شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات مانیتور اپل

تعمیرات مانیتور اپل در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و بدست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات مانیتور اپل سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می‌توان از سیستم تعمیر در محل مانیتور اپل استفاده کرد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات مانیتور apple بدلیل آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفتۀ این حوزه که بالاترین سطح سازگاری با مانیتورهای اپل را دارند قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گشته‌اند. تمامی اقدامات مورد نیاز جهت بهبود، بازیابی، سرویس و تعمیرات مانیتور اپل در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی سازنده صورت می‌پذیرد‌.

تعمیرات مانیتور اپل

تعمیر پاور مانیتور اپل

تعمیر پاور مانیتور اپل، یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر اپل است. پاور معمولاً اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش مانیتور است. نقشی که پاور در عملکرد صحیح دستگاه دارد تا این حد مهم است که معمولاً در صورت بروز اختلال در عملکرد مانیتور، نخستین جایی که توسط تعمیرکار بررسی می‌شود همین بخش پاور است.

روشن نشدن مانیتور، خاموش شدن مانیتور پس از چند دقیقه کار کردن و روشن و خاموش شدن مانیتور از جمله نشانه های اختلال در این قطعه هستند. همان طور که گفته شد، تعمیر پاور مانیتور اپل، امری کاملا تخصصی است و تنها توسط متخصصین این حوزه به درستی انجام میشود؛ از این رو توصیه میکنیم تعمیر این قطعه را به مراکز تعمیری نا معتبر نسپارید. نمایندگی تعمیرات مانیتور اپل با بهره مندی از تکنسین های مجرب و متخصص، قادر به رفع هر گونه اختلالی در این دستگاه خواهد بود.

تعمیر سوختن ترانزیستور مانیتور اپل

برای تعمیر مانیتور اپل، ابتدا لازم است شناخت خوبی نسبت به عملکرد تک تک قطعات داشته باشید. تعمیر سوختن ترانزیستور مانیتور اپل نیز از این قاعده پیروی میکند. ترانزیستور در واقع یک ابزار نیمه رسانا است که وظیفه تقویت و سوئیچ کردن سیگنال های الکترونیکی را برعهده دارد. مواد تشکیل دهنده ترانزیستور، موادی رسانا و آغشته به هم هستند. این قطعه، دارای سه پایه برای اتصال به مدار بیرونی است و ولتاژ یا جریان اعمال شده به یک جفت از پایه های ترانزیستور، منجر به بروز تغییراتی در جریان عبوری از دوپایه دیگر می شود.

آنچه که تعمیر سوختن ترانزیستور مانیتور اپل را حساس می سازد ارتباط ویژۀ این قطعه با منبع تغذیه و جریان های ورودی به دستگاه است. این موضوع سبب شده تا تعمیر ترانزیستور حساسیت ویژه‌ای پیدا کند و بهسازی آن صرفاً توسط افرادی امکان‌پذیر شود که مهارت و تخصص این کار را داشته باشند. تمامی افراد فعال در نمایندگی تعمیرات مانیتور اپل با گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات، قادر به رفع هر گونه اختلال در مانیتور های اپل خواهند بود.

تعمیر پنل مانیتور اپل

اختلال در پنل مانیتور اپل، تصویر ارائه شده در مانیتور را تحت تاثیر قرار میدهد. آبخوردگی پنل مانیتور، وجود خط افقی در تصویر، بهم ریختگی در رنگ های مانیتور، سوختن پیکسل ها، بهم ریختگی تصویر و تاریکی تصویر نشانه های بروز اختلال در پنل هستند. برای تعمیر پنل مانیتور اپل، ابتدا لازم است نقص فنی ایجاد شده مورد ریشه یابی قرار گیرد. نحوه تعمیر این قطعه به اختلال رخ داده بستگی دارد. در برخی موارد اختلال ایجاد شده عمیق بوده و امکان تعمیر پنل وجود نخواهد داشت؛ در این شرایط تکنسین ملزم به تعویض پنل خواهد بود. نکته حائز اهمیت در تعویض پنل مانیتور اپل، استفاده از پنل اورجینال به عنوان قطعه جایگزین است. استفاده از پنل فیک و تقلبی میتواند آسیب های جدی را به دیگر قطعات مانیتور وارد کند. در نتیجه توصیه میکینم برای دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور اپل، از نمایندگی مجاز اپل کمک بگیرید.

تعمیر مشکل تصویر در مانیتور اپل

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات مانیتور اپل، سرویس های مرتبط با تعمیر مشکل تصویر است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه عیب یابی و تعمیر انجام می پذیرد. برای بررسی مشکل ابتدا لازم است اختلال رخ داده مورد ریشه یابی قرار گیرد. برای این کار چراغ مانیتور را چک کرده و از روشن شدن یا نشدن آن مطمئن شوید. اگر چراغ روشن نشود، احتمالا اشکالی در منبع تغذیه ایجاد شده است. برای مثال ممکن است خازنها خراب شده باشند. اگر مانیتور صدای نابهنجاری شبیه به ویز ویز داشت یا خط خطی بود می توان احتمال داد که اشکالی در خازن به وجود آمده باشد. اگر مانیتور روشن شود ولی تصویر نداشته باشد می بایست از چراغ قوه استفاده کنید. موارد گفته شده صرفا به جهت ریشه یابی مشکل صورت میگیرند. برای تعمیر مانیتور اپل لازم  است به کارشناسی متخصص جهت تعمیر مشکل تصویر مانیتور مراجعه نمایید.

[ultimate_heading main_heading=”خدمات واحد تعمیرات مانیتور اپل”][/ultimate_heading]
  • تعمیر کارت گرافیک مانیتور اپل
  • تعمیر و تعویض lcd مانیتور اپل در مرکز تعمیرات مانیتور اپل
  • تعمیر و تعویض پنل شکسته اپل
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض مانیتور LCD و LED اپل
  • تعمیر تمامی مشکلات مربوط به مانیتور اپل
  • تعمیرات مانیتور ال‌ای‌دی اپل[us_separator height=”10px” size=”custom”]
  • بررسي و کنترل اجزاي مانیتور اپل شامل: اتصالات، منبع تغذيه و کابلهاي اتصال در مرکز تعمیرات مانیتور اپل
  • کنترل ولتاژ کليه‌ مدارهاي الکترونيکي مادربرد در مرکز تعمیرات مانیتور اپل
  • کنترل ولتاژ کليه‌ مدارهاي الکترونيکي کارت گرافيک، مودم، پاور و…
  • تعمیرات مانیتور ال‌سی‌دی اپل
  • تعمیر و سرویس انواع مانیتور اپل
  • بررسی همه جانبه مانیتور اپل به منظور پیشگیری از سوختگي پيکسل یا ضعيف
  • بررسی همه جانبه مانیتور اپل به منظور پیگشیری از کم نور شدن فلورسنت و مشکلات هاي‌ولتاژ و …

اخبار، مقالات و سوالات متداول مانیتور اپل

اپل در سال 2016 یک مانیتور 5K معرفی کرد که در همکاری با ال‌جی ساخته شده بود و نشان شرکت کره‌ای را بر خود داشت. اپل در آن زمان اعلام کرد قصد دارد از بازار مانیتور خارج شود، اما ظاهراً حالا تصمیم خود را عوض کرده است. این شرکت ضمناً مک مینی‌های کوچک و جمع و جور را هم فراموش نکرده و پس از نزدیک 3 سال در حال تولید مدل‌های جدیدی از این دستگاه است.

هرچند اینبار دیگر قدرتمندترین مدل مک‌مینی در سری جدید، به اندازه مدل‌های دیگر کوچک نخواهد بود. در صورت علاقه به مانیتورهای اپل و سایر تولیدات این برند می‌توانید اخبار مانیتور اپل و دیگر خبرهای مرتبط با این کمپاین محبوب را در بخش زیر پیگیری نمایید. خدمات مرتبط با مانیتور این برند نیز با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور اپل قابل دریافت است.

کاربران گرامی این محصول می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات مانیتور ضمن دریافت تمامی خدمات موردنیاز، کیفیت اولیه محصول خویش را بازیابند و لذت کار با یک دستگاه نو را مجدداً تجربه نمایند. مقالات مانیتور اپل و دیگر مقالات از طریق بخش زیر قابل دریافت است.

شما کاربران گرامی می‌توانید سوالات متداول خویش در ارتباط با تعمیرات تخصصی اپل و سایر خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل را با کارشناسان ما در میان بگذارید. شیوه رفع اشکالات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه، امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب، چرایی بروز اختلال در دستگاه، شیوه دریافت خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور اپل، زمان موردنیاز جهت تعمیر و پرسش‌هایی از این دست را می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی اپل در ایران در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت دارید.

[us_carousel taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa” items_quantity=”4″ items_layout=”3431″ columns=”4″ overriding_link=”post” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″]

انواع مانیتور اپل و دیگر محصولات اپل

مطالعه این بخش به شما کاربران گرامی کمک می‌کند تا ضمن آگاهی از جدیدترین مانیتورهای اپل موجود در بازار با نوین‌ترین تکنولوژی‌های بکار رفته در هر یک از آنها آشنا شوید. کارشناسان ما با ورود هر یک از مانیتورهای اپل به بازارهای جهانی، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آنها را استخراج کرده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار می‌دهند.

مطالعه این بخش به افرادی که قصد خرید مانیتور اپل دارند کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه را تجربه کرده و خریدی منطبق بر نیاز و بودجه خود را انجام دهند. کارشناسان مرکز تعمیرات مانیتور اپل در بخش محصولات اپل به معرفی ویژگی‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری جدیدترین مانیتورهای اپل موجود در بازار پرداخته‌اند و آنها را در قالب گزارش‌هایی در اختیار کاربران این وب سایت نهاده‌اند.

تعمیرات مانیتور اپل و دیگر واحدهای تعمیرات اپل

تعمیرات مانیتور اپل یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که بدست تیمی از زبده‌ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات مرتبط و سازگار انجام می‌پذیرد. سرویس های مرتبط با این دستگاه، در این مرکز، به دو شیوه «تعمیر در محل مانیتور اپل» و «تعمیرات مانیتور اپل در نمایندگی» انجام می‌پذیرد. شیوه دوم، بدلیل دشواری‌های حمل و جابجایی دستگاه، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و غالب کاربران شیوه نخست یا همان تعمیر در محل مانیتور را ترجیح می‌دهند.

هدف نهایی ما در مرکز تعمیرات مانیتور اپل جلب رضایت مشتریان و اطمینان از برآورده شدن انتظارات مشتری از سرویس‌های ارائه شده به وی است از اینرو کاربران می‌توانند پس از دریافت خدمات با این مرکز تماس گرفته و سطح رضایت خویش را از خدمات دریافتی اعلام دارند. دیگر واحدهای تعمیرات اپل در بخش زیر معرفی می‌گردند.

[us_carousel post_type=”services” items_layout=”blog_cards” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” carousel_arrows=”1″ carousel_arrows_offset=”1rem” carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”120″ columns_number=”7″ image_background=”false” icons_size=”28″ header_size=”h3″ content_size=”small” number=”7″]

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل در ایران خدمات تخصصی خویش را در پارت‌های متعدد به کاربران ارائه می‌دهد. شما کاربران گرامی می‌توانید با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش، تمامی خدمات تعمیر، بازیابی، ترمیم و تعویض دستگاه خویش را دریافت نمایید.

کاربران گرامی با حضور در این مراکز می‌توانند بی‌هیچ اغراقی، شاهد ظریف‌ترین و سریع‌ترین عملیات تعمیر محصولات اپل نظیر تعمیرات مانیتور اپل باشند. این امر به واسطۀ حضور کارشناسان زبده در بخش تعمیر و بهره‌مندی این بخش از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم محقق گشته است.