شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

یکی از سرویس های تخصصی که نمایندگی پاناسونیک به کاربرای محترم ارائه میده، تعمیر تبلت هست. خب تبلت یه دستگاهیه که تا حد خیلی زیادی شبیه موبایله و تعمیراتش نیاز به تخصص ویژه ای در دو بخش نرم افزار و سخت افزار داره. مشکلت مختلفی ممکنه دامن گیر این دستگاه بشه و اونو نیازمند بررسی و تعمیر تخصصی کنه. تعمیرات تبلت پاناسونیک در نمایندگی این برند، توسط افرادی انجام میشه که مهارت بالایی در این حوزه دارن و می تونن انواع مشکلات دستگاه رو به بهترین شکل برطرف کنن.

همکارای ما به خاطر تعهد کاری که دارن، از پیشرفته ترین دستگاه و تجهیزات روز دنیا برای تعمیر این محصول استفاده می کنن و فرایند ترمیم رو مطابق با آخرین استاندارد ها و فاکتورهای جهانی انجام میدن. این مساله باعث شده کاربرا بتونن از تعمیر بی نقص تبلت  خودشون در این مرکز، اطمینان کامل داشته باشن. در ادامه ی این مقاله، می خوایم در مورد جزئیات تعمیرات تبلت پاناسونیک باهاتون صحبت کنیم و شما دوستای عزیز رو با نکات بیشتری در مورد این فرایند آشنا کنیم؛ همراهمون باشین.

مشکلات رایج تبلت پاناسونیک

خب تبلت با هماهنگی دو بخش نرم افزار و سخت افزار کار میکنه و منطقا، مشکلاتش هم همین دو بخش رو در بر میگیره. مواردی مثل: کرش کردن سیستم عامل، هنگ کردن برنامه ها، کاهش سرعت تبلت در اجرای برنامه ها، نصب نشدن برنامه ها، ویروسی شدن تبلت، کار نکردن دوربین، پاک شدن اطلاعات یا فرمت شدن دستگاه و مواردی مثل اینا، از جمله مهم ترین مشکلات نرم افزاری این دستگاه هستن که در تعمیرات تبلت پاناسونیک مورد توجه قرار می گیرن.

خرابی دوربین، شکستن قاب تبلت، شکستن ال سی دی، خرابی اسپیکر، مشکلات و نواقص بلندگو، خرابی هارد، نفوذ آب به قطعات داخلی تبلت، مشکلات  cpu، ایرادهای باتری، از کار افتادن تاچ و شکستن گلس هم جزء مشکلات و ایرادهای سخت افزاری این محصول به شمار میرن. بروز هر کدوم از این ایرادها دلایل خاص خودش رو داره و معمولا طبیعی هست. چیزی که اهمیت داره اینه که برای برطرف کردن اونها، حتما از متخصصین آی تی در نمایندگی تعمیرات پاناسونیک کمک بگیرین تا هم مشکل حل بشه و هم شاهد بروز ایرادهای دیگه در تبلت خودتون نباشین.

تعمیرات نرم افزاری تبلت پاناسونیک

یکی از سطوح و مراحل اصلی در تعمیرات تبلت پاناسونیک ، رفع مشکلات نرم افزاری این دستگاهه. مشکلاتی مثل کرش کردن سیستم و … که قبلا بهشون اشاره شد، به خاطر یه سری ایرادهای نرم افزاری به وجود میان که تشخیص درست و برطرف کردن اونها، نیاز به تخصص توی این زمینه داره. نکته ی دیگه اینه که بهتره برای ترمیم نرم افزاری تبلت Panasonic از برنامه ها و نرم افزار های روز دنیا استفاده بشه.

بازیابی اطلاعات، نصب و به روزرسانی سیستم عامل، ویروس کشی، فلش کردن سیستم ، رفع مشکلات برنامه های معیوب، ریست فکتوری و مواردی از این دست، اصلی ترین کارهایی هستن که در حوزه ی تعمیرات نرم افزاری محصول مورد بحث انجام میشه. لازمه یاد آوری کنیم که همکارای ما در نمایندگی مجاز پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران، از جدید ترین متدها و برنامه های تعمیراتی روز دنیا برای ترمیم نرم افزاری این محصول استفاده می کنن و به این ترتیب، سطح تخصصی و کیفی خدمات ارائه شده رو ارتقا میدن.

تعمیرات سخت افزاری تبلت پاناسونیک

اما تعمیرات تبلت پاناسونیک یه بعد سخت افزاری هم داره. تعمیرات هارد، تعمیر ال سی دی، ترمیم تاچ، تعمیر تخصصی باتری، تعمیر یا تعویض قاب، تعمیرات آی سی، تعمیر ترانزیستور، ترمیم diod، تعمیر ویبراتور، تعمیر اسپیکر و تعمیرات میکروفن، از جمله اقداماتی هستن که منجر به رفع مشکلات تبلت در بخش سخت افزار میشن. متاسفانه بعضی از کاربرا تصور میکنن اگه یه بار تبلت رو باز و بسته کرده باشن، دیگه می تونن خیلی راحت این دستگاه رو تعمیر کنن.

خب باید بدونین که این تفکر اشتباهه و پیچیدگی ساختاری تبلت، چنین اجازه ای رو به شما نمیده که به راحتی قطعاتش رو تعمیر یا تعویض کنین. در واقع فقط تعمیرکارای مجرب و مهندسین ارشد IT میتونن از پس تعمیر درست و تخصصی این محصول بر بیان. از طرفی، تعمیرات تبلت پاناسونیک در بخش سخت افزار، باید در محیطی مجهز انجام بشه و نهایت دقت و تخصص در اون به کار برده بشه. مرکز تعمیرات پاناسونیک با فراهم کردن همه ی موارد لازم، تخصصی ترین خدمات رو در زمینه ی تعمیرات این محصول به کاربرای عزیز ارائه میده.

نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک ، خدمات و سرویس های مرتبط با فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت بزرگ و پر طرفدار رو به کاربران محترم ارائه میده. این مرکز تونسته در طول سالها فعالیتش، در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کنه. همکارای ما در این نمایندگی تلاش می کنن با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما رو فراهم کنن. فروش جدیدترین محصولات پاناسونیک به صورت اورجینال، تعمیرات تخصصی و سرویس های گسترده ی پس از فروش، اصلی ترین خدماتی هستن که با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران، می تونین از اونها بهره مند بشین.