شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ، خدمتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران این محصول ارائه می دهد. این فرآیند که تحت پوشش تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ انجام می شود، توسط جمعی از متخصصین تعمیرات انجام شده و نهایت تخصص در آن به کار برده می شود.  همچنین با توجه به تعدد و تنوع قطعات این دستگاه و مشکلات مختلف آن، ابزار و تجهیزات پیشرفته ای در تعمیرات آن به کار برده می شود.

در جهت افزایش سطح اطلاعات شما کاربران گرامی که دغدغه ی همیشگی ما بوده است، این مطلب را به بررسی نکات تعمیرات ظرفشویی سامسونگ اختصاص داده ایم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما عزیزان مفید بوده و شما را در رفع هرچه سریع تر مشکلات ظرفشویی خود یاری نماید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در محل

هزینه تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

عواملی متعددی از جمله مدل دستگاه، قطعات آسیب دیده و نوع و شدت خرابی در تعیین هزینه تعمیرات ظرفشویی سامسونگ تاثیرگذار هستند. معمولا در شرایطی که آسیب دیدگی قطعات جزئی است و نیاز به تعویض آنها نیست، نیازی به صرف هزینه هنگفت برای تعمیر ماشین ظرفشویی Samsung نیست. اما در صورتی که نیاز به تعویض اجزای دستگاه باشد، هزینه نهایی به قیمت قطعه جدید بستگی دارد. تعویض اجزایی همچون برد، موتور و … هم بستگی به قیمت قطعه جدید داشته و معمولا بالاست.

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل

با تعمیر ظرفشویی سامسونگ در محل، لازم نیست که این دستگاه را به مرکز تعمیرات منتقل کنید. بنابراین دردسرها و خطرات باز کردن دستگاه و تکان دادن آن نیز به صفر می رسند. برای دریافت سرویس در محل ماشین ظرفشویی سامسونگ، با پیشه کمک تماس بگیرید. همکاران ما در اولین فرصت به آدرس شما آمده و ماشین را بررسی و عیب یابی می کنند. در گام بعدی، قطعه یا قطعات آسیب دیده و معیوب، تعمیر یا تعویض می شوند تا بتوانید بدون ایراد از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر ظرفشویی samsung در کرج

برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در استان البرز، می توانید از سامانه پیشه کمک، کمک بگیرید. این مرکز شرایطی را فراهم کرده تا دارندگان انواع مدل های ماشین ظرفشویی سامسونگ، سرویس های تعمیراتی مد نظرشان را با سرعت و کیفیت بالاتری دریافت کنند.

کارشناسان مجرب تعمیرات ماشین ظرفشویی، ضمن مراجعه به آدرس کاربران، مشکلات این دستگاه را بررسی و برطرف می کنند. گفتنی است تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در کرج، فعالیت های خود را محدود به منطقه خاصی نکرده و به اقصی نقاط استان البرز و کلیه محله های شهر کرج، سرویس دهی دارند.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران، توسط شعب مختلف پیشه کمک انجام می شود. تکنسین های تعمیرات ماشین ظرفشویی، برای انواع مدل های این دستگاه از جدیدترین ابزارآلات روز دنیا استفاده می کنند. عیب یابی با دقت انجام می شود و پس از آن قطعات آسیب دیده ترمیم یا تعویض می شوند. تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در تهران، محدود به یک منطقه خاص نیست و می توانید خدمات مورد نظرتان را از شعب ستارخان، ولیعصر، امیرآباد (اکسپرس) پیروزی، فرجام و … دریافت کنید.

 

تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

خدمات تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ

به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر ظرفشویی سامسونگ، می توان به اقداماتی همچون بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی آن، شناسایی قطعات معیوب، تعمیر موتور، تعمیر و تعویض هیتر، رفع ارورهای ظرفشویی، تعمیر پمپ و جت پمپ (در مدل های جدید) پاکسازی و تعویض فیلترها، تعویض تسمه های آسیب دیده، رفع ایرادات عملکردی، رفع صداهای غیر عادی ظرفشویی، رفع بوی بد دستگاه، برطرف کردن نشتی آب، رفع مشکلات مربوط به برق و اتصالات، رفع ایرادات نصب و تعویض کلیدهای آسیب دیده اشاره کرد. در پایان به شما ضمانت نامه پیشه کمک ارائه می شود تا ضمن اطمینان از اصالت خدمات، امکان پیگیری مشکلات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده داشته باشید.

تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی سامسونگ

جت پمپ ماشین ظرفشویی قطعه ای نوآورانه و کاربردی است که در کیفیت شستشوی ظروف تاثیر به سزایی دارد. این قطعه آب وروردی را کنترل می کند تا کیفیت کار دستگاه را بهبود بخشیده و عملکرد آن را بهتر کند. روند کاری این قطعه به این صورت است که فشار آب را کنترل و تنظیم کرده و به گونه ای آب را به چرخش در می آورد که این مایع تمیز کننده به همه قسمت های ماشین ظرفشویی و در نهایت همه ظروف دسترسی داشته باشد.

اگرچه تلاش تیم تعمیرات ال جی بر تعمیر جت پمپ ظرفشویی ال جی است اما در بیشتر موارد این قطعه قابل تعمیر نیست. ساختار جت پمپ به گونه ای است که در صورت آسیب دیدگی نمی توان آن را ترمیم کرد. یعنی شدت و نوع خرابی آن به گونه ای است که حتما باید تعویض شود تا عملکرد دستگاه به حالت عادی باز گردد. البته تعویض جت پمپ ظرفشویی کار راحتی نیست؛ برای این منظور باید دستگاه باز شده و برخی اتصالات قطع شوند

تعمیر فیلتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

فیلتر در ماشین ظرفشویی در سه حالت وجود دارد که هر یک عملکرد متفاوتی دارند. فیلتر اصلی برای خرده غذاها و ذرات ریز، فیلتر ریز به جهت جمع کردن باقی مانده غذا از ظرف و فیلتر درشت برای قطعات بزرگتردر ماشین ظرفشویی به کار گرفته میشود. قبل از هر اقدامی برای تعویض فیلترهای ماشین ظرفشویی و خصوصا در شرایطی که مدت زمان زیادی نیست که از دستگاه استفاده می کنید، تمیز کردن فیلتر ها هم می تواند در بهبود کارایی ظرفشویی و افزایش قدرت آن موثر باشد.

برای تمیز کردن این قطعه لازم است توری را برداشته و فیلتر را از دستگاه جدا کنید. معمولا اختلالات مربوط به فیلتر، از طریق تمیز کردن این قطعه برطرف میشوند. در صورت بروز مشکل در فیلتر ظرفوشویی سامسونگ و نیاز به تعویض آن کارشناسان تعمیر ظرفشویی سامسونگ در اسرع وقت نسبت به عیب یابی ، تعمیر یا تعویض فیلتر ظرفشویی اقدام خواهند نمود.

تعمیر هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

هیتر یکی از مهم ترین قطعات در ماشین ظرفشویی است که وظیفه گرم کردن آب در فرایند شستشو را بر عهده دارد. یکی از نشانه های بروز اختلال در هیتر، تمیز نشدن ظروف شسته شده است؛ به این صورت که با گرم نشدن آب ظروف آن طور که باید تمیز نخواهند شد. ظاهر شدن خطای هیتردر نمایشگر ماشین ظرفشویی نیز از دیگر نشانه های بروز نقص فنی در هیتر ماشین ظرفشویی است.

در صورت خرابی هیتر، تعمیر این قطعه امکان پذیر نخواهد بود و تکنسین ملزم به تعویض هیتر خواهد شد. برای تعویض هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ، توصیه میکنیم به نمایندگی مجاز سامسونگ مراجعه نمایید؛ نمایندگی هر برندی به دلیل استفاده از قطعات اورجینال و فابریک تولید شده توسط کمپانی، دستگاه را به عملکرد اولیه خود بازمیگرداند.

تعمیر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ

برد به عنوان نقطه اتصال تمامی قطعات به یکدیگر، یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین قطعات در ماشین ظرفشویی میباشد. عملکرد مهم و کلیدی برد، تعمیر این قطعه را به سمت هر چه تخصصی تر شدن برده است. تعمیر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ به عنوان یکی از سرویس های تعمیری تخصصی واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، در سطح کیفی بالایی به کاربران این محصول ارائه میشود.

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی، روشن نشدن ماشین ظرفشویی، ظاهر شدن خطای برد بر نمایشگر ماشین ظرفشویی و متوقف شدن ماشین ظرفشویی کمی بعد از کار کردن از جمله نشانه های اختلال در برد ماشین ظرفشویی است.

مشکلات ظرفشویی سامسونگ

به عنوان اصلی ترین مشکلات مهم در تعمیرات ظرفشویی سامسونگ، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • چفت نشدن درب ظرفشویی
  • چکه کردن ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • بیرون نیامدن قفسه ی ظروف
  • ترک برداشتن ظرفشویی سامسونگ
  • بروز بوی نا مطبوع از ظرفشویی
  • توقف ناگهانی ورود آب به ظرفشویی
  • خشک نشدن ظروف در ظرفشویی
  • روشن نشدن ظرفشویی
  • طولانی شدن بیش از حد چرخه ی شستشو
  • تمیز نشدن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی
  • بروز صداهای ناهنجار از ظرفشویی
  • سفید یا برفکی شدن ظروف شیشه ای در ظرفشویی
  • باقی ماندن لکه در ظرف های داخل ظرفشویی
  • تخلیه نشدن آب ظرفشویی

اقدامات مورد نیاز برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ

با تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب، می توان مشکلات ظرفشویی را برطرف نمود. به عنوان مثال، تعمیر موتور و ترموستات، منجر به رفع مشکل روشن نشدن دستگاه و تمیز نشدن ظرفها در آن شود. تعویض قطعاتی همچون موتور، کابل ها، لاستیک دور  درب و … نیز از جمله اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ به شمار می رود.

همچنین با پاکسازی و تمیز کردن قطعاتی همچون مخزن، لوله های تخلیه و مسیرهای ورودی آب نیز می توان بسیاری از مشکلات ظرفشویی را به راحتی حل نمود. تنها در یک صورت، امکان تعمیرات ظرفشویی سامسونگ وجود ندارد؛ اگر دستگاه شما ترک خورد، هیچ راه حلی برای تعمیر آن وجود نداشته و باید نسبت به تهیه ی یک ظرفشویی نو اقدام نمایید. لازم است بدانید که این اتفاق، مشکلات عمده ای همچون نشت آب و مایعات شوینده از دستگاه را به وجود می آورد.

دلایل مورد بررسی در تعمیرات ظرفشویی سامسونگ

بروز هرگونه مشکل ریز و درشت در انواع مدل های ظرفشویی، ناشی از وجود دلایلی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. مواردی از جمله: خرابی سینی فشار، خرابی واشر آب، آسیب های موجود در بازوهای آب پاش، رسوب گرفتن و آلودگی لوله ها، پوسیده شدن بازوها، شل شدن واشر غلاف تخلیه، خرابی پمپ، خرابی حلقه بلبرینگ، استفاده از پودر یا مایع نامناسب شستشو، خرابی مخزن تخلیه، مشکلات شیر ورودی اب، خرابی موتور تایمر، مشکلات سیم پیچی، خرابی ترموستات و مواردی از این دست را می توان به عنوان مهم ترین دلایل مورد بررسی در تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در نظر گرفت.

فراموش نکنید که تشخیص و برطرف کردن هرکدام از این دلایل، مهارت و تخصص خاصی را لازم داشته و باید حتما توسط تعمیرکاران مجرب انجام گردد. برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی تر در این دستگاه، توصیه می کنیم تعمیرات آن را به مراکز معتبر بسپارید.

پیشگیری از خرابی ظرفشویی سامسونگ

برای پیشگیری از خرابی ظرفشویی سامسونگ، کافی است هر چند وقت یک بار این دستگاه را سرویس نمایید. با این کار، می توانید پیش از اینکه مشکلات ظرفشویی جدی شود، آنهارا شناسایی کرده و اقدامات لازم برای رفع آنها را انجام دهید. همچنین با تمیز کردن فیلترها و لوله های تخلیه نیز دیگر مساله ای است که با سرویس کردن ظرفشویی به آن دست پیدا کرده و از بروز مشکلات جدی تر پیشگیری به عمل خواهید آورد.

همچنین نصب صحیح ظرفشویی و دقت در تمیز نگه داشتن آن نیز می تواند از خرابی دستگاه جلوگیری نماید. با رعایت همین نکات، محصول شما دچار مشکل نشده و به تعمیرات ظرفشویی سامسونگ نیاز نخواهید داشت.

واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

یکی از فعال ترین واحدهای نمایندگی سامسونگ، واحد تعمیرات لوازم خانگی این شرکت می باشد. این واحد، بررسی و تعمیر انواع مدل های تلویزیون، یخچال، کولرگازی، اسپلیت، ماکروفر، جاروبرقی، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سیستم های صوتی خانگی سامسونگ را در لیست فعالیت های خود قرار داده است.

هرکدام از کارشناسان فعال در این واحد، دارای مدارک تخصصی در حوزه ی کاری خود بوده و قادر به رفع مشکلات در سریع ترین زمان ممکن می باشند. همچنین به دلیل استفاده از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا، روند رفع مشکل در واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در بالاترین سطح تخصصی و کیفی قرار دارد. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به تعمیرات ظرفشویی سامسونگ خود، می توانید به این واحد مراجعه نموده و خدمات و سرویس های لازم را دریافت نمایید.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

چنانچه هریک از محصولات سامسونگ شما دچار مشکلاتی در عملکرد شد، می توانید ضمن برقراری تماس با واحدهای تعمیرات سامسونگ، راهنمایی های لازم را دریافت دارید. همچنین در صورت مراجعه به این واحدها نیز همکاران ما در جریان مشکل قرار گرفته و اقدامات لازم برای تعمیرات تخصصی محصول مورد نظر شما را انجام می دهند.

لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات سامسونگ، تحت نظارت مستقیم تعمیرکاران متخصص بوده و در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند. همچنین، به دلیل استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته، فرآیند تعمیر در واحدهای تعمیرات این نمایندگی، مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می گردد.

نمایندگی سامسونگ

دتر صورت نیاز به خرید و یا تعمیر هریک از محصولات سامسونگ، می توانید به نمایندگی رسمی این شرکت مراجعه نمایید. این مرکز، به واسطه ی ارائه ی خدمات با کیفیت و نیز تعهد کاری کارکنانش در طول سالها فعالیت خود، شاهد حضور برجسته ترین کارشناس ها در هریک از بخش هایش می باشد.

این کارشناسان، با استفاده از امکانات ویژه ی نمایندگی سامسونگ و نیز با تکیه بر مهارت و تجربه ی خود، خدمات مورد نیاز کاربران در بخش های فروش و تعمیرات را با بهترین کیفیت به آنها ارائه می دهند. همچنین محصولاتی از جمله: لوازم خانگی ، ماشین های اداری، گوشی و تبلت، دوربین، کامپوتر و تجهیزات جانبی، از طریق بخش فروش نمایندگی رسمی سامسونگ و به صورت اورجینال به کاربران عرضه می شود.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی سونی /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی سونی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ / مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ / مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

تعمیرات لوازم خانگی سونی / تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ / تعمیرات لوازم خانگی توشیبا  / تعمیرات لوازم خانگی شارپ / تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک / مرکز تعمیر لوازم خانگی ال جی 

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *