شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ

گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ؛ دقیقا و درست نمی دانیم که باید محصول جدید تاشدنی سامسونگ را یک گوشی بنامیم یا یک تبلت. وقتی به شکل ظاهری این دستگاه نگاه می کنیم اولین برداشت این است که گوشی تاشدنی سامسونگ در واقع یک تبلت است. این جمله درست است، زیرا مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ گوشی تاشدنی شرکتش را دستگاهی در قامت تبلت معرفی می‌کند که کاربران می‌توانند آن را در جیبشان جای دهند.

گوشی تاشدنی سامسونگ

شایعه‌ عرضه‌ گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ قوت گرفته است

در حاشیه‌ رویداد معرفی گلکسی A7 و گلکسی A9، مدیرعامل کسب‌و‌کار موبایلِ سامسونگ، درباره گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ به نکته هایی اشاره کرده و مستقیم و غیر مستقیم درباره تولّد چنین محصولی صحبت کرده است. صحبت های او شایعه‌ عرضه‌ این تلفن ‌هوشمند را بیش‌ از پیش تقویت کرده است.

D.J. Koh به عنوان مدیرعامل تجارتِ موبایل شرکتِ سامسونگ در مصاحبه مطبوعاتی خود، از گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ به عنوان یک دستگاه تاشدنی محصول کمپانی سامسونگ یاد کرده است. این دستگاه قابلیت های بسیاری در اختیار کاربر قرار می دهد. به طوری که می توان از آن به عنوان یک دستگاه در قالب یک تبلت با قابلیت‌های چندوظیفه‌ای یاد کرد که به راحتی در جیب جا می شود و قابلیت یک تلفن همراه را نیز پیدا می کند.

توضیحات مدیرعامل تجارت موبایل شرکت سامسونگ

وقتی گوشی تاشدنی را به بازار عرضه کنیم، باید این دستگاه یک معنی حقیقی برای مشتریان داشته باشد. وقتی تجربه‌ کاربری دستگاه با استانداردهای من مطابقت نداشته باشد، نمی‌خواهم که هرگز چنین محصولی پا به بازار بگذارد.”

آیا گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ یک حیله بازاریابی است؟

D.J. Koh به عنوان مدیرعامل تجارت موبایل شرکت سامسونگ بارها و بارها در گفته های خود به این موضوع اشاره کرد که عرضه‌ گوشی تاشدنی سامسونگ صرفاً نباید یک حیله‌ بازاریابی باشد؛ زیرا چنین محصولاتی پس از گذشت ۶ تا ۹ ماه از عرضه، به‌کلی از ذهن‌ها پاک می‌شوند و دیگر در بین کاربران جایگاهی ندارد؛ او معتقد است که گوشی تاشدنی کمپانی سامسونگ باید در مقیاس جهانی در دسترس قرار گیرد؛ زیرا تجربه‌ای که به‌واسطه‌ی Galaxy Round (دستگاهی با صفحه‌نمایش خمیده که تنها در کره‌ جنوبی در دسترس بود) کسب کرده‌اند، درس های مهمی به آنها داده است.

زمان معرفی گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ

کمپانی سامسونگ پس از اینکه در نمایشگاه CES 2013 صفحه‌نمایش منعطف OLED را معرفی کرد، خبر ساخت و تولید گوشی تاشدنی سامسونگ را نیز داد. این در حالی است که D.J. Koh به عنوان مدیرعامل تجارتِ موبایل شرکتِ سامسونگ ماه اخیر اعلام کرد که گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ در سال جاری معرفی خواهد شد. لذا ممکن است در کنفرانس ماه آینده‌ توسعه‌دهندگان سامسونگ این گوشی را ملاقات کنیم. با تجربه واقعی و ملموس گوشی تاشدنی یا تبلت سامسونگ می‌توان امیدوار بود که صنعت یکنواخت و خسته گوشی‌های هوشمند پس از سال‌ها دوباره با یک نوآوری جدید جانی تازه بگیرد و نفسی عمیق بکشد.

چه شرکتی به جز سامسونگ گوشی تاشو می سازد؟

گوشی تاشدنی سامسونگ، انحصار این کمپانی نیست. بر اساس شواهد موجود، احتمالا شرکت چینی هواوی برای نخستین‌بار در ماه نوامبر از دستگاه خمیده‌ و تاشوی خود رونمایی می کند. ظاهرا پس از اینکه هواوی توانست جایگاه اپل را به عنوان دومین تولیدکننده‌ گوشی‌های هوشمند در جهان از آنِ خود کند، اکنون چینی‌ها به هدفی والاتر می‌اندیشند. آنها در فکر دستیابی به جایگاه نخست که هم‌اکنون متعلق به سامسونگ است، هستند. به این ترتیب هواوی می تواند از زیر سایه‌ لقب تولیدکننده‌ گوشی‌های ارزان ‌قیمت بیرون بیاید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ یک درگاه امن و ایمن است که به کمک مرکز سخت افزار ایران خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی به کاربران ارائه می دهد. این نمایندگی نیازسنجی دقیقی از کاربران انجام داده و به خوبی سطح نیاز های آنها را شناخته است و بر آن اساس خدمات رسانی می کند. در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات سامسونگ امکاناتی در خور و شایسته فراهم است. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *