شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر یخچال ال جی در منزل

تعمیر یخچال ال جی را از کارشناسان ارشد تعمیرات در نمایندگی ال جی  بخواهید. تعمیر یخچال دارای اهمیت بسیار می باشد زیرا نگهداری از تمام مواد غذایی توسط این دستگاه انجام می شود. کارشناسان مجرب حاضر در این نمایندگی به دلیل داشتن مهارت بالا می توانند تمام عیوب پیش آمده برای دستگاه را برطرف کنند.

 رایج ترین اشکالات یخچال های ال جی نظیر داشتن صداهای غیرطبیعی، پاره شدن واشر درب یخچال فریزر ال جی، درست کار نکردن یخساز یخچال ال جی، مصرف کردن زیاد برق توسط یخچال ال جی، کار نکردن کمپرسور یخچال ال جی، یخ زدگی یخچال ال جی، نبود آب در مخزن یخچال ال جی و … توسط کارشناسان مرکز تعمیرات یخچال ال جی در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن مرتفع می گردند. بهره مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات برای تعمیرات کمک می کند تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم . برای آشنایی بیشتر با تعمیر یخچال ال جی می توانید از مطالب زیر استفاده کنید.

تعمیر یخچال ال جی در منزل

تعمیر یخچال ال جی در محل

استفاده از خدمات ارائه شده در روش « تعمیر یخچال ال جی در منزل» زمانی پیشنهاد می شود که شما نمی دانید اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به کدام قطعه و کدام بخش از دستگاه است. در این شرایط نیاز است تا کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و با طی مراحل عیب یابی، قطعه معیوب را شناسایی کند. بدیهی است در شرایطی که بدانید اشکال پیش آمده مربوط به کدام قطعه است و بتوانید این قطعه را از دستگاه جدا کنید و به تعمیرگاه تحویل دهید، نیازی به استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل نخواهید داشت (مگر در مواردی خاص چون ضیق وقت، دوری از تعمیرگاه و …).

سرویس در محل یخچال ال جی برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا بدون مراجعه به نمایندگی دستگاه خود را تعمیر کنند. با استفاده از این سرویس تعمیرکار ما در محل مورد نظرتان حاضر شده و پس از عیب یابی دقیق به تعمیر دستگاه می پردازد. تکنسین ها دارای آرشیو ابزارآلات می باشند که تمام ابزار مورد نیاز برای تعمیرات را در این پک به همراه خود دارند. حضور تعمیرکار در محل به شما این امکان را می دهد که تمام سوالات خود در مورد دستگاه را بپرسید. علاوه بر تمام این مزایا استفاده  از خدمات سرویس در محل ال جی به شما کمک می کند تا نظارت کامل بر تمام مراحل تعمیرات دستگاه خود داشته باشید.

تعمیر یخچال ال جی در تهران

تعمیر  یخچال ال جی در تهران، توسط تعمیرکاران مجرب و با استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مدرن انجام می شود. مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ال جی در پیشه کمک، ضمن بهره مندی از حضور کادر فنی مجرب و کار آزموده، تخصصی ترین خدمات را در حوزه تعمیرات انواع مدل های این دستگاه به کاربران ارائه می دهد. کافی است با هریک از شعب این مرکز در ستارخان، امیرآباد، ولیعصر، پیروزی، فرجام و … تماس بگیرید تا خدمات تعمیر یخچال lg در تهران در کوتاه ترین زمان به شما ارائه شود.

تعمیر یخچال ال جی در کرج

برای تعمیر یخچال ال جی در کرج، کافی است با پیشه کمک تماس بگیرید. انواع یخچال های lg در این مرکز، مطابق با آخرین استانداردها و متدهای روز دنیا عیب یابی و تعمیر می شوند. تمامی مراحل عیب یابی و رفع مشکلات یخچال، توسط تیمی مجرب و ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می شود.

نمایندگی تعمیر یخچال در کرج، به اقصی نقاط استان از جمله نظرآباد، هشتگرد، ملارد، فردیس، اندیشه، محمدشهر، ماهدشت، هفت تیر، عظیمیه، باغستان، شاهین ویلا، گوهردشت، مهرشهر، گلشهر و … خدمات رسانی می کند.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ال جی LG

بازه زمانی گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی اگر چه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است ولی تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی خدمات ارائه شده دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان فروش با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ال جی همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است.

بد نیست بدانید که در خدمات مرتبط با تعمیر یخچال های ال جی صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

سرویس و تعمیر یخچال LG در محل

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

یکی از قطعات مهم یخچال که آسیب دیدگی آن روند کاری دستگاه را مختل می کند، ترموستات است. نحوه کار ترموستات به این ترتیب است که در صورت افزایش دمای یخچال، پیغامی به کمپرسور صادر می کند. کمپرسور پس از دریافت پیام، هوای سرد را افزایش داده و از این طریق، دمای یخچال را کنترل می کند. پس از طی شدن این چرخه، کمپرسور خاموش می شود. بنابراین در شرایطی که عملکرد کمپرسور معیوب شده و یخچال به صورت ناگهانی خاموش می شود، باید ترموستات را بررسی کرده و در صورت نیاز، این قطعه را تعمیر یا تعویض نمایید. برای تعمیر یخچال ال جی و هر برند دیگری در صورت خرابی ترموستات، باید این قطعه را تعویض کرد.

تعمیر درب یخچال ال جی

مشکلاتی مثل افتادگی درب یخچال، خرابی لاستیک، تراز نبودن درب، خرابی لولای درب، فرو رفتگی و گودی و پوسیدگی، گاهی در درب یخچال ایجاد می شوند. تعمیر درب یخچال ال جی در هریک از این موارد ضروری است و به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که این مشکلات، ادامه پیدا کنند.

اگر درب ایرادی داشته باشد، ممکن است درسته بسته نشود. در نتیجه هوای اضافی وارد یخچال شده و امکان فاسد شدن مواد داخل آن افزایش پیدا می کند. بهتر است در این شرایط با کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در پیشه کمک مشورت کنید تا مشکل را به صورت تخصصی، عیب یابی و برطرف کنند.

تعمیر کندانسور یخچال ال جی

کندانسور مجموعه ای متشکل از لوله های پر پیچ و خم است که در قسمت پشتی یخچال قرار گرفته است. فشار گاز یخچال در این بخش کاهش پیدا کرده و به مایع تبدیل می شود تا سرما به بخش های مختلف یخچال برسد و مواد غذایی خنک شوند.

به مرور زمان، لایه ای از گرد و خاک لوله ها را پوشانده و مانع از خارج شدن گرما می شود و یا لوله ها سوراخ شده و نشتی می دهند. در این صورت سرمای داخلی یخچال کاهش یافته و ممکن است مواد غذایی هم فاسد شوند. کارشناسان تعمیر یخچال ال جی در پیشه کمک، در این شرایط کندانسور را تعمیر می کنند تا مشکلات ایجاد شده برطرف شوند.

این مقاله را از دست ندهید: دلیل برفک زدن یخچال ساید ال جی چیست؟

تعمیر برد یخچال ال جی

قطعه ای که در یخچال همه چیز را کنترل می کند برد یخچال است که جانشین تایمر دیفراست شده است.این قطعه باعث می شود که یخچال از انرژی کمتری استفاده کند. از نشانه های خرابی این قطعه کی توان به خنک نبودن یخچال ، طولانی شدن چرخه یخ زدایی در یخچال و … اشاره کرد.

در صورت مشاهده این علائم باید دستگاه توسط تعمیرکار ماهر بررسی شود. در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی ، تعمیرکار پس از عیب یابی دقیق و انجام بررسی ها و ارزیابی های لازم تمام تلاش خود را می کند تا بهبودی را به این قطعه باز گرداند. اگر تعمیر عملیاتی و سودمند باشد، حتما این کار را انجام می دهد در غیر این صورت مسیر تعویض را در پیش می گیرد.

تعمیرات یخچال ال جی

خدمات تخصصی نمایندگی ال جی: تعویض سنسور یخچال ال جی

مشکلات رایج یخچال ال جی

آیا یخچال ال جی شما روشن نمی شود؟

یکی از متداول ترین و البته نگران کننده ترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران به خاطر آن به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی مراجعه میکنند، روشن نشدن یخچال است. دلایل مختلفی به چنین اختلالی دامن میزند که لازم است تمامشان توسط کارشناس و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، مورد بررسی قرار گیرد.

اغلب این مشکلات شامل مواردی از قبیل : قطع شدن اتصالات و کابل های جریان برق، خرابی و ناکارآمدی ترموستات یخچال ال جی، معیوب بودن اورلود و خرابی موتور یخچال ال جی، میشود. شما عزیزان نیز اگر شاهد چنین مشکلی در یخچال ال جی خود بودید، پس از اطمینان از برقراری جریان برق و سالم بودن کابل های مربوطه، حتما کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ال جی را در جریان قرار دهید تا با بررسی دقیق و مشخص شدن نوع و دلیل خرابی، اقدامات لازم را جهت تعمیر دستگاه شما به عمل آورند.

رفع نشتی یخچال ال جی

نشتی یخچال ال جی می تواند برای کاربران آن مشکل آفرین و دردسر ساز شود. این مشکل را می توان یکی از شایع ترین اختلالاتی دانست که کاربران فراوانی را به تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی ، وا میدارد. در چنین مواقعی توصیه میشود، در ابتدا لوله آب را چک کنید که مشکلی نداشته باشد، سپس اقدام به تراز کردن یخچال با کمک پیچ تراز زیر یخچال کنید. در صورت تراز نبودن کف با قرار دادن چیزی در سمتی که پایین از سمت دیگر است یخچال را تراز کنید.

تراز بودن یخچال بسیار مهم است چرا که آب داخل ظرف یخچال در قسمت زیرین یخچال جمع می شود و از آن جا تبخیر می شود و در صورتی که یخچال تراز نباشد این تبخیر به درستی صورت نمی گیرد. لوله تخلیه را حتماً به صورت دوره ای تمیز کنید چرا که در صورتی که لوله تخلیه به هر شکلی مسدود شده باشد باعث نشتی در یخچال ال جی شما شود. گفتنی ست که رفع چنین مشکلی توسط کادر تعمیر یخچال ال جی در این نمایندگی در حداقل زمان و با نهایت کیفیت ممکن به انجام می رسد.

این مقاله کاربردی را از دست ندهید: راهنمای کامل معنی کلمات روی یخچال فریزر

حل مشکل سرد نکردن یخچال ال جی

خنک نکردن یخچال ال جی یکی از مشکلات آزار دهنده در این تجهیزات به شمار میرود. چرا که اولین و اصلی ترین انتظار هر کاربری از یخچال انجام عملیات خنک سازی توسط آن است. برای حل کردن مشکل خنک نکردن یخچال که یکی از مشکلات یخچال ال جی است، توصیه میشود از کارشناسان تعمیر یخچال ال جی کمک بگیرید. شما می‌توانید در ابتدا ترموستات و دریچه های یخچال را بررسی کنید که دارای مشکلی نباشند چرا که گاهی کودکان برای سرگرمی درجه یخچال را دست کاری می‌کنند.

دومین اقدام برای حل مشکل خنک نکردن یخچال تمیز کردن کویل کندانسورها می‌باشد که تأثیر زیادی در خنک شدن یخچال ال جی دارند. شما می‌توانید با تمیز کردن فن‌های خنک کننده کویل‌ها تأثیر زیادی در خنک شدن یخچال و فریزر خود داشته باشید، لازم است بدانید جمع شدن گرد و خاک در این بخش میتواند خنک سازی یخچال را با مشکلات جدی روبرو کند.

راهکار های مهم برای تعمیر مشکلات یخساز یخچال ال جی

از دیگر مشکلات متداول در یخچال های ال جی، میتوان خرابی و ناکارآمدی یخساز را نام برد. چنین مشکلی توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال ال جی با دقیق ترین شیوه های ممکن به انجام میرسد. در چنین مواقعی توصیه میشود، ورودی آب به داخل محفظه را چک کنید و در صورتی که این ورودی توسط یخ مسدود شده بود سعی در آب کردن آن به وسیله آب گرم کنید، شیر مربوطه را باز کنید و سوراخ سوزنی که در داخل آن قرار دارد را چک کنید و در صورت مسدود بودن این سوراخ با یک سوزن اقدام به باز کردن مسیر آن کنید، شیر ورودی آب را باز کنید و چک کنید، در صورت خرابی از کارشناس تعمیر برای تعویض آن کمک بگیرید.

دیگر مشکلات یخچال ال جی

بخش های مختلفی در یخچال وجود دارد که عدم کارکرد هر یک از آن ها منجر به بروز اشکال در عملکرد کلی یخچال می شود. در این مبحث به اختلالات و تعمیر یخچال ال جی می پردازیم . رایج ترین دلایلی که باعث نقص در عملکرد دستگاه می شود شامل عدم سرما دهی یخچال، کار نکردن موتور یخچال، انجماد مواد غذایی در یخچال، صداد دادن غیرعادی یخچال، برفک زدن ، صدور پیغام خطا از نمایشگر یخچال، اختلال در کارکرد یخساز در یخچال های ساید بای ساید، وجود برق در بدنه یخچال ، کاهش سرمای یخچال و برفک زدن آن می شود. علت هر یک از این مشکلات به بخش های مختلف یخچال مربوط می شود.

بنابراین تعمیر یخچال ال جی کاری تخصصی می باشد که لازم است حتما توسط تعمیرکاران مجرب صورت بگیرد. خوب است بدانید بروز سر و صدای یخچال می تواند به دلیل وجود مشکل در پایه های یخچال باشد که گاهی با تراز کردن دستگاه این مشکل برطرف می شود.

قطعات آسیب پذیر یخچال ال جی

برخی از قطعات یخچال نسبت به سایر قطعات آسیب پذیر تر هستند . قطعاتی مثل ترموستات، کمپرسور، لاستیک درب و فن یخچال معمولا بیشتر دچار خرابی می شوند. بخش آسیب پذیر دیگر، موتور یخچال می باشد که در صورت افزایش حرارت کارایی کل دستگاه را مختل می کند.

نقص المنت یخچال موجب انجماد مواد غذایی می شود. برای تعمیر یا تعویض قطعات یخچال بهترین کار استفاده از برترین متخصصان می باشد، تعمیرکاران این مرکز دارای تخصص و مهارت کافی برای تعمیر یخچال  ال جی می باشند.

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی

واحد تعمیر لوازم خانگی ال جی با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات می تواند به تعمیر تمام لوازم خانگی تولید شده توسط این کمپانی بپردازد. تعمیرات لوازم خانگی کاری نیازمند تخصص و مهارت می باشد. تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال ال جی در واحد هایی مجزا صورت می گیرد. تمام لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت ال جی در این واحد قابل تعمیر می باشند.

تعمیرات ال جی از بخش هایی جداگانه تشکیل شده است. هر کدام از این بخش ها با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات می توانند تمام تولیدات ال جی را تعمیر کنند. محصولات این کمپانی شامل گوشی موبایل، یخچال، تلویزیون، لباس شویی و… می باشد. تعمیرکاران این مجموعه می تواند تمام عیوب پیش آمده برای این دستگاه را برطرف کنند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی نامی پیشرو در زمینه ی ارائه ی خدمات فروش و پس از فروش می باشد. نمایندگی رسمی ال جی با استفاده از مشاورانی نمونه و متخصص به مشتریان خود کمک می کند تا بهترین خدمات را دریافت کنند. اطلاعات این مشاوران به خریدار کمک می کند تا متناسب یا نیاز خود بهترین محصول را برای خرید انتخاب کند.

با توجه به گستردگی محصولات این کمپانی در سطح کشور تمامی تلاش خود را به کاربسته تا با همکاری جمعی از مهندسان مجرب و متعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه فروش و تعمیر محصولات ال جی بپردازد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی از جمله تعمیر یخچال ال جی می ‌پردازد. مشاوران این مرکز می توانند نحوه ی نگهداری دستگاه را جهت استفاده ی مفید از آن به شما آموزش دهند. تعمیرات و گارانتی خدمتی دیگر از سوی این نمایندگی می باشد که شما ارائه می شود. در تلاش هستیم تا همانند گذشته خدمت گزار شما کاربران گرامی باشیم. برای دریافت بهترین  خدمات می توانید به این نمایندگی مراجعه کنید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *