شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

سرویس در محل ال جی

سرویس در محل ال جی آپشنی است که برای کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران در نمایندگی تعمیرات ال جی راه‌اندازی شده است. مدیریت این مرکز شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون مراجعه حضوری به تعمیرگاه دستگاه خود را تعمیر نمایند. پس از تماس کاربر به مرکز، ما کارشناس ماهر خود را همراه تجهیزات پیشرفته به محل شما اعزام می‌کنیم. کاربران محترم با به خدمت گرفتن آپشن سرویس در محل ال جی می‌توانند بر نحوه عملکرد تعمیرکار نظارت داشته باشند و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایند.

با توجه به حجم بالای ترافیک و اهمیت دادن افراد به وقت و زمان این نیاز ( تعمیر در محل ) یک امر بدیهی است که توسط نمایندگی ال جی برآورده می‌گردد. لازم به ذکر است ، کارشناس اعزامی هزینه اخذ شده از شما عزیزان را براساس فاکتور ارائه شده از سوی مرکز اخذ می‌نماید. ما تمامی توان خود را در امر تعمیرات بر اصل رضایت کاربران فهیم مجموعه قرار داده‌ایم.

مزایای استفاده از سرویس در محل ال جی

خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی برخی از دستگاه‌ها، نظیر تلویزیون و کولرگازی، بدلیل ابعاد بالا و عدم امکان جابجایی‌شان، غالباً با استفاده از سیستم سرویس در محل ال جی انجام می‌پذیرد. استفاده از سیستم تعمیر در محل ال جی مزایایی برای کاربران دستگاه‌های تلویزیون و اسپلیت دارد که در بخش زیر به برخی از آنها اشاره خواهد شد.

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • بدلیل انجام تعمیرات و سرویس‌های ال جی در محل موردنظر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.
  • با استفاده سرویس در محل ال جی از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • بدلیل انجام سرویس در محل می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • بدلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت. بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام سرویس در محل ال جی نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی (قطعات تقلبی را که ممکن است تهیه کرده‌اید تا در حین تعمیر بکار رود) به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • کارشناس سرویس در محل ال جی پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات LG ارائه می‌گردد.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیرات ال جی اطلاع یابید.
سرویس در محل ال جی

واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی متشکل از پارت‌های متعددی است که در هر یک از آنها خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء یکی از محصولات ال‌جی به مراجعان ارائه می‌گردد. کاربران دستگاه‌های ال‌جی می‌توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه‌های مورد استفاده‌شان، به مرکز تعمیرات ال جی مراجعه کنند. در این مرکز میتوانید تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط را دریافت نمایید.

برای آندسته از کاربرانی که امکان حضور در مراکز تعمیرات ال جی را ندارند، این امکان فراهم گشته تا تعمیرکاران، خود، به محل مورد نظر مراجعه نمایند. در این روش، دارنده دستگاه می‌تواند درخواست خود را، مبنی بر نیاز به تعمیر دستگاه و استفاده از سیستم سرویس در محل ال جی، ثبت نماید. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان تعمیر، به محل اعزام گشته و اقدامات موردنیاز جهت تعمیر دستگاه را انجام می‌دهند. شایان ذکر است استفاده از این سیستم صرفاً برای کاربران دستگاه‌های تلویزیون و کولرگازی  امکان‌پذیر است. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می‌گردند.

خدمات سرویس در محل ال جی

  • سرویس در محل ال جی و ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ارتقاء محصولات ال جی
  • تعمیر و سرویس تلویزیون ال‌جی در محل
  • تسرویس و تعمیر کولرگازی ال جی در محل
  • بازیابی و سرویس‌های دوره‌ای تلویزیون ال جی
  • بهسازی و سرویس‌های دوره‌ای اسپلیت ال جی در محل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقاء، بهبود و تعمیر دستگاه‌های ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران، واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه‌ترین  مهندسین و متخصصین تعمیرات  راه‌اندازی نموده است. این واحد با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌افزاری محصولات ال جی را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. نقطه اتکای ال‌جی سرویس را می‌توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری‌ها به آن شرکت می‌شود.

از دیگر مزایای نمایندگی ال جی در ایران، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که ال‌جی سرویس سخت با آن مقابله می‌کند. از سیاست‌های خوب و ستودنی این مجموعه، می توان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت ال‌جی سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است.