شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی در پیشه کمک، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا و در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می شود. عملیات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی در این مرکز، توسط تیمی مجرب و ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می شود.

به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که دستگاه شما به درستی تعمیر شده و مشکلات عملکردی آن برطرف می شوند. همچنین این مرکز، خدمات تعمیر در محل ماشین ظرفشویی را ارائه می دهد تا نیازی به جابجا کردن دستگاه نداشته باشید. برای دریافت خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی و اطلاعات بیشتر در این خصوص، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیر ظرفشویی ال جی در محل و منزل

تعمیر ظرفشویی ال جی در محل

پیشه کمک در کنار شماست تا ضمن ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی در محل، زحمات و هزینه های جابجایی این دستگاه را به حداقل برساند. در این سرویس، تعمیرکار به آدرس شما می آید و پس از عیب یابی دستگاه، آن را به بهترین شکل تعمیر می کند. به این ترتیب لازم نیست ماشین ظرفشویی را جابجا کنید و احتمال آسیب دیدگی بیشتر آن در حین جابجایی به حداقل می رسد. برای دریافت این خدمات، با همکاران ما تماس بگیرید تا خدمات سرویس در محل به شما ارائه شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران، توسط پیشه کمک در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران انجام می شود. تکنسین های تعمیرات ماشین ظرفشویی lg، برای انواع مدل های این دستگاه از جدیدترین ابزارآلات روز دنیا استفاده می کنند. عیب یابی با دقت انجام می شود و پس از آن قطعات آسیب دیده تعمیر یا تعویض می شوند. نکته دیگر این که تعمیر ظرفشویی ال جی در تهران محدود به یک منطقه خاص نیست و می توانید خدمات مورد نظرتان را از شعب ستارخان، ولیعصر، امیرآباد (اکسپرس) پیروزی، فرجام و … دریافت کنید.

تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج

برای تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج، کافی است با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی در پیشه کمک، تماس بگیرید. انواع  مدل های ماشین ظرفشویی با ظرفیت های مختلف در این مرکز تعمیر می شوند.

مجرب ترین تکنسین های تعمیرات ظرفشویی بر مراحل عیب یابی و تعمیر دستگاه نظارت دارند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، انواع مشکلات این دستگاه را برطرف می کنند. نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی در کرج، به اقصی نقاط استان از جمله نظرآباد، هشتگرد، ملارد، فردیس، اندیشه، محمدشهر، ماهدشت، هفت تیر، عظیمیه، باغستان، شاهین ویلا، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر و … خدمات رسانی می کند.

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر ظرفشویی ال جی، می توان به اقداماتی همچون بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی آن، شناسایی قطعات معیوب، تعمیر موتور، تعمیر و تعویض هیتر، رفع ارورهای ظرفشویی، تعمیر پمپ و جت پمپ (در مدل های جدید) پاکسازی و تعویض فیلترها، تعویض تسمه های آسیب دیده، رفع ایرادات عملکردی، رفع صداهای غیر عادی ظرفشویی، رفع بوی بد دستگاه، برطرف کردن نشتی آب، رفع مشکلات مربوط به برق و اتصالات، رفع ایرادات نصب و تعویض کلیدهای آسیب دیده اشاره کرد. ضمانت نامه پیشه کمک، اصالت خدمات و قطعات یدکی به کار رفته در دستگاه را تضمین می کند.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این محصول اعم از تعمیر، تعویض قطعات، عیب‌یابی، نصب، راه‌اندازی و مواردی از این دست است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند هم از طریق مراجعه حضوری به این مرکز و هم از طریق تماس تلفنی، جهت ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی برطرف می‌گردد عبارت است از: تعمیر و تعویض موتور شستشو، تعویض درب قفل ظرفشویی، تعویض هیتر ظرفشویی، تعویض و تعمیر پمپ تخلیه، تعویض واشر درب، تعویض بازوی اسپری، تعویض لاستیک درب ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی که ظرفها را تمیز نمی شوید، تعمیر محفظه مواد شوینده ماشین ظرفشویی، تعمیر ظرفشویی با مشکل روشن نشدن، تعمیر مشکل صدا و نویز ماشین ظرفشویی، تعمیر مشکل نشتی ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی با مشکل خشک نکردن ظرف‌ها، تعمیر، مشکل چفت نشدن و قفل نشدن در ماشین ظرفشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی که آب تخلیه نمی کند، سرویس ماشین ظرفشویی ال جی و از بین بردن بوی بد آن و… .

مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی ال جی

مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی ال جی بهترین مکان برای مراجعه افرادی است که دستگاه مورد استفاده‌شان در طول روزهای اخیر به دلیل خرابی نیازمند تعمیر شده است. این گروه از کاربران می توانند با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی ال جی تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این دستگاه را دریافت نمایند. ذکر این نکته ضروری بنظر می رسد که غالب سرویس های مرتبط با تعمیر ظرفشویی ال جی بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. (مگر درشرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به نمایندگی ظرفشویی ال جی وجود داشته باشد).

مشکلات رایج ظرفشویی lg

چرا ماشین ظرفشویی ال جی صدا می دهد ؟

به طور کلی ماشین ظرفشویی در حین کار، صدای بسیار کمی تولید می کند که این صدا در مدل های جدیدتر، به کمترین میزان رسیده است. اما اگر صدا بیش از حد بوده و مدام تکرار شود، احتمالا ایرادی در قطعات دستگاه ایجاد شده است. این مشکل می تواند ناشی از خرابی قطعاتی همچون شیر برقی یا پمپ تخلیه باشد. همچنین ممکن است صدا بر اثر فشار زیاد آب در آبفشان‌ ها و برخورد آن با ظروف و بدنه ایجاد شود. برای تعمیر ظرفشویی ال جی در این شرایط، باید قطعات ذکر شده بررسی شده و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض شوند.

علت بوی سوختگی در ماشین ظرفشویی ال جی چیست؟

بوی سوختگی در دستگاه های الکترونیکی، همیشه نگران کننده است. اما این بو در ماشین ظرفشویی، معمولا ناشی از گرم شدن ژلاتین موجود روی برد است. وقتی ماشین درحال کار است، این ژلاتین گرم می شود و بویی شبیه به سوختگی ایجاد می کند. با این حال احتمال فاسد شدن عایق دور کابین و حتی سوختن موتور هم وجود دارد. تیم تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در محل، اول دستگاه را عیب یابی می کنند؛ سپس با توجه به قطعه آسیب دیده، آن را تعمیر کرده و در صورت نیاز، موتور را به طور کامل تعویض می کنند.

چرا ظرفشویی lg آبگیری نمی کند؟

برای تعمیر ظرفشویی ال جی در شرایطی که دستگاه آبگیری نمی کند، باید شلنگ ورودی و پمپ را بررسی کرد. معمولا هنگام آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی ال جی، پیغام IE هم در نمایشگر ظاهر می شود. در این صورت چک کرده و مطمئن شوید که شیر آب باز و فشار آب مناسب باشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که شلنگ ورودی آب، پیچ و تاخوردگی ندارد. درب دستگاه کاملا بسته باشد و کلید START انتخاب شده باشد فعال نشدن برنامه (TIME DELAY) DELAY START مسئله دیگری است که باید از آن مطمئن شوید و سپس اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی یا سایر برندها کنید.

5/5(1 امتیاز)