شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات موبایل ال جی

تعمیرات موبایل ال جی یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه انجام می پذیرد. تعمیر موبایل ال جی در این مرکز در دو پارت مجزای تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری گوشی ارائه می گردد.

ارسال دستگاه معیوب به هریک از این واحدها پس از عیب یابی دقیق و بررسی های کارشناسانه انجام می پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت مربوطه تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بازیابی را دریافت نمایند.

تعمیرات موبایل ال جی

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

موبایل ال جی یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت است که کاربران ممکن است نیاز به تعمیر تخصصی آن داشته باشند. مرکز سخت افزار ایران در راستای ارائه خدماتی بی نقص به کاربران، نمایندگی LG خود را به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیراتی روز دنیا مجهز کرده و از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، دعوت به همکاری نموده است.

به همین دلیل نیز انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی در این مجموعه به شکل تخصصی ترمیم می گردند. نصب و آپدیت آنتی ویروس، ارتقاء سیستم عامل، فلش کردن گوشی، رفع مشکلات برنامه های معیوب، ریکاوری اطلاعات، ریست فکتوری، تعمیرات هارد، تعمیر ال سی دی، ترمیم تاچ، تعمیر تخصصی باتری، تعمیر یا تعویض قاب، تعمیرات آی سی، تعمیر ترانزیستور، ترمیم  diod، تعمیر ویبراتور، تعمیر اسپیکر، تعمیرات میکروفن و مواردی از این دست، از جمله مهم ترین اقداماتی هستند که برای تعمیر گوشی موبایل ال جی در نمایندگی این شرکت در مرکز سخت افزار ایران انجام می گردد.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

هزینه ی تعمیر موبایل ال جی LG

موبایل های ال جی مانند دیگر لوازم ال جی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تعمیر موبایل ال جی به تخصص و دانش حرفه ای نیاز دارد. برخی مراکز ممکن است با اخذ هزینه ای کم به ظاهر مشکل دستگاه را حل کنند، اما بعد از چند ماه شاهد بازگشت همان مشکل به همراه مشکلات جدید خواهید بود.

یعنی نه تنها قطعه ی مورد نظر تعمیر نشده بلکه سایر قطعات نیز آسیب دیده اند. لذا این مورد را فراموش نکنید که اگر کارکرد موبایل برای شما ، به مراکز معتبر مراجعه نمایید. کاربران ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی مراجعه کنند. این مشکلات اعم از وصل نشدن به وای فای، شکستن گلس گوشی، افتادن در آب، تعمیر برد و … هستند.

خدمات تعمیر گوشی ال جی

 تعمیر برد موبایل ال جی

برد از مهمترین قطعات موبایل و شامل ترانزیستور، دیود، سلف  خازن و دیگر قطعات ریز است. هنگام تعمیر برد موبایل ال جی لازم است تا تمامی این قطعات، از نظر خرابی مورد بررسی قرار گیرند. بارز ترین نشانه خرابی برد موبایل ال جی، روشن نشدن گوشی است. اتفاقاتی همچون رسیدن آب به برد گوشی، نفوذ مایعات شیمیایی به داخل گوشی، ضربه خوردن و اتصال به ولتاژ نامناسب باعث خراب شدن برد موبایل ال جی می شوند.

تعویض گلس گوشی ال جی

 باید تعویض گلس گوشی ال جی را با وسواس بیشتری انجام دهیم چرا که صفحه نمایش گوشی تنها راه ارتباطی کاربر و گوشی است. اگر با وارد شدن ضربات شدید به دستگاه شما، تاچ و ال سی دی همچنان سالم است، تعویض گلس گوشی LG می تواند گزینه مناسبی برای یک تعمیر و ترمیم حرفه ای باشد. این کار در واحد تعمیرات گوشی ال جی با استفاده از فناوری های نوین و مجهزترین دستگاه ها و چسب OCA انجام می‌شود و تضمین کیفیت را همراه خود دارد.

