شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

صدای تلویزیون سامسونگ و مشکلات مربوط به آن

صدای تلویزیون سامسونگ از قسمت های مهم این دستگاه است. البته قسمت غیر مهمی در تلویزیون سامسونگ وجود ندارد، تنها بعضی از قسمت های دستگاه نسبت به سایر قسمت ها، بیشتر در مرکز توجه هستند و کاربر بیشتر با آن ارتباط دارد. صدا یکی از این قسمت هایی که کاربر همواره با آن ارتباط می گیرد. صدا در تلویزیون فاکتوری است که نبود آن عملا استفاده از دستگاه را بی معنی می کند. نبود صدا در تلویزیون سامسونگ لذت تماشای تصویر را از بیننده می گیرد و دستگاه را عملا  به یک تابلو صامت با تصاویر متحرک تبدیل می کند. اگر خرابی صدا با قطع شدن، خود را نشان ندهد، با کم شدن و بی کیفیت شدن و کم کیفیت شدن خود را نشان خواهد داد.

با پیدایش اشکال صدای تلویزیون samsung کاربر حجم صدای تلویزیون سامسونگ را تا جایی که می تواند زیاد  می کند، تا به هر نحوی شده موفق به شنیدن صدا شود. در حالی که موثر نیست و مشکل حل نمی شود و تنها صوت‌ های بلند و گوش خراشی چون انفجار، تصادف ماشین‌ ها و… که بسیار بی کیفیت و آزار دهنده هستند، شنیده می شود.  در چنین شرایطی نمی توانید یک حجم صدای واحد را روی محتوا تنظیم کنید و عملا گزینه صدا را از دست می دهید و تنها تصاویر متحرک را خواهید داشت. چاره چیست؟ به ادامه مطلب توجه کنید.

صدای تلویزیون سامسونگ

مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ

خش خش کردن صدا تلویزیون سامسونگ

یکی از متداول ترین مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ را میتوان خش خش کردن صدا دانست. البته این مشکل تا به حال تلویزیون های زیادی را به خود درگیر کرده است و تنها به سامسونگ اختصاص ندارد. چنین مشکلی میتواند به دلایل متعددی رخ داده باشد که بررسی دقیق آن از عهده کارشناسان مربوطه بر می آید.

گاهی دلایلی نظیر به هم خوردگی تنطیمات، خرابی اتصالات و مشکلات آنتن میتوانند به خش خش کردن صدای تلویزیون دامن بزنند. بدون شک خش خش صدا مشکلی آزاردهنده است که وقوع آن، میتواند هر کاربری را موقع تماشای برنامه های مورد علاقه خود، عصبی کند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ، با انجام مراحل دقیق عیب یابی، مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع خواهند ساخت.

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد : آموزش تمیز کردن تلویزیون سامسونگ

پیدایش نویز در صدای تلویزیون سامسونگ

شاید برایتان پیش آمده باشد که تلویزیون سامسونگ شما صدای نویز داشته باشد و این موضوع روزها و هفته ها شما را آزار دهد. دلایلی به که ایجاد نویز در صدای تلویزیون سامسونگ منجر میشوند، دلایل محدودی هستند. برای حل چنین مشکلی کارشناسان تعمیرات تلویزیون سامسونگ، قبل از هر اقدام، عیب یابی دقیقی انجام میدهند و با مشخص شدن نوع مشکل و برآورد میزان آسیب، راه های رفع نویز را در صدای تلویزیون samsung، اجرایی خواهند نمود.

در برخی مواقع خرابی و اختلالات موجود در پردازنده گرافیکی به چنین مشکلی منجر میشود که رفع آن با حساسیت های مضاعفی روبرو ست. گاهی ممکن است مشکل نویز ناشی از بروز اختلالات در آنتن تلویزیون سامسونگ باشد که رفع آن نیاز به تهیه ی بهترین و متناسب ترین آنتن با مدل تلویزیون سامسونگ دارد.

قطع صدا در تلویزیون در هنگام استفاده از کابل HDMI

یکی از متداول ترین مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ ، به قطع شدن صدای تلویزیون سامسونگ مربوط میشود. این قطعی، انواع مختلفی دارد و ممکن است به دلایل متعددی رخ داده باشد. یکی از این اختلالات به قطع صدا در هنگام استقاده از کابل HDMI مربوط میشود که میتوان مشکلی آزاردهنده برای کاربران به شمار آید.

این مشکل را میتوان بیشتر در بهم خوردگی تنظیمات تلویزیون دانست. گاهی مشکلات جزیی در پورت HDMI نیز میتواند چنین مسئله ای به دنبال داشته باشد. کارشناسان واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، با بررسی دقیق این اختلال، جای هیچ گونه نگرانی برای کاربران باقی نخواهند گذاشت.

قطع ناگهانی صدا در تلویزیون سامسونگ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع تماشای برنامه مورد علاقه تان ناگهان صدایی از تلویزیون خارج نشود. یکی از مهم ترین مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ نیز همین اختلال است. در این موارد لازم است ابتدا کابل های مربوط مورد بررسی قرار گیرد.

چرا که برخی مواقع به دلایلی نظیر عدم اتصال کابل، ممکن است صدای تلویزیون به طور کل قطع شود. اما قطعی ناگهانی صدا در تلوزیون سامسونگ ، میتواند به دلیل خرابی دستگاه خروجی صدا هم رخ دهد که بررسی آن لزوما باید توسط کارشناس زبده دوره دیده انجام گیرد. در صورتی که این بخش به طور کلی معیوب شده باشد، راهکار هایی نظیر تعویض دستگاه خروجی صدا روی میز قرار خواهد گرفت.

قطع صدای تلویزیون سامسونگ

علت صدای خش خش تلویزیون

مشکلات و اختلالات فراوانی میتوانند به خرابی و ایجاد خش خش در صدای تلویزیون سامسونگ و سایر دستگاه ها ، دامن بزنند. این مشکلات اغلب جزیی و قابل تعمیر هستند. تعمیرکاران واحد تعمیرات تلویزیون سامسونگ، در وهله اول سلامت کابل های اتصال صدا و کابل اچ دی ام آی را مورد بررسی قرار میدهند.

چرا که این اختلال نیز ممکن است خش خش صدا را به دنبال داشته باشد. تنظیمات صحیح منبع خروجی نیز باید بررسی شود. اگر مشکل از این بخش ها نبود، احتمالاتی نظیر عدم تطابق و یا خرابی دستگاه خروجی صدا مطرح میشود. لازم به ذکر است که خرابی و اختلال آنتن هم میتواند گاهی در صدای تولید شده توسط تلویزیون، خش خش ایجاد کند.

کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ

کم شدن صدای تلویزیون سامسونگ از مشکلات رایجی ست که ممکن است ناراحتی های فراوانی را به دنبال خود داشته باشد. اما دلیل این موضوع چیست ؟ کم شدن صدای تلویزیون گاهی به دلیل کم بودن صدای پیش فرض دستگاه است. سازمان‌هایی مانند Dolby وجود دارند که محتواها را با یک تن صدا پخش می‌کنند؛ اما این بدان معنا نیست که تولیدکنندگان تلویزیون شما از این دستورالعمل‌های شرکت‌های خاص پیروی می‌کنند. شما میتوانید مشکل کم بودن صدای تلویزیون خود را از طریق بررسی تنطیمات صدا و حتی شبکه تا حدود مشخص برطرف نمایید.

تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ

اگر با اجرای درست تنظیمات صدا، موفق به تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ نشدید، چاره ای ندارید جز اینکه به مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید. این مشکل هر اندازه هم که پیچیده باشد و مین برد را هم درگیر خود کرده باشد، باز هم حل شدنی است و اصلا جای نگرانی برای کاربر ندارد. در هر صورت با تعمیر یا تعویض مین برد یا بلند تلویزیون سامسونگ، مشکل صدا برطرف خواهد شد.

این مقاله کابردی را از دست ندهید: چرا تلویزیون سامسونگ به اینترنت وصل نمیشود؟

رفع مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ

اگرچه عموماً وجود مشکلات صدا در تلویزیون سامسونگ مربوط به برد مین است اما تشخیص دقیق و شناسایی منشاء این مشکل نیاز به بررسی کامل دستگاه و طی مراحل عیب‌یابی دارد. اگر قطع صدای تلویزیون samsung ریشه در مین برد داشته باشد، این قطعه باید تعمیر  یا تعویض شود. بلندگوی تلویزیون نیز می تواند عامل قطع صدای تلویزیون سامسونگ باشد، شاید احتمال آن کم باشد، اما غیر ممکن هم نیست.

به همه اینها باید تنظیمات غلط را نیز اضافه کنید. در واقع اگر صدای تلویزیون سامسونگ شما به دلیل تنظیمات غلط و نادرست، قطع شده باشد، باید بگوییم که کاربر بسیار خوش شانسی هستید. می توانید با کمک دفترچه راهنما و مرور آن تنظیمات درست را اجرا کنید و در نهایت تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ را خودتان انجام دهید.

رفع مشکلات صدای تلویزیون سامسونگ

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

کمپانی سامسونگ انواع گوناگونی از تلویزیون را طراحی، تولید و روانه بازار می کند. تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی ، تلویزیون پلاسما، تلویزیون های هوشمند و … نمونه هایی از تولیدات کمپانی سامسونگ در حوزه تلویزیون است که هر کدام را با ساختاری جداگانه و منحصر به فرد تولید و عرضه می کند.

همه این مدل ها با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، باز هم ممکن است دچار آسیب ها و اختلالاتی شوند که نیاز به تعمیر و ترمیم داشته باشند. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ با خیال راحت به این واحد اختصاصی اعتماد کنید و مطمئن باشید که دستگاه سالم خود را باز خواهید یافت.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتالی و ماشین های اداری و دفتری، تقسیم بندی کاملی از فعالیت های این نمایندگی است که هر بخش نیز زیر مجموعه های مربوط به خود را دارد و در تعمیرگاه مربوطه به کمک ابزار و تجهیزات به روز و مدرن، بررسی و ارزیابی می شوند.

در واحد های تعمیرات سامسونگ تعمیرکاران و تکنسین هایی فعالیت دارند که هر کدام در حوزه کاری خود سال ها تجربه طلایی و طولانی دارند و می توانند با عیب یابی دقیق، مسیر درست تعمیر و ترمیم را انتخاب و اجرا کنند.

 نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ درگاهی امن و مورد اطمینان است که در دو زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. این نمایندگی تلاش می کند با سر لوحه قرار دادن اصول مشتری مداری و مغتنم شمردن حقوق او، در هر زمینه ای رضایت او را جلب کند. در تنها نمایندگی سامسونگ در ایران می توانید با بهره مندی از امکانات و تسهیلات متنوع و گسترده، خریدی ایمن و مطمئن داشته باشید.

در این مرکز این قابلیت وجود دارد که با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود اطلاعات مفیدی به دست آورید و با در نظر داشتن نقاط قوت و ضعف آن اقدام به خرید کنید. می توانید محصول انتخابی خود را با نمونه های مشابه در سایر برند ها مقایسه کنید و در صورتی که آن را برای خود مناسب دیدید، از مسیری رسمی و معتبر اقدام به خرید کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سایر امکانات و تسهیلات تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

4.3/5(7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *