شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

آموزش تعمیرات لنوو یکی از دوره های تخصصی-آموزشی ارائه شده توسط نمایندگی لنوو است. ارائه این دوره در راستای برآورده سازی نیاز متقاضیان و علاقمندان حوزه تعمیر صورت پذیرفته است. داوطلبان با حضور در این دوره بر کلیه مباحث و سرفصل های تعمیرات لنوو مسلط گشته و آمادگی حضور در موقعیت های شغلی مرتبط را به بهترین شکل ممکن کسب می نمایند. همکاری با «برترین اساتید» و بهره گیری از «پیشرفته ترین امکانات آموزشی» در این مرکز سبب گشته تا «تخصص» و «مهارت» جزء لاینفک تمامی کارورزانی گردد که دوره های آموزش تعمیرات لنوو را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. دوره های آموزش تعمیرات Lenovo –صرف نظر از اینکه مرتبط با چه دستگاهی هستند- در دو دوره عمومی و تخصصی برگزار می شود.

مرکز آموزش تعمیرات لنوو

مرکز آموزش تعمیر لنوو متشکل از پارت های آموزش تعمیرات لپ‌تاپ، تبلت، آل‌این‌وان، موبایل، مانیتور وDESKTOP  است. تخصیص فضاهایی مجزا جهت آموزش تعمیر مرتبط با هر محصحول سبب گشته تا تخصصی ترین ترفندها و راهکارهای تعمیر به کاراموزان آموزش داده شود. برخورداری از کارگاه‌های تعمیر متعدد، برخورداری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات آموزشی، تخصیص بخش عمده ای از آموزش به کارگاه های عملی و فنی، تدریس تمامی متدها و روش های تعمیر (از پایه تا پیشرفته)، توجه به سطح پیشرفت متقاضیان در طول دوره، ارائه مدرک معتبر جهت اشتغال به کار از سوی مرکز سخت افزار ایران و… برخی دیگر از ویژگی های مرکز آموزش تعمیرات لنوو است.

واحدهای آموزش تعمیرات لنوو

  • واحد آموزش تعمیرات لپ تاپ لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات آل این وان لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات موبایل لنوو
  • واحد آموزش تعمیرات DESKTOP لنوو

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لنوو

دوره تخصصی آموزش تعمیرات لنوو دربردارنده کلیه مباحث تخصصی و پیشرفته در حوزه تعمیرات است. کارآموزان در این دوره، با تعمیر و آنالیز دستگاه های بیشمار، بر کلیه مباحث مسلط گشته و توانایی آن را می یابند تا در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن، دستگاه های معیوب را تعمیر کرده و به حالت اولیه بازگردانند. آموزش نوین ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بازیابی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در دستگاه های لنوو و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لنوو به کارآموزان تدریس می گردد.

دوره عمومی آموزش تعمیرات لنوو

دوره عمومی آموزش تعمیرات لنوو مناسب برای آندسته از کاربرانی است که هیچ گونه آشنایی با مباحث و ساختار دستگاه های لنوو ندارند. حضور در این دوره سبب می گردد تا کارورزان بر مباحث مذکور مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره های تخصصی تعمیرات لنوو را بیایند. بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی تدریس می گردد. در دوره های آموزش تعمیرات لنوو تخصصی ترین ترفندها و متدهای تعمیر–که توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه گردآوری گشته اند- با داوطلبان گرامی به اشتراک گذاشته شده خواهد شد.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو در ایران با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان لنوو عرضه دارد.

چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو در ایران گردند. مرکز تعمیرات لنوو نیز با بهره‌مندی از سالها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار محصولات لنوو و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمتهای مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات لنوو، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی لنوو بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات لنوو ندارند، بپرهیزید. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل دریافت است.