شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ

نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ ارائه کننده تمامی دستگاه‌های تولید شده در کمپانی سامسونگ به علاقمندان است. شما عزیزان می‌توانید دستگاه موردنظرتان را در پکیجی اورجینال از نمایندگی اصلی شرکت سامسونگ خریداری نمایید. از دیرباز تاکنون کاربران همواره مایل به خرید از نمایندگی اصلی برند موردنظرشان هستند. وجود دستگاه‌های فیک و تقلبی در بازار موجب گشته افرادی که تخصص زیادی ندارند نتوانند به درستی قادر به تشخیص دستگاه اصل باشند.

به همین دلیل پیشنهاد ما به کاربران این است که با در نظر گرفتن نام و اعتبار هر فروشگاه دست به انتخاب مرکزی قابل اطمینان بزنند. نمایندگی فروش کولرگازی سامسونگ با خرید محصولات از کمپانی سامسونگ با قیمت کمتر از قیمت بازار، به فروش محصولات اقدام میکند. از این طریق نرخ اخذ شده از کاربران در ازای فروش محصولات پایین‌تر از سایر مراکز فروش میباشد.

نمایندگی اپل ایران

فروش کولرگازی پرتابل سامسونگ در نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ

کولر گازی پرتابل سامسونگ یکی از مدل های با کیفیت تولید شده در کمپانی ساموسنگ به شمار میرود. این محصول مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. لازم است بدانید، قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک ‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. کولر گازی های پرتابل سامسونگ ، ساختمانی کاملاً مشابه کولر گازی پنجره ای دارند، با این تفاوت که قابل حمل بوده و در محل خاصی نصب نمی شوند.

در همه این کولر ها باید هوای کندانسور از طریق لوله پلاستیکی قابل انعطاف به بیرون هدایت شود و موارد استفاده این دستگاه بیشتر در فضاهای کوچک و اتاقکها ست. در مجموع کیفیت بالای این دستگاه، از آن کولر بسیار پرفروشی ساخته است. ارزش خرید این کالا ها نسبت به قیمت شان وعملکرد بالا باعث شده نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ ، واحد فعالی را به فروش این مدل ها اختصاص دهد.

فروش کولر گازی اینورتر سامسونگ خدمتی جدید از این کمپانی

کولرهای گازی اینورتر سامسونگ نسل جدیدی از کولر های گازی هستند که به واسطه ی تکنولوژی به کار رفته در ساختار خود، مصرف کمتری نسبت به سایر مدل های کولر گازی دارند. در نسل قدیم کولرهای گازی یا اسپلیت ها با کمپرسور دور ثابت ، عملکرد سیستم تنظیم دمای کولر بدین صورت بود که کاربر دمای مورد نظر خود را روی اسپلیت تنظیم نموده و اسپلیت یا کولر گازی نیز با تشخیص دمای محیط از طریق ترموستات داخلی به محض اینکه دمای محیط با دمای تنظیم شده روی دستگاه را یکی تشخیص می داد موتور یا کمپرسور کولر  را خاموش می کرد.

مصرف کم این کولرها باعث شده کاربران بسیاری تمایل به خرید آن ها داشته باشند. از این رو نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ ، بخش قابل توجهی را به فروش کولر گازی اینورتر سامسونگ اختصاص داده است. عزیزانی که تمایل به خرید چنین محصولاتی را دارند میتوانند به نمایندگی سامسونگ مراجعه کنند و از خدمات ویژه ی این مجموعه برخوردار شوند.

فروش کولر گازی پنجره ای سامسونگ

آیا کولر گازی پنجره ای سامسونگ برای محیط من کافیست؟ یکی از مدل های بسیار کاربردی کولر گازی های سامسونگ را میتوان مدل های پنجر های دانست. اگر از متقاضیان خرید این کولر گازی هستید، لازم است به اطلاعتان برسانیم که این مدل از اسپلیت‌های سامسونگ مجموعه ای یک تکه می باشد که همه اجزای سیکل تبرید در آن قرار می گیرد و جزو ابتدایی ترین نوع کولرگازی در بین سایر مدل ها به شمار میرود و به دلیل آنکه نیمی از دستگاه باید در محیط داخل و نیمی دیگر در محیط بیرون و در مجاورت هوای آزاد قرار می گیرد و معمولا در محل پنجره نصب می شود، به کولر گازی پنجره ای معروف هستند. این دستگاه ها می‌توانند برای اتاق‌های کوچک مناسب باشند. هم اکنون این مدل از کولر گازی در نمایندگی نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ موجود می باشد.

