شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات آل این وان لنوو

اگر از کامپیوترهای چند کاره لنوو استفاده می کنید و نیاز به دریافت خدمات ترمیمی آن دارید، تیم تعمیرات آل این وان لنوو در کنار شما هستند. همکاران ما برای عیب یابی و تعمیر AIOهای این برند، از دستگاه ها و برنامه های پیشرفته و بروز استفاده می کنند. دانش فنی، تجربه و استفاده از ابزار حرفه ای به آنها این توانایی را داده است که انواع مشکلات این دستگاه را ریشه یابی کرده و برطرف نمایند.

پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، قطعات معیوب، ترمیم شده و یا تعویض می گردند. سپس اقدامات نرم افزاری مورد نیاز برای تعمیر آل این وان lenovo هم انجام شده و به این ترتیب، مشکلات دستگاه برطرف می گردند. برای آشنایی با روند کلی تعمیرات آل این وان لنوو، ادامه مطلب را دنبال کنید.  

تعمیر آل این وان لنوو در محل

تعمیر آل این وان لنوو در تهران

تعمیرات آل این وان لنوو در تهران، توسط شعب نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. شعبه های ستارخان، سعادت آباد، امیرآباد (اکسپرس) فرجام، پیروزی و ولیعصر، در خدمت شما هستند تا انواع کامپیوترهای چندکاره این برند را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان، ترمیم کنند. در هر نقطه از تهران، غرب، شرق، شمال، جنوب یا مرکز، کافی است با یکی از شعب نمایندگی تعمیرات lenovo تماس بگیرید تا همکاران ما اقدامات لازم را برای عیب یابی و ترمیم سیستم شما انجام دهند.

تعمیر کامپیوتر چندکاره لنوو در کرج

اگر ساکن کرج هستید، تیم تعمیرات آل این وان لنوو در کرج برای ترمیم مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه کنار شما هستند. نمایندگی لنوو کرج، واقع در شاهین ویلا، به اقصی نقاط استان البرز شامل باغستان، هفت تیر، عظیمیه، رجایی شهر، مهرشهر، ماهدشت، محمدشهر، هشتگرد، اشتهارد، ملارد و … سرویس دهی می کند.

اگر AIO شما ایراد دارد یا آسیب دیده و نمی توانید مشکل را با اقداماتی همچون ریستارت و … برطرف کنید، لازم نیست به تهران مراجعه کنید؛ تعمیر آل این وان Lenovo در کرج به شکل تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و حرفه ای انجام می شود.

تعمیر آل این وان Lenovo در محل

اگر وقت کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات و ترمیم کامپیوترتان را ندارید، تیم تعمیرات آل این وان لنوو در محل در خدمت شما عزیزان هستند. این سرویس کاربردی و مفید، یکی از خدمات پیشه کمک است که طی آن تعمیرکاران به محل مورد نظر مشتری اعزام شده و دستگاه معیوب را بررسی و عیب یابی می کنند.

همکاران ما با آرشیو کامل قطعات و تجهیزات مورد نیاز به آدرس شما می آیند و ضمن بررسی دستگاه، اقدامات ترمیمی لازم را انجام می دهند. این اقدامات شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری شده و با هدف برطرف کردن ایرادهای مختلف دستگاه انجام می گردند.

نمایندگی تعمیر all in one لنوو

نمایندگی تعمیر all in one لنوو با بهره مندی از متخصصان و مشاوران حرفه ای در دو بخش تعمیرات و فروش خدمات رسانی می کند. با توجه به این که آل این وان ها سیستم بسیار پیچیده و فشرده ای دارند در فواصل زمانی کوتاه مدت دچار آسیب دیدگی می شوند و در زمان خرابی حتما باید توسط نیروی متخصص واحد تعمیرات آل این وان لنوو تعمیر شوند. واحد تعمیرات آل این وان با دسترسی به ابزارآلات کاربردی و مدرن می تواند تمامی عیوب آل این وان را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند.

متخصصان واحد تعمیرات با بهره مندی از اطلاعات و ترفند های تخصصی می توانند دستگاه را به درستی عیب یابی کرده و در کوتاه ترین زمان تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان را برطرف کنند. در صورتی که آل این وان لنوو به تعویض قطعه نیاز داشته باشد قطعه ی معیوب با یک نمونه ی اصلی جایگزین می شود. واحد فروش نیز انواع مختلف آل این وان لنوو را به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رساند. تمامی فعالیت های نمایندگی تعمیر all in one لنوو تحت نظارت و پشتیبانی مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

خدمات تخصصی تعمیر آل این وان لنوو

اقداماتی مثل ویروس کشی، بازیابی اطلاعات، رفع مشکل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، نصب برنامه ها، بروز رسانی و نصب سیستم عامل، تعمیر هنگ کردن سیستم در حین اجرای برنامه ها، رفع مشکلات مربوط به اتصال به اینترنت و کرش کردن سیستم از جمله خدمات نرم افزاری تعمیر آل این وان لنوو به شمار می روند.