تعویض گلس گوشی ال جی به مراتب بسیار کم هزینه تر از تعویض ال سی دی است و این امکان را به شما می دهد که همچنان از ال سی دی اورجینال گوشی خود با همان کیفیت سابق استفاده کنید. البته اگر شرایط این تعویض را داشته باشید.

تعمیر و تعویض دوربین گوشی ال جی

توصیه می کنیم قبل از مراجعه برای تعویض یا تعمیر دوربین گوشی ال جی از تمیزی لنز دوربین و نصب آخرین ورژن برنامه و سیستم مطمئن باشید. چرا که در بسیاری از موارد مراجعه کاربران به مرکز مشکل با همین روش های ساده حل شده است.

تنظیمات صحیح دوربین را اجرا کنید. دوربین گوشی ال جی را در موقعیت های مختلف امتحان کنید. پس از اینکه آسیب شدید به دوربین گوشی LG برای شما اثبات شد برای ادامه مسیر حتما از یک مرکز معتبر کمک بخواهید؛ در غیر این صورت تبعات بدی دامن شما و گوشی تان را خواهد گرفت.

تعمیر و تعویض سی پی یو موبایل ال جی

اجرای برنامه های سنگین، اتصال وای فای و بلوتوث و کار کردن زیاد با گوشی، سرعت پردازش بیشتری را از سی پی یو طلب می کند. در مدل گوشی های ال جی که از CPU ضعیف‌تری برخوردار هستند، انجام این اقدامات باعث می شود پردازشگر نتواند همه خواسته ها را برآورده کند. اینها بخش از مشکلاتی است که حین استفاده از گوشی LG برای سی پی یو رخ می دهد. برای این منظور سی پی یو، انرژی بیشتری را از دستگاه طلب می کند که هم منجر به داغ شدن خود و هم گرم شدن قطعات دیگر از جمله باطری می شود.

عیب یابی دقیق و تعمیر به موقع از جمله مهمترین ویژگی ها هنگام تعمیر موبایل LG است. نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی با دارا بودن تخصصی ترین واحد های تعمیر قادر به بازیابی سلامت گوشی شما است. این مرکز تعمیرات گوشی ال جی را در کمترین زمان و با هزینه مناسب انجام خواهد داد.

تعویض هارد گوشی lg

تعمیر و تعویض هارد گوشی ال جی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حین استفاده از گوشی خود به خود خاموش شده باشد، یا اینکه گوشی روشن می شود ولی روی لوگوی شرکت سازنده قفل میکند. این مشکلات و مواردی ازین دست نشان دهنده ی خرابی و اختلال در هارد گوشی ال جی هستند. تعمیر هارد گوشی ال جی یکی از خدماتی است که در مرکز تعمیر موبایل ال جی به منظور حل مشکل کاربران ارائه شده است.
در برخی موارد مشکلات شدیدتر است و تعویض هارد گوشی ال‌جی تنها راه حل ممکن است. تعویض هارد گوشی LG نیز در این مرکز به دست کارشناسان حرفه ای و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و تعویض هارد انجام می پذیرد.

تعمیر مشکلات تاچ موبایل ال جی

یکی از ویژگی های مهم تکنولوژی در گوشی های هوشمند صفحه ی لمسی یا تاچ اسکرین آنهاست. در کنار تمام مزیت های این قابلیت، ممکن است مشکلاتی هم پیش بیاید که نیازمند رسیدگی دقیق و سریع این قطعه ی مهم باشد. از کار افتادن صفحه ی لمسی یکی از مشکلات کاربران گوشی های هوشمند LG است.

برخی از روش های تعمیر تاچ گوشی ال جی عبارتند از: بررسی مصرف رم موبایل، فعال سازی GPU 2D Rendering، روش تست مولتی تاچ اندروید، بوت اندروید در حالت امن، غیرفعال سازی Ambient Display و … . باید توجه داشت به دلیل حساسیت بالای گوشی LG برای تعمیر تاچ آن حتما از متخصصین مجرب کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی تمامی مشکلات موبایل ال‌جی از جمله مشکلات تاچ را عیب یابی و تعمیر می کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل در گوشی ال جی خود با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و از تخصصی ترین خدمات ما بهره مند شوید.

رفع مشکل شارژ نشدن موبایل ال جی

مشکل شارژ نشدن موبایل ال جی از جمله مشکلات دردساز در گوشی موبایل است. در برخی از مواقع با اتصال کابل شارژ به گوشی عمل شارژ رخ نمی دهد. دلایل مختلفی در شارژ نشدن موبایل LG می تواند دخیل باشد از جمله: وجود مشکل در پورت USB، خرابی کابل دستگاه، وجود گرد و غبار در دستگاه، عمر محدود باتری، خرابی آداپتور. در برخی از این موارد می توان با کالیبره کردن باتری گوشی موبایل ال‌جی از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کرد. در صورت بروز مشکل شارژ نشدن موبایل ال جی با مراجعه به نمایندگی ال جی راه حل مشکل را از متخصصین این حوزه بخواهید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات ال جی مراحل عیب یابی را با دقت تمام انجام می دهند. از مراجعه به مراکز نامعتبر برای تعمیرات موبایل خود پرهیز کنید.

رفع مشکل خاموشی موبایل ال جی

رفع مشکل خاموشی موبایل ال جی

خاموش شدن موبایل یکی از شایع ترین مشکلات کاربران حین استفاده از گوشی است. اگر شما هم از استفاده کنندگان گوشی ال جی هستید، شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که موبایلتان خاموش شود. این اتفاق به دلایل مختلفی از جمله تمام شدن شارژ باتری گوشی، داغ شدن بیش از اندازه ی گوشی، ویروسی شدن و … پیش می آید.

اگر با وجود شارژ، گوشی LG خاموش می شود باید به سالم بودن باتری گوشی شک کرد. در صورت خرابی باتری می توانید گوشی را کالیبره کرده یا باتری را تعویض کنید.

گرما از دلایل مهمی است که حتی با وجود شارژ داشتن گوشی، موجب خاموشی آن می شود. در کل گرم شدن بیش از اندازه روی عملکرد باتری و سایر قسمت ها تاثیر منفی می گذارد. به همین دلیل گوشی ال جی به محض اینکه خیلی داغ شود، به صورت خودکار خاموش می شود تا آسیبی به قسمت های دیگر وارد نشود. با انتخاب قاب مناسب، حذف برنامه های معیوب، بستن برنامه های اضافی و اقداماتی ازین دست می توان از افزایش دما گوشی جلوگیری کرد. ممکن است بپرسید مشکلات سخت افزاری هم در خاموشی گوشی ال جی نقش دارند؟ بله. مواردی مانند ضربه خوردن و خیس شدن باعث آسیب دیدگی قطعاتی مثل برد، آی سی تغذیه، باتری و سی پی یو شده و در نهایت منجر به خاموش شدن موبایل ال جی می شود. نمایندگی تعمیر موبایل ال جی با در اختیار داشتن زبده ترین تکنسین ها قادر است تمامی مشکلات موبایل ال جی شما، اعم از خاموش شدن را مرتفع نماید.

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی

اسپیکر گوشی ‌های ال جی ممکن است در اثر وارد شدن ضربات به دستگاه یا آب خوردگی مشکل پیدا کنند. علاوه بر آن تجمع آلودگی، نصب برنامه ‌های مخرب و تغییر تنظیمات صدا هم باعث اختلال در عملکرد این قطعه می ‌شوند.

معمولاً ریشه کار نکردن اسپیکر به اختلالات نرم‌ افزاری برمی‌ گردد. البته در موارد نادر خرابی‌ های سخت ‌افزاری نیز موجب خرابی آن خواهند شد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای اسپیکر می ‌توانید تعمیرات موبایل ال جی را به کارشناسان نمایندگی بسپارید. از جمله خدمات مجموعه پیشه کمک در این رابطه می ‌توان موارد زیر را نام برد:

  • برطرف کردن ایراد قطعی صدای بلندگو
  • رفع خرابی ‌های اسپیکر پشتی گوشی ال جی
  • حل مشکلات مربوط به کاهش صدای موبایل

سوالات کاربران موبایل ال جی LG

چرا تاچ گوشی ال جی کار نمی کند؟

تاچ سیستمی در گوشی است که تحت شرایطی خاص تمام فرمان های لمسی را می پذیرد و اجرا می کند. خرابی تاچ در گوشی های هوشمند امروزی می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات باشد. اگر مشکل تاچ در گوشی کاملا ناگهانی و بدون هیچ آسیب فیزیکی به وجود آمده باشد، احتمال درگیری های نرم افزاری در گوشی بسیار زیاد است و اگر پس از آسیب فیزیکی به گوشی متوجه عدم عملکرد تاچ دستگاه خود شده اید، حتما باید از نمایندگی تعمیرات گوشی ال جی کمک بگیرید تا بتوانید مشکل را حل کنید.

در صورتی که تاچ گوشی ال جی شما کار می کند، اما بسیار بسیار کند شده است و به هیچ وجه عملکرد راضی کننده ای ندارد، تلاش کنید که حافظه گوشی خود را پاک کنید و فضای لازم را برای اجرای برنامه های مهم و فرمان تاچ باز کنید. ری استارت کردن گوشی، خارج کردن سیم کارت و مموری کارت، اجرای گوشی در حالت Safe Mode،  استفاده از ریست فکتوری و کالیبره کردن تاچ گوشی ال جی روش های دیگری هستند که می توانند در رفع عملکرد ناقص تاچ دستگاه شما موثر باشند. در غیر این صورت حتما از نمایندگی تعمیرات موبایل LG کمک بگیرید.

چرا موبایل LG ناگهان خاموش می شود؟

این مشکل یکی از مشکلاتی شایعی است که کاربران بسیاری درباره علت آن از تکنسین های نمایندگی تعمیرات گوشی ال جی سوال می پرسند.

دلایل مختلفی برای این اختلال مطرح هستند که ساده ترین آن اتمام شارژ باتری است؛ اما قطعا علت خاموشی ناگهانی گوشی ال جی شما این مورد نیست، زیرا غالبا کاربران همیشه به این نکته توجه دارند و قبل از اتمام شارژ کامل دستگاه نسبت به پر کردن شارژ باتری اقدام می کنند؛ اما عوامل مهمتری نظیر عدم کارایی نمایشگر هم می تواند در این اختلال موثر باشند.

این احتمال وجود دارد که گوشی شما روشن باشد ولی نمایشگر آن کار نکند. ضربه، سقوط از ارتفاع و نفوذ آب، وجود مشکل نرم افزاری، خرابی باتری دستگاه، وجود مشکل در شارژر و یا کابل آن و نهایتا بوت لوپ می توانند به عنوان عوامل دیگری برای خاموشی های ناگهانی موبایل ال جی مطرح باشند. هر یک از این عوامل باید به طور مجزا بررسی شوند و پس از عیب یابی دقیق، مسیر تعمیر اجرا شود.

چرا موبایل LG سیم کارت را شناسایی نمی کند؟

وقتی موبایل ال جی یا هر گوشی دیگری نمی تواند سیم کارت را شناسایی کند، به این معنی است که نمی تواند مهمترین وظیفه خود را انجام دهد. یعنی کاربر نمی تواند تماس های تلفنی با گوشی برقرار کند، نمی تواند از سرویس پیامک استفاده کند و نمی تواند از نت استفاده کند. همه این امکانات پایه ‌ای و اصلی در گوشی‌ های موبایل به لطف سیم ‌کارت مقدور است. از همین جهت می توان گفت عدم شناسایی سیم‌ کارت در گوشی ‌های تلفن همراه جزء اساسی‌ترین مشکلات برای کاربران است.

می توان با روش هایی نظیر ریستارت کردن گوشی، خارج کردن باتری و سیم‌کارت  و جاگذاری دوباره آنها، قرار دادن صحیح سیم ‌کارت در جای خود، انتخاب دستی اپراتور شبکه، تغییر حالت شبکه به حالت خودکار، تمیز کردن اسلات سیم کارت، استفاده از وصله آریزا (Ariza Patch) (نیازمند روت)، فعال و غیر فعال کردن حالت هواپیما، پاک کردن داده‌های اضافه در کَش اندروید، تغییر منطقه مکانی، خاموش و روشن کردن رادیو آنتن، حذف نرم ‌افزار ‌های مشکل ساز، بازنشانی گوشی به داده‌های کارخانه، بررسی و اصلاح خرابی کد IMEI، به روز رسانی سیستم عامل گوشی، بازنشانی تنظیمات شبکه و بررسی وضعیت رجیستری گوشی این مشکل را حل کنید. بدیهی است که در اجرای بعضی از این راه حل ها نیاز دارید که از نمایندگی تعمیرات موبایل LG کمک بگیرید.

چرا موبایل ال جی هنگ می کند؟

این مشکل هم در میان کاربران به عنوان یک مشکل رایج شناخته شده است تا جایی که هر کاربر حداقل یک بار تجربه هنگ کردن گوشی خود را دارد. اگر بیش از ظرفیت و قابلیت هایی که شرکت سازنده برای گوشی در نظر گرفته است، از آن انتظار داشته باشید و بدون در نظر گرفتن ظرفیت سخت افزاری از گوشی خود استفاده کنید، نباید از هنگ کردن یا کند شدن سرعت دستگاه خود متعجب شوید. عوامل نظیر نصب و استفاده از برنامه ها و اپ های منسوخ شده یا مشکل دار، خراب بودن کارت حافظه یا ویروسی بودن آن، استفاده از چندین برنامه سنگین به صورت همزمان و استفاده مدام از اینترنت می تواند در این اختلال موثر باشند.

شما می توانید با اجرای روش هایی همچون راه اندازی مجدد گوشی، ریست سخت افزاری، ریست فکتوری کردن گوشی، بروز رسانی به ورژن جدید اندروید، غیر فعال کردن Location Services، انتقال اپ ها از حافظه داخلی به SD کارت، حذف برنامه های غیر ضروری، عدم نصب برنامه های زاید، فریز کردن برنامه ها، خروج مناسب از اپ ها، عدم استفاده از گوشی زمان که گرم است، غیرفعال کردن انیمیشن ها بر روی Lock Screen و زمینه گوشی، استفاده از آنتی ویروس و غیر فعال کردن و حذف برنامه های پیش فرض اندروید این مشکل را مدیریت کنید. نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی این مشکل را در هر صورت برای شما رفع می کند.

چرا موبایل ال جی داغ می شود؟

از جمله عواملی که منجر به داغ شدن موبایل‌ ال جی می‌ شوند، می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویروسی شدن تلفن همراه
  • کار کردن طولانی مدت با دستگاه
  • اجرای اپ ها و بازی های حجیم
  • روشن بودن دائمی دیتای گوشی
  • آسیب دیدن باتری یا شارژر
  • اختلالات نرم افزاری

افزایش حرارت تلفن هوشمند به قطعات سخت افزاری آن صدمه می رساند. لذا برای جلوگیری از داغ شدن تلفن ‌های ال جی بهتر است نرم ‌افزارهای بلا استفاده را ببندید. همچنین خارج کردن دستگاه از قاب آن یا استفاده از آنتی ویروس‌ های قوی نیز می‌ تواند در این زمینه موثر باشد. در صورتی که با این اقدامات مشکل حل نشد، باید برای تعمیرات موبایل ال جی از طریق نمایندگی مجاز اقدام کنید.

تعمیرات موبایل ال جی و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

تعمیرات موبایل ال جی در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های موبایل ال جی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آنها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیر موبایل ال جی است.

تعمیرات گوشی ال جی در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند. از همین روست که مدیریت مرکز تعمیر موبایل LG تمامی پارامترهای لازم جهت انجام تعمیرات را در نظر داشته و تأکید ویژه‌ای بر پیاده ساختن آنها در این مجموعه داشته است. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی ال جی

نمایندگی LG ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات شرکتی است که در سال‌های اخیر بر تولید گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت تمرکز داشته است. این شرکت گوشی‌ هایی را تولید می‌کند که با فن‌آوری به ‌روز و طرح ‌های بدیع و تازه، تجربه ‌ای بهینه از تلفن همراه را در اختیار مشتریان در سراسر جهان قرار می‌دهد. با نگاهی به تاریخچه و عملکرد این شرکت شاهد اشتیاق این شرکت به ساخت تجهیزاتی با کاربری ساده‌تر و آسوده‌تر هستیم.

شرکت ال‌ جی در واقع حاصل ادغام دو شرکت کره‌ای (lucky) و (Gold Star) می‌باشد که با ساخت بسیاری از لوازم‌خانگی مانند رادیو و تلویزیون به سمت حوزۀ پیشرفتۀ دیجیتال حرکت کرد و موفق به توسعه‌ قلمرو خود و رقابت با غولهای جهانی این صنعت شد. جهت اطلاع از تازه ترین تولیدات کمپانی ال جی این بخش را مطالعه نمایید. جدیدترین محصولات نمایندگی ال جی همزمان با ورود محصولات به بازار در این قسمت معرفی خواهند شد.

تعمیرات تخصصی گوشی ال جی

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

تعمیرات موبایل ال جی از آن دست خدماتی است که غالب کاربران دستگاه های دل به آن نیاز پیدا خواهند کرد زیرا تولیدات ال جی اگرچه بهره مند از پیشرفته ترین ساختار و تکنولوژی هستند لیکن به دلایل متعددی ممکن است دچار ایراد و اختلال گردند. پارت تعمیرات ال جی در راستای ارائه خدمات تخصصی به کاربران این برند، تیمی از زبده ترین مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.

بهره مندی مرکز تعمیرات LG از «کارشناسان متبحر» و «تجهیزات پیشرفته» سبب گشته تا این مرکز موفق به رفع و حل دشوارترین و پیچیده ترین اشکالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گردد و کاربران صرف نظر از نوع دستگاه و اشکال ایجاد شده در آن، بتوانند کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابند. اخبار مرکز تخصصی ال جی از طریق فضای زیر با شما در میان گذاشته خواهد شد.

نمایندگی ال جی و مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی

نمایندگی ال جی درصدد برآمده تا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود و بهسازی دستگاه های ال جی را به کاربران ارائه نماید. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های ال جی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

تسلط کارشناسان نمایندگی LG بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های معیوب تحویل داده شده با این مرکز به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. برخی از راهکارها و ترفندهای بکار رفته جهت تعمیر دستگاههای ال جی در قالب مقالاتی در بخش زیر ارائه خواهند گشت. مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

تعمیرات ال جی و سوالات متداول تعمیر موبایل ال جی

کاربران دستگاه‌های ال جی باید بدانند که تعمیرات LG لزوماً به معنی رفع خرابی‌ها و عیوب ایجاد شده در دستگاه نیست بلکه تمامی عملیات مربوط به نگهداری، گردگیری، استفاده از مواد اولیه عالی و … را نیز شامل می‌گردد. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات ال جی ضمن رفع و حل تمامی عیوب و خرابی‌های ایجاد شده در دستگاه‌های LG، ارائه‌دهندۀ تمامی خدماتی هستند که توجه به آن‌ها سبب پیشگیری از استهلاک دستگاه گشته و به عمر مفید آن می‌افزایند.

برآورد هزینه در مرکز تعمیرات ال جی بر اساس پارامترهای زیر صورت گرفته و به مشتریان گرامی اعلام می‌گردد:

 

  • مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی هر یک از دستگاه های ال جی
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین عملیات تعمیر
  • میزان پیچیدگی عملیات تعمیر ال جی
  • عمومی یا تخصصی بودن عملیات تعمیرات ال جی
  • نیاز یا عدم نیاز به افزودن و تعویض برخی از قطعات دستگاه در حین تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی تعمیر گوشی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

4.7/5(12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *