شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ

تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ، خدمات تخصصی فروش و تعمیر انواع مدل های تلویزیون سامسونگ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. کارکنان این مجموعه، با دقت و حساسیت ویژه ای از بین مجرب ترین کارشناسان دو حوزه ی فروش و تعمیرات انتخاب و دعوت به همکاری شده اند.

همچنین مدیریت این نمایندگی، حساسیت ویژه ای در بخش تجهیزات به خرج داده و کلیه ی واحدها را به پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های مورد نیاز مجهز نموده است. لازم به ذکر است که تکریم مشتری در این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در همین راستا نیز سرویس های متنوعی به کاربران ارائه می گردد. در ادامه، به معرفی ویژگی ها، خدمات و بخش های مختلف تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ می پردازیم.

تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ

می‌توان تماشای تصاویر کاملا طبیعی و زنده را در قاب تلویزیون‌های ال ای دی سامسونگ تجربه کرد چراکه از میزان کنتراست بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل دل کندن از تلویزیون‌‌های ال ای دی سامسونگ خیلی سخت است چه برسد مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید یا خراب شوند. از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون‌های ال ای دی سامسونگ که برخی از کاربران این تلویزیون‌ها با آن روبه‌رو شده‌اند می‌توان به خاموش و روشن شدن، قطع شدن تصویر چند ثانیه پس از روشن کردن تلویزیون و نداشتن تصویر اشاره کرد.

مشکلات قطع شدن تصویر چند ثانیه بعد از روشن شدن تلویزیون و همچنین صدا داشتن تلویزیون اما تصویر نداشتن آن به بروز مشکل در بک لایت تلویزیون اشاره دارند. ولی مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون به خرابی برد پاور آن اشاره دارد چراکه پاور تلویزیون وظیفه روشن کردن آن را برعهده دارد. خوشبختانه امکان تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ درصورتی که بک لایت یا برد پاور آن به مشکل خورده باشند وجود دارد. البته بهتر است تعمیرات آن را به یک مرکز تخصصی بسپارید.

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ

می‌توان اوج کیفیت ساخت را در تلویزیون‌های ال سی دی سامسونگ مشاهده کرد اما کیفیت ساخت تلویزیون‌های ال سی دی سامسونگ نمی‌تواند عواملی که موجب خرابی این تلویزیون‌ها می‌شوند را مهار کند. معمولا تلویزیون‌های ال سی دی سامسونگ به مشکلاتی شامل: دیر روشن شدن و قطع شدن تصویر دچار می‌شوند. مشکل دیر روشن شدن تلویزیون نیز مانند روشن و خاموش شدن آن به برد پاور مرتبط می‌شود.

ولی مشکل قطع شدن تصویر به خرابی برد تیکان اشاره کرد. درواقع برد تیکان آخرین مرجع پردازشی تصویر است که پس از اتمام کار این قطعه، تصویر برای نمایش به پنل تلویزیون ارسال می‌شود. درصورتی که تلویزیون ال سی دی سامسونگ شما با هر یک از این مشکلات مواجه شده است می‌توانید پروسه تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ را به نمایندگی سامسونگ بسپارید.

واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ

از جمله  مهم ترین سرویس های ارائه شده در تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ، سرویس بهسازی و تعمیر این دستگاه –یعنی تعمیر تلویزیون Samsung – است که در واحدی مجزا، توسط تیمی خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این مرکز، توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که بر ریز و درشت تمامی مدل های تلویزیون سامسونگ مسلط بوده و قادر به رفع کلیه اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری پیش آمده در آنها هستند.

دارندگان تلویزیون های سامسونگ می توانند با حضور در تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با مدل تلویزیون خویش، تخصصی ترین سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز را دریافت نمایند. در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ جهت کسب رضایت کاربران تلویزیون سامسونگ ، تمامی سرویس‌های ترمیم، تعویض و تعمیر مرتبط با مانیتورهای گوناگون تلویزیون سامسونگ اعم از پلاسما، ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند و پنل های OLED به همراه گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

نمایندگی فروش تلویزیون سامسونگ

در تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ مجموعه‌ای از برترین و پرفروش ‌ترین تلویزیون های سامسونگ فراهم شده است تا مراجعان محترم با یک بار حضور در این مرکز، بتوانند دستگاه مورد نظر خویش را انتخاب و تهیه نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در پارت فروش، تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ می باشد. متقاضیان خرید تلویزیون های سامسونگ می توانند پس از مراجعه به تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

خدمات تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ

از جمله مهم ترین خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعمیرات پاور تلویزیون samsung
  • ترمیم مشکلات صدا و تصویر انواع تلویزیون سامسونگ
  • تعویض پنل تلویزیون سامسونگ
  • تعویض قطعات معیوب تلویزیون سامسونگ با نمونه های اورجینال
  • مشاوره های تخصصی تعمیرات در تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ
  • ارائه ی گارانتی معتبر خدمات در نمایندگی تلویزیون samsung
  • فروش و عرضه ی انواع مدل های lcd سامسونگ به صورت اورجینال
  • فروش انواع led سامسونگ به صورت اورجینال
  • ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش در تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ
  • ارائه ی خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ
  • تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر بردهای تلویون سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ لیست جامعی از خدمات فروش و تعمیر محصولات این کمپانی را در خدمات خود دارد. ویژگی قابل توجه نمایندگی سامسونگ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد. مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی سامسونگ  پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد. واحدهای تعمیرات سامسونگ از جمله واحد تعمیرات سامسونگ در بخش زیر معرفی می شوند.

امتیاز شما به این نوشته