شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

سرویس در محل پاناسونیک

در صورتی که دستگاه مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از سیستم سرویس در محل پاناسونیک استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند. بنابراین در صورتی که به هر دلیل، -ضیق وقت، عدم امکان جابجایی دستگاه، ترافیک بالا، عدم دسترسی به وسیله نقلیه، شرایط بد آب و هوایی و … – امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید، می توانید با استفاده از روش سرویس در محل پاناسونیک، دستگاه معیوب خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر نمایید.

استفاده از روش سرویس در محل پاناسونیک مزایایی دارد که در بخش های آتی با آن آشنا خواهید شد. استفاده از سرویس در محل پاناسونیک علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود.

مزایای استفاده از سرویس در محل پاناسونیک

استفاده از «سرویس در محل پاناسونیک» تدبیری مناسب برای آندسته از کاربرانی است که دارنده تجهیزات و دستگاه های سنگین هستند. کاربران دستگاه هایی نظیر فتوکپی، پرینتر چند کاره و … می توانند با استفاده از این سرویس، هر گونه اشکال و ناکارامدی پیش آمده در دستگاه خویش را – بدون هر گونه جابجایی – مرتفع سازند.

سرویس در محل پاناسونیک برای بسیاری از کاربرانِ امروزیِ دستگاه های فتوکپی، پرینتر چندکاره و … ضروری بنظر می‌رسد؛ ضروری از آن روی که ظرافت و وزن بالای این دستگاه‌ها حمل و جابجایی آن‌ها را دشوار ساخته است. این دشواری سبب گشته است تا بسیاری از کاربران در زمان خرابی دستگاه، اولویت را به حضور کارشناسِ تعمیر در محل پاناسونیک دهند و قید جابجایی و حمل آن را بزنند.

استفاده از سرویس در محل Panasonic علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل پاناسونیک این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

سرویس در محل پاناسونیک

واحدهای تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات پاناسونیک و رفع اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌های این برند ادعای بسیاری از مراکز فعال در این عرصه است. لیکن تعمیرات انجام شده در این راستا – با توجه به پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی های به کار رفته در این تولیدات- می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که ضمن بهره‌مندی از تجهیزات هوشمند، دانش فنی مورد نیاز را همگام با فنآوری‌های روز دنیا کسب کرده باشند.

عدم توجه به این امر و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ تعمیرات پاناسونیک، سبب می‌گردد تا بسیاری از دستگاه‌ها پس از تعمیر، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود را بازنیابند و گاه با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از میان برود. پیشنهاد ما آن است که پیش از مراجعه به یک مرکز جهتِ تعمیرات پاناسونیک از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مجاز بودن یک مرکز به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که خدمات ارائه شده در آن مبتنی بر اصول و ضوابط استاندارد شرکتی و با نظارت سازمان‌های بالاتر انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیرات پاناسونیک با آگاهی از کاستی‌های موجود در این عرصه، در راستای تأمین و برآورده‌سازی نیازهای کاربران به یک مرکز مجاز و استاندار راه‌اندازی شده است. مدیریت این مجموعه کلیه خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز را به دلیل اطمینان از سطح تسط و مهارت کارشناسان و مهندسان خویش گارانتی و ضمانت نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که کارشناسان تعمیر تا حصول نتیجه رضایتبخش در کنار شما خواهند بود.

شایان ذکر است خدمات مرتبط با برخی از دستگاه، با استفاده از سیستم سرویس در محل پاناسونیک ارائه می گردد. واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می شوند.

خدمات سرویس در محل پاناسونیک

  • سرویس در محل پروژکتور پاناسونیک
  • سرویس در محل تلویزیون پاناسونیک
  • سرویس در محل اسکنر پاناسونیک
  • سرویس در محل دستگاه کپی پاناسونیک
  • تعمیر، سرویس و بهسازی مانیتور پاناسونیک
  • سرویس در محل پرینتر پاناسونیک
خدمات سرویس در محل پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران با ایجاد فضایی مملو از تجهیزات پیشرفته و تخصصی درصدد ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه فروش و خدمات پس از آن به کاربران محصولات پاناسونیک است.نمایندگی پاناسونیک در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و مهندسان متبحر، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب نماید، از همین‌رو سال‌هاست که نام محصولات پاناسونیک با نمایندگی پاناسونیک در ایران گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌ ها، نخستین انتخابشان جهت تعمیر، نمایندگی پاناسونیک در ایران بوده است.

نمایندگی پاناسونیک در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌نام در ارائه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین و طراحی‌های منحصربه‌فرد، توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو و گسترش امکانات خویش، رضایت بیش از پیش مشترکان خویش را کسب نماید. نمایندگی پاناسونیک برای تعمیر و سرویس آندسته از محصولاتی که به هر دلیل امکان تحویل آنها به تعمیرگاه مرکزی پاناسونیک وجود ندارد، «سرویس در محل پاناسونیک» را در نظر گرفته است. در این سرویس، نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نبوده، و تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه معیوب، در محل انجام می پذیرد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *