شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تاچ آیدی و فیس آیدی اپل در محصولات سامسونگ

این اولین باری نیست که خبری مبنی بر کپی برداری سامسونگ از اپل، یا الهام گرفتن طراحان سامسونگ از طراحی های اپل میشنویم. رویداد CES 2020 دوباره خبری داغ در این زمینه را به همراه داشت. وجود تاچ آیدی و فیس آیدی اپل در محصولات سامسونگ زمینه ساز ایجاد این حاشیه در رویداد CES شد. سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2020 به معرفی برخی از قابلیت های ویژه ی تعبیه شده در گوشی های هوشمند خود پرداخت. Samsung pass یکی از اپلیکیشن های معرفی شده در این نمایشگاه بود. Samsung Pass نام اپلیکیشنی است که به عنوان یک پسورد منیجر شناخته می‌شود.

به این ترتیب کابران قادر خواهند بود تا ضمن تأیید هویت خود، به وب‌سایت‌های مختلف وارد شده و به خاطر سپردن پسوردها، دیگر به خاطره‌ها خواهد پیوست. یوزرنیم و رمزهای عبور به صورت کاملا امنیتی و رمزگذاری شده در این اپلیکیشن ذخیره شده و به وسیله Samsung Knox از آنها محافظت می‌شود. در طی همین رونمایی بسیاری از کاربران متوجه شباهت آیکون های فیس آیدی و تاچ آیدی سامسونگ و اپل شدند.

فیس آیدی اپل در محصولات سامسونگ

بررسی تاچ آیدی و فیس آیدی اپل در محصولات سامسونگ توسط imore

این مساله حاشیه ای موجب شد تا وب سایت imore دست به کار شود و مقاله ای در راستای مقایسه این دو آیکون ارائه دهد. نتیجه این بررسی نشان میدهد که سامسونگ در حالت کلی از آیکون های فیس آیدی و تاچ آیدی الهام گرفته است اما برای رفع اتهام تغییراتی ویژه در آیکون های خود اعمال کرده است. از جمله تغییرات ذکر شده در این آیکون، خطوط ضخیم شده لوگوی سامسونگ است.

کره ای ها خطوط آیکون احراز هویت چهره سامسونگ را تا حدودی ضخیم تر آیکون اپل در نظر گرفته اند. همچنین این خطوط فاصله کمتری با صورتک وسط لوگو دارند. متاسفانه هیچ لوگو یا آیکون استانداردی در این زمینه ها وجود ندارد و برند های مختلف اقدام به طراحی های منحصر به فردی در این زمینه میکنند که با مشکلات این چنینی روبه رو میشوند. کپی برداری سامسونگ از اپل همواره از خبرهای داغ دنیای تکنولوژی محسوب میشود؛ این بار با وجود تاچ آیدی و فیس آیدی اپل در محصولات سامسونگ بازار اینگونه خبرها داغ تر شد.

خرید و تعمیر مطمئن در نمایندگی اپل

نمایندگی اپل دغدغه خرید گوشی دست دو به جای گوشی نو، یا استفاده از لوازم جانبی فیک به جای اورجینال را به طور کامل از بین برده است. کاربران محصولات اپل میتوانند با مراجعه به نمایندگی مجاز اپل خرید یا تعمیری مطمئن را تجربه کنند. این مرکز در همین آشفته بازار گوشی های هوشمند با ارائه خدماتی با سطح کیفی بالا توانسته است جایگاه ویژه ای را در میان کاربران محصولات اپل کسب نماید. ارائه مشاوره تخصصی در رابطه با مشخصات فنی محصول، آخرین قیمت محصول و سرویس های تعمیری تخصصی از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل هستند که با مراجعه به شعب مختلف این نمایندگی میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

امتیاز شما به این نوشته