شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش برقراري تماس با اپل واچ

برقراري تماس با اپل واچ یکی از مهارت هایی است که کاربران این دستگاه جدید باید با اصول و شرایط آن آشنایی داشته باشند تا بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند. اپل واچ در حال حاضر از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ساعت های هوشمند دنیا به حساب می آید و مطمئنا این مسئله دلایل قانع کننده‌ای دارد. اپل واچ  قابلیت های متنوع و بسیار با کیفیتی دارد که آن را به دستگاهی محبوب و خوش اقبال در میان کاربران تبدیل کرده است.

یکی از جالب ترین قابلیت های اپل واچ مربوط به امکان برقراری تماس و مشاهده تماس های دریافتی آیفونی است. به کمک این ویژگی‌، شما می‌توانید به راحتی و بدون اینکه آیفون را از جیب خود خارج کنید، به تماس‌های تان پاسخ دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش برقراري تماس با اپل واچ بپردازیم و هر آنچه را که در این زمینه نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش برقراري تماس با اپل واچ

نحوه برقراري تماس با اپل واچ از طریق برنامه تلفن

  • برنامه تلفن را از روی اپل واچ اجرا کنید
  • از میان گزینه‌های Favorite،resents یا Contacts، یکی را انتخاب کنید
  • بر روی نام یا شماره فرد ضربه بزنید تا تماس آغاز شود.

به این ترتیب از طریق برنامه تلفن موفق به برقراري تماس با اپل واچ می شوید.

روند برقراري تماس با اپل واچ

  • به اپل واچ خود بگویید Hey Siri یا حلقه چرخان را نگه دارید تا Siri فعال شود.
  • به Siri بگویید که می‌خواهید با چه کسی تماس بگیرید مثلا call Ali
  • اگر مخاطبین مشابه‌ای وجود دارند، برای برقراري تماس با اپل واچ ، مخاطب مورد نظر را از روی ساعت انتخاب کنید تا تماس برقرار شود.

چگونه با اپل واچ به یک تماس پاسخ دهیم؟

  • مچ خود را بالا آورده یا روی صفحه ضربه بزنید تا تماس ورودی را مشاهده کنید.
  • حلقه سبز رنگ را انتخاب کنید تا به تماس پاسخ دهید.
  • بر روی دکمه Mute که به شکل یک میکروفون است، ضربه بزنید تا تماس به حالت بی صدا برود.
  •  حلقه کنار ساعت را بچرخانید تا صدا کم یا زیاد شود
  • روی حلقه قرمز ضربه بزنید تا تماس پایان یابد یا به کلی، تماس را رد کنید.

چگونگی دریافت تماس با اپل واچ

زمانی که اپل واچ به آیفون وصل باشد و یک تماس دریافتی داشته باشید، علاوه بر اینکه آیفون آلارم می دهد، در صفحه نمایش اپل واچ هم گزینه هایی با عنوان accept (به رنگ سبز) و decline (به رنگ قرمز) مشاهده خواهید کرد. در زیر این دو آیکون، دو گزینه دیگر با عنوان send a massage و answer on iPhone  می بینید که هر کدام کارایی خاص خود را دارد.

با استفاده از این گزینه ها مجموعه ای از قابلیت های مختلف از طریق اپل واچ در اختیارتان قرار داده می‌شوند که یکی از جالب ترین آن ها امکان پاسخگویی مستقیم به تماس دریافتی است.

برای برقراري تماس با اپل واچ به منظور پاسخ دادن مستقیم به تماس دریافتی، کافی ست که آیکون سبز رنگ را لمس کنید و برای رد تماس، آیکون قرمز. زمانی که آیکون قرمز رنگ انتخاب شود، تماس گیرنده به ویس میل (Voice Mail)  یا صندوق پیام صوتی منتقل می‌شود و می‌تواند برایتان پیغام بگذارد. با انتخاب گزینه send a massage می‌توانید یک پیغام متنی را برای تماس گیرنده ارسال کنید.

با لمس  گزینه Answer on iPhone   نیز می توانید از طریق آیفون به تماس دریافتی پاسخ دهید. بنابراین زمانی که شما در اپل واچ خود یک تماس دریافتی را مشاهده کردید، برای برقراري تماس با اپل واچ می‌توانید با توجه به شرایط خاص مورد نظرتان، هر یک از گزینه های بالا را برای پاسخگویی انتخاب کنید.

 تعمیرات اپل واچ

واحد تعمیرات اپل واچ یکی از واحدهای تفکیک شده و جدای بخش تعمیرات اپل است که کاملا مجزا و جداگانه فعالیت دارد. در این بخش تکنسین ها و کارشناسان ویژه اپل واچ فعالیت دارند که به راحتی می توانند شما را در هر زمینه مرتبط با اپل واچ یاری و کمک کنند. کلیه ی اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات اپل واچ در این واحد انجام می گردد.

واحد تعمیرات اپل

واحد تعمیرات اپل، در بخش ها و واحد های جداگانه به ارائه خدمات با کیفیت و بی نظیر مشغول است. این واحد با دسترسی به تجهیزات پیشرفته و دستگاه های تعمیر مدرن، این امکان را دارد که بهترین و بی رقیب ترین خدمات تعمیراتی را در ارتباط با همه محصولات اپل ارائه دهد. واحد تعمیرات اپل، به جرات و با اطمینان کامل مدعی است که در سراسر کشور، هیچ واحد تعمیراتی توانایی رقابت با کیفیت ارائه شده توسط این واحد مجاز و استاندارد را ندارد.

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل درگاه امن و مورد اطمینانی است که به راحتی و با فراغ بال می توانید به آن  اطمینان کنید و هر آنچه را که نیاز داشته باشید از طریق این نمایندگی رسمی و مجاز تهیه نمایید. نمایندگی اپل به همه کاربران خود اطمینان می دهد که تمامی خدمات این واحد مجاز به دلیل فعالیت های کاملا قانونی، اصل و شرکتی است و همه محصولات این کمپانی را پوشش می دهد.

در این نمایندگی می توانید از تسهیلات بسیار ویژه ای بهره مند شوید که از طریق آن برای همیشه خرید خود را بیمه خواهید کرد.

اخبار، اطلاعات و مقاله های جذاب درباره کمپانی اپل را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

مرکز تعمیر اپل / مرکز تعمیر لنوو / مرکز تعمیر سامسونگ / مرکز تعمیر پاناسونیک /  مرکز تعمیر ال جی 

امتیاز شما به این نوشته