شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لوازم خانگی ال جی

تعمیر لوازم خانگی ال جی در دپارتمان تخصصی ال جی با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود. لوازم خانگی یکی از حوزه های اصلی فعالیت کمپانی ال جی است که کیفیت فوق العاده ای دارد. همه محصولات ال جی در حوزه لوازم خانگی در ایران از استقبال و اقبال بی نظیری برخوردار است.

کاربران به تناسب نیاز و شرایط اختصاصی خود یک نمونه  از انواع محصولات ال جی را انتخاب و تهیه می کنند. هر چند کیفیت بالا و بی نظیر این محصولات احتمال خرابی و اختلال را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد، اما همواره این احتمال وجود دارد که به دلیل کاربری های غلط کاربران نیاز به تعمیر محصولی از این خانواده وجود داشته باشد.

به همین دلیل است که واحد تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته راه اندازی کرده ایم تا گامی موثر دیگری در تامین رفاه و آسایش کاربران برداشته باشیم.

تعمیر لباسشویی ال جی

اگر هم اکنون یکی از مدل های لباسشویی ال جی را خریداری کرده اید و می خواهید آن را نصب و راه اندازی کنید، یا با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، از جمله اینکه لباسشویی ال جی آب را تخلیه نمی کند، از مواد شوینده استفاده نمی کند، لباسشویی ال جی روشن نمی شود، خشک نمی کند، درب لباسشویی ال جی بسته نمی شود، لاستیک درب لباسشویی ال جی خراب شده  است و … ؛ می توانید به راحتی با یک تماس با مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی این مشکلات را ریشه یابی و رفع کنید.

تعمیر یخچال ال جی

یخچال یکی از محصولات کمپانی ال جی است که در مدل ها و فوت های مختلفی طراحی و تولید و عرضه می شود. برای نصب و راه اندازی هر یک از انواع یخچال های ال جی با مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید.

تعمیر موتور یخچال ال جی ، درب یخچال ال جی ، بررسی تنظیمات یخچال ال جی، تهیه قطعه شکسته و آسیب دیده یخچال ال جی، بررسی انواع مشکلات یخچال ال جی و راه حل های مناسب برای رهایی از آنها، همه و همه در این مرکز دست یافتنی است.

تعمیر جاروبرقی ال جی

این محصول به نصب و راه اندازی نیاز ندارد، اما ممکن است به دلیل کاربری های غلط کارایی خود را از دست بدهد. مثلا ممکن است قدرت مکندگی جارو برقی ال جی کم شود، موتور جاروبرقی ال جی بسوزد، دکمه ها از کار بیوفتند، کیسه جاروبرقی ال جی پاره شود و نیاز به یک کیسه نو متناسب با مدل جارو برقی باشد، شیلنگ جاروبرقی ال جی پاره شود و … .

همه این مشکلات و بسیاری دیگر از مشکلات مشابه در مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی قابل پیگیری و برطرف سازی است.

تعمیر ظرفشویی ال جی

ماشین ظرف شویی نیز همچون لباسشویی و یخچال به نصب و راه اندازی نیاز دارد. برای این کار می توانید به مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی اعتماد کنید و از تکنسین های مربوطه کمک بخواهید.

اگر ظرفشویی ال جی آب می دهد یا آب را پمپاژ نمی کند، اگر ظرف ها در ظرفشویی ال جی کثیف شسته می شوند، اگر  ظرف ها در ظرفشویی ال جی خشک نمی شوند و بسیاری اگر های دیگر ،تنها با یک تماس با مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی می توانید مشکلات خود را با تعمیرکاران متخصص ظرفشویی ال جی در میان بگذارید و آنها را برطرف سازید.

تعمیر ماکروفر و سولاردام ال جی

برای راه اندازی این محصول باید از نمایندگی ال جی کمک بگیرید تا پس از به برق زدن ماکرو فر ال جی ضمانت نامه مربوطه مُهر شود و تاریخ خورده شود. اگر خود کاربر این کار را انجام دهد، مسلم است که ضمانت نامه شامل حال او نخواهد شد و ادعایی در این باره نخواهد داشت.

به طور کلی برای تعمیر ماکروفر ال جی از هر مدل می توانید روی خدمات منحصر و مستقل مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی حساب باز کنید. اگر دستگاه شما جرقه می زند، دکمه کار نمی کنند، تنظیمات به هم خورده است، غذا را گرم نمی کند، یخ را باز نمی کند و … می توانید روی کمک تعمیرکاران متخصص ماکروفر ال جی تکیه کنید.

تعمیر کولر گازی و اسپیلت ال جی

کولر گازی و اسپلیت ال جی نه تنها به نصب و راه اندازی نیاز دارد، بلکه به سرویس های دوره ای نیز محتاج است. گاهی نیز به دلیل فرسودگی قطعات به خدمات تعمیر وترمیم و تعویض نیاز مند است. همه این خدمات در مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی به راحتی به دست می آید. حتی می توانید از خدمات سرویس در محل نیز استفاده کنید.

واحد های تعمیر لوازم خانگی ال جی

کمپانی ال جی نه تنها در زمینه لوازم خانگی مقدر و قدرتمند است، بلکه در حوزه لوازم صوتی و تصویری و ابزار های هوشمند نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در هر یک از واحد های تعمیرات ال جی هر یک از محصولات این کمپانی محبوب را به طور جداگانه و اختصاصی بررسی و ارزیابی می کنیم.

دستگاه های عیب یابی و تعمیر و ترمیم در هر یک از واحد های تعمیرات ال جی به روز و مطابق با استاندارد های جهانی هستند و کیفیت خدمات و سرویس های تعمیراتی را تضمین می کنند. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات ال جی در حوزه ی تعمیر لوازم خانگی می پردازیم.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی درگاهی امن و ایمن است که فروش و خدمات پس از فروش را حمایت و پشتیبانی می کند. در نمایندگی ال جی می توانید مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید. در تنها نمایندگی رسمی ال جی در ایران می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان حس یک خرید خوب و برخورداری از خدمات پس از فروش متمایز را تجربه کنید.

برای تماس با نمایندگی مرکزی ال جی از شماره های موجود در سایت استفاده کنید و از کارشناسان مربوطه جزئیات بیشتری را درباره امکانات و تسهیلات دیگر جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

محصولات ال جی

سوالات متداول ال جی

مقالات ال جی

اخبار ال جی

امتیاز شما به این نوشته