شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات ال جی

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد. این کارشناسان به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه‌های ال جی را یافته‌اند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین ‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیرات ال جی برگزار می‌گردند.

مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی با بکارگیری جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر، قادر به رفع کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه های ال جی گشته اند. بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان را فراهم آورده است تا محصول تعمیر شده در نمایندگی ال جی کیفیت اولیه خویش را بازیابد. همچنین کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نماید.

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر کلیه دستگاه‌های ال جی اعم از تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تلویزیون، لوازم خانگی و … به متقاضیان است. کاربران و دارندگان دستگاه‌های مذکور می‌توانند سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی، ریکاوری و تعویض قطعات این محصولات را با حضور در نمایندگی تعمیرات ال جی دریافت نمایند. در ارتباط با آندسته از دستگاه‌هایی که امکان حمل و جابجایی آنها به تعمیرگاه وجود ندارد، نمایندگی تعمیرات ال جی، سرویس تعمیر در محل را در نظر گرفته است. در این سرویس کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می‌نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ال جی شامل گارانتی و ضمانت است.

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی به خاطر سنگینی وزن و مشکلات برای حمل و نقل آن به نمایندگی همیشه با سختی هایی همراه بوده است. سرویس تعمیر در محل برای رفاه حال کاربران عزیز و به خصوص برای تعمیر محصولاتی مانند لباسشویی ال جی طراحی شده است. چنانچه لباسشویی ال جی با مشکلاتی از قبیل تخلیه نکردن آب، از کار افتادن موتور لباسشویی پس از اتمام عمل آبگیری، عدم تخلیه آب از داخل مخزن لباسشویی، لرزش شدید لباسشویی، کار نکردن دور تند لباسشویی و … مواجه شد کافی است با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید. همکاران ما پس از مشاوره و پاسخ به سوالات شما عزیزان در صورت نیاز تکنسین موبوطه به محل موردنظر شما مراجعه می کند. تکنسین تعمیر لباسشویی lg پس از بررسی کامل لباسشویی و عیب یابی آن اقدام به ترمیم می کند.

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی

شرکت ال جی با داشتن محصولات متنوع در حوزه ی لوازم خانگی توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند. یخچال ال جی از آن دست محصولاتی است که مشتریان فراوانی دارد اما اگر همین محصول محبوب دچار مشکل شود، تمامی اعضای خانواده گله مند می شوند.  مثلا اگر یخچال بوی نامطبوعی داشته باشد یا یخ ساز آن کار نکند به کلی می توانید قید آن را بزنید؟ قطعا جواب شما منفی ست. آیا راهی برای حل این معضلات وجود دارد؟ بله پیشنهاد ما نمایندگی تعمیرات ال جی ست. مهم نیست چند سال از خرید و استفاده ی یخچال ال جی می گذرد؛ تمامی ایرادات دستگاه شما قابل ترمیم هستند. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی مفتخر به داشتن تکنسین های حرفه ایست که تا به امروز توانسته اند تمامی مشکلات یخچال LG را عیب یابی و رفع نمایند.

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی یکی از محصولات محبوب بین زنان محسوب می شود. شستشوی آسان و سریع، صرفه جویی در مصرف آب و درخشش ظروف بعد از شستشو از دلایلی است که هر خانم خانه دار را مجاب به داشتن ظرفشویی ال جی می کند. با این حال به مرور زمان این دستگاه دچار ایراد و مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند. نمایندگی تعمیرات ال جی توانسته با نیاز سنجی از مشتریان محترم خدمات خود را به صورت گسترده و همه جانبه بر روی محصولات ال جی پوشش دهد.  تعمیر ظرفشویی ال جی نیز یکی از خدمات این مرکز است. اگر به هر دلیلی در استفاده از ظرفشویی ال جی دچار مشکل شدید، به طور مثال اگر ماشین ظرفشویی LG روشن نمی شود یا آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود و مواردی از این دست، کافی ست با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما کاربران عزیز هستند.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی مرکز معتبری است که اختصاصا در حوزه عیب یابی و تعمیر موبایل ال جی خدمات ارائه می دهد. کمپانی ال جی به عنوان یکی از شرکت های شناخته شده و موفق در حوزه تولید موبایل، مدل های مختلفی از گوشی ها را خصوصا در سال های اخیر تولید و روانه بازار کرده است. این گوشی ها قابلیت های قابل توجهی دارند و امکانات فراوانی را برای کاربرانشان فراهم می کنند. با وجود همه کیفیتی که موبایل ال جی دارد، همواره این احتمال و امکان هست که با اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی روبه رو شود.

نمایندگی تعمیر موبایل ال جی در کنار شما است تا تمام این مشکلات را ریشه یابی و برطرف کند. تعمیرگاه موبایل ال جی مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و سازگار با ساختار موبایل های ال جی است. به علاوه به آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز در مرکز تعمیرات ال جی در دسترسی است و حوزه تعویض قطعه را نیز پشتیبانی می کند. پس با خیال کاملا آسوده و مطمئن می توانید از خدمات با کیفیت نمایندگی تعمیر موبایل ال جی استفاده کنید. همه سرویس های مرکز تعمیرات ال جی تضمین شده و همراه با ضمانت نامه های معتبر است.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی

لپ تاپ به عنوان یکی دیگر از محصولات کمپانی ال جی نیاز به خدمات تعمیراتی مختلفی دارد. نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی در خدمت شماست تا همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه را برطرف کند. سرویس ها و خدمات مرکز تعمیرات ال جی در حوزه لپ تاپ ال جی بسیار متنوع است و تمام نیاز های کاربران در سطوح مختلف را تامین می کند. یک لپ تاپ در بخش تعمیر به سرویس های زیادی نیاز دارد. این سرویس ها در حوزه نرم افزار و سخت افزار گسترده هستند.

ممکن است لپ تاپ ال جی به هر دلیلی (نرم افزاری یا سخت افزاری) روشن نشود یا اینکه صداهای عجیبی از داخل لپ تاپ به گوش برسد، ممکن است لپ تاپ داغ کند یا اینکه تصویر صفحه نمایش آن خراب شده باشد یا حتی نیاز به تعویض ویندوز یا نصب یک آنتی ویروس جدید و اورجینال باشد؛ همه این مشکلات و هر ایراد و اختلال دیگری که در دستگاه شما ظاهر شود، توسط نمایندگی تعمیر لپ تاپ ال جی حل می شود.

از جمله خدمات مرکز تعمیرات ال جی در حوزه تعمیر لپ تاپ ال جی باید به تعمیر لولای لپ تاپ ال جی ، تعمیر باتری لپ تاپ، تعمیر شارژر لپ تاپ ال جی ، تعمیر تاچ پد لپ تاپ، تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ، تعویض سی پی یو  لپتاپ ال جی ، تعمیر و تعویض فن لپتاپ، تعمیر و تعویض قاب و لولای لپ تاپ ال جی ، تعمیرات گرافیک لپتاپ ال جی ، تعمیرات سیستم پاور لپ تاپ ال جی ، تعمیرات چیپ لپ تاپ، تعمیر مشکلات ناشی از افزایش دمای لپ تاپ، رفع قلع مردگی مادربرد لپ تاپ ال جی، تعویض Mosfet مادربرد لپ تاپ ال جی  و … اشاره کرد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی می توانید تمام مدل های تلویزیون ال جی را تعمیر و ترمیم کنید. می دانید که ال جی انواع مختلفی از تلویزیون ها را تولید و عرضه کرده است. هر یک از این مدل ها ممکن است به هر دلیلی درگیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شوند. تلویزیون یکی از دستگاه هایی است که در همه منازل و حتی ادارات و شرکت ها وجود دارد. به هر دلیلی ممکن است درگیر ایرادات و اختلالاتی شود. این دستگاه به دلیل استفاده مداوم و مکرر ، استهلاک شدیدی را متحمل می شود. مرکز تعمیرات ال جی و نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تضمین می کند که تمام اختلالات این دستگاه را با کیفیتی برتر و مطمئن تر از هر مرکز دیگری برطرف می کند.

نمایندگی ال جی و واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران خدمات تخصصی مرتبط با محصولات ال جی را در پارت‌های متعددی به کاربران ارائه می دارد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی در ایران با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده اند. آنها صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند.

واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. نمایندگی ال جی در ایران تمامی خدمات این مرکز را بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی‌ ال جی به کاربران خویش ارائه می دارد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی هر چه بیشتر با پارت‌های موجود در این مرکز و خدمات تخصصی ارائه شده با آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات ال جی و اخبار مرکز تخصصی ال جی

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول سبب می‌گردد تا کاربر، لذت کار با یک محصول نو و بی عیب و نقص را مجدداً تجربه نمایند. از همین رو مدیریت این مرکز با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است.

به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات ال جی می‌باشند. زیرا کارشناسان حاضر در این مرکز، دانشِ تخصصی خویش را با حضور در دوره‌های تکمیلی – آموزشی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین ‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعد، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد. جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اخبار مرکز تخصصی ال جی و مطالب مرتبط با این حوزه را با مراجعه به بخش زیر دریافت نمایید.

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی و مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی

مهندسان ما در مرکز تعمیرات ال جی با تمرکز بر تعمیرات محصولات پرفروش این برند، نظیر تلویزیون ال جی، گوشی های هوشمند ال جی، لپ تاپ ال جی، تبلت ال جی و … درصدد برآمده‌اند تا جدیدترین ترفندها و متدهای تعمیر را جهت رفع تمامی اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه‌ها، به کار برند. با بکارگیری جدیدترین ترفندها در تعمیرات ال جی این امکان فراهم می گردد تا یک محصول کیفیت اولیه خویش را بازیابد. از طرفی کاربر نیازی به صرف هزینه مجدد جهت خریداری دستگاه جدید نداشته باشد.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل طی دوره‌های آموزشی-تخصصی مهارت رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه‌های ال جی را یافته‌اند. دوره‌های تخصصی مذکور با حضور اساتید بین‌المللی، در سیکل‌های شش ماهه و در راستای به‌روز رسانی دانش فنی و تخصصی کارشناسان تعمیرات ال جی برگزار می‌گردند. جهت آشنایی با میزان تخصص و مهارت کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی می‌توانید به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی ال جی مراجعه کرده و مطالب تخصصی ارائه شده را مطالعه نمایید.

نمایندگی ال جی و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز ال جی

شرکت کره ای – چندملیتی ال جی یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه الکترونیک و فناوری اطلاعات است که در سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار راه اندازی گشت. در طول سالهای اخیر تمرکز کمپانی ال جی بر تولید گوشی های تلفن همراه بوده است. کمپانی ال جی موفق به ارائه گوشی هایی گشته است که به روزترین فناوری ها و بدیع ترین طرح ها را به خود اختصاص داده و از این راهرو موفق گشته است بخش عمده ای از بازارهای جهانی این حوزه را از آن خود سازد.

کمپانی ال جی با درک این واقعیت که بازار وسیعی برای گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و باکیفیت وجود دارد. دنباله‌رو فن‌آوری همگرا و توسعه محصولات جدید تلفن همراه بوده و همواره هدف رهبری دنیای تلفن ‌های همراه را دنبال می‌کند. کاربران و علاقمندان محصولات این برند می توانند با مراجعه به بخش زیر اطلاعات بیشتری درباره هر یک از محصولات نمایندگی مجاز ال جی کسب نمایند.

تعمیرات ال جی و سوالات متداول تعمیرات تخصصی ال جی

کارشناسان نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تعهد به اصول و ضوابط مشتری مدارانه خود را ملزم می دانند تا پاسخگوی تمامی پرسش ها و ابهامات کاربران درباره محصولات ال جی و خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی در ایران باشند. در بخش سوالات متداول تعمیرات تخصصی ال جی تعمیرکاران متخصص و مشاوران کارشناس ما، پاسخگوی پرسش‌های شما کاربران گرامی در حوزه تعمیر، ترمیم، بازسازی و ارتقاء دستگاه‌های ال جی هستند. پرسش های خود را می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی ال جی در ایران در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت دارید. سوالاتی از قبیل: شیوه رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب، چرایی بروز اختلال در دستگاه، زمان مورد نیاز جهت تعمیر و…. راه های برقراری ارتباط با نمایندگی ال جی در ایران در وب سایت این مرکز درج شده است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران در راستای ارائه برترین سطح کیفی خدمات به هموطنان گرامی از برترین متخصصان این حوزه و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته است. همگام بودن با مشتریان گرامی از بد ورود آنها به این مرکز و برآورده سازی تمامی خواست و نیاز آنها یکی از مهمترین پارامترهایی است که سبب پیشروی و موفقیت مرکز سخت افزار ایران در حوزه خدمت رسانی گشته است. متخصصین ما  پس از گذراندن دوره های فوق تخصصی و حرفه ای به این مرکز راه یافته اند و تمامی اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را در اسرع وقت و با دقت و ریزبینی رفع خواهند کرد.

ذکر این نکته ضروری است که متخصصان مرکز سخت افزار ایران در بسیاری موارد، قادربه رفع مشکلاتی بوده اند که اکثر مراکز آن را غیرقابل تعمیر قلمداد کرده اند. مرکز سخت افزار ایران، پیشرو در تعمیرات حرفه ای و تخصصی حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان را در حوزه تعمیر انواع برندهای موجود در بازار جلب نماید. محوریت و شعار اصلی مرکز سخت افزار ایران مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *