شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

لپ تاپ یا رایانه شخصی یکی از محصولات پر طرفداری است که همه کمپانی های بنام از جمله کمپانی ابر قدرت سامسونگ در تولید آن شرکت دارد. وزن لپ تاپ در همه برند ها از جمله سامسونگ به تجهیزاتی بستگی دارد که در آن کار شده است. لپ تاپ سامسونگ همانند سایر لپ تاپ ها با یک باتری کار می کند که این باتری توسط یک آدابتور AC/DC تغذیه می شود.

صفحه نمایش لپ تاپ  سامسونگ از بلور مایع است و چند طرح حافظه در آنها برای RAM در نظر گرفته شده ‌است. لپ تاپ سامسونگ به طور کلی متشکل است از نمایشگر، بلندگو، صفحه‌کلید، دیسک‌گردان نوری، وب‌بین و میکروفون و همه اجزایی که در یک پی سی به طور جداگانه دیده می شود.

تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ

نرم افزار لپ تاپ سامسونگ

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ در واحد تخصصی لپ تاپ سامسونگ تنها به کمک تکنسین های ارشد و کاربلد انجام می شود.

تعمیر نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ با استفاده از سیستم عامل ها و نرم افزارهای اورجینال انجام می شود. ترمیم بوت، نصب ویندوز، نصب آنتی ویروس، نصب نرم افزاری های تخصص، افزایش بهره وری سیستم ، افزایش سرعت سیستم و … از جمله فعالیت های نرم افزاری در واحد تعمیر لپ تاپ سامسونگ است.

سخت افزار لپ تاپ سامسونگ

در واحد اختصاصی تعمیر لپ تاپ سامسونگ به دلیل مجهز بودن به تجهیزات مدرن و پیشرفته و به کمک تکنسین های با سابقه، می توانیم صفر تا صد خدمات سخت افزاری لپ تاپ سامسونگ را حمایت و پشتیبانی کنیم. در این مرکز برای تعویض چیپ ها از دستگاه  BGA  و آخرین متدها استفاده می شود.

تکنسین های زبده و مجرب مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ  انواع ایرادات سخت افزاری این دستگاه را به سادگی ریشه یابی و رفع می کنند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

در تعمیر لپ تاپ سامسونگ بدون شک باید از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیرات استفاده کرد، در غیر این صورت نه تنها مشکل حل نخواهد شد، بلکه مشکلات بیشتری نیز اضافه می شود. اگر قطعات تقلبی در تعمیر لپ تاپ سامسونگ استفاده شود، خرابی بیشتر و تحمیل هزینه بیشتر را به همراه خواهد داشت.

در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ از قطعات اورجینال و اصل و با ضمانت استفاده می شود. این مرکز در اسرع وقت بهترین و با کیفیت ترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

خدمات مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ

سرویس داخلی و خدمات نرم افزاری لپ تاپ سامسونگ در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ

  • تعمیر مادربرد لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات گرافیک لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات سیستم پاور لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات باتری لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات هارد در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات چیپ لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیرات افزایش دمای لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض قاب لپ تاپ سامسونگ
  • سرویس لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض و تعمیر ال سی دی و ال ای دی لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض کارت مودم وایرلس ، شبکه لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض درایو در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ
  • تعویض سی پی یو و رم لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر فن لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر قاب لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر لولای لپ تاپ سامسونگ

واحد های تعمیرات سامسونگ

از آنجا که کمپانی سامسونگ در صنایع مختلفی فعالیت می کند، نیاز به مرکزی جامع و کامل برای ارائه خدمات حوزه تعمیر و ترمیم بسیار ضروری و لازم بود. به همین دلیل دپارتمان تخصصی سامسونگ را راه اندازی کردیم. واحد های تعمیراتی مدرن و پیشرفته را در این دپارتمان تاسیس کرده ایم و با تجهیز این واحد ها به به روز ترین و مدرن ترین امکانات توانسته ایم مسئولیت عیب یابی، تعمیر و ترمیم همه محصولات سامسونگ را بر عهده بگیریم.

اطمینان می دهیم با مراجعه به این مرکز خدماتی بی نظیر و بی رقیب را دریافت خواهید کرد. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار همه واحد های تعمیرات سامسونگ است، لذا مسیر تعویض هر قطعه در هر محصول به راحتی و با امنیت بالا طی می شود.

نمایندگی سامسونگ

در نمایندگی سامسونگ می توانید همه آنچه را که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش نیاز دارید، تهیه کنید. این نمایندگی با اقدامات و فعالیت های کاملا قانونی خود به همه کابران امکان استفاده از امکانات و تسهیلات با ارزش و منحصر را فراهم می کند. در نمایندگی سامسونگ می توانید با استفاده از خدمات مشاوره ای رایگان درباره محصول مورد نظر اطلاعات جامعی به دست آورید.

با این روش این امکان برای همه فراهم است تا با شناخت و آگاهی نسبت به خرید هر محصول اقدام کنند. در نمایندگی سامسونگ مشتری و کاربر مهمترین و با ارزش ترین محرک برای ارائه خدمات است و همه فعالیت های این نمایندگی حول محور کاربر می چرخد. به همین دلیل نمایندگی رسمی سامسونگ تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا هیچ یک از نیاز ها کاربران بی پاسخ باقی نماند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته