شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها

نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها در راستای پاسخگویی به نیازکاربرانی راه اندازی شده است که به دلیل نبود نمایندگی رسمی در شهر محل سکونت‌شان، از خدمات استاندارد بی بهره مانده اند.

کاربران شهرستانی سامسونگ می توانند از طریق تماس با نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها درخواست خود مبنی بر نیاز به دریافت خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم دستگاه های خویش را ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، کارشناسان نمایندگی سامسونگ در شهرستانها در اولین فرصت با صاحبان دستگاه معیوب تماس گرفته و روند دریافت خدمات را به اطلاع آنها می رسانند.

قرارگیری «تخصصی ترین ابزار» در کنار «زبده ترین کارشناسان و مهندسان» سبب گشته تا شاهد اجرای بی نقص ترین عملیات ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء سرویس های مرتبط با محصولات سامسونگ در نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها باشیم. این امکان فراهم گشته است تا شما کاربران گرامی ساکن هر یک از شهرهای کشور عزیزمان که هستید بی هیچ دغدغه دستگاه خود را به نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها ارسال کرده و پس از طی روند تعمیرات آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها

ویژگی های نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها

مدیریت نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها بروزترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان این مرکز نهاده است تا بهترین خدمات، در مدت زمانی کوتاه و بر اساس نرخنامه مصوب به هموطنان گرامی عرضه گردد. در واحد تعمیرات سامسونگ در شهرستان ها تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌گردند. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات عرضه شده در این مرکز نظیر مواد مصرفی با درجه کیفی عالی و اورجینال ‌باشد.

نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها از مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر خودداری کرده که این امر ضامن کیفیت دستگاه شما پس از تعمیر خواهد بود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و تخصصی ترین پرسش ها و راهنمایی های ممکن را دریافت کنید.

نمایندگی سامسونگ و واحدهای تعمیرات سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران خدمات تخصصی خویش را در پارت های متعدد به کاربران ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، تمامی خدمات تعمیر، بازیابی، ترمیم و تعویض دستگاه خویش را دریافت نمایید.

شما کاربران گرامی با حضور در این مراکز می توانید بی‌هیچ اغراقی، شاهد ظریف‌ترین و سریع‌ترین عملیات تعمیر محصولات سامسونگ باشید. این امر به واسطۀ حضور کارشناسان زبده در بخش تعمیر و بهره‌مندی این بخش از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم محقق گشته است. نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها نیز ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، تعمیر و ارتقاء دستگاه های سامسونگ به کاربران عزیز ساکن در شهرستان هاست.

راه اندازی این مرکز با هدف ارائه تخصصی ترین خدمات به کاربران شهرستانی –به ویژه شهرستان های کوچک که از خدمات نمایندگی رسمی سامسونگ بی بهره اند- صورت گرفته است. جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی سامسونگ در شهرستان ها

  • تماس با مشتری، اعلام مشکل به وجودآمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی (مراحل تعمیر و هزینه آن باتوجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است)
  • آغاز روند تعمیرات درصورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست دستگاه توسط کارشناس ارشد نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستان ها پس از پایان تعمیر و تأیید کادر فنی
  • واریز هزینه تعمیر توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت به مشتری جهت واریز هزینه تعمیر
  • ارسال دستگاه به آدرس مشتری در صحت و سلامت کامل
  • بسته بندی دستگاه معیوب بدون لوازم جانبی آن
  • شرح مشکلات ایجاد شده در دستگاه در یک برگ کاغذ و ارسال آن به همراه دستگاه
  • شرح تعمیرات و سرویس های احتمالی که پیش از این بر روی دستگاه اعمال شده است
  • درج آدرس، شماره تماس وکدپستی ده رقمی دقیق بر روی بسته ی ارسالی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستان ها
  • ارسال شماره رسید ( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی
  • ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی رسمی سامسونگ در شهرستان ها (نگهداری شماره ی رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)
  • آغاز روند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان پس از دریافت کالا

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر بخش های وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.