شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیرگاه تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی براساس استانداردهای روز دنیا در تعمیرگاه تلویزیون ال جی انجام میگردد. تلویزیون سامانه ‌ای ارتباطی برای پخش و دریافت تصاویر متحرک و صداها از مسافتی دور است. دستگاه گیرنده در این سامانه، تلویزیون نام دارد. از جان لوگی برد دانشمند و مخترع اسکاتلندی به عنوان مخترع تلویزیون یاد میشود. البته دانشمندان و مخترعان دیگری مانند پائول نیپکو، بوریس روزینگ، ولادیمیر زورکین و فیلو فارنزورث از اواخر سده ۱۹ میلادی تاکنون در توسعه و تکمیل فناوری تلویزیون نقشی مؤثر داشته ‌اند.

مرکز تعمیر تلویزیون ال جی از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل به رفع ایراد دستگاه کاربران می پردازد . چنانچه کاربر مایل باشد دستگاه خود را در مرکز تعمیر نماید باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه کند ( به دلیل مجزا بودن واحدها ). مدیریت نمایندگی ال جی شرایطی را فراهم کرده است تا نیازی برای مراجعه به یک مکان فیزیکی باقی نماند. از این طریق مشتری میتواند در وقت و هزینه خود صرفه جویی نماید.  تعمیر تلویزیون ال جی نیاز به حضور کارشناسان خبره و مجرب دارد . این مرکز برای جذب کارشناسان متخصص تمامی تلاش خود را انجام داده است.

تعمیرگاه تلویزیون ال جی

کارگاه تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی به شما توی حوزه فروش و تعمیرات تلویزیون ال جی کمک میکنه. این واحد معتبر و مجهز با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و شعبه های مختلفی هم توی تهران و کرج داره. برای همین هم کاربرا توی مناطق مختلف می تونن خیلی راحت و ساده از خدمات فروش و تعمیرات نمایندگی تلویزیون ال جی استفاده کنن. تلویزیون های ال جی یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند هستن.

انواع مختلفی هم دارن. تلویزیون ال سی دی، تلویزیون ال ای دی، تلویزیون های کیولد و 4k و … ؛ همه این مدل هایی که نام بردیم، زیر مجموعه های زیادی دارن که هر مدل قابلیت ها و ویژگی های خاص خودش رو داره. اگر میخواین یکی از تلویزیون های ال جی رو بخرین یا اینکه تلویزیون ال جی شما در حال حاضر با یه مشکل و اختلالی روبه رو شده، می تونین از نمایندگی تلویزیون ال جی کمک بگیرین.

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

روشن و خاموش شدن تلویزیون ال جی ، قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی ، ایجاد خطوط رنگی عمودی روی تصویر تلویزیون و قطع شدن بک لایت  تلویزیون ال جی همگی نشون میدن که مین برد تلویزیون ال جی خراب شده. برای تعمیر تلویزیون ال جی باید از یه مرکز معتبر کمک بگیرین، چون مین برد یه قطعه مهم و حیاتی توی تلویزیونه که بخش سیستم کنترل و پردازنده (CPU) توی اون قرار گرفته. بخش های دیگه مثل بخش تیونینگ و خروجی صدا یا حتی فیش های خروجی و ورودی دستگاه هم روی مین برد قرار دارن. ساختار SMD مین برد تلویزیون ال جی خیلی پیچیده ست. قطعات داخلی این دستگاه ارزش خیلی زیادی داره. برای تعمیر مین برد تلویزیون ال جی ابتدا باید به دقت عیب یابی انجام بشه و بعد تعمیر.

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

وقتی صدای تلویزیون ال جی پخش میشه، ولی تصویری نشون داده نمیشه، وقتی روشنایی نور در قسمتی از تصویر کمتره، وقتی بعد از روشن کردن تلویزیون ال جی یک لحظه لوگو نشون داده میشه، اما صفحه تاریک میشه، وقتی نور در بخشی از تصویر خاموش و روشن میشه و وقتی که بعد از مدتی که تلویزیون روشنه، یه دفعه صفحه تلویزیون ال جی تاریک میشه و فقط صدا پخش میشه؛ احتمالا باید به فکر یه بک لایت جدید برای تلویزیون ال جی خودتون باشید. خب حالا سوال اینجاست که برای تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی باید به کجا مراجعه کنیم؟ مشخصه، نمایندگی تلویزیون ال جی.

با توجه به ساختار قطعات و بالا بودن استهلاک تلویزیون ال جی ، تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی شامل حال دامنه وسیعی از قطعات میشه؛ مثلا لامپ های فلورسنت، مدارات و قطعات تامین کننده و… . معمولا خرابی بک لایت به دلیل فعال شدن مدارات پروتکتور در اثر نیمه خراب شدن قطعات بخش بک لایته؛ در نتیجه نور بک لایت تلویزیون بعد از مدتی مثلا نیم ساعت قطع می شود و نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی ست.

تعمیر پنل تلویزیون ال جی

نشانه هایی مثل وجود هاله سیاه روی تصویر و خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی، دوتایی شدن تصویر و تاریک و روشن شدن اون از بالا،  قطع شدن تصویر پنل تلویزیون ال جی، روشن شدن تلویزیون ال جی و توقف تصویر پس از چند ثانیه یه سری از نشانه های خرابی پنل تلویزیونه. ممکنه پنل سوخته باشه یا دچار آبخوردگی شده باشه یا دچار ضربه شدید شده باشه. باید بدونین که پنل پر هزینه ترین بخش از فرایند تعمیر تلویزیونه. گاهی هزینه تعمیر پنل تلویزیون ال جی تا جاییه که کاربر ترجیح میده یه تلویزیون نو تهیه کنه. با این حال باید اول بررسی بشه و بعد به طور قطع در این باره نظر داده بشه.

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون ال جی

آمپلی فایر یه بخش از تلویزیون ال جیه که با صدا در ارتباطه. آمپلی فایر یه آیسیه که توی تلویزیون جاسازی شده. این آی سی با  MCU ارتباط مستقیم داره. برای تغذیه آیسی آمپلی فایر تلویزیون ال جی باید از ولتاژ 5 استفاده کنیم. نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون می تونه به دلیل خرابی آیسی و المان هایی باشه که با آیسی صدا ارتباط دارن. با تعویض بلندگو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد، صدا کیفیت بهتری پیدا می کنه. مهم اینه که برای تعمیر آمپلی فایر تلویزیون ال جی از یه جای معتبر کمک بگیرین.

تعمیر تلویزیون ال جی و دیگر واحدهای تعمیرات ال جی

کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در دیگر واحدهای ال جی به رفع ایراد سایر محصولات این کمپانی میپردازند. کارگاه های فنی نمایندگی ال جی به صورت مجزا طراحی شده است. کاربرانی که مایل به دریافت خدمات تعمیر تلویزیون ال جی هستند باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه کنند.

کادرفنی مرکز تعمیر تلویزیون ال جی پس از آزمونهای متعدد علمی برای فعالیت در این مرکز انتخاب شده اند. از این رو قادر به عیب یابی و رفع مشکل دستگاههایی هستند که سایر مراکز از انجام آن ناتوانند. چنانچه شما عزیزان مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر واحدهای تعمیرات ال جی هستید ، میتوانید به لینک مربوط مراجعه و وارد صفحه مرتبط با محصول موردنظر گردید.

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون ال جی

 

  • تعمیر پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای تلویزیون ال جی
  • رفع ایراد و عیب یابی نداشتن تصویر در تلویزیون
  • رفع ایراد کم نور شدن لامپ تصویر در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی
  • تعمیر صدای صوت های ولتاژ تلویزیون
  • رفع ایراد چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون
  • رفع ایراد و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی
  • رفع ایراد و عیب یابی سوختن سریع ترانزیستور افقی دستگاه در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی
  • تعمیرات سیاه شدن صفحه تلویزیون ال جی
  • تعمیرات و رفع ایراد خاموش شدن تلویزیون ال جی
  • تعمیرات تصویر داری خط برگشتی و بدون برفک و داغ کردن تلویزیون ال جی
  • رفع ایراد قطع و وصل تصویر دستگاه در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی
  • رفع ایراد نداشتن نور در تلویزیون ال جی
  • رفع ایراد قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی
  • رفع ایراد بردهای استفاده شده در TV
  • تست و ولتاژگیری قطعات روی برد
  • تعمیر برد کنترل پنل
  • نقشه خوانی و عیب یابی طبق نقشه در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی
  • دنبال کردن عیوب بدون نیاز به نقشه
  • عیب یابی توسط اسیلسکوپ
  • رفع ایراد بافرهای گرافیک
  • تعمیرات به حالت استند بای رفتن دستگاه در مرکز تعمیر تلویزیون ال جی

اخبار تلویزیون ال جی و دیگر خبرها

کادر بااستعداد مرکز تعمیر تلویزیون ال جی بخش اخبار را در سایت طراحی کرده اند. کاربران محترم میتوانند با مطالعه این بخش اطلاعات تخصصی خود را به روز نمایند. لازم به ذکر است، جدیدترین اخبار در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی نیز گرداوری شده است. اجزای یک سیستم تلویزیون ساده عبارتند از: یک منبع تصویر: این میتواند یک دوربین ویدئوی حرفه ‌ای برای عکسبرداری زنده و ارسال فیلم باشد. یک منبع صدا. یک فرستنده که یک یا چند سیگنال تلویزیونی را با اطلاعات تصویر و صدا برای ارسال مدوله میکند.

یک گیرنده (تلویزیون) که سیگنالهای تصویر و صدا را دوباره از پخش تلویزیونی بازیابی میکند. یک وسیله نمایشگر که سیگنالهای الکتریکی را به نور مرئی تبدیل میکند. یک وسیله صوتی که سیگنالهای الکتریکی را به امواج صدا تبدیل میکند که همراه تصویر پخش میشوند. با کلیک روی لینک اخبار تلویزیون ال جی و دیگر خبرها وارد بخش مذکور گردید.

مقالات تلویزیون ال جی و دیگر مقالات

مدیریت نمایندگی ال جی بخش مقالات را در سایت راه اندازی کرده است. کاربران گرامی میتوانند با مراجعه به این بخش به مطالعه مقالاتی در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی بپردازند. همانطور که مستحضر هستید کاربران نمایندگی ال جی را تمامی افراد اعم از متخصص و افراد عادی تشکیل میدهند. به همین دلیل کارشناسان ما اقدام به ارائه مقالات عمومی و تخصصی کرده اند. کادر مجرب مرکز با شرکت در دوره های آموزشی بین المللی با نوینترین مقالات علمی آشنا شده اند.

مطالب این بخش پس از ویرایش و حصول اطمینان از موثق بودن منبع در اختیارتان قرار میگیرند. امید است بتوانیم از این طریق موجبات رضایتتان را فراهم نماییم. تعمیر تلویزیون ال جی با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی مجاز اپل صورت میگیرد. با کلیک روی لینک مقالات تلویزیون ال جی و دیگر مقالات میتوانید مقاله مدّنظرتان را مطالعه نمایید.

انواع تلویزیون ال جی و دیگر محصولات ال جی

مهندسین مرکز تعمیر تلویزیون ال جی به معرفی دیگر محصولات ال جی نیز میپردازند. این دستگاهها عبارتند از: لپتاپ ، تبلت ، موبایل ، مانیتور و اسپلیت. تنوع محصولات ال جی به حدی است که کاربران هنگام خرید با آشفتگی مواجه میشوند.

مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی با درنظر گرفتن این موضوع تعدادی از پرسنل را ملزم به ارائه راهنمایی درزمینه محصولات ال جی کرده است. به این ترتیب کاربران میتوانند با دیدی باز دست به انتخاب بزنند. سیستم‌های کاربردی تلویزیون شامل تجهیزاتی برای انتخاب منابع مختلف تصویر، مخلوط و ترکیب کردن تصاویر از چندین منبع بصورت یک تصویر، درج سیگنالهای ویدئویی از قبل ضبط شده، همزمان کردن سیگنالهای منابع مختلف، و تولید تصویر مستقیم با کامپیوتر برای منظورهایی مانند معرفی اطلاعات ایستگاه پخش میباشد.

ارسال میتواند از طریق هوا و توسط فرستنده‌های زمینی، از طریق کابلهای فلزی یا نوری، یا توسط رادیو با ماهواره صورت گیرد. با کلیک روی لینک انواع تلویزیون ال جی و دیگر محصولات ال جی میتوانید اطلاعات بیشتری بدست اورید.

سوالات متداول تعمیرات ال جی

پرسنل مرکز تعمیر تلویزیون ال جی سوالات متداول ریکاوری ال جی را پاسخ داده اند. بدیهی است با مطالعه این بخش میتوانید به پاسخ بسیاری از پرسشهای خود دست پیدا نمایید. ضمنا دیگر سوالات خود را درزمینه کیفیت تعمیر و هزینه حدودی آن میتوانید از طریق آنلاین و تلفنی با ما در میان بگذارید. تعمیرکاران مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در اسرع وقت پاسخگویتان خواهند بود. ال جی یک شرکت الکترونیکی کره ‌ای و چندملیتی است.

این کمپانی بعنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته میشود. ریشه‌ های تاسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه ‌اندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. ال ‌جی الکترونیکس هم ‌اکنون از شرکتهای تابعه کمپانی ال ‌جی گروپ میباشد. ولی در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ ای به‌شمار می آید. با کلیک روی لینک سوالات متداول تعمیرات ال جی میتوانید وارد بخش مذکور گردید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع دستگاههای الکترونیکی و ارتباطی تولید شده توسط این کمپانی نام آشنا پیشگام است. این مرکز مفتخر است اعلام نماید ، در طول سالیان متمادی به عنوان نمایندگی معتمد و منتخب کاربران انتخاب شده است.

نمایندگی ال جی توانسته ، رضایت مشتریان را در تعمیر ، تعویض و ریکاوری جلب کند. درحقیقت شعار اصلی مرکز تعمیر تلویزیون ال جی ، مشتری مداری و توجه به حقوق کاربران گرامی میباشد . دراین راستا از برترین متخصصین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره گرفته ایم . این شرکت یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی میباشد.

نمایندگی ال جی با در دست داشتن مدرنترین و پیشرفته ترین تجهیزات دنیا زیر نظر مجرب ترین مهندسین به فعالیت میپردازد. خدمات ارائه شده ازسوی این مرکز از چنان کیفیتی برخوردار است که توانسته گوی سبقت را از سایر رقبای تجاری خود برباید.

مطالب مرتبط

تعمیرات تلویزیون ال جی / تعمیر تلویزیون سامسونگ / تعمیر تلویزیون سونی / تعمیر تلویزیون توشیبا / تعمیر تلویزیون پاناسونیک / تعمیر تلویزیون شارپ / نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتورمرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ / نمایندگی اصلی ماشین های اداری /  نمایندگی اصلی تعمیرات موبایل / نمایندگی اصلی تعمیرات تبلتتعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تخصصی تلویزیون ال جی / تعمیرات تلویزیون سونی / تعمیرات تلویزیون سامسونگ / تعمیرات تلویزیون پاناسونیک / تعمیرات تلویزیون توشیبا / تعمیرات تلویزیون شارپ / تعمیرات تلویزیون ال جیمرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی سونی /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی سونی / مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ / مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا /  مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ / مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

امتیاز شما به این نوشته