دیگر خدمات تعمیر AIO لنوو هم شامل تعمیر دیسک سخت، تعمیرات نمایشگر، رفع مشکلات تصویر، تعمیر و تعویض تاچ در مدل های لمسی، تعمیر و تعویض رم، تعمیرات تخصصی کارت گرافیک، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر اسپیکر، تعویض فن و … می گردد.

تعمیر نمایشگر آل این وان لنوو

مشکلاتی همچون برفکی شدن، شطرنجی شدن و سایه دار شدن تصویر در بیشتر موارد نشان دهنده خرابی کارت گرافیک هستند و اگر خلاف این مورد اثبات شود، یعنی ایراد از نمایشگر است.

مشکلات دیگری از جمله چشمک زدن مانیتور، افتادن یک خط عمودی یا افقی در صفحه، وجود نقاط سیاه یا رنگی در تصویر (پیکسل سوختگی) و پرش تصویر هم دیگر علائم خرابی نمایشگر محسوب می شوند. تعمیر نمایشگر آل این وان لنوو و سایر برندها تنها در صورتی امکان پذیر است که این قطعه دچار آبخوردگی نشده و یا نشکسته باشد. در صورت بروز هریک از این اتفاقات، ضروری است که نمایشگر تعویض گردد.

تعمیر مادربرد AIO لنوو

پیش از تعمیر مادربرد آل این وان لنوو یا هر برند دیگری، باید مطمئن شوید که ایرادات ایجاد شده در دستگاه، ناشی از خرابی همین قطعه هستند. کار نکردن سیستم و شنیده شدن صدای هارد، علائم اصلی خرابی مادربرد هستند و به هیچ عنوان نباید از کنار آنها ساده عبور کنید.

اگر این نشانه ها را جدی نگیرید، به مرور زمان آسیب دیدگی بیشتر شده و مشکلات جدی تری ایجاد می شوند. تیم تعمیرات آل این وان لنوو در پیشه کمک، تلاش می کنند که برد اصلی کامپیوتر چند کاره را ترمیم کنند. با این حال گاهی این قطعه قابل تعمیر نبوده و حتما باید تعویض شود. در این صورت، مادربرد جایگزین شده حتما اورجینال است و ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران، این موضوع را تایید می کند.

تعمیر هارد AIO لنوو

یکی دیگر از اقداماتی که برای تعمیر آل این وان Lenovo انجام می شود، تعمیر هارد است. مشکلاتی همچون کاهش سرعت سیستم، کندی اجرای برنامه ها، از بین رفتن اطلاعات یا محدود شدن دسترسی به آنها و کاهش سرعت انتقال اطلاعات و جابجایی فایل ها تنها بخشی از ایراداتی هستند که بر اثر خرابی یا آسیب دیدگی هارد (به شکل فیزیکی یا منطقی) ایجاد می شوند.

برای تعمیر هارد AIO لنوو و دیگر برندها اول هارد از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بررسی شده و اقدامات لازم انجام می شوند. یکپارچه سازی یا Defragment ، اصلاح سطح پلاتر، جراحی هارد و بازیابی اطلاعات، بخشی از اقداماتی هستند که تیم تعمیرات آل این وان لنوو برای ترمیم هارد این دستگاه انجام می دهند.

رفع مشکلات رایج آل این وان lenovo

در حال حاضر کمپانی لنوو یکی از قدرترین تولید کنندگان محصولات آل این وان در سراسر جهان به شمار میرود. آل این وان ها کامپیوتر های بدون کیسی هستن که کارایی بسیار بالایی دارن و به واسطه ی حجم کمشون، مورد توجه زیادی واقع شدن. لازمه بدونین که این دستگاه ها تمام قطعات یک سیستم خانگی رو از جمله مانیتور، صفحه کلید، ماوس، مادربرد، کارت گرافیک، رم ، هارد، دی وی دی رایتر و پورت های ورودی و خروجی رو در کیس خود یکپارچه سازی کرده ن

. استقبال بالا از این تجهیزات، بیشتر از همیشه مدیران و مهندسان ایرانی رو به احداث مرکزی تحت عنوان تعمیرات آل این وان لنوو تشویق کرد. حالا بعد از مدت ها تجربه ی کاری مرتبط نمایندگی تعمیرات آل این وان لنوو به پشتیبانی قوی از این محصولات میپردازه. اصلی ترین محور پشتیبانی این مجموعه، تعمیر مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاریه. آل  این وان های لنوو هم مثل خیلی از محصولات هم رده ی خودشون، ممکنه به دلایل متعدد، به تعمیر و ترمیم نیاز پیدا کنن.

تو این مقاله قصد داریم بعضی از مشکلاتی که در عملکرد این محصولات وقفه ایجاد میکنه، رو مرور کنیم. نمایندگی تعمیرات آل این وان لنوو این اطمینان رو به کاربران میده که تعمیر انواع مشکلات این دستگاه ها رو با دقت و وسواس زیاد، به انجام برسونه. پس از این حیث هیچ جای نگرانی ای نیست. اما این مشکلات شامل چه اختلالاتی میشن ؟

شکستگی صفحه نمایش آل این وان لنوو

ال سی دی آل این وان لنوو از کیفیت بسیار بالایی برخورداره و این ویژگی یکی از عمده ترین دلایل خرید این محصولات از جانب مشتریان به حساب میاد. این تجهیزات علی رغم کیفیت مثال زدنی خودشون، گاهی به دلایل مختلفی دچار خرابی میشن. اغلب این خرابی ها دلیل فیزیکی دارن. به عنوان مثال؛ یکی از این علت ها میتونه وارد شدن ضربات محکم و خارج از حد تحمل به صفحه نمایش دستگاه باشه.

این ضربه ها میتونن باعث وارد شدن آسیب به پیکسل ها و سایر اجزای تشکیل دهنده ی صفحات نمایش بشن. به همین خاطر برای حل مشکل برخورداری از قطعات اورجینال امری ضروری تلقی میشه. واحد تعمیرات آل این وان لنوو ، تعویض کلی ال سی دی رو به عنوان آخرین راهکار مورد بررسی قرار میده. تنها درصورتی که آسیب به میزان جدی وارد شده باشه، این اقدام با بالا ترین کیفیت ممکن، انجام میگیره.

عدم شناسایی دی وی دی در آل این وان لنوو

گاهی اوقات، درایو CD یا DVD در ویندوز شناسایی نمیشن. یعنی وقتی کاربر My Computer رو باز میکنه شکلک درایو وجود نداره و نمیتونه به اون دسترسی داشته باشه. این مشکل ممکنه به دلیل اختلال در فایل های ویندوز، اختلال در رجیستری، و یا ویروسی شدن سیستم رخ بده. همچنین ممکن مشکلی در اتصالات کابل ها در داخل آل این وان وجود داشته باشه.

به عقیده ی کارشناسان تعمیرات آل این وان لنوو این مشکلات هیچ کدوم نگران کننده نیستن. کافیه با بررسی تنظیمات بایوس دستگاه، ایراد رو شناسایی یا برطرف کرد. گاهی هم لازمه دستگاه توسط متخصص سخت افزار باز بشه و اتصالات کابل های اون مورد معاینه قرار بگیره.

عدم کارکرد تاچ آل این وان لنوو

تاچ پد یا ترک پد یک حسگر لمسی مسطحه که میتونه حرکت و موقعیت انگشت کاربر رو به موقعیت نسبی صفحه نمایش تبدیل کنه. تاچ پد ها معمولا روی اکثر آل این وان های لنوو وجود دارن و میتونن جایگزین خوبی برای ماوس باشن، به خصوص در فضاهای کم و یا نبود ماوس، خرابی و عدم کارایی تاچ پد آل این وان لنوو میتونه دردسر آفرین باشه.

خرابی تاچ پد رو میشه یکی ار اختلالات رایج به شمار آورد. گاهی این خرابی ها ریشه نرم افزاری دارن و با بررسی واحد تعمیرات آل این وان لنوو، مشکل برطرف میشه. اما گاهی خرابی سخت افزاریه و لازمه دستگاه باز بشه و تعمیرات روی اون صورت بگیره.

تعمیر آل این وان لنوو

روشن نشدن آل این وان lenovo

بدون شک روشن نشدن آل این وان لنوو یکی از نگران کننده ترین مشکلاتیه که کاربران این تجهیزات ممکنه باهاش مواجه بشن. این نگرانی از جایی نشات میگیره که بسیاری از کاربران احتمال سوختگی آل این وان محبوب خودشون رو در نظر میگیرن. هر چند به عقیده ی کارشناسان تعمیرات آل این وان لنوو ، این مشکل میتونه دلایل مختلف و حتی پیش پا افتاده ای هم داشته باشه.

به عنوان مثال؛ قطع شدن کابل و اتصالات دستگاه، خرابی برد های تغذیه و حتی خرابی کارت گرافیک و هارد دیسک آل این وان لنوو میتونه باعث روشن نشدن دستگاه بشه. این مشکلات حل شدنی هستن. اما حل اون ها نیازمند دقت و مهارت بسیار بالاییه. نمایندگی تعمیرات آل این وان لنوو، با در نظر گیری تمامی اختلالات، نوین ترین شیوه ها رو در راستای حل مشکل پیش آومده اجرا میکنن.

تعمیرات آل این وان لنوو و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات lenovo

تعمیرات آل این وان لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می‌باشد که با بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و به دست مجموعه‌ای از زبده‌ترین کارشناسان انجام می‌پذیرد. مهندسان حاضر در این مجموعه به برخورداری از دانش فنی مربوطه و حضور در دوره‌های تخصصی تعمیرات قادر به رفع هرگونه اشکال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در این محصول می باشند.

جهت تعمیرات آل این وان لنوو کافی است تا با حضور در این مرکز، اشکال ایجاد شده را با کارشناسان ما در میان بگذارید. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی لنوو و جدیدترین محصولات نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بازیابی و بهسازی محصولات شرکتی است که در سال ۱۹۸۴ در چین تأسیس شد و شعبه مرکزی آن در حال حاضر در شهر پکن قرار دارد. محصولات عرضه ‌شده توسط کمپانی لنوو عبارتند از لپ‌تاپ، تبلت، تلفن همراه، ورک‌استیشن، تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترهای سرور، پرینتر، نرم افزارهای مدیریت آی‌تی و لوازم جانبی الکترونیکی.

این شرکت با تولید دوربین دیجیتال، موبایل و تجهیزات شبکه محدوده محصولات خود را توسعه بخشیده است. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هرچه بیشتر با محصولات ارائه شده از سوی کمپانی لنوو به بخش زیر مراجعه نمایید. در این بخش جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز لنوو معرفی خواهند گشت.

تعمیرات لنوو و اخبار مرکز تخصصی لنوو

کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو با حضور در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و ملی از جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در تولیدات این کمپانی آگاهی یافته و آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذارند. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران محصولات لنوو هستید و با قصد خرید یکی از تولیدات این کمپانی را دارید، اطلاعات و اخبار ارائه شده در وب‌سایت رسمی مرکز تعمیرات لنوو را از خود دریغ نکنید.

کارشناسان این مرکز جدیدترین رویدادها و اتفاقات مرتبط با این کمپانی را رصد کرده و با پیگیری لحظه به لحظه، آن‌ها را با شما در میان می‌گذارند. اخبار مرکز تخصصی لنوو از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

نمایندگی لنوو و مقالات تعمیرگاه تخصصی لنوو

یکی از اصول جاری در مرکز تعمیرات آل این وان لنوو که با استقبال بالایی از سوی مراجعان روبه‌رو گشته است آن است که پیش از آغاز به تعمیر دستگاه، مشتریان گرامی از خدمات مشاوره حضوری کارشناسان تعمیرات آل این وان لنوو بهره مند می گردند. در این فرآیند اشکالات ایجاد شده در دستگاه با مشتری در میان گذاشته شده و پس از پرسش و پاسخ ها و کسب اجازه از مشتری روند تعمیرات آغاز خواهد شد.

کارشناسان تعمیرات ما در نمایندگی لنوو به منظور ارتقاء دانش فنی کاربران و همکاران گرامی اقدام به تدوین مقالات مرتبط با تعمیر و نگهداری محصولات لنوو نموده‌اند. تدوین چنین مقالاتی و به اشتراک گذاشتن آنها با کاربران لنوو سبب می‌گردد تا کاربران این محصولات با بهترین شیوه های حفظ و به کارگیری آنها آشنا شده و از راهرو به عمر مفید دستگاه خویش بیافزایند. مقالات تعمیرگاه تخصصی لنوو از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

تعمیرات لنوو و سوالات متداول تعمیرات آل این وان لنوو

کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو همواره با خیل عظیمی از پرسش‌ها روبرو هستند که در آن‌ها کاربران گرامی خواستار توضیحاتی در باب شیوه‌های تعمیر و رفع برخی از اختلالات رایج در دستگاه‌های لنوو هستند. از همین رو مهندسان این مرکز درصدد برآمده‌اند تا با تخصیص فضایی در وب‌سایت این مرکز، پاسخگوی پرسش‌های دریافت شده از سوی شما باشند.

شما نیز می‌توانید پرسش‌های خود را با مهندسان حاضر در مرکز تعمیرات لنوو در میان گذاشته تا در صورت امکان با بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی ارائه شده در این وب‌سایت، اشکالات دستگاه‌های خویش را رفع نمایید. با ما همراه باشید. سوالات متداول تعمیرات آل این وان لنوو در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در ایران با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان و مشترکان لنوو عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو در ایران گردند.

نمایندگی لنوو در ایران در «بخش فروش»، بر فروش و عرضه تمامی محصولات کمپانی لنوو تمرکز دارد. در این بخش تمامی محصولات با ضمانت اصل و گارانتیِ اورجینال بودن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند. در حوزه «تعمیرات محصولات لنوو» نیز تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبِ لنوو است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. عیوبی که ممکن است به دلیل اختلال در نوسانات برق یا استهلاک در قطعات ایجاد گشته باشند.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *