شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی  درگاهی مطمئن و استاندارد است. این نمایندگی در ارائه خدمات گوناگون خود از برنامه ریزی های دقیق و مدون استفاده می کند. در تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران می تواند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در حوزه فروش و پس از فروش دریافت کنید. در این نمایندگی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای فراهم است. این امکانات تنها با هدف تامین رفاه حال کاربران فراهم شده اند.

در نمایندگی ال جی تهران ، کاربر مهمترین فاکتور حیات است. تمامی پرسنل این نمایندگی در تلاش هستند تا بتوانند صفر تا صد نیاز های کاربران ال جی را رفع کنند، به طوری که هیچ خلاء و مشکلی در دریافت خدمات گوناگون نداشته باشند. در این مسیر نیز موفقیت های بسیاری را به دست آورده اند. گواه این ادعا رضایت بیش از 98 درصدی کاربران نمایندگی LG است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در تهران

ال جی برند با سابقه ای می باشد که با تولید انواع دستگاه های دیجیتال مدرن، کاربران و متقاضیان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. شناخت یک مرکز معتبر در راستای خرید و یا تعمیر تولیدات ال جی همواره دغدغه ی اصلی بسیاری از مردم در کشور عزیز ما بوده است. نمایندگی رسمی ال جی مجموعه ای فوق تخصصی است که اجبار مراجعه به مراکز نامعتبر را جهت تهیه ی و یا بازیابی کارایی محصولات ال جی از میان برده است.

این دپارتمان با تاسیس چندین شعبه در سراسر تهران به رفاه هرچه بیشتر کاربران دستگاه های ال جی اندیشه است. محل شعب این مرکز به گونه ای انتخاب شده اند که تمامی مناطق مختلف تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار می دهند. شما عزیزان می توانید با مراجعه ی حضوری به یکی از شعب ستارخان، سعادت آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر ضمن خرید محصولات کمپانی ال جی در مناسب ترین تعرفه قیمتی از خدمات تعمیراتی نمایندگی ال جی در تهران نیز بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی ال جی در کرج

شعبه ی کرج نمایندگی ال جی همواره آماده ی خدمت رسانی به کاربران گرامی محصولات ال جی در مناطق مختلف استان البرز می باشد. این شعبه با قرار گرفتن در محدوده شاهین ویلا راهی آسان برای ترمیم و بازیابی سیستم های ال جی از جمله لوازم خانگی، موبایل ها و تبلت های هوشمند در بالاترین سطح کیفی ممکن می باشد. کاربران ال جی در سراسر مناطق کرج و حومه از جمله گلشهر ، حصارک ، عظیمیه ، دهقان ویلا ، گوهر دشت ، طالقانی ، هفت تیر ، مهر شهر ، کمال شهر ، محمد شهر ، هشتگرد ، نظرآباد و… می توانند از خدمات این نمایندگی بهره مند شوند.

خدمات تخصصی نمایندگی مجاز ال جی در کرج دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و به تمامی پارت های سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های ال جی اختصاص می یابد. لازم به ذکر است که کلیه امور تعمیراتی این نمایندگی تحت نظر کارشناسان مجرب شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند.

خدمات نمایندگی  ال جی LG

خدمات، مهمترین عاملی است که کاربر را در نمایندگی  ال جی نگه می دارد. وقتی صحبت از خدمات و امکانات و تسهیلات می شود، کاربر به دنبال لیستی از باید ها و نباید ها می گردد تا به کمک آن بتواند از خدمات گوناگون استفاده کند. در نمایندگی مجاز ال جی، از آنجا که به طور مداوم و همیشگی در تعامل با کاربران خود هستیم، به خوبی توانسته ایم حوزه نیاز های آنها را به خوبی بشناسیم و برای رفع آنها از هر شیوه و امکانی بهره ببریم تا رضایت کاربران عزیز خود را در هر حوزه ای به دست آوریم.

در این نمایندگی رسمی خدمات و امکاناتی در دو حوزه پر ترافیک فروش و پس از فروش فراهم است. امکان استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان قبل از خرید، امکان تست دستگاه و آشنایی با کارکرد آن، امکان مقایسه دستگاه مورد نظر با نمونه های مشابه در سایر برندها و … تنها چند نمونه از خدمات حوزه فروش است. در بخش پس از فروش نیز با انبوه خدماتی که در اختیار کاربران قرار می دهیم، خرید آنها را برای همیشه بیمه می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه حتما تماس بگیرید.

تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی ال جی

یکی دیگر از خدمات نمایندگی ال جی زون، تعمیر لوازم خانگی است که در سطحی گسترده انجام می گردد. در خلال این خدمت، بررسی و ترمیم محصولاتی من جمله انواع یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر، سیستم های پخش صوتی و تصویری، کولرگازی و اسپلیت ، به صورت تخصصی انجام می گردد.

جهت اطمینان خاطر شما کاربران گرامی متذکر می شویم که کلیه ی مراحل فرآیند مورد بحث، توسط کادر فنی مجرب و دوره دیده در زمینه ی تعمیر لوازم خانگی انجام شده و انواع ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته برای این منظور به کار برده می شود. نکته ویژه اینکه با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه شما عزیزان، شرایط تعمیر لوازم خانگی ال جی در محل نیز برای شما فراهم شده است.

تعمیر تلویزیون در نمایندگی ال جی

چنانچه شما کاربران محترم، تلویزیون ال جی دارید که دچار مشکل شده است، می توانید خدمات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. نمایندگی ال جی به منظور تامین شرایطی مناسب و راحت برای شما عزیزان و نیز با هدف ارائه خدمات سریع تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدی ویژه در این نمایندگی نموده است. متخصصین زبده و خلاق این واحد، خدمات و سرویس های مربوط به تعمیر تلویزیون ال جی را به شما عزیزان ارائه می دهند.

همکاران ما در واحدی که به صورت مجزا برای ترمیم تلویزیون اختصاص یافته است، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و جدید ترین متدهای تعمیراتی روز دنیا، اقدام به بررسی و تعمیر تخصصی دستگاه شما می نمایند. تعمیر قطعات انواع مدل های تلویزیون در این واحد، توسط تکنسین های مجرب و دارای تخصص انجام می گردد. به واسطه ی این ویژگی ها، می توانید تلویزیون LG خود را مثل روز اول از همکاران ما تحویل بگیرید.

 تعمیر موبایل در نمایندگی ال جی

تعمیرات موبایل یکی از خدمات واحد تعمیر موبایل ال جی است که تحت نظر تکنسین های مجرب و در محیطی تخصصی و کاملا حرفه ای به کاربران ارائه می گردد. با توجه به وجود قطعات متعدد در موبایل و ضرورت بررسی و ترمیم هم زمان بخش های نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه، هرگونه بررسی یا تعمیر آن نیازمند تخصص و مهارتی ویژه می باشد.

واحد تعمیرات گوشی در نمایندگی مورد بحث، با حضور جمعی از مجرب ترین کارشناسان آی تی، با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها را در این حوزه به کاربران ارائه می دهد. ابزاری که همکاران ما برای طی پروسه تعمیر موبایل مورد استفاده قرار می دهند، از میان پیشرفته ترین نمونه های روز دنیا انتخاب شده اند. همچنین فرایند ترمیم با بهره گیری از نوین ترین برنامه ها و متدهای موجود انجام می گردد. لذا شما عزیزان می توانید اطمینان داشته باشید که محصول مورد نظرتان مطابق با استاندارد های جهانی ترمیم خواهد شد.

تعمیر تبلت در نمایندگی ال جی

تعمیر تبلت ال جی نیز در حوزه خدمات نمایندگی مجاز ال جی جای دارد. تجهیزات به کار گرفته شده برای ترمیم مشکلات این دستگاه، جزء پیشرفته ترین نمونه های موجود در سطح دنیا بوده و از این رو، فرآیند تعمیر مطابق با استانداردهای موجود انجام می پذیرد.

شما کاربران گرامی در صورت خرابی دوربین، هارد، رم، ال سی دی، تاچ، باتری، اسپیکر، بلندگو و … تبلت ال جی خود و یا مشاهده هرگونه اختلال در بخش های نرم افزاری این محصول، می توانید به نمایندگی مذکور مراجعه کرده و خدمات مربوطه را در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری از بخش مربوطه دریافت دارید. همکاران ما تمام تجربه و توان عملیاتی خود را به کار می بندند تا ضمن تعمیر تخصصی تبلت شما، شما را از مراجعه به سایر مراکز خدماتی بی نیاز سازند.

نمایندگی مجاز lg

تمایز، نقطه اول و آخر نمایندگی lg است. آنچه که ما را متمایز و منحصر و در درجات بالاتر بی رقیب و بی نظیر ساخته است، نه تنها انبوه امکانات و خدماتی است که در اختیار کاربران خود می گذاریم، بلکه صداقت است و فقط صداقت است. در نمایندگی lg با کاربران خود به گفت و گو می نشینیم. حرف های آنها را درباره مشکلاتشان در مورد هر یک از محصولات ال جی با جان و دل گوش می دهیم و با صداقت و اطمینان، آنها را مطمئن می سازیم که مشکل را رفع خواهیم کرد.

در نمایندگی ال جی در کنار کاربر ایستاده ایم و نه روبه روی او. کاربر را سرمایه اصلی خود برای حیات می دانیم و نگاه اقتصادی و مالی به او نداریم. رضایت کاربر است که خستگی را از تن تمامی پرسنل نمایندگی lg در هر بخشی به در می کند. افتخار ما این است که گزینه اول کاربران ال جی در ایران هستیم و تنها دلیل آن هم صداقت و راستگویی ما است. تماس بگیرید و از خدمات متمایز نمایندگی ال جی بهره مند شوید.

 تعمیرات lg

برای تعمیر هر یک از محصولات ال جی نگران نباشید. همکاران ما در واحد نمایندگی ال جی در کنار شما هستند تا هر گونه مشکل و اختلال را شناسایی و ریشه یابی کنند. می توانید تنها با یک تماس کوتاه، مشکل خود را با تعمیرکاران پاسخگو در واحد تعمیرات ال جی در میان بگذارید و راه حل های اساسی و کاربردی را برای رفع هر مشکل از آنها دریافت کنید. اگر نیاز به حضور تعمیرکار در محل یا کاربر در مرکز باشد، حتما از طریق تعمیرکار مربوطه به کاربر گفته خواهد شد.

نمایندگی فروش LG

فروش مهمترین فعالیت در نمایندگی LG است که حیات آن را به دنبال دارد. برای فروش از مسیر های قدیمی و سنتی گذشته استفاده نمی کنیم. به خوبی می دانیم که در عصر تکنولوژی و فناوری های جدید زندگی می کنیم و کاربر به  دنبال راحتی و رفاه همراه با اطمینان از کیفیت خرید خود است. به همین منظور است که در بخش فروش نمایندگی LG امکاناتی متمایز در اختیار کاربران قرار می دهیم.

در این واحد معتبر می توانید همه دستگاه های تولید کمپانی ال جی را به صورت اصل و اورجینال و با امنیت کامل تهیه کنید. اگر فرصت مراجعه حضوری ندارید، کافی است به کمک کاتالوگ های موجود، محصول مورد نظر و کد آن را به کارشناسان ما بگویید و در اسرع وقت منتظر بمانید تا محصول را درب منزل خود بدون هیچ زحمتی دریافت کنید. به دنبال خرید از این واحد معتبر خواهید توانست از خدمات پس از فروش ایده آلی نیز بهره مند شوید.

خدمات پس از فروش  نمایندگی ال جی

بدیهی است که هر کاربری پس از خرید انتظار دریافت خدمات پس از فروش خوب و با کیفیت دارد. این نیاز و این انتظار را به خوبی درک کرده ایم؛ به همین دلیل است که خدمات پس از فروش را در نمایندگی LG با اجرای برنامه ریزی های خاص دنبال می کنیم. کاربر می تواند مطمئن باشد که هر لحظه که بخواهد می تواند از این خدمات استفاده کند.

خدماتی نظیر نصب و راه اندازی هر محصولی که به نصب نیاز داشته باشد، سرویس های دوره ای انواع محصولات ال جی، تهیه مواد مرغوب مصرفی برای برخی از محصولات ال جی، تعمیر در محل تمامی محصولات ال جی، تهیه قطعات جانبی اصل و اورجینال و … نمونه هایی از خدمات منحصر به فرد پس از فروش نمایندگی lg است.

5/5(3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *