شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی اپل تخصص ماست . ما همیشه از بهترین کیفیت قطعات استفاده می کنیم و تعمیرات ماهرانه را ارائه می دهیم. در نمایندگی تعمیرات موبایل اپل، تلفن شما را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر می کنیم و شما همیشه هزینه ی منصفانه ای می پردازید. با توجه به این که تکنولوژی موجود در موبایل های اپل تفاوت زیادی با دیگر برند ها دارد ، لازم است تعمیرکار موبایل اپل به سخت افزار و نرم افزار موبایل اپل کاملا مسلط بوده و به دانش بین المللی تعمیرات آیفون آگاهی داشته باشد. همچنین در زمان انتخاب مرکز تعمیرات آیفون لازم است به این موضوع دقت کنید که مرکز مورد نظر، مجوزهای لازم جهت تعمیرات را داشته باشد.

قیمت های تعمیر موبایل اپل همیشه به روز است و می توانید از طریق تماس با کارشناس و گزارش مشکل قیمت تعمیر موبایل اپل را دریافت کنید. به این ترتیب، هزینه ای که می پردازید هرگز شگفتی لحظه آخری نیست!! ما تمامی خدمات ، از جمله قطعات تعویضی را ضمانت می کنیم.

تعمیر گوشی اپل

نمایندگی تعمیر موبایل اپل

گوشی‌های اپل از میزان تعمیرپذیری پایینی برخوردار هستند؛ البته این یکی از سیاست‌های همیشگی کمپانی اپل است که در تمامی محصولات اپل دیده می‌شود؛ بنابراین هر کسی نمی‌تواند با عیب‌یابی موبایل اپل، منشأ بروز مشکل نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در این دستگاه را به راحتی پیدا کرده و آن را برطرف کند از این‌رو کاربران موبایل اپل حق دارند که دغدغه و نگرانی زیادی برای پیدا کردن یک مرکز تعمیراتی معتبر داشته باشند.

اگر شما هم از کاربران موبایل اپل هستید، لازم نیست که از این نظر، نگران باشید چراکه ما به شما بهترین مرکز تعمیر انواع موبایل‌، نمایندگی تعمیر موبایل اپل را پیشنهاد می‌کنیم؛ این مرکز از تکنسین‌های متخصص و خبره‌ای برخوردار است که به خوبی با تمامی مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل اپل آشنایی دارند از این‌رو می‌توانند این دستگاه را با سرعت و کیفیت بالایی تعمیر کنند.

تعمیر موبایل اپل با گارانتی

هزینه تعمیر آیفون چقدر است؟

هزینه تعمیرات موبایل اپل و هر برند دیگری به شدت و نوع آسیب دیدگی این دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال اگر قطعات آسیب دیده باشند، نیاز به تعمیر یا تعویض آنهاست. در این صورت باید دید که قطعه آسیب دیده قابل تعمیر است یا حتما باید تعویض شود. چنانچه مشکل گوشی با تعمیر اجزای معیوب آن برطرف شود، هزینه نهایی پایین تر خواهد بود. اما اگر نیاز به تعویض قطعاتی مثل ال سی دی، باتری و … باشد، هزینه تعمیر موبایل اپل بالاتر بوده و به قیمت قطعه جدید بستگی دارد.

تعمیر موبایل اپل در تهران

برای موبایل اپل در تهران، می توانید با یکی از شعب پیشه کمک در ستارخان، ولیعصر، امیرآباد، فرجام و یا پیروزی تماس بگیرید. همکاران ما تمامی مراحل عیب یابی و تعمیر انواع گوشی های اپل را با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا انجام می دهند.

حضور جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیر آیفون در این مرکز و نظارت آنها بر مراحل تعمیر، سبب شده که مشکلات گوشی برطرف شده و عملکرد آن پس از تعمیر، به حالت عادی بازگردد. نمایندگی تعمیرات موبایل اپل در تهران با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی انواع آیفون را به شما ارائه می دهد.

تعمیر آیفون در غرب تهران

ساکنین غرب تهران می توانند برای تعمیر موبایل اپل در تهران به نمایندگی تعمیرات موبایل در ستارخان و امیرآباد مراجعه کنند. ساکنین مناطق غربی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. البته شعب دیگر نمایندگی تعمیرات موبایل apple در تهران هم برای ارائه سرویس های تخصصی تعمیر آیفون در خدمت کاربران هستند.

تعمیرات موبایل اپل در شرق تهران

برای تعمیر انواع مدل های گوشی اپل در مناطق شرقی تهران (افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه) می توانید با شعبه پیروزی یا فرجام نمایندگی تعمیر موبایل در پیشه کمک تماس بگیرید. شعب ستارخان، امیرآباد و … هم خدمات تعمیر موبایل اپل را به متقاضیان ارائه می دهند.

تعمیر آیفون در جنوب تهران

ساکنان جنوب تهران که از گوشی های اپل استفاده می کنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری، با ما تماس گرفته و در مورد تعمیر گوشی خود اطلاعات کسب کنند. بهتر است گوشی را به نمایندگی مجاز تعمیرات آن بسپارید. در مناطق جنوب تهران شعبه های ما در حال فعالیت هستند. توصیه می کنیم برای تعمیرات، به ویژه از نوع سخت افزاری، به سراغ افراد متفرقه نروید. با سپردن تعمیرات خود به مجموعه ما، از گارانتی تعمیر موبایل اپل بهره مند خواهید شد.

تعمیر گوشی اپل در شمال تهران

تعمیر گوشی اپل در شمال تهران و سایر مناطق این شهر به راحتی امکان پذیر است. چنانچه گوشی شما دچار مشکلات نرم افزاری شده باشد، می توانید با نمایندگی های ما تماس گرفته و مشکل خود را شرح دهید. در صورت امکان از راه دور راهنمایی خواهید شد. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به تحویل گوشی به نمایندگی وجود داشته باشد. لازم به ذکر است، تعمیرات سخت افزاری نیز از جمله خدمات عمده ما در شعبه تعمیرات موبایل اپل در شمال تهران است.

تعمیر گوشی اپل در کرج

برای تعمیر گوشی اپل در کرج به شکل تخصصی و حرفه ای، می توانید با نمایندگی تعمیرات موبایل در پیشه کمک تماس بگیرید. این مرکز با بهره مندی از کادری مجرب، انواع سرویس های مربوط به عیب یابی، سرویس و تعمیر موبایل apple را به دارندگان این دستگاه ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات آیفون اپل، در شاهین ویلای کرج واقع شده و به تمامی مناطق، اعم از باغستان، طالقانی، گوهردشت، عظیمیه، جهانشهر، مهرویلا، مهرشهر، هفت تیر، ماهدشت، فردیس، محمدشهر، ملارد، اندیشه، فردیس و … خدمات رسانی می کند. برای دریافت مشاوره رایگان و خدمات تخصصی تعمیر گوشی اپل در کرج، با این مرکز تماس بگیرید.

تعمیر موبایل اپل در مشهد

مشهد از جمله شهرستان هایی است که یکی از شعب نمایندگی گوشی اپل در آن وجود دارد. ساکنان محترم مشهد می توانند با اپراتورهی مجموعه تماس گرفته و از آدرس دقیق شعبه و ساعات کاری آن آگاه شوند. بهتر است پیش از مراجعه حضوری، تماس بگیرید تا مشخص سشود که آیا خدمات مورد نیاز شما رائه می شود یا خیر. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در این شعبه توسط تکنیسن های آموزش دیده انجام می شود. بنابراین احتمال اینکه مشکل دستگاه شما جزء خدمات نباشد، بسیار کم است.

تعمیرات موبایل اپل

تعمیرات موبایل اپل، به طور حرفه ای و با داشتن کادری مجرب و با سابقه در واحد تعمیر موبایل اپل انجام می پذیرد. این مرکز با داشتن گواهینامه تخصصی، این اطمینان و تضمین را به شما می دهد که تعمیر تخصصی گوشی آیفون، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام شود.

امروزه با گسترش فروش بازار گوشی های آیفون، بازار تعمیر گوشی اپل نیز افزایش یافته است. تکنسین های مرکز تعمیر گوشی اپل با استفاده از مدرن ترین روش های سرویس و کاربرد بهترین قطعات به رفع مشکلات پیش آمده برای گوشی های آیفون شما کمک می کنند. در واحد تعمیر آیفون، اگر برای مشکلات سخت افزاری نیاز به تعویض قطعات باشد، این مرکز به آرشیوی مجهز و معتبر از قطعات جانبی دسترسی دارد.

نمایندگی تعمیرات گوشی اپل تهران و کرج

خدمات تعمیر گوشی اپل

تعمیر برد گوشی اپل

خاموش شدن ناگهانی گوشی اپل یا روشن نشدن این دستگاه نشان می‌دهد که برد موبایل اپل خراب شده است و به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. اکثر اوقات خرابی برد گوشی اپل به دلیل وارد شدن ضربه سنگین به این دستگاه یا آبخوردگی آن است.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورت بروز این مشکل، موبایل خود را جهت عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی به نمایندگی تعمیر موبایل اپل بسپارید. تکنسین‌های این مرکز گوشی شما را با دستگاه‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای که در اختیار دارند مورد عیب‌یابی تخصصی قرار داده و با سرعت بالایی منشأ مشکل در این دستگاه را پیدا کرده و با تعمیرات حرفه‌ای آن را برطرف می‌کنند.

تعویض تاچ و ال سی دی موبایل اپل

اکثر کاربران به دلیل شکستگی و آسیب‌دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی اپل به نمایندگی تعمیر موبایل اپل مراجعه می‌کنند چراکه تاچ و ال سی دی آیفون جزء اولین قطعات و بخش‌های موبایل اپل هستند که در صورت افتادن این دستگاه یا وارد شدن ضربه به آن دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند.

اگر خیلی خوش شانس باشید و تاچ و ال سی دی موبایل شما در اثر ضربه آسیب ندیده باشد و تنها گلس روی آن شکسته باشد، تکنسین‌های نمایندگی موبایل اپل تنها به تعویض گلس بسنده می‌کنند. در غیر این صورت اگر ضربه وارد شده به صفحه نمایش گوشی اپل موجب شکستگی تاچ و ال سی دی آن شده باشد، تکنسین‌های نمایندگی موبایل اپل تاچ و ال سی دی این دستگاه را به طور کامل تعویض می‌کنند.

خدمات تخصصی موبایل اپل: تعمیر ال سی دی آیفون 

تعمیر باتری موبایل اپل

همانطور که می دانید باتری گوشی تامین کننده ی انرژی مورد نیاز آن است. بروز اختلال و مشکل در باتری گوشی اپل، خرابی و ضعف در عملکرد گوشی را در پی دارد. اگر گوشی اپل در مدت کوتاهی روشن می ماند یا گوشی فقط در زمان اتصال به شارژر روشن می ماند و مشکلاتی ازین دست علامتی بر خرابی باتری موبایل اپل است.

تعمیر باتری موبایل اپل یکی از تعمیرات تخصصی محسوب می شود و رعایت نکات اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما هم از کاربران موبایل اپل هستید و باتری موبایل تان دچار مشکل شده است، نمایندگی تعمیرات موبایل اپل با ابزارآلات پیشرفته و کادری متعهد آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران عزیز می باشد. در برخی مواقع نظر کارشناسان تعویض باتری گوشی اپل است که در آن صورت از قطعات اورجینال برای تعویض باتری شما استفاده می شود.

تعویض قاب پشت آیفون

یکی دیگر از قسمت‌های گوشی اپل که در معرض آسیب‌دیدگی و شکستگی قرار دارد، قاب پشت آیفون است. درصورتی که در اثر وارد شدن ضربه یا افتادن گوشی قاب پشت آن دچار آسیب‌دیدگی شده باشد، تکنسین‌های نمایندگی موبایل اپل درصورت امکان به ترمیم این بخش می‌پردازند اما اگر میزان شکستگی قاب پشتی گوشی اپل زیاد باشد راهی جزء تعویض آن نخواهند داشت.

تعمیر دوربین گوشی اپل

اگر دوربین گوشی اپل در اثر وارد شدن ضربه به این دستگاه یا افتادن آن از دست کاربر، دچار شکستگی و آسیب‌دیدگی نشده باشد، بروز یکسری اختلالات و مشکلات نرم‌افزاری موجب از کار افتادن آن می‌شود از این‌رو باید با دقت بالایی مورد عیب‌یابی و بررسی قرار بگیرد. خوشبختانه یکی دیگر از خدمات تخصصی که تکنسین‌های نمایندگی تعمیر موبایل اپل به کاربران این دستگاه ارائه می‌دهد، تعمیر دوربین گوشی اپل است؛ تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق گوشی آیفون، منشأ اصلی بروز اختلال در دوربین گوشی اپل را پیدا کرده و با سرعت و کیفیت بالایی آن را برطرف می‌کنند.

نمایندگی تعمیر آیفون

رفع مشکلات آیفون در مرکز تعمیرات

رفع مشکل شارژ نشدن موبایل اپل

شرکت اپل هزینه و زمان زیادی را صرف تحقیقات برای تولید کابل کابل لایتنینگ برگشت پذیر اختصاصی کرد. همچنین این کمپانی نرم افزاری تولید کرده است که شارژ دستگاه iOS را به صورت کاملا هوشمندانه کنترل می کند. با این حال برخی اوقات شارژ گوشی اپل با مشکل مواجه شده و به کندی صورت می گیرد.

شارژ نشدن گوشی اپل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند: استفاده از آداپتور غیر اورجینال، آسیب دیدگی کابل شارژ، گرد و غبار موجود در پورت شارژ و … . برای رفع مشکلاتی از این دست می توانید آداپتور اورجینال استفاده کنید و از سالم بودن کابل شارژ مطمئن شوید. پیشنهاد ما ارجاع گوشی اپل به نمایندگی مجاز اپل است چرا که تعمیرات موبایل اپل نیاز به دقت و تخصص بالا دارد.

رفع مشکل قطع شدن صدای آیفون

قطع شدن صدای گوشی اپل ممکن است مربوط به برنامه ها و نرم افزارهای گوشی باشد و همچنین می تواند نشان دهنده ی مشکلات سخت افزاری باشد. در اولین گام لازم است تنظیمات صدا در موبایل اپل را با دقت بررسی کنید. از حالت Safe Mode می توانید عملکرد گوشی را بدون تاثیرپذیری از برنامه ها و نرم افزارها مورد بررسی قرار دهید. برای این منظور گوشی را در حالت سیف مود اجرا کنید.

 اگر مشکلات مختلف مربوط به صدای آیفون مثل صدای گوشی، کم شدن صدا در حین مکالمه، نیامدن صدا در زمان مکالمه و موارد مشابه همچنان پابرجا بود، به این معنی است که میکروفون و اسپیکر گوشی با مشکل سخت افزاری مواجه شده است. اما اگر در حالت سیف مود صدا به حالت عادی برگشت مشکل را باید در نرم افزارها و برنامه های آیفون جستجو کنید. در صورت نیاز می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما در تعمیرات موبایل اپل استفاده کنید.

رفع مشکل آنتن دهی موبایل apple

وقتی با عبارت No Service در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه آیفون مواجه شدید یعنی تلاش برای سرویس گیری بی نتیجه بودن است! برای آنکه دلیل مشکل را پیدا کنید لازم است چندین گام ساده را پیش بروید؛

  1. مطمئن شوید سیم کارت تان سالم است.
  2. آیا آیفون تان رجیستری و فعال شده است؟
  3. آیفون باید آنلاک شده باشد.

اگر مراحل بالا کاملا رعایت شده بود حالا نوبت بررسی مشکلات گوشی اپل است. در برخی آیفون مسئله از جای دیگر آب می خورد و آن باگ موجود در شبکه بیس باند است. عجله نکنید این مشکل تنها توسط تکنسین تعمیرات موبایل apple رفع می شود.

تعمیر موبایل اپل

اهمیت تعمیر گوشی اپل در یک مرکز معتبر

مشکلات زیادی در سر راه تعمیر آیفون وجود دارد. عده ای از تعمیرکاران سودجو و غیر حرفه ای، قطعات موبایل افراد را با بی دقتی و بدون رعایت موارد حرفه ای بر روی موبایل های دیگران نصب می کنند. ترس از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی نیز بخش دیگری از نگرانی افراد است.

همچنین، بازگشت اختلال و مشکل بعد از تعمیر گوشی اپل که ناشی از استفاده از قطعات بی کیفیت است، از دیگر مشکلات تعمیر است. به این مشکلات، نگرانی از دست دادن این گوشی گران قیمت را هم بیافزایید؛ در صورت خرابی گوشی آیفون، بدون شک کاربر فشار روانی زیادی را متحمل می شود که تنها با مراجعه به یک مرکز معتبر تعمیر گوشی اپل می تواند از این فشار و استرس بکاهد.

رفع مشکلات نرم افزاری موبایل اپل

یکی از مشکلات بارز گوشی های آیفون، مشکلات نرم افزاری است که متاسفانه در اکثر مراکز، تعمیرکاران مبتدی برای رفع مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و جزئی، آسیبِ سخت افزاری شدیدی به گوشی اپل وارد می کنند و مشکلات جدی تر و بیشتری برای آیفون به وجود می آورند؛ واحد تعمیر گوشی اپل با دسترسی به مدرن ترین فایل های اصلی آیفون و با استفاده از باکس های تعمیراتی موبایل اپل در این مسیر نیز بهترین سرویس را به کاربران اپل ارائه می دهد.

خدمات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی اپل

  • رفع مشکلات تاچ پد گوشی آیفون در واحد تعمیر گوشی اپل
  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون
  • تعویض قابآیفون
  • رفع مشکل آنتن دهی گوشی آیفون
  • رفع مشکل عملکرد نامناسب دوربین گوشی اپل
  • رفع مشکل Bluetooth و Wifi گوشی آیفون
  • سرویس گوشی اپل آب خورده با دستگاه Ultrasonic
  • تعویض باتری اورجینال با گارانتی
  • پروگرام هارد گوشی اپل در واحد تعمیر آیفون
  • آنلاک گوشی آیفون
  • رفع مشکل searching در گوشی آیفون
  • رفع مشکل دوربین در گوشی اپل
  • رفع مشکلات شارژ گوشی آیفون
  • رفع مشکلات کلید Home در آیفون
  • رفع مشکل سفید شدن تصویر در گوشی آیفون
  • رفع مشکل آبی شدن صفحه در گوشی اپل
  • رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت در گوشی اپل
  • رفع مشکل کلیدهای Volume و Silent در گوشی آیفون

سؤالات متداول تعمیر آیفون

گوشی اپل من شارژ نمی شود چه کار کنم؟

برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی اپل، ابتدا مطمئن شوید که از کابل و آداپتور اصلی و سالم استفاده می کنید. سپس، پورت شارژ گوشی و کانکتور کابل را بررسی کرده و از وجود هر گونه گرد و غبار، لطمات فیزیکی یا ضربه مطمئن شوید. در صورتی که مشکل شارژ همچنان پابرجا باشد، بهتر است با نمایندگی اپل تماس بگیرید تا از خدمات تعمیر موبایل بهره مند شوید.

چرا صدای موبایل اپل من کم است؟

اغلب این ایراد به دلیل تنظیمات اشتباه رخ می دهد؛ بنابراین در وهله اول مطمئن شوید، مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد. اگر ایراد پابرجا بود، نرم افزار سیستم را آپدیت کرده و دستگاه را ریستارت کنید. در نهایت اگر مشکل رفع نشد، باید سخت افزار آن یعنی اسپیکرها و برد دستگاه بررسی شود.

علت داغ شدن آیفون من چیست؟

بالارفتن دمای گوشی ها تا حدی طبیعی است، اما اگر این دما بیش از اندازه بالا رفته باشدT نشانه ای است که باید به دنبال ریشه آن در باتری، پردازنده و هارد دستگاه باشید. همچنین باید مطمئن شوید که این ایراد به دلیل نرم افزارهای ناسازگار رخ نداده باشد. چنانچه ایراد سخت افزاری باشد، یا مشکلاتی مانند ویروسی شدن رخ داده باشد، باید توسط تکنسین تعمیر آیفون بررسی شوند.

چرا آیفون من روشن نمی شود؟

این مشکل ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است به دلیل خالی شدن باتری، خرابی نرم افزار یا مشکل سخت افزاری باشد. مطمئن شوید که دستگاه شما شارژ دارد. ممکن است ناچار به ریست فکتوری آیفون شود. در نهایت اگر ایراد پابرجا بود، باید برای تعمیرات تخصصی آیفون به نمایندگی اپل مراجعه کنید.

 چگونه می توانم آیفون خود را در صورت فریز شدن تعمیر کنم؟

هنگامی که آیفون فریز می شود و هیچ واکنشی نشان نمی دهد. می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور و دکمه کاهش صدا (یا دکمه هوم برای آیفون های قدیمی) تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر شود، آن را ریستارت کنید. اغلب چنین مشکلی به دلیل اختلالات لحظه ای رخ می دهد. به ویژه اگر ناگهانی بوده و سابقه هنگ کردن و فریز شدن نداشته باشد. در غیر این صورت باید احتمالاتی مانند ویروس، عدم سازگاری برخی برنامه ها و خرابی های سخت افزاری مثل پردازنده و هارد را در نظر داشته باشید.

چگونه می توانم مشکلات اتصال Wi-Fi را در iPhone خود حل کنم؟

اگر با مشکلات اتصال Wi-Fi مواجه هستید، می توانید این مشکل را با طی کردن موارد زیر برطرف کنید:  

  •     راه اندازی مجدد روتر و آیفون
  •     پاک کردن شبکه Wi-Fi و اتصال مجدد
  •     تنظیم مجدد شبکه

در نهایت اگر مشکل حل نشد با ما در مرکز تعمیرات آیفون تماس بگیرید.

چرا دوربین آیفون من به درستی کار نمی کند؟

اگر با مشکلات دوربین مواجه هستید، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

  •     برنامه دوربین را ببندید و دوباره آن را باز کنید
  •     آیفون خود را ریستارت کنید
  •     iOS خود را به آخرین نسخه موجود به روز کنید
  •     همه تنظیمات را بازنشانی کنید.

شما می توانید با تماس با شماره های اعلام شده در سایت، از خدمات تعمیر آیفون بهره مند شوید.

واحد تعمیرات اپل

اجرای تعمیرات اپل یکی از تخصصی ترین تعمیرات دنیای فناوری و تکنولوژی محسوب می شود. به لطف خدا و در سایه فعالیت های خالصانه و تخصصیِ تیم کوشا و پرتلاش این واحد تعمیراتی، به یکی از بهترین های این حوزه تبدیل شده است که کمتر مرکزی توانایی رقابت با این واحد ابر قدرت را دارد.

واحد تعمیراتی اپل در بخش های مجزا و کاملا تخصصی و اختصاصی فعالیت می کند و تکنسین های ویژه خود را دارد؛ از این رو هر گونه نگرانی برای کاربر به صفر می رسد و او می تواند با خیال راحت به این مرکز مجاز و استاندارد تعمیراتی اطمینان کند و از این اطمینان لذت ببرد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل از معدود شرکت هایی است که مجوز رسمی واردات و ارائه خدمات و تعمیرات محصولات اپل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان را با موفقیت اخذ نموده است و واردات تمامی تولیدات این برند معتبر را مستقیما و با رعایت همه ضوابط و قوانین انجام می دهد.

رضایت مشتریان و اعتماد آنها، معیاری تعیین کننده در میزان موفقیت این نمایندگی استاندارد و مجاز است. نمایندگی اپل با محوریت فروش و خدمات پس از فروش محصولات این کمپانی خوشنام را به کاربران خوش ذوق و خاص خود ارائه می دهد و تسهیلات ویژه تری برای آنها تدارک دیده است.

5/5(15 امتیاز)

4 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز،
      شرکت اپل معمولاً بعد از گذشت بیش از 5 سال از معرفی آیفون های خود، آپدیت های جدید را برای دستگاه های قدیمی ارائه نمی دهد. شما می تواند در گوگل جستجو کنید که آخرین آپدیت مدل آیفون شما مربوط به کدام ورژن ios است تا مشخص شود که آیا امکان آپدیت وجود دارد یا خیر.

    1. وقت بخیر دوست عزیز. برای استعلام هزینه تعمیرات گوشی اپل با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *