شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

تعمیرات کپی پاناسونیک

تعمیرات کپی پاناسونیک مطابق با آخرین متد روز دنیا در نمایندگی مجاز پاناسونیک صوت میگیرد. نام دیگر دستگاه فتوکپی دستگاه کپی یا چاپ است . این دستگاه ماشینی است که کاغذ عمل رونوشت یا نسخه برداری را از اسناد یا عکس ها بطور سریع و ارزان بوسیله آن انجام میدهد.اغلب فتوکپی ها از فناوری استفاده میکنند که زیراکس نامیده شده است. فرآیند خشک در این دستگاه با استفاده از گرما انجام میشود. کپی ها می توانند از فناوری هایی نظیر کارتریج جوهرافشان استفاده کنند. زیراکس برای کپی اداری استاندارد است.

مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک با بهره مندی از تخصص ، مهارت ، تجربه ، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته درزمینه فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد. دانش مهندسین مرکز تعمیرات پاناسونیک با شرکت در آزمون های متعدد علمی مورد ارزیابی قرار گرفته است. متخصصین مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک ملزم به حضور در دوره هایی هستند که از سوی مدیریت جهت بروزرسانی اطلاعات ایشان برگزار میشود.

تعمیرات کپی پاناسونیک

نمایندگی دستگاه کپی پاناسونیک

یکی از پرفروش ترین محصولات تولید کمپانی پاناسونیک دستگاه های کپی به شمار میرود. این محصولات درانواع مدل های آنالوگ، دیجیتال، تک رنگ یا مونو، چند منظوره یا همه کاره طراحی و روانه ی بازار شده اند. این دستگاه ها معمولا به دلایل استفاده ی نادرست یا حجم کار بالا، با احتمال خرابی های مختلفی مواجه اند. این تجهیزات قدرتمند ممکن است با خرابی های مختلف نرم افزاری وسخت افزاری روبرو شوند که دامنه ی وسیعی را شامل میشود.

تعمیرات کپی پاناسونیک به جهت پیچیدگی و تنوع بالای قطعات داخلی شان، در زمره ی تخصصی ترین امور نمایندگی قرار دارند. نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک متشکل از واحد های مجزا، به صورت منظم و هدفمند، تعمیرات این محصولات را به عهده میگیرد. چنانچه در عمکلرد دستگاه کپی پاناسونیک خود، متوجه هر گونه اختلال شدید، میتوانید با برقراری اولین تماس با مشاوران نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک ، راهنمایی های لازم را جهت مرتفع سازی انواع مشکلات دریافت کنید. در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با برخی از مشکلات متداول دستگاه های کپی پاناسونیک آشنا کنیم.

خدمات تعمیر دستگاه کپی پاناسونیک

تعمیر هیتر فتوکپی پاناسونیک

هیتر یکی از قطعات مهم در هر دستگاه فتوکپی به شمار میرود. هیتر یا فیوزینگ عملیات تثبیت متن و تصویر را بر روی کاغذ به عهده دارد. این قطعه کاغذ را گرم میکند. پس از اعمال فرآیند چاپ کاغذ کپی گرفته شده از زیر این قطعه عبور کرده و سپس از دستگاه خارج می شود. از قطعات مشترک میان انواع پرینتر ها و دستگاه های کپی هیتر است. در صورتی که پس از فرآیند چاپ بر روی برگه ی مورد نظر خود خطوط اضافه دیدید، به سالم بودن هیتر دستگاه کپی شک کنید.

در صورت آسیب دیدگی این قطعه فرآیند تثبیت تونر نیز به درستی صورت نمی گیرد. هیتر دستگاه کپی پاناسونیک جز ظریف ترین قطعات آن است و همین امر بر حساسیت تعمیر می افزاید. خرابی هیتر میتواند کیفیت تصویر و متن چاپ شده را با اختلال روبرو کند. نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک ، یکی از واحد های خود را به بررسی و تعمیر انواع مشکلات هیتر اختصاص داده است. شما عزیزان میتوانید در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در هیتر دستگاه فتوکپی پاناسونیک به نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: آموزش تنظیم رنگ دستگاه کپی

تعمیر یونیت لیزر دستگاه کپی پاناسونیک

یونیت لیزر یکی از مهم ترین اجزای دستگاه های فتوکپی لیزری پاناسونیک است. این یونیت خود از قطعات مختلفی چون برد اصلی لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی تشکیل شده است. اما وظیفه ی کلی این یونیت در فرایند کپی به چه صورت است؟ لیزر، اطلاعات صفحه را دریافت می کند. نقطه های کوچکی که متن و تصاویر را می سازد- هنگامیکه اشعه در طول غلطک حرکت می کند.

لیزر یک پالس نور را برای هر نقطه ای که باید چاپ شود، می تاباند و برای فضاهای خالی هیچ پالس نوری را نمی تاباند. در واقع لیزر اشعه را خودش حرکت نمی دهد. لیزر اشعه را به یک آینه متحرک می تاباند. هنگامیکه آینه حرکت می کند، اشعه را از طریق یک سری از لنزها به غلطک می تاباند. این سیستم انحراف تصویر ایجاد شده از طریق تغییر فاصله بین آینه و نقاط هم راستای غلطک را جبران می کند. بدیهی است که هرگونه خرابی در این یونیت میتواند کیفیت کپی را با مشکل جدی روبرو کند. واحد تعمیرات کپی پاناسونیک ، برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، تعمیر و بازیابی انواع یونیت های لیزر پاناسونیک را بر عهده دارد.

تعمیر ترموستات دستگاه کپی پاناسونیک

ترموستات کپی پاناسونیک یکی دیگر از قطعات مهم و حساس این دستگاه است. ترموستات به طور کلی در هر وسیله ای وظیفه ی ثابت نگه داشتن دمای دستگاه به وسیله ی کنترل انرژی گرمایی به درون یا بیرون دستگاه را دارد. هر گونه خرابی در ترموستات دستگاه کپی پاناسونیک میتواند سایر قطعات را در معرض خرابی قرار دهد. از این رو تعمیر صحیح و به هنگام آن باید در اولویت قرار گیرد. نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک با ارائه ی تخصصی ترین خدمات تعمیر، قادر است تمامی مشکلات ترموستات را شناسایی و برطرف کند.

تعمیر یونیت درام فتوکپی پاناسونیک

یکی دیگر از قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه های کپی، درام است. درام یک میله ی استوانه ای شکل است که وظیفه ی انتقال تصویر و متن را بر روی برگه به عهده دارد. لازم است بدانید که هر درام پس از سه بار شارژ کارتریج نیاز به تعویض دارد. یکی از علائمی که خبر از خرابی درام میدهد، کم رنگ یا پر رنگ شدن برخی از نقاط برگه است. این اختلال معمولا زمانی رخ میدهد که سطح درام دچار گرد و غبار شده باشد. این اختلال سبب میشود تا انتقال نهایی تصویر بر روی برگه به درستی انجام نگیرد. نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک ، با شناخت بالا نسبت به ساختار تشکیل دهنده ی درام، قادر است هر گونه مشکل در این رابطه را برطرف کند.

خدمات واحد تعمیرات کپی پاناسونیک

  • تعمیرات انواع چیپ دستگاه کپی
  • ریکاوری ترانزیستور در مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک
  • تعمیر و بازیابی خازن
  • رفع ایراد ماس فت
  • حل مشکل فت در مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک
  • ترمیم و بازسازی انواع سلف دستگاه کپی
  • تعمیرات دیود
  • ریکاوری بخشهای مختلف دستگاه کپی
  • رفع ایراد قطعات کاست و بای پس در مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک
  • تمیزکاری و سرویس دستگاه کپی
  • تمیز کردن آیینه های دستگاه کپی
  • تعمیر و تعویض ایمیجینک یونیت
  • حل مشکل قطعات قسمت موتور اصلی
  • تعمیر و بازیابی قطعات فیوزینگ
  • رفع ایراد قطعات تونر هاپر در مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک
  • ترمیم قطعات قسمت درایو دستگاه و موتور اصلی
  • تنظیمات دستگاه و تعمیر بردهای الکترونیکی
  • تعمیرات قطعات اسکنر دستگاه
  • تعمیر کپی سیاه سفید در مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک
  • تعمیرات کپی رنگی
  • رفع ایراد انواع آی سی

ایرادات رایج فتوکپی پاناسونیک

رفع مشکل روشن نشدن دستگاه کپی پاناسونیک

از مشکلات شایع دستگاه های کپی پاناسونیک که در نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک مورد بررسی قرار میگیرد، مشکل روشن نشدن دستگاه کپی است. این مشکل میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. از اختلالات ساده ای نظیر اتصال نادرست سیم برق یا معیوب شدن کابل های اتصال، تا سوختن تجهیزات داخلی و قطعات ریز و حساس برد تغذیه.

روشن نشدن دستگاه کپی پاناسونیک میتواند وقفه ای جدی را در روند کار شرکت یا سازمان های مختلف ایجاد کند. با نظر به افزایش قیمت کالاهای الکترونیکی، توصیه میکنیم در مواقع بروز چنین مشکلی هرگز به مراکز تعمیر نامعتبر مراجعه نکنید. چرا که ممکن است دستگاه شما به طور کامل معیوب شود و مجبور به خرید دستگاه کپی جدید شوید. رفع مشکل روشن نشدن دستگاه کپی پاناسونیک در نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک با نهایت دقت و ظرافت به انجام میرسد.

رفع مشکلات تغذیه کاغذ دستگاه کپی پاناسونیک

مشکلات تغذیه ی کاغذ به صورت های مختلفی ممکن است دستگاه کپی پاناسونیک را درگیر کند. این مشکل میتواند شامل گیر کردن کاغذ، عدم تغذیه ی کاغذ به صورت صاف، کشیده شدن چند کاغذ به صورت هم زمان در دستگاه کپی، چروک شدن کاغذ، چاپ شدن مورب تصاویر بر روی کاغذ ها باشد. وقوع هر یک از این مشکل ها میتواند عمکلرد کلی دستگاه کپی را با اخلال روبرو کند. در صورت مرجعه کاربران به نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک ، کارشناسان دلایل مختلف را مورد بررسی قرار میدهند.

لازم به ذکر است که بروز چنین مشکلاتی معمولا به دلیل بی توجهی کاربر در استفاده از کاغذ مناسب و قرار دادن صحیح آن در دستگاه رخ میدهد. به عنوان مثال قرار دادن کاغذ بسیار نازک میتواند باعث بروز مشکلات تغذیه ی  کاغذ بشود. استفاده از کاغذ های مرغوب مورد پشتیبانی میتواند تا حدود زیادی از احتمال وقوع چنین مشکلی بکاهد. البته لازم به ذکر است که بروز اختلال در سینی کاغذ نیز میتواند چنین مشکلاتی را رقم بزند. پیشنهاد میشود در چنین مواقعی در اسرع وقت با نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک تماس حاصل کنید.

رفع ارورهای دستگاه کپی پاناسونیک

ارورهای دستگاه کپی پاناسونیک که ممکن است حین عملکرد دستگاه، هر کاربری با آن ها مواجه شود معمولا به عنوان راهنمای تشخیص ایراد و نوع اشکال پیش آمده مطرح میشوند. به هر کدام از این ارورها یک کد مشخص داده میشود و دانستن این کد به کاربر در تشخیص نوع و دلیل خرابی دستگاه کپی پاناسونیک کمک شایانی خواهد کرد. اما در مواقعی که کاربر با این خطا ها آشنایی نداشته باشد، نمیتواند دلیل آن را تشخیص دهد. در چنین مواقعی کارشناسان تعمیرات کپی پاناسونیک با بهره مندی از تخصص بالای خود، قادرند در حداقل زمان ارور را شناسایی و مشکل را برطرف سازند.

حل مشکل بی کیفیتی چاپ در دستگاه کپی پاناسونیک

بی کیفیت چاپ شدن برگه ها از مشکلات شایع دیگری ست که کاربران معمولا از آن شکایت میکنند. این مشکل شامل تمامی دستگاه های کپی میشود و خاص برند پاناسونیک نیست. تار شدن صفحات چاپ شده و یا ناخوانا بودن آنها که در تمام صفحه و یا بخشی از آن رخ می دهد قطعاً به دلیل وجود مشکل خاصی ایجاد می گردد. چنین مشکلی در نمایندگی تعمیرات کپی پاناسونیک با دقت بسیار مورد بررسی قرار میگیرد.

یکی از محتمل ترین مشکلات دراین خصوص تمام شدن شارژ کارتریج است. در حقیقت میزان پودر انتقال داده شده از کارتریج بر روی کاغذ کاهش پیدا کرده و نتیجه آن تار و یا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده توسط دستگاه کپی پاناسونیک است. در سایر مواقع این مشکل میتواند نشان از فرا رسیدن زمان تعویض درام دستگاه کپی باشد.

تعمیرات کپی پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک

مهندسین مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک در دیگر واحدهای ریکاوری به رفع ایراد سایر محصولات پاناسونیک میپردازند. کارگاههای فنی این مرکز مجزا راه اندازی شده است . به همین دلیل کاربران برای دریافت خدمات ریکاوری باید به واحد مرتبط مراجعه کنند . ضمنا پروسه تعمیرات کپی پاناسونیک با بکارگیری مدرنترین تجهیزات انجام میگردد. دستگاههای اداری کپی برای کپی برداری توسط زیراکس در سال ۱۹۵۹ معرفی شدند.

فتوکپی بطور وسیعی در کسب و کار، آموزش و امور اداری به کار میرود. بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که دستگاههای کپی به تدریج منسوخ شده اند. دلیل این امر ان است که اسناد دیجیتالی درحال افزایشند. چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک هستید، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید.

اخبار کپی پاناسونیک و دیگر خبرها

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک اقدام به ارائه اخبار پاناسونیک کرده اند. کاربران میتوانند با مطالعه این خبرها گامی در جهت بروزرسانی اطلاعات خود بردارند. خبرهای مذکور از منابعی موثق گردآوری شده اند. مطالب این بخش پس از بررسی و ویرایش در سایت قرار داده میشوند. به همین دلیل با ارامش خیال میتوانید به مطالعه بپردازید. نخستین دستگاه کپی برای ادارات توسط جیمز وات در سال ۱۷۷۹ اختراع شد . دستگاه مذکور بر انتقال فیزیکی میزانی جوهر به صورت فرمول بندی شده متکی بود. سیستم وی موفقیت تجاری داشت و برای بیش از یک قرن مورد استفاده قرار گرفت . با کلیک روی لینک اخبار کپی پاناسونیک و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

مقالات کپی پاناسونیک و دیگر مقالات

مدیریت مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک با هدف افزایش سطح علمی کاربران در زمینه تعمیرات بخش مقالات را در سایت راه اندازی کرده است. در این بخش سعی داریم باا ارائه مقالاتی به بررسی برخی از اشکالات متداول در دستگاه کپی بپردازیم. امیدواریم از این طریق بتوانیم راهگشایتان باشیم . تعمیرات کپی پاناسونیک از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل انجام میگردد . پیشنهاد ما به کاربران استفاده از آپشن سرویس در محل میباشد.

بدیهی است از این طریق میتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید . قطعات دستگاه کپی عبارتند از : سینی خروجی کاغذ (paper tray)، ضامن آزادکننده کاست (grip) ، راهنمای تغذیه دستی ، سینی تغذیه دستی ، پانل اپراتوری ، در پوش جلو ، میز اسناد (orginal table) ، سینی کاغذ (paper tray). با کلیک روی لینک مقالات کپی پاناسونیک و دیگر مقالات مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

انواع کپی پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک

تکنسینهای مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک به معرفی دیگر محصولات پاناسونیک نیز میپردازند. این دستگاهها عبارتند از : لپتاپ ، تبلت ، تلویزیون ، تلفن ، موبایل ، کپی ، پرینتر ، مانیتور ، فکس و پروژکتور . تعدد محصولات تولیدشده توسط کمپانی پاناسونیک موجب آشفتگی و سردرگمی افراد هنگام خرید میگردد.

مدیریت مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک با درنظر گرفتن این موضوع جمعی از پرسنل را ملزم به ارائه راهنمایی درزمینه دستگاههای پاناسونیک به کاربران کرده است . امید است بتوانیم از این طریق موجبات رضایت هرچه بیشترتان را فراهم آوریم. اکثر دستگاههای فتوکپی قابلیت پرینت و اسکن را دارا هستند . قبل از خرید دستگاه فتوکپی بهتر است به این موضوع توجه کنید که به یک دستگاه فتوکپی حرفه ای نیاز دارید یا یک دستگاه پرینتر چند کاره. با کلیک روی لینک انواع کپی پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک اطلاعات بیشتری بدست آورید.

سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک

مهندسین مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک سوالات متداول تعمیر پاناسونیک را از قبل پاسخ داده اند. کاربران با مطالعه این بخش میتوانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت نمایند. ضمنا دیگر سوالات خود را میتوانید از طریق راههای ارتباطی موجود با ما درمیان بگذارید . تعمیرات کپی پاناسونیک نیاز به حضور کارشناسان توانمند دارد . این مرکز برای جذب متخصصین خبره تمامی تلاش خود را انجام داده است.

پاناسونیک یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است .این شرکت در طول سالهای متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکتهای بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد . شرکت های مذکور به ‌عنوان غولهای صنایع الکترونیکی جهان شناخته میشوند. پاناسونیک در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک میتوانید وارد بخش مذکور گردید.

 نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در ایران با داشتن تیمی زبده و متخصص و با بکارگیری ابزارآلات و تجهیزات درجه یک و بهره گیری از تکنیک‌های روز دنیا ، به ارائه کلیه خدمات تعمیر میپردازد. مشتریان محترم میتوانند با تکیه بر دانش مهندسین این مجموعه دستگاه معیوب خود را که ، سایر مراکز قادر به تعمیر آن نیستند ازطریق این مرکز تعمیر نمایند.

رسالت و هدفی که مرکز تعمیرات کپی پاناسونیک دنبال مینماید این است که ، کاربران محترم بتوانند با صرف کمترین هزینه بیشترین استفاده و بهره را ببرند . گستردگی حیطه فعالیت های نمایندگی پاناسونیک نسبت به سایر مراکز به گونه ای است که ، کمتر مرکزی توانایی رقابت با این نمایندگی را دارد. نمایندگی رسمی پاناسونیک پس از اتمام پروسه تعمیر به ارائه گارانتی مبادرت می ورزند.

لازم به ذکر است ، این مرکز واردکننده قطعات اورجینال ( اصل ) نیز هست . به همین دلیل مشتریان محترم در صورت لزوم به تعویض قطعه میتوانند با آسودگی خیال ، دستگاه خودرا به دست کارشناسان ما بسپارند. کارشناسان نمایندگی پاناسونیک به نحوی پروسه تعمیر را انجام میدهند که ، دستگاه پس از روشن شدن همانند روز اول کار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *