شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی، در قیاس با دیگر همکاران خود، ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائه‌ خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد.

تعمیرات پروژکتور ال جی در این مرکز به دلیل تمرکز بر عیوب شایع این دستگاه نظیر خرابی پاور، خرابی پاور لامبلاست، منشور رنگ LCD، چرخ رنگ CARELWEEL، تراشه DMD، اختلال در لنز و اپتیک و مواردی از این دست در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد.

فرآیند تعمیرات پروژکتور LG در این مرکز با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. صبر و حوصله‌‌ی کارشناسان این مجموعۀ تعمیرات پروژکتور ال جی در حینِ کار و ارائه‌ی راهنمایی‌های مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت این مرکز در امر خدمت‌رسانی گشته است.

نمایندگی پروژکتور ال جی

پروژکتور های ال جی یکی از جذاب ترین محصولات تولیدی کمپانی ال جی هستند که هر روز بر طرفدارانشان در سرتا سر جهان افزوده میشود. این پروژکتور ها مدل و نسخه های مختلفی دارند. با پیشرفت فناوری پروژکتور های ال جی تصاویر بزرگ تر و روشن تری را در اختیار کاربران خود قرار میدهند. نمایندگی پروژکتور ال جی در ایران، علاوه بر عرضه ی این محصولات، پشتیبانی های پس از فروش را نیز به عهده دارد. چرا که این تجهیزات ممکن است با آسیب های مختلفی روبرو شوند.

تعمیرات پروژکتور ال جی نیازمند دانش و تخصص بسیار بالایی ست و این امر سبب شده بسیاری از مراکز غیر استاندارد از عهده ی تعمیر چنین تجهیزاتی بر نیایند. از آن جا که بسیاری از کاربران نسبت به انواع خرابی های پروژکتور ال جی، آشنایی کافی ندارند، ممکن است به هنگام مواجه با مشکلات، تصمیم صحیح در زمینه ی تعمیرات پروژکتور ال جی ، اتخاذ نکنند. به همین منظور و برای پیشگیری از بروز چنین آسیب هایی بر آن شدیم تا با آگاهی بخشی نسبت به این موضوع، از بروز آسیب های جدی تر جلوگیری کنیم. در ادامه به مرور برخی از این مشکلات و خرابی ها خواهیم پرداخت.

رفع مشکل خرابی مین برد پروژکتور ال جی

مین برد مهم ترین قطعه ای ست که داخل پروژکتورهای ال جی و سایر پروژکتورها قرار گرفته. اگر برایتان سوال باشد که وظیفه ی مین برد چیست؟ باید گفت که این قطعه وظیفه ی مدیریت و پردازش اطلاعات کلی دستگاه را به عهده دارد. این برد عملکرد سایر بخش های پروژکتور مثل لامپ، فن، چرخ رنگ، دی ام دی را کنترل میکند.

طبیعتا بروز هر گونه آسیب در هر یک از قطعات مین برد، میتواند دستگاه را از کار بیندازد. برخی مواقع در پی خرابی مین برد، پروژکتور به صورت ناگهانی خاموش میشود و یا تصاویری بی کیفیت به نمایش میگذارد. یکی از مهم ترین وظایف نمایندگی تعمیرات پروژکتور ال جی ،شامل تعمیر مشکلات مین برد این پروژکتور ها میشود.

تعمیر فن پروژکتور ال جی

از آن جا که لامپ های تعبیه شده در پروژکتور، پس از مدتی، حرارت قابل توجهی را تولید میکنند، فن در این دستگاه، یکی از مهم ترین وظایف را ایفا میکند. لازم است بدانید که این حرارت تولید شده به قدری زیاد است که فن را به دفعات مختلف دچار فشار کند. پس میتوان انتظار داشت که خرابی فن یکی از اختلالات متداول در این تجهیزات باشد.

رسیدگی به این مشکل در نمایندگی تعمیرات پروژکتور ال جی ، با دقت و حساسیت بسیار بالایی به انجام میرسد. چرا که حرارت خارج نشده میتواند سایر بخش های پروژکتور را با خرابی روبرو کند. از این رو توصیه میشود به محض مشاهده ی خرابی در این بخش ، مشاوران نمایندگی تعمیرات پروژکتور ال جی را در جریان قرار دهید.

تعمیر مشکلات فیلتر پروژکتور ال جی

فیلتر یکی از اجزای مهم در پروژکتور های ال جی به شمار میرود و اختلال در آن میتواند عملکرد دستگاه را با مشکل روبرو کند. ممکن است برایتان سوال شود که خرابی فیلتر چه آسیب هایی به پروژکتور وارد میکند؟ بروز آسیب در فیلتر میتواند منجربه نمایش تصاویر کدر و تار بشود.

از آن جا که پروژکتور های ال جی در طول مدت فعالیت خود گرمای بسیاری تولید میکنند، سوختگی و یا بروز آسیب در بخشی مثل فیلتر امری متداول محسوب میشود. تمیز کردن، تعمیر و ریست کردن فیلتر و جا فیلتری در پروژکتور با ظرافت و دقت بسیار بالایی در نمایندگی تعمیرات پروژکتور ال جی به انجام میرسد.

تعمیر لامپ بلاست پروژکتور ال جی

لامپ بلاست چیست؟ لامپ بلاست یا استارتر بخش مهمی از پروژکتور های ال جی و سایر پروژکتور ها را تشکیل میدهد. لامپ بلاست به زبان ساده، مانند استاتر مهتابی عمل می کند فقط با این فرق که برد لامپ بلاست وظیفه کنترل روشنایی و شدت نوردستگاه را دارد. خرابی لامپ بلاست یکی از مشکلات متداولی ست که در پروژکتور ها به وقوع میپیوندد.

معمولا این اختلال میتواند علائم متفاوتی داشته باشد که از مهم ترین آن ها میتوان روشن نشدن پروژکتور را مثال زد. نمایندگی تعمیرات پروژکتور ال جی، با تشخیص صحیح نوع خرابی راه های مطمئن و شیوه های نوین را جهت حل مشکلات انواع لامپ بلاست پروژکتور ال جی به عمل می آورد.

تعمیرات پروژکتور ال جی و دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

تعمیرات پروژکتور ال جی تنها در صورتی سودبخش خواهد بود که عیب‌یابی آن، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، و فرآیند تعمیر آن، با استفاده از سازگارترین متدها و روش های تعمیر انجام پذیرد. .

روشهای دیگر مورد استفاده جهت تعمیرات پروژکتور ال جی، نه تنها عیوب ایجاد شده در این دستگاه را مرتفع نخواهد ساخت بلکه به دلیل دستکاری ها و تعمیرات نابجا –ناشی از تشخیص ناشیانه و اشتباه-  اختلالات ایجاد شده در دستگاه را دو چندان خواهد ساخت.

کاربران گرامی پروژکتورهای ال جی می توانند در صورت بروز هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد این دستگاه به مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت کنند. دیگر واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می شوند.

خدمات واحد تعمیرات پروژکتور ال جی

  • رفع تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتور ال جی
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ در مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور ال جی
  • تعمیر اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به پاور پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست ال جی
  • تعمیر عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور ال جی
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD در مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی
  • تعمیر عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور ال جی

اخبار پروژکتور ال جی و دیگر خبرها

باید توجه داشته باشید که تعمیر تخصصی پروژکتورهای ال جی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه را برطرف نخواهد کرد بلکه به دلیل انجام برخی تعمیرات ناشیانه و غیرضروری در برخی موارد امکان بازیابی و اصلاح دستگاه را برای همیشه از بین می برد.

شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی در کمترین زمان و با کمترین هزینه، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی تعمیرات پروژکتور می ‌باشد. بخشی از اخبار ال جی و دیگر خبرها مرتبط از طریق بخش زیر در اختیار کاربران و علاقمندان این حوزه قرار داده شده است.

مقالات پروژکتور ال جی و دیگر مقالات

کارشناسان واحد تعمیرات ال جی توصیه می‌کنند که دفترچۀ راهنمای موجود در جعبه‌های ویدئو پروژکتور ال جی با دقت مطالعه ‌شوند. در جعبه‌ هر ویدئو پروژکتور دفترچه راهنمایی وجود دارد که می‌بایست به دقت خوانده شود. در این دفترچه اطلاعاتی درباره‌ی ویژگی‌های دستگاه، طریقه‌ی استفاده و نگهداری، شیوه‌ی نصب دستگاه و نکات ایمنی آن ذکر گردیده که خاص همان دستگاه است و در مورد دیگر مدل‌های ویدئو پروژکتور کاربردی ندارد.

خواندن این دفترچه به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز نقص و اختلال‌های کوچک در عملکرد ویدئو پروژکتور نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام کنید. (مثلاً در مورد شیوه‌ی جداسازی پوشش فیلتر ویدئو پروژکتور). در صورت پیچیدگی اشکال پیش آمده و نیاز به اِعمال تخصصی تعمیرات پروژکتور ال جی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی مرکز تعمیرات ال جی اقدام نمایید.

برخی اطلاعات ضروری و مرتبط با این دستگاه را نیز می توانید با مراجعه به بخش زیر و مطالعه مقالات ال جی و دیگر مقالات دریافت نمایید.

انواع پروژکتور ال جی و دیگر محصولات ال جی

در صورتی که  قصد خرید یکی از پروژکتورهای ال جی را دارید اما به دلیل بی‌پاسخ ماندن برخی از پرسش‌هایتان، هنوز دچار تردید هستید، می‌توانید با مطالعه ی بخش معرفی محصولات در سایت رسمی ویدیو پروژکتور اطلاعات لازم را در خصوص دستگاه مورد نظر خود دریافت کرده و انتخاب بهتری داشته باشید.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی به دلیل آگاهی از تمامی ویژگی‌های سخت ‌افزاری و نرم‌افزاریِ پروژکتورهای ال جی، می‌توانند مفیدترین و سودمندترین اطلاعات پیش از خرید را در اختیار شما قرار دهند. انواع پروژکتور ال جی و دیگر محصولات ال جی از طریق بخش زیر معرفی خواهند گشت.

سوالات متداول تعمیرات ال جی

در بخش سوالات متداول تعمیرکاران متخصص و مشاوران کارشناس ما در مرکز تعمیرات پروژکتور ال جی و سایر واحدهای تعمیرات، پاسخگوی پرسش‌های شما کاربران گرامی در حوزه تعمیر، ترمیم، بازسازی و ارتقاء دستگاه‌های ال جی هستند.

شیوه رفع اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه، امکان یا عدم امکان تعمیر دستگاه، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب، چرایی بروز اختلال در دستگاه، زمان مورد نیاز جهت تعمیر و…. پرسش هایی از این دست را می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی ال جی در ایران در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت دارید. راه های برقراری ارتباط با نمایندگی ال جی در ایران در وب سایت این مرکز درج شده است.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد. نمایندگی ال جی در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است.

مدیریت نمایندگی ال جی در ایران در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش محصولات ال جی و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد و در همین راستا تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد. «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» ارائه شده دو رکن اساسی و لاینفک نمایندگی ال جی در ایران است.