی کند و برای رفع آن مسیر درست را انتخاب و اجرا کند.

در این واحد معتبر آرشیوی مجهز از لوازم جانبی اصل و اورجینال نیز در دسترس است. به هر دلیلی اگر محصولی از محصولات اپل نیازمند تعویض قطعه باشد، بدون شک این تعویض با یک نمونه اصل و اورجینال انجام خواهد شد. خدمات پس از فروش در واحد تعمیرات اپل محدود به خدمات شرکتی نیست. بلکه نمایندگی رسمی اپل اختصاصا امکانات ویژه نیز برای کاربران اپل در نظر گرفته است. تماس بگیرید و از چگونگی این امکانات مطلع شوید.

اخبار، مقالات و سوالات متداول تعمیرات اپل

برای دریافت به روز ترین و معتبر ترین اخبار در حوزه فعالیت کمپانی اپل، ازطریق لینک اخبار اپل اقدام کنید. در این بخش مجموعه ای از جدیدترین اخبار حوزه فناوری و تکنولوژی کمپانی اپل را مستقیما از وب سایت رسمی این شرکت منتشر می کنیم. این بخش مرجعی معتبر و قابل وثوق است تا بتوانید درباره هر اقدام و هر محصول تازه متولد شده اپل اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

اگر کاربر اپل هستید و به دنبال مرجعی معتبر می گردید که درباره چگونگی کارکرد محصولات اپل یا خرابی های رایج و یا هر آنچه را که خودتان تصور کنید، اطلاعاتی لازم دارید، می توانید از طریق لینک مقالات تعمیرگاه تخصصی اپل وارد عمل شوید. در این قسمت مجموعه ای از مفیدترین مقالات را درباره محصولات مختلف کمپانی اپل دریافت خواهید کرد.

اگر به عنوان کاربری از کاربران اپل سوال و پرسشی در ذهن دارید و به دنبال پاسخ آن هستید، می توانید از لینک سوالات متداول تعمیرات تخصصی اپل کمک بگیرید. در این بخش مجموعه ای از پرتکرار ترین سوالات در حوزه تعمیرات اپل را جمع آوری کرده ایم. این پرسش ها در بین کاربران، فراوانی بیشتری داشته است، به همین دلیل آنها را شرح و تفصیل داده ایم تا مشکل همه کاربران را پاسخ داده باشیم.

محصولات اپل

آیفون، آیپد، آیپاد، آی مک، مک بود، اپل واچ و اپل تی از جمله شناخته شده ترین محصولات نمایندگی مجاز اپل است. برای تهیه هر یک از این محصولات یا دریافت خدمات تعمیراتی در حوزه هر یک از این تولیدات می توانید روی نمایندگی مجاز اپل حسابی جداگانه باز کنید. محصولات اپل، نمونه ای از تولیدات منحصر به فرد و کاملا انحصاری هستند که نه تنها برای خرید آنها نمی توانیم به هر مرکزی اعتماد کنیم، بلکه در حوزه تعمیرات اپل نیز باید بسیار وسواس گونه وارد عمل شویم.

واحدهای تعمیرات اپل

در واحد تعمیرات اپل تمامی بخش های تعمیراتی از یکدیگر مستقل و منفک هستند. این واحد ها به صورت تعمیرگاه های مجهز و معتبر راه اندازی شده اند که هر بخش مسئولیتی تعریف شده و مشخص دارد. در این تعمیرگاه ها ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته فراهم شده است. این تجهیزات به خوبی با ساختار انحصاری تمامی محصولات اپل سازگاری دارند. اپل تعمیرکاران تنها در حوزه کاری خود فعالیت می کنند.

این افراد به دلیل آنالیز و وارسی مدل های مختلفی از محصولات اپل به خوبی با ساختار تولیدات این کمپانی و تعمیرات اپل آشنایی دارند و می توانند بهترین سرویس تعمیراتی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. تعمیرکاران هر یک از این واحد ها در دوره های مختلف تعمیرات اپل در فواصل زمانی معین شرکت می کنند تا دانش و اطلاعات خود را به روز نگه دارند و از فناوری ها و تکنولوژی هایی که کمپانی اپل در محصولات خود استفاده می کنند، عقب نمانند. در هر صورت در هر یک از واحد های تعمیرات اپل دنیایی از دانش و فناوری وجود دارد که تمامی نیاز های کاربران اپل را مرتفع می سازد.

مرکز سخت افزار ایران

نام مرکز سخت افزار ایران را همراه به یاد داشته باشید. هرگاه به دنبال مرکزی معتبر و مجاز برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه فناوری و تکنولوژی باشید، بدون شک نام مرکز سخت افزار ایران، اولین عنوانی است که به شما معرفی می شود. این مرکز با کارشناسی نیازها و تقاضاهای حوزه دیجیتال کاربران، به خوبی توانسته است تمامی نیازهای آنها را از مسیر درست و اصولی برطرف سازد. برای تماس با مرکز سخت افزار ایران از شماره های موجود در وب سایت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *