شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش تعویض باتری بکاپ لپ تاپ لنوو

باتری بکاپ یا باتری سیماس، یه قطعه ی کوچیک روی مادربرد هست که تنظیمات زمان و تاریخ سیستم رو به عهده داره. یعنی اگه این باتری خراب بشه، تاریخ و ساعت کامپیوتر شما به هم میریزه. وقتی کامپیوتر شما خاموشه، این باتری باعث میشه که تنظیمات مربوط بهش فعال باشن و به هم نریزن. جالبه بدونین که باتری بک آپ بین دو تا 10 سال عمر میکنه و نحوه ی استفاده از سیستم، عمر این قطعه رو تعیین میکنه. حالا بعضی وقتا به خاطر عواملی مثل دمای بالای محیط، عمر باتری مادربرد کم میشه و از کار میفته. توی این شرایط، معمولا امکان تعمیر وجود نداره و باید این قطعه رو تعویض کنین. همکارای ما در فیلم آموزش تعویض باتری بکاپ لپ تاپ لنوو ، شما رو با این قطعه آشنا میکنن و مراحل تعویضش رو بهتون آموزش میدن. به این ترتیب شما میتونین در صورت نیاز، خودتون این فرایند رو انجام بدین و مشکل تنظیمات سیستم تون رو برطرف کنین. البته متخصصین تعمیر لپ تاپ نمایندگی لنوو هم در خدمتتون هستن تا نکات و راهنمایی های لازم رو در این مورد بهتون ارائه بدن.

آموزش تعویض باتری بکاپ لپ تاپ لنوو

علائم خرابی باتری بک آپ لپ تاپ Lenovo

قبل از آموزش تعویض باتری بکاپ لپ تاپ لنوو ، بهتره با نشانه های خرابی این قطعه آشنا بشین. همونطور که گفتیم، خرابی و کارکرد معیوب این قطعه میتونه تنظیمات باتری و ساعت رو به هم بریزه. به همین خاطر هم باید در سریع ترین زمان ممکن تعویض کنین تا سایر بخش های سیستم تون آسیب نبینه. خوشبختانه خرابی این باتری علائمی داره که با توجه به اونها میشه این قطعه رو به موقع تعویض کرد. از جمله علائم خرابی باتری بکاپ لپ تاپ لنوو، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • configuration Invalid تنظیمات و پیکر بندی اشتباه روی صفحه نمایش ظاهر میشه.
  • Setup Run روی صفحه نمایش ظاهر میشه.
  • continue to F1 Press روی صفحه مشاهده میشه.
  • با پیغام Message Clock or Error Clock در صفحه نمایش سیستم مواجه میشین.
  • مشخصات درایوها به صورت ناقص در سیستم نمایش داده میشه.
  • تنظیمات ساعت لپ تاپ لنوو به هم میریزه.
  • لپ تاپ تاریخ رو اشتباه به نمایش در میاره.
[us_separator size=”custom” height=”32px”]

با توجه به این نشانه ها، متوجه خرابی باتری مادربرد میشین و با تماشای کلیپ آموزش تعویض باتری بکاپ مادربرد ، میتونین این قطعه رو تعویض کنین و عملکرد لپ تاپ رو به حالت عادی برگردونین.

نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران، اصلی ترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این شرکت به کاربران محسوب میشه. تو هر کدوم از بخش های این مرکز، کارشناس هایی فعالیت می کنن که از سالها تجربه در حوزه ی کاری خودشون برخوردار هستن و میتونن خدمات تخصصی رو به شما عزیزان ارائه بدن. مشتری مداری، به عنوان اصلی ترین اولویت نمایندگی مجاز لنوو در مرکز سخت افزار ایران شناخته میشه و همه ی کارمندهای این مجموعه، در جهت تحقق این اصل تلاش می کنن. ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات لنوو ، ارائه ی گارانتی معتبر خدمات، ارائه ی خدمات پس از فروش و … مهم ترین خدمات نمایندگی لنوو در تهران به شمار میرن.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته