شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

تا به حال به این فکر کرده اید که لوازم خانگی تا چه اندازه کارهای روزمره ما را آسان‌تر کرده اند؟ اکثر این دستگاه‌ها، تنها با فشار یک یا دو دکمه شروع به کار می کنند و ما را از شر کارهای فیزیکی خسته‌کننده و شرایط ملال‌آور نجات می دهند. بیراهه نرفتیم اگر بگوییم لوازم خانگی حتی زندگی انسان را متحول کرده‌اند و سبب بهبود بهداشت و تغذیه عمومی شده‌اند.

بعضی از انواع وسایل خانگی مانند چراغ خوراک‌پزی، یخچال، فریزر، خردکن، مخلوط‌کن و مایکروفر، برای تهیه و نگهداری غذا در آشپزخانه به کار می‌روند. از بعضی دیگر، مانند ماشین لباس‌شویی، خشک‌کن، ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی، برای نظافت استفاده می‌کنند و از بعضی برای تفریحات و سرگرمی استفاده می‌شود مانند تلویزیون.

برخی از لوازم خانگی برقی هستند و برخی دیگر غیر برقی. حال تصور کنید که خرابی این دستگاه‌ها –که اسباب آسایش ما را فراهم کرده‌اند- تا چه میزان غیرقابل تحمل خواهد بود؟ خرابی لوازم خانگی به هر دلیل که اتفاق بیفتد و هر اندازه که غیرقابل تحمل باشد، تنها یک راه‌حل دارد: مراجعه به یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی و یا تماس با آن.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی لوازم خانگی است که در این راه بهره‌مند از حضور خبره ترین تعمیرکاران و پیشرفته ترین تجهیزات است.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. (خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی (نظیر یخچال، اسپیلت و ..) به صورت سرویس در محل ارائه می گردد).

واحدهای مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به دستگاه معیوب و اشکال پیش آمده در آن، به یکی از پارت های تعمیرات لوازم خانگی ال جی راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند.

بدیهی است در صورتی که ابعاد دستگاه خراب شده بالا بوده و امکان حمل و تحویل آن به تعمیرگاه مجاز ال جی وجود نداشته باشد، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

شایان ذکر است سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی، به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خبرگی کارشناسان این مرکز، گارانتی و ضمانت گشته است. بعلاوه سرویس های انجام شده بر روی دستگاه، تا رفع نهایی اشکالات پیش آمده و بازیابی کیفیت آن ادامه خواهد داشت.

در نهایت، آنچه که صاحب دستگاه تحویل خواهد گرفت، محصولی تعمیر شده و بی‌عیب و نقص است که کلیه اختلالات آن برطرف شده است. برخی از واحدهای تعمیرات لوازم خانگی موجود در نمایندگی ال جی عبارتند از:

تعمیرات لباسشویی ال جی

عیب یابی دستگاه های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی اطلاعند و چه بسا در بررسی های اولیه بلافاصله خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب باشند.
این در حالی است که ممکن است با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد. 

بنابراین اکیداً توصیه می شود تعمیر لباسشویی ال جی خود را صرفا به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی یکی از مجموعه های فعال در حوزه  است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است.

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ال جی در ایران است که با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان این حیطه و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و ترمیم انجام می‌پذیرد.

مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به‌روزترین و متعهدترین مراکز فعال در این حوزه می‌باشد که موفق به کسب حداکثر میزان رضایت مشتریان و همکاران خود گشته است؛ دلیل این امر پایبندی این مرکز به اصول و قواعدی است که در بسیاری از مراکز دیگر نادیده گرفته شده و توجهی به آن‌ها نمی‌گردد. مهندسان فنی این مرکز به دلیل تسلط بر جدیدترین روشهای تعمیرات تلویزیون ال جی و بهره مندی از بروزترین تجهیزات، قادر به عیب یابی صحیح و رفع تمامی عیوب ایجاد شده تلویزیون های ال جی –اعم از عیوب سخت افزاری و نرم افزاری- هستند.

تعمیرات اسپیلت ال جی

تعمیرات اسپلیت ال جی سرویسی است که شاید در ابتدای راه اندازیِ این دستگاه، نیاز چندانی به آن نباشد. لیکن با گذشت عمر مفید آن، یکی از ضرورت هایی خواهد بود که عدم توجه به آن آسیب جدی به دستگاه را وارد می سازد. کاربران این دستگاه آگاهی دارند که منظور از تعمیرات، تمامی سرویس هایی است که به بهبود عملکرد اسپلیت کمک می کنند و صرفاً به عملیات تعمیر و تعویض یک قطعه از دستگاه منحصر نمی گردد.

تعهد به سرویس اسپلیت ال جی در دوره ‌های مشخص و سیکل‌ های معین سبب می‌ گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی ‌ها، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه نیز به حداقل میزان ممکن برسد. متقاضیان این سرویس می توانند از طریق تماس با مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر اسپیلت LG را ثبت نمایند.

تعمیرات جاروبرقی ال جی

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر انواع جاروبرقی را دریافت نمایید. سرویس های ارائه شده در واحد تعمیر جاروبرقی ال جی انواع مختلف این دستگاه از جمله تعمیر جاروبرقی های خانگی، هتلی، تجاری، مکنده صنعتی و نیمه صنعتی را شامل می گردد.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی برطرف می گردد عبارت است از: روشن نشدن جاروبرقی، نامنظم کار کردن جاروبرقی، پریدن فیوز در هنگام روشن کردن جاروبرقی، مکش کم جاروبرقی، داشتن صدای ناهنجار، کار کردن با لرزش بالا و …. .

تعمیرات یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی در این مرکز غالباً با استفاده از سرویس در محل ال جی انجام می پذیرد. زیرا ابعاد بالای این دستگاه، جابجایی و حمل آن را دشوار ساخته است. دارندگان یخچال های ال جی می توانند در صورت بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش با نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های ال جی که در مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال،  خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیک های دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، نمیکند، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

نکات مهم پیش از تعمیرات لوازم خانگی ال جی

در صورت مراجعه به مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی و یا ثبت درخواست خود از طریق تماس تلفنی (مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر در محل) بهتر است نکات درج شده در بخش زیر را جدی بگیرید. توجه به این نکات و عمل کردن به آنها در دریافت هر چه بهتر سرویس های تعمیر، موثر خواهد بود. نخست آنکه نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را با کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی درمیان بگذارید.

دوم آنکه، اگر اشکال پیش آمده در دستگاه، ناشی از دستکاری دستگاه (به هردلیل، بی احتیاطی، عدم استفاده صحیح از دستگاه، دستکاری تنظیمات و …) باشد حتما جزییات این مسئله را با تعمیرکار در میان بگذارید.

سوم آنکه، اگر در طول سالهایی که از دستگاه استفاده کرده‌اید، قطعه یا قطعاتی از آن تعمیر، تعویض و یا ترمیم شده است، این موضوع را به تعمیرکار اطلاع دهید. آگاه بودن تعمیرکار از موارد مذکور، در عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی نوع اشکال پیش آمده کمک شایانی خواهد کرد.

در هر حال سرویس های انجام شده بر روی دستگاه، تا رفع نهایی اشکالات پیش آمده و بازیابی کیفیت آن ادامه خواهد داشت و در نهایت، آنچه که صاحب دستگاه تحویل خواهد گرفت، محصولی تعمیر شده و بی‌عیب و نقص است که کلیه اختلالات آن برطرف شده است.

دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

مدیریت مرکز تعمیرات ال جی با همکاری جمعی از کارشناسان فضایی فراهم ساخته که در آن امکان تعمیر و بازیابی تمامی دستگاه های معیوب ال جی فراهم گشته است.

به جرأت می‌توان گفت که کارشناسان حاضر در مجموعه تعمیرات ال جی و مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات ال جی می‌باشند؛ زیرا دانشِ تخصصی خویش را با حضور در دوره‌های تکمیلی-آموزشی تعمیر و اخذ گواهینامه‌های بین ‌المللی کسب نموده‌اند و در گام بعد، مهارت فنی آنان با آزمون‌های متعدد برگزار شده از سویِ این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است.

ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دستیابی مرکز تعمیرات ال جی به بالاترین سطح کیفی خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی‌باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات و سرویس ال جی ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است. جهت آشنایی با سرویس های تخصصی این مرکز و واحدهای تعمیرات ال جی، به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش محصولات ال حی ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.