شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی اپل در کرج

نمایندگی اپل در کرج افتخار دارد اعلام کند که برای ارائه خدمات مختلف به کاربران در استان البرز در خدمت است. این نمایندگی با در نظر گرفتن نیازها و تقاضاهای کاربران در استان البرز و به منظور رفع آنها، راه اندازی شده است. در نمایندگی رسمی اپل در کرج می توانید انبوهی از خدمات را در زمینه فروش و پس از آن دریافت کنید.

با توجه به اینکه استان البرز به عنوان نزدیک ترین کلان شهر مهم در مجاورت پایتخت است، راه اندازی یک مرکز رسمی و معتبر در آن ضروری و واجب بود. لذا با تلاش های پی در پی و با همت بالا، نمایندگی اپل در کرج را راه اندازی نمودیم.

در این نمایندگی می توانید از امکانات و تسهیلات بیشماری بهره مند شوید که تضمین کننده سلامت خرید شما خواهند بود. برای مثال با شرکت در جلسات مشاوره ای رایگان و تخصصی، می توانید درباره محصول مورد نظر خود، اخبار و اطلاعات مفیدی به دست آورید و با آگاهی اقدام به خرید کنید.

نمایندگی اپل در کرج

خدمات نمایندگی اپل در کرج

نمایندگی رسمی اپل در کرج خدمات بسیاری را تحت نظارت  مرکز سخت افزار ایران  ارائه می کند. خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی اپل به دو بخش تعمیرات و فروش تقسیم بندی می شود. واحد تعمیرات با عیب یابی های دقیق و بهره مندی از مدرن ترین امکانات تمامی عیوب محصولات اپل را در مدت زمانی کوتاه برطرف می کند. متخصصان واحد تعمیرات همگی افراد دوره دیده ای هستن که به تمامی قسمت های محصولات اپل آشنایی داشته و با اعمال تعمیرات تخصصی مشکلات دستگاه را حل می کنند.

تمامی محصولات apple در واحد تعمیرات در پارت هایی مجزا از هم تعمیر می شوند. واحد فروش نیز انواع دستگاه های اپل را به صورت اورجینال به فروش می رساند. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر نیز از جمله امتیازاتی است که به مشتریان تعلق می گیرد. دریافت تمامی موارد ذکر شده در ضمانت نامه با مراجعه به نمایندگی apple در کرج امکان پذیر است. سایر خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل در کرج به شرح زیر است:

  • ارائه خدمات سرویس در محل برای همه محصولات کمپانی اپل
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه آیفون
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه آی مک
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه آی پد
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه آی پاد در نمایندگی apple در کرج
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه اپل واچ
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه اپل تی وی در نمایندگی اپل در کرج
  • اجرای و ساپورت انواع و اقسام برنامه های نرم افزاری مربوط به هر یک از محصولات apple
  • عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعه مک بوک

شماره های تماس با نمایندگی اپل در کرج

از طریق وب سایت رسمی نمایندگی اپل در کرج می توانید شماره های این نمایندگی را بیابید. ساعات کاری نمایندگی اصلی apple در کرج شنبه تا چهار شنبه 9 الی 20، پنج شنبه ها 9 الی 18  است.

به علاوه با مراجعه به وبسایت رسمی این نمایندگی می توانید اخبار و اطلاعات و سوالات متداول سایر کاربران را نیز مطالعه کنید و از تازه های کمپانی apple مطلع شوید. کارشناسان ما در واحد کال سنتر، آماده ارائه خدمات گوناگون و منحصر به فرد برای کاربران خوش سلیقه اپل در استان سرسبز البرز هستند.

نمایندگی تعمیر تمام محصولات اپل در کرج

نمایندگی فروش apple در کرج

به عنوان یک همشهری کرجی می توانید برای خرید هر یک از محصولات اپل به واحد فروش نمایندگی اپل در کرج مراجعه کنید. در این واحد با استفاده از خدمات مختلف و متمایز می توانید انتخابی منحصر و  بهینه داشته باشید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا با در نظر گرفتن فاکتور های مهم در خرید از جمله نیاز، سلیقه و بودجه، بهترین گزینه را متناسب با شرایط اختصاصی خود انتخاب کنید.

در نمایندگی رسمی اپل در کرج، همه فعالیت ها بر اساس قوانین درون مرزی و برون مرزی است و به کاربر این اطمینان داده می شود که محصول اصل را از منبعی موثق و معتبر تهیه می کند. این نمایندگی مسئولیت صفر تا صد فروش هر یک از محصولات apple را بر عهده می گیرد. آدرس و شماره های ما را از منوی بالای سایت بیابید.

نمایندگی تعمیرات اپل در کرج

برای تعمیر هر یک از محصولات اپل، واحدی جداگانه راه اندازی کرده ایم. به خوب می دانید که محصولات اپل به تنهایی دارای اجزایی پیچیده و ساختاری منحصر به فرد هستند. در بخش تعمیرات اپل در کرج، هر واحد مسئولیت عیب یابی، ترمیم و تعمیر هر یک از محصولات اپل را بر عهده دارد. تعمیرکاران در هر یک از این واحد ها دارای تجربه ای طولانی و طلا در حوزه کاری خود هستند.

به راحتی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را ریشه یابی می کنند و با توجه به اینکه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار دارند، مسیر تعویض را نیز با امنیت بالا و کیفیت مثال زدنی طی می کنند. تکنسین های هر واحد تعمیراتی، اپل تعمیرکاران مجرب و متخصصی هستند که با ساختار درونی و ویژگی های اعجاب بر انگیز همه محصولات اپل به خوبی آشنایی دارند. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان دارد.

5/5(2 امتیاز)

6 پاسخ

    1. سلام کاربر گرامی. بله نمایندگی رسمی اپل در کرج دارای خدمات پس از فروش هم می باشد

  1. عکس هام از روی گوشیم پاک شده امکان بازیابی وجود داره؟

    1. سلام . خدمات بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی توسط تکنسین های نمایندگی رسمی اپل در کرج انجام می شود.

    1. سلام کاربر گرامی. بله نمایندگی اپل در کرج دارای خدمات پذیرش در محل می باشد. برای استعلام قیمت با شماره 02154114 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *