شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات گوشی پاناسونیک در این مرکز با هدف ترمیم و تعمیر قطعات اصلی گوشی پاناسونیک انجام می پذیرد. از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد. این امر با هدف عدم کاهش کیفیت اولیه دستگاه است. همچنین دستگاه بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد.

اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند. (در صورت ارائه قطعه از سوی شرکت مبدأ از قطعات اورجینال و اصل در تعمیر گوشی پاناسونیک استفاده خواهد شد).

این امر به منظور پیشگیری از بکارگیری قطعات فِیک و تقلبی در گوشی پاناسونیک صورت می‌گیرد. استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز اتفاق می‌افتد. این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در گوشی پاناسونیک خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز برای انجام تعمیرات موبایل پاناسونیک هوشمندانه عمل کنید. برای اطمینان تنها کافیست به نمایندگی‌های مجاز و معتبر تعمیرات گوشی پاناسونیک مراجعه کنید.

نمایندگی موبایل پاناسونیک

نمایندگی موبایل پاناسونیک بهترین و مناسب ترین سرویس های خدماتی را در حوزه فروش و تعمیرات موبایل پاناسونیک ارائه می دهد. یکی از حوزه هایی که کمپانی پاناسونیک در آن فعالیت دارد، حوزه موبایل است. از همین جهت برای ارائه خدماتی بهتر و تخصصی تر نمایندگی موبایل پاناسونیک را به صورت جدا و مستقل راه اندازی کردیم تا به این ترتیب سرویس رسانی و خدمات دهی به کاربران با کیفیت بهتر و مطمئن تری انجام شود. نمایندگی موبایل پاناسونیک در بخش فروش با ارائه خدمات مختلف تلاش کرده است تا در کنار کاربرانش باشد و به آنها برای یک انتخاب درست و بهینه کمک کند.

در بخش تعمیرات موبایل پاناسونیک نیز امکانات بسیار زیادی فراهم است. تعمیرگاه تخصصی موبایل پاناسونیک به ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته ای مجهز است که به کمک آنها صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل پاناسونیک را شناسایی و رفع می کند. همه خدمات و سرویس های نمایندگی موبایل پاناسونیک در بخش فروش و تعمیرات همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

تعمیر برد موبایل پاناسونیک

برد موبایل مهمترین بخش هر موبایلی از جمله موبایل پاناسونیک است که سایر قطعات روی آن نصب می شود. برد های گوشی ها ساختار فشرده و پیچیده ای دارند. برد موبایل 7 لایه دارد که در هر لایه مدار های مختلفی عبور کرده است؛ برد موبایل مانند دیگر برد های لوازم الکتریکی از قطعات SMD تشکیل شده است. خازن، دیود، ترانزیستور، سلف و مسفد از جمله قطعات ریزی هستند که در هنگام تعمیر برد موبایل پاناسونیک باید مورد بررسی قرار بگیرند.

بسته به اینکه چه اتفاقی برای دستگاه شما افتاده است،  نحوه تعمیر برد موبایل پاناسونیک فرق می کند. باید بدانید که تعمیرات تخصصی برد در برند های مختلف متفاوت است و نیاز به ابزار و تجهیزات ویژه دارد. پس حتما به مرکزی مراجعه کنید که اختصاصا و به صورت حرفه ای در تعمیر برد موبایل پاناسونیک تخصص داشته باشد.

تعمیر آی سی تغذیه موبایل پاناسونیک

آی سی تغذیه موبایل به کمک سه یا چهار پین به باتری متصل می شود، لذا خرابی آن می تواند مشکلاتی را در باتری ایجاد کند. آی سی تغذیه موبایل ظرافت و حساسیت بسیار زیادی دارد. برای تعمیر آی سی تغذیه موبایل پاناسونیک حتما باید از یک مرکز تخصصی و پیشرفته کمک بگیرید. خاموش شدن ناگهانی گوشی پاناسونیک یکی از نشانه های خرابی این آی سی است.

در اثر خرابی آی سی تغذیه و آسیبی که به دنبال آن به سایر قطعات گوشی وارد می شود، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می شود. هر گونه بی احتیاطی و سهل انگاری در تعمیر آی سی تغذیه موبایل پاناسونیک، مشکلات و خرابی های جبران ناپذیری در دستگاه شما ایجاد می کند. لذا در انتخاب مرکز تعمیراتی دقت لازم را داشته باشید.

تعمیرات موبایل پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات

تعمیرات موبایل پاناسونیک در این مرکز به دست کارشناسانِ زبده و متخصصی انجام می‌پذیرد که به دلیلِ حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشیِ تعمیرات موبایل پاناسونیک قادر به رفع و ترمیم غالب اشکالات ایجاد شده در موبایل پاناسونیک هستند.

کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌افزاری موبایل‌ پاناسونیک را با قطعات اورجینال و با هزینه مصوب در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات واحد تعمیرات موبایل پاناسونیک

  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌ موبایل پاناسونیک
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه موبایل پاناسونیک
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش گوشی
  • برطرف‌سازی مشکلات هنگ گوشی
  • ریست کردن گوشی
  • تعمیر USB
  • و هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل پاناسونیک …
  • شوک‌ باطری
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک
  • تست اسپیکر گوشی و اصلاح مشکلات آن
  • بازیابی تنظمیات کارخانه سازنده گوشی در مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری
  • تعمیر و اصلاح ایراد مشکلات بلوتوث موبایل پاناسونیک
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل پاناسونیک
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت در مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک

اخبار موبایل پاناسونیک و دیگر خبرها

تعمیرات موبایل پاناسونیک و دیگر خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی این دستگاه، علی رغم کیفیت بالای این محصول، ممکن است نیاز بسیاری از کاربران باشد. چه این دستگاه نیز به دلیل عدم استفاده صحیح از آن و یا به دلیل برخی اتفاقات پیش بینی ناپذیر، ممکن است دچار ایراد و خرابی گردد.

در هر حال، کاربران و دارندگان این دستگاه می توانند با مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه های خویش به مرکز تعمیرات موبایل پاناسونیک مراجعه و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول را دریافت نمایند. اخبار موبایل پاناسونیک و دیگر خبرها این حوزه از طریق بخش زیر قابل پیگیری است

مقالات موبایل پاناسونیک و دیگر مقالات

نمایندگی پاناسونیک فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های پاناسونیک به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است. مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌ سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات پاناسونیک با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است.

خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر و مطالعه مقالات موبایل پاناسونیک و دیگر مقالات بخشی از اطلاعات و دانش فنی مورد نیاز خویش را دریافت نمایید.

انواع موبایل پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک

شرکت پاناسونیک تاکنون به تولید محصولات مختلف از جمله، نمایشگر پلاسما و ال سی دی، دوربین‌های دیجیتال و مدار بسته، انواع لوازم خانگی الکترونیکی، کنسول‌های بازی، انواع باتری، دی وی دی پلیر، تجهیزات صوتی، تجهیزات بهداشتی و درمانی، لوازم اداری، تلویزیون، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و… پرداخته است.

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا راه‌اندازی گشت و پس از سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار گرفته است، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند. انواع موبایل پاناسونیک و دیگر محصولات این برند محبوب و پرطرفدار از طریق فضای زیر معرفی می گردند.

سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک

آگاهی و تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک بر نوین‌ترین متدهای تعمیر این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انواع دستگاه‌های پاناسونیک به بهترین شیوه، رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم، از جمله عوامل موفقیت این مرکز در تعمیر دستگاه‌های پاناسونیک است.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین تیم متخصصان و کارشناسان تعمیرات پاناسونیک بخشی با عنوان سوالات متداول تعمیر پاناسونیک راه اندازی کرده اند. در این بخش تلاش می شود تا تمامی سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک پاسخ داده شود.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدمات تضمینی در دو حوزه فروش و تعمیر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش جلب نموده و در صدر مراکز ارائه دهنده خدمات به ویژه مراکز خدمات پس از فروش قرار گیرد. صبر و شکیبایی کارشناسان نمایندگی پاناسونیک در ایران در حین کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

مدیریت نمایندگی پاناسونیک در ایران همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و مهندسان خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی پاناسونیک در ایران و مراجعه به واحدهای تخصصی فعال در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصول خویش بهره مند گردید.