شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات فکس پاناسونیک یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از خُبره ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

تعمیرات فکس پاناسونیک در این مرکز با عیب‌یابی صحیح آغاز می گردد و در ادامه، با استفاده از پیشرفته ترین متدهای بازیابی و تعمیر، نه تنها عیوب فکس مرتفع می شود بلکه به سبب پیاده سازی برخی ترفندهای تعمیر و گردگیری های حرفه ای کیفیت نخستین دستگاه بازیابی می گردد.

تعمیرات فکس پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک

تعمیرات فکس پاناسونیک یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است. پاناسونیک سرویس، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تخصصی تعمیرات فکس پاناسونیک را با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و متخصصان راه اندازی نموده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است.

این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات فکس پاناسونیک را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد. دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی میگردند.

خدمات واحد تعمیرات فکس پاناسونیک

هرگونه عملیات تعمیر که بدون درنظر داشتن پارامترهای بایسته این حوزه، بر روی دستگاه فکس اِعمال شود نه تنها عیوب دستگاه را رفع نمی‌کند بلکه ممکن است با آسیب‌رسانی به بخش‌های سالم آن، خرابی فکس را دوچندان ساخته و امکان تعمیرات فکس پاناسونیک و بهبود آن را برای همیشه از میان ببرد.

بنابراین اکیداً پیشنهاد می‌کنیم پیش از تحویل فکس به یک مرکز تعمیراتی از مجاز بودن آن مرکز و رعایت استانداردهای تعمیرات فکس پاناسونیک در آن اطمینان حاصل کنید. فهرستی از اشکالات و اختلالات رایج در دستگاه فکس:

  • شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس
  • جمع‌شدگی کاغذ فکس
  • بروز صدای نابهنجار از دستگاه
  • ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام
  • قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات فکس پاناسونیک

  • رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس پاناسونیک
  • مشکل ارسال نشدن فکس
  • تعویض قطعات معیوب فکس پاناسونیک در صورت نیاز
  • رفع صدای ناهنجار دستگاه‌های فکس پاناسونیک
  • رفع اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • تعمیرات فکس پاناسونیک رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …
  • تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …
  • فروش مواد شارژ کارتریج
  • تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …
  • تعمیر دستگاه‌های فکس پاناسونیک در محل

اخبار فکس پاناسونیک و دیگر خبرها

اقدامات خودسرانه جهت تعمیرات فکس پاناسونیک نه تنها خطاهای موجود در دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت. بلکه امکان آسیب‌ به دیگر بخش‌های دستگاه و شدیدتر شدن اختلال آن را فراهم می‌آورد. بنابراین بهتر است در اولین گام، طی یک تماس، از مشاوره‌های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات فکس پاناسونیک بهره‌مند گردید. طی این تماس، در صورت ابتدایی بودن اشکال، آموزش‌هایی جهت رفع عیوب دستگاه به صورت تلفنی به شما کاربران محترم ارائه می‌گردد.

در غیر اینصورت –یعنی در صورت تشخیص فنی و پیچیده بودن اشکال- شما می‌توانید با تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات فکس پاناسونیک (و یا درخواست تعمیر فکس پاناسونیک در محل) نسبت به رفع عیوب و اختلالات ایجاد شده در آن اقدام نمایید. اخبار فکس پاناسونیک و دیگر خبرها از طریق فضای زیر با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مقالات فکس پاناسونیک و دیگر مقالات

کارشناسان حاضر در نمایندگی پاناسونیک پس از کسب گواهینامه های علمی و فنی این حوزه به این مرکز راه یافته‌اند از این رو قادر به ارائه بهترین خدمات در حوزه تعمیر هستند. در صورتی که شما نیز دارنده یکی از دستگاه های پاناسونیک هستید و در حال حاضر برخی از اجزاء دستگاه دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته، بهتر است جهت ترمیم و تعمیر این دستگاه به مرکز تعمیرات پاناسونیک مراجعه نمایید.

مقالات فکس پاناسونیک و دیگر مقالات دربردارنده مطالبی مرتبط با تعمیرات، محصولات، تکنولوژی های جدید و متدهای روز بکاررفته در تولیدات پاناسونیک هستند. این مقالات توسط متخصصان و کادر فنی نمایندگی پاناسونیک مورد بررسی قرار گرفته و در دسترس کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

انواع فکس پاناسونیک و دیگر محصولات

در این بخش برآنیم تا شما را با ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری انواع فکس پاناسونیک آشنا سازیم. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات فکس پاناسونیک با واکاوی مدلهای متفاوت این دستگاه ویژگی های کلی و اختصاصی هر یک از آنها را استخراج نموده و از طریق فضای ذیل با شما به اشتراک می گذارند. جهت دریافت ویژگی های انواع فکس پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیر فکس پاناسونیک

مرکز تعمیرات پاناسونیک کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در تجهیزات خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز شوید.

شما کاربران گرامی می توانید پرسش های خویش را در زمینه تعمیرات پاناسونیک و دیگر حوزه های مرتبط با محصولات این برند از طریق بخش پرسخ و پاسخ با کارشناسان ما در میان بگذارید و پاسخ های خویش را دریافت نمایید. سوالات متداول تعمیر فکس پاناسونیک در بخش زیر پاسخ داده خواهند شد.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران در «بخش فروش» تأمین‌کننده کالاها و تولیدات شرکت پاناسونیک بوده و در«بخشِ خدماتِ پس از فروش» به تعمیر، اصلاح و ترمیم محصولات پاناسونیک می‌پردازد. این مرکز فعالیت خود را از زمان ورود محصولات پاناسونیک به ایران آغاز کرده و سال هاست به عنوان مرکز منتخب و معتمد کاربران مطرح بوده است.

ارکان اصلی نمایندگی پاناسونیک در ایران عبارتند از: تعهد و اخلاق مداری، بهره گیری از فناوری و دانش روز، حرکت در جهت درخواست های مشتریان و احترام به آن ها، کیفیت بالای خدمات رسانی به مشتریان ،عیب یابی صحیح ، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت.