شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA تنها یه نمونه از خدماتیه که واحد تعمیراتی تلویزیون ال جی توسط نمایندگی ال جی ارائه میده. این دستگاه هم ممکنه مثل هر دستگاه دیگه ای درگیر اختلالات و ایراداتی بشه. هر چند که تلویزیون های ال جی کیفیت خیلی بالایی دارن و اگه درست و اصولی ازشون استفاده بشه نیاز به تعمیرات چندانی نخواهند داشت، اما با این حال توی واحد خدمات تلویزیون ال جی، تعمیرات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA و سایر مدل ها انجام میشه. بد نیست بدونین که تکنولوژی به کار رفته در این مدل از تلویزیون ال جی تکنولوژی صفحهLCD   و کیفیت تصویر اون HD ست. رزولوشن تصویر این مدل از تلویزیون ال جی 1366 × 768 و نسبت تصویر اون هم 16:9 است. دو تا بلندگو داره و برای همین هم کیفیت صدای خوبی رو ارائه میده. می تونیم تنها نقطه ضعف این دستگاه رو عدم برخورداری از درگاه‌های ارتباطی مثل درگاه USB و درگاه HDMI بدونیم؛ چون وجود این درگاه ها دیگه واقعا لازم و ضروریه. خب حالا اگه این مدل از تلویزیون شما خراب شده، می تونید برای تعمیرات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA از این واحد معتبر و تخصصی کمک بگیرید.

تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

 برخی از خدمات مربوط به تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

اکثر خرابی های این دستگاه مثل خیلی دیگه از تلویزیون ها مربوط به بخش تصویر و پنله. عدم نمایش درست تصویر، نمایش صفحه سیاه، خرابی بک لایت تلویزیون، خرابی بردهای تلویزیون، سوختگی پیکسل و مواردی مشابه اینها ممکنه توی دستگاه شما ایجاد بشه. ایرادی نداره می تونید برای اجرای خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای روی کمک های تکنسین ها این واحد خدماتی حساب کنید.

این مطلب کاربردی را از دست ندهید: چگونه تلویزیون ال جی را کانال یابی کنیم؟

دیر روشن شدن تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

اگه با همچین اختلالی روبه رو هستین باید بدونین که برد تغذیه مهمترین عامل برای این اختلال و ایراده. اگه تعمیرکار نیاز داشته باشه که برای اجرای خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA برد تغذیه رو تعمیر یا تعویض کنه،  حتما این کار رو انجام میده و حتما بهترین کیفیت رو به شما تحویل میده.

مشکلات پنل تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

شکستگی، خرابی و وجود خط های عمودی یا افقی توی پنل تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA ، یکمی میتونه نگران کننده باشه. رفع این ایراد بررسی زیادی لازم داره تا دقیقا علت اختلال مشخص بشه. چون اگه از همون اول بگیم که پنل باید تعویض بشه، هزینه زیادی متوجه کاربر میشه که معمولا هم کاربر رو مجبور میکنه که یه دستگاه جدید تهیه کنه. به همین خاطر باید با دقت و وسواس زیادی علت یابی بشه تا فقط در شرایط اضطرار و لازم (شکستگی) برای اجرای خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA ،پنل تعویض بشه.

پرش تصویر یا وجود خط‌های رنگی ثابت روی تصویر

پرش تصویر و جابجایی‌های یه دفعه ای اون روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتیه که در پنل وجود داره؛ معمولا برای خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA در این حالت هم باید پنل تعویض بشه.

خیس شدن پنل تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

با خیس شدن پنل تلویزیون ال جی بلافاصله دستگاه رو خاموش کنین و هرگز در فاصله زمانی کوتاه اونو روشن نکنین. چون پنل تلویزیون به شدت در برابر رطوبت آسیب پذیره. برای خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA در این حالت فقط از یه مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون کمک بگیرین.

سوختگی و مردگی پیکسل تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA

سوختن پیکسل باعث میشه تصویر تلویزیون سیاه بشه. البته شرکت‌های سازنده تلویزیون سال های اخیر از فناوری ‌های جدید مثل QLED و SUHD  برای تولید تلویزیون استفاده کردن تا میزان سوختگی پیکسل تلویزیون رو کاهش بِدَن. در مشکل پیکسل سوختگی باید قطعه معیوب تعویض بشه. پس برای خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA در حالت پیکسل سوختگی حتما حتما به خدمات تعویض نیاز خواهید داشت.

این مقاله را از دست ندهید: چشمک زدن چراغ تلویزیون ال جی

خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA در محل

ما برای راحتی حال شما خدمات خدمات تلویزیون ال جی مدل 42LG606FR-TA در محل رو هم راه اندازی کردیم. پس دیگه لازم نیست که برای دریافت خدمات این حوزه، تلویزیون خودتون رو با مشقت زیاد حمل کنین و به تعمیرگاه بیارین. بلکه ما تعمیرکار رو به محل مورد نظر شما می فرستیم و همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلویزیون شما رو برطرف می کنیم.

نمایندگی ال جی در کرج

نمایندگی ال جی در کرج در خدمت همه کرجی های عزیزه. توی این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار زیادی وجود داره که هر کدوم بخش مهمی از نیاز های کاربرای کرجی رو تامین میکنه. نمایندگی ال جی در کرج در بخش فروش و تعمیرات برای کاربرای خودش سرویس های ویژه ای تدارک دیده. در بخش خدمات، در واحد های جداگونه انواع محصولات ال جی رو عیب یابی و تعمیر و ترمیم میکنه و در بخش فروش هم خدمات متنوع تری رو ارائه میده. همه خدمات و سرویس ها تضمین شده و با ضمانت نامه های معتبره. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرین.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *