شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی ال جی است که توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان انجام می پذیرد. تعمیرات کولر گازی ال جی در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولر گازی هستند.

همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات کولر گازی ال جی قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند. در بخش های آتی با مرکز تعمیر کولر گازی ال جی و سرویس های ارائه شده در آن بیشتر آشنا می شویم.

تعمیر کولر گازی ال جی

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات این دستگاه است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می گردد.

تعمیر کولر اسپلیت ال جی، تعمیر کولر ایستاده ال جی، تعمیر کولر پنجره ای ال جی و تعمیر سایر مدلهای کولر برخی از سرویس های تخصصی ارائه شده در این مرکز است. صبر و شکیبایی کارشناسان ما در حین کار و ارائه‌ راهنمایی ‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایل موفقیت این مرکز در حیطه خدمات ‌رسانی بوده‌ اند.

کاربران گرامی با مراجعه به این مرکز می ‌توانند ضمن بهره‌ مندی از خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه تعمیرات کولر گازی ال جی اتخاذ کنند.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی

  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیر کولر گازی ال جی (خرابی کمپرسور)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خرابی خازن راه انداز کمپرسور)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور (قطع‌بودن فاز یا نول اصلی فن)
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور(خرابی کلید فن)
  • رفع اشکال روشن نشدن فن با وجود کار کردن کمپرسور در مرکز تعمیر کولر گازی ال جی (خرابی خازن راه انداز موتور فن)
  • روشن نشدن کولر گازی (احتمالاً دستگاه برق ندارد و یا دوشاخه یا سیم رابط کولر معیوب است)
  • روشن نشدن کولر گازی ال جی( خراب بودن کلید اصلی)
  • روشن نشدن کولر گازی (قطع بودن سیم‌های رابط کولر گازی)
  • رفع اشکال روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور در مرکز تعمیر کولر گازی ( قطع بودن فاز یا نول اصلی کمپرسور)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (خراب بودن ترموستات)
  • روشن شدن فن و کار نکردن کمپرسور (قطعی مکرر اورلود)

شارژ کولر گازی ال جی

از سرویس های حوزه لوازم خانگی در واحد های تعمیر محصولات ال جی، شارژ کولرگازی ال جی است. این دستگاه امروزه کارایی بسیار بالایی دارد و کاربران بسیار از آن استفاده می کنند؛ بنابراین لازم است برای سرویس و تعمیر کولر گازی از مسیر های درست وارد عمل شویم.

وقتی کولر گازی ال جی تازه نصب‌شده و نو است یا وقتی سیستم خالی از گاز شده است کولر گازی ال جی به شارژ کردن نیاز دارد. برای شارژ کولر گازی ال جی باید این سه حالت را در نظر بگیرید و با توجه به حالت مورد نظر خود اقدام به شارژ کنید. مراحل انجام این کار به تخصص و مهارت نیاز دارد چرا که در هنگام شارژ گاز باید نکات متعددی را در نظر گرفت. پس پیشنهاد میشود که برای شارژ کولر گازی دستگاه خود را به تعمیر کاران نمایندگی مجاز تعمیر مولر گازی ال جی بسپارید.

بررسی مشکلات رایج کولر گازی

به طور کلی کولر های گازی با هر برندی، ممکن است دجار مشکلاتی شوند. برخی از این مشکلات بنا به تجربه چندین ساله نمایندگی ال جی بیشتر رایج می باشد و منحصر به برند خاصی نیست . در ادامه این مقاله برای رایج ترین این مشکلات راه حل های اولیه ای از سوی کارشناسان تعمیرات کولر گازی ال جی جمع آوری شده است. البته این مطالب بیشتر برای آشنایی کاربران با فرایند تعمیر و آگاه سازی مشتریان گرامی ذکر شده . در واقع پیشنهاد می شود که فرایند تعمیر کولر گازی را به کارشناسان این حوزه بسپارید تا از بروز هر گونه آسیب احتمالی بیشتر جلوگیری شود.

حل مشکل خنک نکردن کولرگازی ال جی

یکی از مشکلات متداولی که کاربران را مجبور به مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی میکند، خنک نکردن کولر گازی است. اگر سطح خنک کنندگی کولرگازی ال جی شما پایین است این به معنای آن است که یک مشکلی برای این سیستم به وجود امده. کارشناسان تعمیر کولر گازی ال جی به محض اطلاع از چنین مشکلی، احتمالات مختلفی نظیر از کار افتادگی کمپرسور کولر گازی، خالی شدن گاز دستگاه، خرابی برد کولر گازی ال جی ، به هم خوردن تنظیمات کولر گازی را مورد بررسی قرار میدهند.

رسیدگی به چنین مشکلاتی نیازمند دقت، دانش، تجربه و تجهیزات مختلفی ست که همگی در مجموعه ای تحت عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی گردآوری شده است. حل مشکل خنک نکردن دستگاه و سایر مشکلات جزیی و کلی کولرهای گازی ال جی، در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی ، در حداقل زمان و با بالا ترین کیفیت ممکن به انجام میرسد. شما عزیزان نیز در صورت تمایل به دریافت چنین خدماتی میتوانید با نمایندگی تماس حاصل کنید.

حل مشکل روشن نشدن کولر گازی ال جی

یکی از مشکلاتی که بدون شک ناراحتی و نگرانی بسیار بالایی از سوی کاربران به همراه دارد، مشکل روشن نشدن کولر گازی ال جی است. البته این مشکل تنها به کولر های گازی ال جی مربوط نیست و بسیاری دیگر از برند ها را در بر میگیرد.

کارشناسان تعمیر کولر گازی ال جی  به هنگام مواجهه با چنین اختلالی ، به بررسی های مختلفی در جهت روشن شدن علت میپردازند. در اغلب موارد روشن نشدن کولر های گازی ال جی به دلایلی نظیر قطع بودن پریز مصرفی یا برق اصلی، خرابی و اختلال برد الکترونیکی، خرابی کابل های داخلی و خارجی کولر گازی و خرابی فیوز حرارتی ترمینال دستگاه داخلی و خارجی مربوط میشود. بررسی تمام این عوامل نیازمند به کارگیری ابزار مختلفی ست که بسیاری از مراکز تعمیر کولر گازی ال جی  از آن ها برخوردار نیستند.

به همین علت تعمیر برخی از این مشکلات یا انجام نمیشود و یا کیفیت مورد قبول ندارد. رفع مشکل روشن نشدن کولر گازی ال جی خود را میتوانید با اطمینان به متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی بسپارید.

رفع صدای غیر معمول کولر گازی ال جی

یکی دیگر از مشکلات آزار دهنده که برخی از کولر های گازی های ال جی  با آن روبرو میشوند، تولید صداهای ناهنجار است. برخی مواقع این صداها خارج از تحمل میشوند و کاربر را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی میکنند. به عقیده ی کارشناسان تعمیرکولر گازی ، بروز چنین مشکلی، هیچ جای نگرانی برای کاربران ندارد. چرا که تعمیر و رسیدگی به آن در حداقل زمان صورت میگیرد. لازم است بدانید این صدای ناهنجار ممکن است از یونیت یا همان پنل داخلی کولر گازی ال جی و یا از یونیت خارجی کولر گازی کندانسور باشد. همچنین این صدا میتواند از نا بالانس بودن فن یونیت خارجی کولر گازی یا فن یونیت داخلی کولر گازی و یا حتی لق شدن پایه های کمپرسور نیز ایجاد گردد که در این صورت کولر گازی نیاز به آچارکشی متخصصان نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی  دارد.

رفع مشکل آبریزی کولر گازی ال جی

یکی از مشکلات شایع که بسیاری از کاربران کولرهای گازی ال جی و سایر برند ها از آن شکایت دارند، آبریزی کولر گازی است. سر ریز شدن آب از پنل داخلی کولر گازی مانند سایر اختلالات این تجهیزات ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. به نظر کارشناسان تعمیر کولر گازی ال جی ، مهم ترین دلایل این خرابی ، مسدود شدن راه آب خروجی کولر گازی است. البته لازم است دلایل مختلف دیگر نیز مورد بررسی قرار بگیرد. رفع آبریزی کولر گازی ال جی ، در نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی، با بالاترین کیفیت ممکن در قالب سرویس های مختلف به انجام میرسد.

دیگر خدمات تخصصی کولر گازی ال جی

  • سرمای بیش از حد کولر و اتومات نشدن کولر
  • قطع شدن فیوز مخصوص کولر و یا فیوز برق منزل با قرار دادن کلید قدرت کولر بر حالت ON
  • اتصالی کوتاه با روشن کردن موتور فن و یا کمپرسور در کولر
  • رفع مشکل گرم بودن باد خروجی کولر در مرکز تعمیر کولر گازی ال جی
  • داغ شدن موتور یا کمپرسور کولر گازی
  • روشن نشدن فن با وجود کار کردن (معیوب بودن موتور فن)
  • برق داشتن بدنه کولر (وجود اشکال در کمپرسور و یا فن، خازن ها و یا سیم های رابط)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (تنظیم نبودن ترموستات)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (نیم‌سوز شدن موتور فن)
  • رفع اشکال کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر در مرکز تعمیر کولر گازی ال جی (کثیفی فیلتر خروجی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر مسیر (مسدود بودن ورودی هوا)
  • کار کردن کمپرسور و فن هر دو و کم بودن خنک کنندگی کولر (خرابی یاتاقان های محور فن)

نکات مهم در سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی

نکته نخست در باب سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی آن است که اگرچه انجام بخشی از این کار توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌ها و تعمیرات کولر به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد.

این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین کار بر روی دستگاه ایجاد شود- سبب افزایش راندمان دستگاه می‌گردد.  نکته دیگر در باب سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی به ویژه تعمیرات کولرگازی، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد است؛

مرکزی که عملیات تعمیر را مبتنی بر استانداردهای شرکت سازنده، با استفاده از روش های سازگار با دستگاه و از طریق تجهیزات حرفه ای و پیشرفته پیاده می‌سازد. در غیر اینصورت، این کار تأثیری در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه های جاری نخواهد داشت و چه بسا زمینه‌ساز خرابی‌های دوچندان در این دستگاه گردد.

سرویس دوره ای کولر گازی ال جی

ضرورت سرویس دوره ای کولر گازی ال جی

عدم توجه به سرویس به موقع کولر و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیرات کولر گازی LG به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

کارشناسان تعمیر کولر گازی ال جی توصیه می‌کنند که سرویس این دستگاه در ابتدای فصل تابستان انجام شود. بعلاوه چنانچه کولر نیازی به تعمیر داشته باشد می بایست پیش از آغاز فصل گرما آنرا ترمیم و تعمیر کرد.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی نظیر تعمیر کولر گازی ال جی به مراجعان محترم ارائه می گردد.

مراجعان به این مرکز، بسته به دستگاه معیوب و اشکال پیش آمده در آن، به یکی از پارت های تعمیرات لوازم خانگی ال جی راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. بدیهی است در صورتی که ابعاد دستگاه خراب شده بالا بوده و امکان حمل و تحویل آن به تعمیرگاه مجاز ال جی وجود نداشته باشد، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه پیاده می سازند.

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی ال جی در بخش زیر معرفی می شوند.

 نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران ، در بخش فروش محصولات ال جی ، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.

5/5(2 امتیاز)