فروش کولر گازی اسپلیت سامسونگ

کولر گازی اسپلیت سامسونگ چه فرقی با بقیه ی مدل ها دارد؟ یکی دیگر از مدل های پرفروش کولرهای گازی سامسونگ اسپلیت ها هستند. حتما تا به حال مدل های مختلفی از آن ها را دیده اید. این مدل به دلایل مختلفی جزو محصولات پرطرفدار این کمپانی است. کولر گازی اسپلیت سامسونگ یک چرخه تبرید تراکمی را به دو قسمت تقسیم کرده و یک قسمت آن در داخل محیط ساختمان و دیگری در بیرون از ساختمان و در هوای آزاد نصب می شود.

با این کار قسمت پر سرو صدای سیکل یعنی کمپرسور، به بیرون از محیط ساختمان منتقل شده و تنها قسمت اواپراتور که وجود آن در داخل محیط ضروری می باشد. در داخل قرار می گیرد.همچنین وجود فیلتر در پنل داخلی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود. نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ ، عرضه ی چنین مدل هایی را هم به عهده گرفته است. متقاضیان خرید این کولر گازی محبوب میتوانند از طریق راه های تماس با واحد فروش، اقدامات لازم را به عمل آورند.

خدمات نمایندگی فروش سامسونگ

  • فروش تبلت
  • فروش پرینتر
  • فروش کپی
  • فروش مانیتور
  • فروش تلوزیون
  • فروش فکس
  • فروش دسکتاپ
  • مشاوره پیش از فروش
  • ارتباط با مشتریان
  • فروش قطعات محصولات سامسونگ
  • ارائه لوازم جانبی سامسونگ
  • فروش موبایل
  • فروش لپ‌تاپ
  • فروش کولر گازی

خدمات پس از فروش سامسونگ

نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ به ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ مبادرت می‌ورزد. این مرکز ، مرکز فوق تخصصی تعمیرات با ارائه گارانتی است . تسلط کادرفنی نمایندگی فروش سامسونگ بر پروسه تعمیر موجب می‌گردد کاربران پس از استفاده از محصول با افزایش کارایی آن مواجه گردند.

مرکز تعمیرات سامسونگ تاکنون به واسطه کادری مجرب موفقیت‌های ارزنده‌ای را کسب کرده است. افرادی که به خرید محصولات سامسونگ از نمایندگی فروش سامسونگ می‌پردازند نیازی برای نگرانی در زمینه دریافت گارانتی معتبر نخواهند داشت.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ ، واحدهای تعمیرات سامسونگ را در قالبی تفکیک شده راه‌اندازی کرده است. مرکز تعمیرات سامسونگ به وارد کردن قطعات اورجینال و آموزش تعمیرات سامسونگ نیز مبادرت می‌ورزد. نمایندگی سامسونگ به حدی در حیطه فعالیتی خود موفق عمل کرده است که سرمایه گذاران زیادی مایل به مشارکت در پروژه‌های شرکت هستند.

این مرکز با جذب توانمندترین تعمیرکاران کشور و به کار بردن مدرن‌ترین تجهیزات دنیا توانسته بازدهی واحد تعمیرات را به سطح قابل قبولی از کیفیت برساند . چنانچه شما عزیزان با افت عملکرد دستگاه خود مواجه شدید می‌توانید با اطمینان خاطر به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایید. ضمنا پرسنل ما پاسخگوی سوالات شما عزیزان در زمینه نحوه فعالیت نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ و تعمیرات اسپلیت سامسونگ هستند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”120″ columns_number=”8″ image_background=”false” icons_size=”25″ header_size=”h4″ content_size=”small” carousel_arrows_offset=”1rem”]

در دیگر صفحات سایت می‌توانید به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af”]
امتیاز شما به این نوشته