شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات آی مک

آموزش تعمیرات آی مک در دپارتمان تخصصی اپل انجام می شود. در واقع آموزش بخش مهمی از خدمات دپارتمان تخصصی اپل است. آی مک ها محصولی اعجاب انگیز از کمپانی اپل هستند که ساختاری منحصر به فرد و استثنایی دارند. برای تعمیر اساسی و اصولی این محصولات باید دانش کافی و ابزار های پیشرفته در اختیار داشت.

برای اینکه آموزش تعمیرات آی مک موفقیت آمیز باشد و داوطلب بتواند پس از پایان دوره از این تعلیمات، کسب درآمد کند، باید مرکزی استاندارد و معتبر را برای آموزش انتخاب کند. در ادامه این مطلب درباره ویژگی های و سطوح مختلف کلاس های تعمیر آی مک با شما به گفت و گو می نشینیم.

آموزش تعمیرات آی مک

سطح مقدماتی آموزش تعمیرات آی مک

در سطح مقدماتی آموزش تعمیرات آی مک مجموعه ای از اصول نظری و تئوری به کاربر ارائه می شود. زیرا قبل از اینکه وارد پروسه عملی شود، باید اجزای تشکیل دهند و ساختار اصلی آی مک را به خوبی بشناسد تا بتواند در مرحله نخست، عیب یابی درست و دقیقی از مشکل موجود داشته باشد و به طبع آن مسیر درست تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کند.

در هر صورت در این سطح از آموزش تعمیرات آی مک هر آنچه را که در ساختار یک آی مک وجود دارد، جزء به جزء خواهد شناخت و وظایف آنها را شناسایی خواهد کرد. بعد پشت سر گذاشتن این سطح از آموزش، وارد سطح بعدی خواهد شد و توانایی های خود را در قالب یک تعمیر کار آی مک محک خواهد زد.

سطح پیشرفته آموزش تعمیر آی مک

در این مرحله از آموزش تعمیرات آی مک نوبت به اجرای عملی همه اصول آموزش داده شده در سطح قبلی است. داوطلب در تعمیرگاه تخصصی آی مک به کمک ابزار و تجهیزات موجود و به نظارت دقیق و همه جانبه استاد مربوطه، عیب یابی، ترمیم، تعمیر و حتی تعویض یک قطعه خراب از یک آی مک معیوب را تجربه خواهد کرد. این سطح تا جایی ادامه پیدا می کند که داوطلب با همه اجزای تشکیل دهنده آی مک و وظایف آنها و مشکلات رایج و نحوه برطرف سازی هر ایراد به طور کامل آشنا شود و در نهایت بتواند در آزمون نهایی نمره قبولی کسب کند و به یک تعمیر کار حرفه ای تبدیل شود.

آموزش تعمیر آل این وان اپل

سر فصل های مرکز آموزش تعمیرات  آل این وان اپل

آموزش تعمیرات آی مک در دو حوزه نرم افزار و سخت افزار خواهد بود؛

  • آموزش تعویض صفحه نمایش و تاچ بار آی مک در مرکز آموزش تعمیرات آی مک
  • آموزش تعمیر یا تعویض باتری و تعمیر شارژر آی مک
  • آموزش نصب و آپدیت سیستم عامل و نصب نرم افزار آی مک
  • آموزش بازیابی اطلاعات بصورت نرم‌افزاری و سخت افزاری آی مک
  • آموزش تعمیر پاور آی مک
  • آموزش تعویض فلت آی مک
  • آموزش تعویض رم و هارد آی مک
  • آموزش تعمیر یا تعویض بُرد آی مک
  • آموزش تعویض دوربین و اسپیکر آی مک
  • آموزش تعمیر یا تعویض کیبورد و تِرک‌پد آی مک
  • آموزش تعمیر مشکلات خنک‌کنندگی سیستم فن، هیت‌سینک آی مک

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل یکی از واحد های مجزا، معتبر و استاندارد است که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش کمپانی اپل به طور دقیق و با برنامه ریزی های مشخص فعالیت می کند. در تنها نمایندگی اپل در ایران می توانید همه محصولات این کمپانی را از مسیر های درست و اختصاصی تهیه کنید. این نمایندگی با رعایت همه اصول و قوانین درون مرزی و برون مرزی به راحتی می تواند خدماتی با کیفیت را به همه کاربران ارائه دهد.

در نمایندگی اصلی اپل در ایران هر کاربر این حق را دارد که در کنار استفاده از خدمات اصل و شرکتی که مستقیما از جانب کمپانی اپل در اختیار کاربران قرار می گیرد، از امکانات و تسهیلاتی منحصر به فرد نیز بهره مند شود. بهره مندی از این تسهیلات و امکانات خرید همه کاربران را برای همیشه بیمه می کند و نگرانی های رایج آنها را در زمینه های مختلف برطرف می سازد. شماره های تماس نمایندگی رسمی اپل را از وبسایت اصلی این نمایندگی بیابید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *