شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، در نمایندگی رسمی این شرکت انجام شده و کاربران می توانند از درستی و کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشند. ال ای دی ها به حدی ظرافت ساختاری دارند که بروز کوچکترین مشکل یا خطا در روند تعمیرات آنها، می تواند منجر به بروز مشکلات جبران ناپذیری شود.

به همین دلیل بسیار مهم است تعمیرکاری که عهده دار این وظیفه است، از تجربه کافی در این حوزه برخوردار باشد. نمایندگی سامسونگ با استخدام جمعی از مجرب ترین تکنسین های حوزه تعمیرات تلویزیون، توانسته سرویس های بی نقصی را به کاربران عرضه نماید. برای کسب اطلاعات اجمالی در خصوص فرایند تعمیر تلویزیون LED سامسونگ ، تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ و دلایل بروز مشکل

یکی از مهم ترین دلایل بروز مشکل در بخش تصویر تلویزیون ال ای دی، خرابی بک لایت این دستگاه است. بک لایت قطعه ای بسیار مهم در تلویزیون بوده و هندلینگ فرایندها و پردازش های تصویر را انجام می دهد.

هماهنگ نبودن برد پاور و ال ای دی های تلویزیون، اصلی ترین عامل خرابی بک لایت به شمار می رود. خرابی مین برد، مشکلات برد پاور، نواقص و ایرادهای پنل، خرابی سوکت ها و درگاه های ورودی و خروجی، بروز مشکل و اتصالی در اسپیکرها، نوسانات جریان برق، روشن ماندن تلویزیون به مدت طولانی، نشت آب و مایعات دیگر به داخل تلویزیون، نشستن گرد و خاک و آلودگی روی قطعات داخلی تلویزیون و مواردی از این دست، اصلی ترین دلایلی هستند که در تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرند.

گفتنی است هریک از این دلایل باید به دقت بررسی شده و توسط تکنسین های زبده نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ برطرف گردند.

رفع نوارهای صورتی بالای تصویر ال ای دی سامسونگ

برخی از مدل های تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، با مشکل ناراحت کننده ی نمایش نوارهای صورتی بالای تصویر، روبرو میشوند. معمولا در چنین مواقعی، یک نوار عرضی به پهنای ۱۰ سانتی متر در بالای تصویر به رنگ صورتی دیده می شود که به مرور زمان عرض این نوار بیشتر شده و از یک مرحله به بعد بخش پایینی تصویر را تحت تاثیر قرار می دهد. معمولا خرابی در بلاک نوری تلویزیون را میتوان دلیل اصلی چنین اختلالی برشمرد.

کارشناسان تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، با بهره مندی از دانش و تجهیزات فوق پیشرفته، قادرند این مشکل را مورد بررسی قرار دهند. این ایراد را میتوان یکی از تخصصی ترین و پیچیده ترین مشکلات تصویر در تلویزیون ها دانست. از آن جا که صورتی شدن تصویر مشکلی پیش رونده است، توصیه میشود برای حل آن در اسرع وقت به نمایندگی تعمیر تلویزیون LED سامسونگ مراجعه نمایید.

رفع تخصصی پیکسل سوختگی تلویزیون سامسونگ

سوختگی پیکسل را میتوان یکی از رایج ترین مشکلات به وقوع پیوسته در تلویزیون های ال ای دی به شمار آورد. این مشکل در مدل های گران قیمت هم اتفاق میفتد و میتواند ناراحتی های بسیاری را برای کاربران، به دنبال داشته باشد. معمولا

پیکسل های معیوب، خود را به صورت نقاط روشن یا تیره تر از سایر بخش های تصویر نشان میدهند. این پیکسل سوختگی ها ممکن است دائمی یا موقتی باشد که لازم است ، بررسی آن تنها به کارشناس و متخصص زبده ی این امر سپرده شود. واحد تعمیرات تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، با عیب یابی دقیق، مشخص میکند این مشکل چقدر به پنل آسیب رسانده است. بعد از مشخص شدن میزان خرابی، نوبت به بررسی ترفندهای قابل اجرا میرسد. ممکن است، در صورت جدی بودن آسیب، گزینه ی تعویض پنل نیز مطرح شود که هزینه ی بیشتری در قیاس با سایر راهکار ها دارد.

حل مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

یکی از متداول ترین مشکلاتی که کاربران با هدف رفع آن به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ مراجعه میکنند، مشکل خاموش و روشن شدن خود به خودی دستگاه است. دلایل مختلفی به این مشکل دامن میزنند که اطلاع از آن ها میتواند نگرانی کاربران را تا حدودی کاهش دهد. این دلایل شامل مشکلاتی نظیر، نوسانات برق، وارد کردن فلش مموری ویروسی به تلویزیون ، استفاده از کابل اچ دی ام آی  نامرغوب، خرابی و اختلال در آی سی برد پاور و حتی خرابی مین برد تلویزیون، باشد. بدون شک شناسایی و رفع خرابی در این حوزه ها، نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی ست که خوشبختانه کارشناسان واحد تعمیرات تلویزیون ال ای دی سامسونگ ، به خوبی از آن بهره برده اند.

تعمیر مشکل آبخوردگی پنل تلویزیون در حداقل زمان

آبخوردگی پنل ، یکی از مشکلات شایع است که بسیاری از کاربران با آن روبرو شده اند. گاهی ممکن است بی دقتی کاربران و یا شیطنت های کودکان زمینه ساز اتفاقاتی ناخوشایند در این خصوص شود. در چنین مواقعی کارشناسان تعمیر تلویزیون LED سامسونگ ، با بررسی دقیق ، میزان آسیب وارده به پنل دستگاه را ارزیابی میکنند. اگر آسیب قابل جبران باشد، در اسرع زمان مراحل تعمیر و بازیابی بر روی آن اجرا میشود. تنها در صورتی که پنل به طور کامل معیوب شده باشد، گزینه ی تعویض بر روی میز قرار میگیرد.

مشکلات رایج در تلویزیون ال ای دی سامسونگ

رایج ترین مشکلاتی که در تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ مورد توجه قرار می گیرند عبارتند از:

  • چراغ ال ای دی چشمک می زند اما دستگاه روشن نمی شود.
  • تلویزیون مکررا خاموش و روشن می شود.
  • تصویر تلویزیون به طور کامل قطع می شود.
  • تلویزیون هنگ می کند.
  • تلویزیون صدا ندارد.
  • پورت های ورودی یا خروجی تلویزیون کار نمی کنند.
  • در حالی که تلویزیون صدا دارد، تصویر به صورت ناگهانی قطع می شود.
  • هر بار که تلویزیون خاموش و روشن می شود، حافظه پاک شده و تنظیمات [us_separator height=”5px” size=”custom”]به هم می ریزد. (این حالت مربوط به تلویزیون های دارای رسیور است)
  • تصویر تلویزیون قطع و وصل می شود.
  • بخشی از تصویر یا کل آن تیره می شود.
  • تلویزیون به صورت خود به خود خاموش می شود.

تعویض قطعات تلویزیون ال ای دی سامسونگ

برخی از قطعات تلویزیون همچون پنل یا بک لایت، بسیار ظریف و حساس هستند. به همین دلیل تعمیرات آنها نیاز به ظرافت بسیار بالایی داشته و ریسک بالایی را به دنبال دارد. به همین منظور اغلب تعمیرکاران، تعویض این قطعات را به تعمیر آنها ترجیح می دهند. گاهی هم پیش می آید که شدت آسیب بالا بوده و تنها با تعویض قطعات معیوب می توان عملکرد تلویزیون را به حالت عادی باز گرداند.

تعویض قطعات تلویزیون ال ای دی سامسونگ، باید با مهارت ویژه ای انجام شود که این مهارت، تنها در اختیار تکنسین های کار آزموده و مجرب می باشد. همچنین بسیار مهم است که برای تعویض قطعات این محصول، از قطعات یدکی اورجینال استفاده شود. در غیر این صورت، تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ با مشکلات جدی روبرو شده هم کاربران هم تعمیرکاران را به دردسر می اندازد.

واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

انواع دستگاه ها، ابزار و تجهیزات پیشرفته دنیا در واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ فراهم شده تا کاربران از تعمیر محصول خود به بهترین شکل در این مرکز اطمینان کامل داشته باشند. در این واحد، تعمیرکارانی فعالیت می کنند که از بین زبده ترین کارشناسان حوزه ترمیم لوازم خانگی انتخاب شده اند.

بدین ترتیب، می توان ادعا کرد که هرگونه مشکل در هریک از محصولات سامسونگ، در این واحد قابل تعمیر بوده و کاربران می توانند شاهد عملکرد دستگاه خود مثل روز اول باشند. چنانچه هریک از مدل های تلویزیون، لباسشویی، یخچال، کولر گازی، اسپلیت و… سامسونگ دچار مشکل شده و نیاز به تعویض قطعات داشته باشند، در این واحد از قطعات اورجینال و با کیفیت برای جایگزینی آن استفاده می شود.

گفتنی است کلیه مراحل و اقدامات لازم برای تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ در واحد مورد بحث انجام می شود.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”5″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”10″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

واحدهای تعمیرات سامسونگ

خدمات مربوط به بررسی، عیب یابی و ترمیم تخصصی محصولات سامسونگ، در واحدهای تعمیرات سامسونگ به کاربران ارائه می شود. این واحدها به پیشرفته ترین ابزار روز دنیا مجهز شده اند و از این جهت، جزء سطح بالاترین مراکز به شمار می روند. کادر فنی مجرب و متخصص در واحدهای تعمیرات سامسونگ حضور داشته و صحت و کیفیت بالای فرآیند تعمیر در این واحدها را تضمین می کنند.

یکی از خدمات و سرویس های ویژه این واحدها، انجام تعمیرات در محل می باشد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات سرویس در محل، می توانید با واحدهای تعمیرات سامسونگ تماس گرفته و این سرویس را در اسرع وقت دریافت نمایید.

[us_carousel post_type=”services” services_categories=”%d9%88%d8%a7%d8%ad%d8%af-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af” columns=”4″ items_layout=”blog_cards” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″]

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، کلیه خدمات مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را به کاربران محترم ارائه می دهد. این مرکز با یاری پروردگار و نیز تلاش کارکنان متعهدش توانسته در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کند. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنند با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما را فراهم سازند.

فروش جدیدترین محصولات لوازم خانگی، ماشین های اداری، گوشی، تبلت، کامپیوتر، دوربین، تجهیزات جانبی و … سامسونگ به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ و نیز سرویس های گسترده ی پس از فروش، عمده خدماتی هستند که در نمایندگی samsung به کاربران ارائه می گردد.

برای پیگیری اخبار روز فناوری، می توانید به این بخش وب سایت مراجعه نمایید.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”6″ items_layout=”portfolio_2″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa,%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af” overriding_link=”post”]
امتیاز شما به این نوشته