شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

همه چیز در مورد جیلبریک کردن آیفون

تا حالا در مورد جلبریک کردن آیفون چیزی شنیدین؟ اپل یه قانونی داره که به کاربراش اجازه نمیده نسخه های قبلی ios رو روی گوشی شون نصب کنن. جلبریک به شما این امکان رو میده که هر نسخه ای که خواستین رو نصب کنین و برای نصب کردن برنامه های مورد نظرتون هم نیازی به اپ استور نداشته باشین (یه چیزی شبیه روت کردن گوشی های اندرویدی). این کار در کنار همه محاسن و مزایایی که داره، مشکلاتی رو هم برای شما ایجاد می کنه که باید ازشون مطلع باشید. چون خیلیا در مورد این فرایند صحبت می کنن و بعضا اطلاعات اشتباهی در موردش وجود داره، مطلب امروز اپل زون رو به بررسی نکاتی در مورد جلبریک کردن آیفون اختصاص دادیم. در ادامه هم یه توضیح کلی در مورد ماهیت جلبریک کردن موبایل اپل بهتون ارائه می دیم و هم در مورد معایب این کار صحبت می کنیم. همه نکاتی که ارائه میشه به تایید کارشناسای تعمیر موبایل نمایندگی اپل رسیده و می تونین از درست بودنشون اطمینان کامل داشته باشین.

معایب جلبریک کردن آیفون

یکی از مهم ترین معایب جلبریک کردن موبایل اپل ، کاهش امنیت دستگاهه. فرایند جلبریک کردن معمولا از طریق یه حفره ی امنیتی در سیستم عامل مورد استفاده آیفون انجام میشه. خب توی این شرایط، کافیه یه هکر دست به کار بشه و یه مشکل امنیتی کوچیک توی دستگاه پیدا کنه. اینطوری خیلی راحت می تونه وارد سیستم گوشی شما بشه و مشکلاتی رو براتون ایجاد کنه. یه مشکل دیگه اینه که تا وقتی شما سیستم عامل گوشی تون رو آپیدیت نکنین، دستگاه از حالت جلبریک خارج نمیشه. حالا جالبه بدونین که اگه آیفونتون جلبریک شده باشه و نسخه جدید آی او اس ارائه بشه، شما نمی تونین گوشی رو به روز رسانی کنین. باید منتظر بمونین تا هکرها نسخه جدید رو هم جلبریک کنن بعد این کارو انجام بدین. یه مشکل دیگه جلبریک کردن آیفون که همکارای ما تو نمایندگی تعمیرات اپل بهش اشاره کردن، اینه که این کار باعث میشه گوشی به شدت آسیب پذیر بشه. در حالی که آیفون های عادی، مقاومت خیلی بالایی در مقابل تهدید ها دارن و نیازی نیست نگران امنیت اونها باشین.

مزایای جلبریک کردن موبایل اپل

در کنار معایب بی شمار، جلبریک کردن آیفون مزایایی هم داره و کلی امکانات و قابلیت های مختلف در اختیار شما قرار می ده. یعنی شما با این کار، یه سری قابلیت جدید توی گوشیتون به دست میارین که کاربری شما رو تا حدی راحت تر و بهتر می کنه. البته این کار بیشتر زمانی مفید بود که IOS محدودیت های زیادی داشت. الان دیگه این سیستم عامل هم مثل اندروید داره خوب پیشرفت می کنه و مرحله به مرحله، مشکلاتش برطرف میشه. یکی از مزایای جلبریک کردن، اینه که می تونین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای کرک شده رو روی گوشیتون نصب کنین (کاری که اپل اجازه انجامش رو بهتون نمیده.) همچنین شما با جلبریک کردن آیفون تون می تونین نسخه های قدیمی تر آی او اس رو روش نصب کنین و ازش استفاده کنین. تاکید می کنیم که الان دیگه نیاز چندانی به انجام این کار نیست، اما اگه بازم دیدین که لازمه گوشی تون جلبریک بشه، بهتره از یه متخصص نرم افزار بخواین این کارو براتون انجام بده که آیفون محبوبتون آسیب نبینه.

انواع جلبریک

به طور کلی جلبریک کردن آیفون به دو شکل پایدار و نا پایدار انجام میشه. هنگام استفاده از جیلبریک ناپایدار، دستگاه شما با هر بار خاموش و روشن شدن، نیازمند یک نرم افزار کمکی برای بوت کردن سیستم عامل هست. یعنی شما باید کلی زمان برای این کار صرف کنین. بعد از انتشار جلبریک ناپایدار، اگه هکرها بتونن دستگاه رو به طور کامل جلبریک کنن، جلبریک پایدار رو در اختیار کاربرا قرار میدن. هنگام استفاده از این نوع جلبریک، شما فقط یه بار نیاز به نرم افزار مورد نظر دارین و با هر بار خاموش و روشن کردن دستگاه، ابزاری برای بوت شدن سیستم عامل نیاز نیست. بنابراین میشه گفت که این روش هم راحت تره و هم وقت کمتری از شما میگیره.

نمایندگی اپل در کرج

نمایندگی اپل در کرج ، جزء تخصصی ترین مراکز در استان البرزه که فروش و تعمیر انواع تولیدات این کمپانی رو در سطحی گسترده انجام می ده. کادر فنی مجرب و حرفه ای این مرکز تلاش می کنن کاربرا رو از طی مسافت تا تهران معاف کنن و به این ترتیب، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه اونا بشن. فروش انواع آیفون، مک بوک، آی مک، آیپد، اپل واچ و … در این نمایندگی و به صورت قانونی و اورجینال انجام می شه. همچنین کاربرای محترم این محصولات می تونن تخصصی ترین خدمات تعمیری رو از تکنسین های مجرب در بخش تعمیرات apple دریافت کنن. سطح حرفه ای گری تو این مرکز به اندازه ایه که شما می تونید با اطمینان کامل، از سرویس های ارائه شده بهره مند بشین و بابت این خدمات، ضمانت نامه رسمی و معتبر دریافت کنین. نمایندگی اپل در کرج ، به همه مناطق این استان از جمله: کمالشهر، فردیس، هشتگرد، اشتهارد، ماهدشت، محمدشهر، زیبادشت، ساوجبلاغ، اندیشه، ملارد و … خدمات ارائه می ده. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایندگی و نحوه دریافت خدمات، می تونین به بخش های دیگه ی وب سایت مراجعه کنین.

امتیاز شما به این نوشته