شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

دوربین پاناسونیک GH5s با قابلیت فیلم‌برداری در نور ضعیف معرفی شد:

شرکت پاناسونیک در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس از جدیدترین دوربین حرفه ای خود با نام GH5S رونمایی کرد. قابلیت ویژه و مورد توجه این محصول که موجبات شگفتی کاربران را فراهم نمود ؛ این است که دوربین بدون آینه پاناسونیک قادر است در زمان عدم وجود نور کافی ویدیوهای باکیفیتی ضبط کند.

این در حالی است که دوربین پاناسونیک GH5s از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با مدل GH5 که در سال گذشته عرضه شده بود، دارد.

رزولوشن سنسور از ۲۰٫۲ به ۱۰٫۲ مگاپیکسل، دراین دوربین (در واقع به نصف) رسیده است. کاهش رزولوشن حسگر در ابعاد یکسان بدین معناست که پیکسل های حسگر جدید به مراتب بزرگ تر از قبل هستند ، حساسیت بیشتری به نور دارند و نویز کمتری را ایجاد می کنند. به خاطر کاهش قابل توجه رزولوشن سنسور، GH5S  در کنار GH5 قرار می گیرد و جایگزین آن نمی شود.

دوربین پاناسونیک GH5s با قابلیت فیلم‌برداری در نور ضعیف معرفی شد

قابلیت‌های عکاسی دوربین پاناسونیک GH5s

این نکته را باید در نظر گرفت که دوربین پاناسونیک GH5s به طور کلی نیازهای عکاسی را حذف نکرده است. این دوربین از فرمت عکاسی خام (RAW) 14بیتی پشتیبانی می کند که در مقایسه با فرمت ۱۲ بیتی مدل قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. این تغییر در دوربینی که به شدت به نور حساس است، بسیار مهم ارزیابی می شود.

نقاط ضعف دوربین های سری GH

یکی از مشکلات موجود برای دوربین‌های سری GH، عدم توانایی کارت‌های حافظه برای ضبط فایل‌های ویدیویی حجیم آن‌ها است. پاناسونیک به‌تازگی اعلام کرده است تنها از کارت‌های حافظه‌ی V60 یا V90 این شرکت یا برند‌های باسابقه‌ی تولید حافظه‌های جانبی استفاده می‌کند؛ زیرا در مواردی کارت‌های حافظه‌ی جانبی V60 برخی برند‌ها، نیز در ضبط کلیپ‌های ویدیویی با نرخ بالای اطلاعات دوربین‌های GH5 و GH5S دچار مشکل می‌شدند.

سرعت فوکوس دوربین پاناسونیک

 در دوربین پاناسونیک GH5s ، سرعت فوکوس ۰۷. ثانیه بوده و می توان با آن در هر ثانیه ۱۲ فریم ثبت کرد. این تعداد در صورت فعال سازی فوکوس خودکار دنباله دار به ۸ فریم بر ثانیه می رسد که همچنان در مقایسه با بسیاری از دوربین های نیمه حرفه ای مخصوص عکاسی فوق العاده بهتر است. تشخیص چهره و چشم، فوکوس ۲۲۵ نقطه ای و حالت عکس ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت های این دوربین بدون آینه است.

قیمت و زمان عرضه ی دوربین جدید پاناسونیک

در آخر باید اضافه کرد که دوربین پاناسونیک GH5S از سیزدهم بهمن ماه (دوم فوریه) با قیمت ۲۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. یعنی حدود ۵۰۰ دلار گران تر از GH5 که قیمت نسبتاً بالایی محسوب می شود اما به راحتی می تواند رضایت عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای را جلب نماید.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک  با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ کمپانی پاناسونیک، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ای جهت ارائه خدمات نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در سه بخش ارائه می‌گردد. بخش نخست، واحد فروش است که با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می‌پردازد. در بخش های دیگر شاهد تعمیرات و آموزش تعمیرات  پاناسونیک هستیم.

واحدهای تعمیرات پاناسونیک

در واحد خدمات پس از فروش  پاناسونیک ، متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می‌ورزند. کارشناسان ماهر در کارگاه‌های تخصصی به تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات پاناسونیک با متد روز مشغول هستند. در هنگام بروز مشکل در هر یک از محصولات پاناسونیک از جمله دوربین پاناسونیک می توانید به واحد مورد نظر خود مراجعه نمایید. در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات پاناسونیک می پردازیم.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل دریافت است.

امتیاز شما به این نوشته