شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

سرویس در محل اپل

سرویس در محل اپل یکی از خدمات تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی اپل است که در راستاي رضايتمندي مشتريان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از مهندسان زبده و کارآمد انجام می پذیرد. نمایندگی اپل با بهره مندی از گسترده‌ترين مجموعه ارائه دهنده سرویس در محل و همچنين مجهزترين مركز تماس با خدمات متنوع این حوزه در خدمت همه هموطنان ارجمند است. سرعت، کیفیت، دقت، مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان، با استفاده از سیستم سرویس در محل اپل سبب گشته تا بسیاری از کاربران تمایل به استفاده از این سرویس داشته باشند. شما کاربران گرامی نیز می توانید جهت استفاده از این سیستم از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی ها، مشاوره ها و سرویس های مورد نظر را دریافت نمایید.

سرویس در محل اپل

مزایای استفاده از سرویس در محل اپل

سرویس در محل اپل برای بسیاری از کاربرانِ امروزیِ این دستگاه، ضروری و بایسته به‌نظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ظرافت بالای دستگاه حمل و جابجایی آن را دشوار ساخته است. این دشواری سبب گشته است تا بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر و سرویس در محل اپل دهند و قید جابجایی و حمل آن را بزنند.

استفاده از سرویس در محل اپل علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل اپل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

خدمات سرویس در محل اپل

  • تعمیر، سرویس و بهسازی اپل تی وی
  • سرویس در محل مک بوک اپل
  • سرویس در محل مانیتور اپل

واحدهای تعمیرات اپل

تعمیرات اپل در قیاس با تعمیرات سایر برندها از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است؛ این ویژگی همانا نبود یک نمایندگی رسمی از این برند در درون کشور است. این امر سبب گشته تا تعمیرگاه های بیشماری به ناروا خود را مرکز رسمی اپل معرفی کرده و ارائه دهنده خدمات ریز و درشت مرتبط با تولیدات آن باشند. در هر حال کاربران و دراندگان محصولات اپل در صورت بروز خرابی ناچار به مراجعه به یکی از این مراکز هستند پس بهتر آن است که پیش از مراجعه به چنین مجموعه هایی از وجود تخصص و تجهیزات در آنها مطمئن شوند.

مرکز تعمیرات اپل یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده خدمات مرتبط با تولیدات این برند است که کار خود را همزمان با ورود محصولات اپل به داخل کشور آغاز کرده و تمامی تجهیزات خویش را همزمان با تکنولوژی های این حوزه گام به گام بروز رسانی ساخته است. شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از محصولات با استفاده از روش سرویس در محل اپل قابل دریافت است.  واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می گردند.

برای بهره مندی از خدمات تخصصی نمایندگی اپل در محل از جمله تعمیر آیفون، با شماره های 54114-021 و 62948-021 در تماس باشید.

تحویل در محل اپل

تحویل در محل اپل یکی از آپشن های سرویس در محل اپل است که درباره تلفن های همراه این برند ارائه می گردد. دارندگان گوشی های آیفون می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان مرکز تعمیرات اپل تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به استفاده از سیستم تحویل در محل اپل را ثبت نمایند.

در روش تحویل در محل اپل، پیک های موجود در نمایندگی اپل، به آدرس ثبت شده اعزام گشته و دستگاه آیفون معیوب را تحویل گرفته و به تعمیرگاه مجاز اپل تحویل می دهند. دستگاه دریافت شده پس از عیب یابی صحیح و انجام هماهنگی های مورد نیاز با صاحب دستگاه، در مرکز تعمیرات اپل، تعمیر شده و مجددا توسط پیک این مرکز، به صاحب آن تحویل داده می شود. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در روش تحویل در محل و سرویس در محل اپل مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در ایران خدمات تخصصی خویش را در پارت های متعدد به کاربران ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، تمامی خدمات تعمیر، بازیابی، ترمیم و تعویض دستگاه معیوب خویش را دریافت نمایید. شما کاربران گرامی با حضور در این مراکز می توانید بی‌هیچ اغراقی، شاهد ظریف‌ترین و سریع‌ترین عملیات تعمیر محصولات اپل باشید؛ این امر به واسطۀ حضور کارشناسان زبده در بخش تعمیر و بهره مندی این بخش از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم محقق گشته است.

شایان ذکر است به دلیل سیستم و ساختار منحصربه فرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولیدات اپل، تعمیر محصولات اپل توسط افراد مبتدی و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب ها و صدمات جدی به دیگر بخشهای دستگاه، افت دائمی عملکرد و یا از کار افتادگی کامل محصول را سبب گردد. برای پیشگیری از چنین رویدادهایی بهترین اقدام مراجعه به نمایندگی اپل در ایران جهت دریافت خدمات است. خدمات مرتبط با برخی از محصولات با استفاده از روش سرویس در محل اپل قابل دریافت است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل دریافت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *