شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعویض قاب لپ تاپ لنوو

تعویض قاب لپ تاپ لنوو از مهم ترین اقداماتی است در صورت بروز خرابی در این قطعه باید انجام شود. قاب لپ تاپ معمولا بر اثر حوادثی مثل افتادن ناگهانی از ارتفاع دچار آسیب دیدگی می شود. قاب لپ تاپ لنوو قطعه ی بسیار مهم و حساس این دستگاه به شمار می رود و هرگونه آسیب دیدگی قاب لپ تاپ اجازه ی استفاده از لپ تاپ را از کاربر سلب می کند.

از دیگر دلایل خرابی این قطعه از لپ تاپ می توان به وارد شدن فشار بیش از حد به آن می باشد. این فشار در مواردی منجر به شکستگی قاب و حتی ترک خوردن آن می شود. از دیگر دلایل خرابی قاب لپ تاپ می توان به باز و بست کردن مداوم آن اشاره کرد که فرسودگی و یا شکستگی لولا ها را در پی دارد.  اگر شما یکی از کاربرانی هستید که نیاز به تعویض قاب لپ تاپ لنوو دارید می توانید برای تعمیر یا تعویض آن به واحد تعمیرات لپ تاپ مراجعه کنید.

تعویض قاب لپ تاپ لنوو

نکات مهم در تعویض قاب لپ تاپ لنوو

برای تعویض قاب لپ تاپ لنوو بهره مندی از تعمیرکار متخصص در اولویت قرار دارد و زیرا برای باز کردن قاب لپ تاپ لازم است با ترفندهای مورد نیاز آشنا باشید. به همین دلیل تعویض قاپ لپ تاپ لنوو را به مهندسان مجرب بسپارید و از دست کاری های ناآگاهانه بپرهیزید.

نکته ی دوم وارد نکردن فشار بر دستگاه به هنگام باز کردن قاب آن می باشد. وارد کردن فشار برای باز کردن قاب ممکن است موجب شکستگی لولا های لپ تاپ بشود و هزینه های بسیاری را برای کاربر در پی داشته باشد قاب لپ تاپ به نوعی در برگیرنده ی تمام اجزای لپ تاپ است و به همین خاطر باید توسط تعمیر کار مجرب و متخصص مورد تعمیر و تعویض قرار بگیرد.

پیشگیری از خرابی قاب لپ تاپ

برای جلوگیری از خرابی قاب لپ تاپ لنوو راه های بسیاری وجود دارد. اول آنکه به هنگام بستن لپ تاپ دقت کنید وسیله ای مابین صفحه و کیبورد قرار نگرفته باشد، زیرا در این صورت به دلیل فشار وارد شده در هنگام بستن، لولا های لپ تاپ دچار آسیب می شوند. در قدم بعدی از گذاشتن وسایل بر روی لپ تاپ، حتی وسایل کوچک، خودداری کنید.

این کار اگر به صورت مداوم تکرار شود سطح دستگاه را دچار خرابی و خط و خش می کند ، این خط و خش ها زیبایی دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کاربر ناچار است برای حفظ زیبایی دستگاه نسبت  به تعویض قاب لپ تاپ لنوو اقدام کند. از دیگر واردی که بر حفظ سلامت قاب لپ تاپ موثر است گذاشتن آن در مکان های امن می باشد.

برای مثال گذاشتن لپ تاپ در محیط هایی با ارتفاع نسبتا زیاد که ممکن است با کوچکترین ضربه منجر به سقوط دستگاه شود اصلا مناسب نیست. بنابر این برای نگهداری بهتر از لپ تاپ خود و جلوگیری از آسیب دیدگی قاب آن لازم است دستگاه ها را در فضاهایی با ارتفاع کم قرار دهید. . استفاده از کاور متناسب با مدل لپ تاپ خود نیر تاثیر بسزایی در حفظ سلامت آن دارد.

این کاور ها یا کیف ها به دلیل بهره مندی از لایه های زیاد قابلیت جلوگیری از ضربه ی وارد شده به دستگاه را دارند.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیرات لپ تاپ لنوو در این واحد توسط متخصصان کارآزموده انجام می شود. کارشناسان این واحد به دلیل بهره مندی از اطلاعات و  تخصص می توانند تمام خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه و با سطح کیفی بالا ارائه کنند. این واحد به دلیل دسترسی به قطعات اورجینال لپ تاپ لنوو قادر است قطعات معیوب و فرسوده ی این دستگاه را با نمونه های اورجینال جایگزین کند.

تلاش تیم تعمیراتی این مجموعه بر ترمیم تعمیر قطعات است اما در صورتی که اعمال تعمیرات امکان پذیر نباشد لازم است قطعات مستهلک دستگاه تعویض شود. جایگزینی قطعات معیوب با نمونه های اصلی آن ها کیفیت و کارایی اولیه را به دستگاه باز می گرداند.از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این واحد تعمیر یا تعویض قاب لپ تاپ لنوو می باشد که توسط متخصصان انجام می شود. .

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو با بهر مندی از مشاورانی زبده توانسته است به فروش و تعمیرات انواع تولیدات شرکت لنوو بپردازد. سرویس های گارانتی کالا، تعمیرات تخصصی دستگاه ها و فروش انواع محصولات در این نمایندگی انجام می شود.  برترین محصولات شرکت لنوو در این نمایندگی به فروش می رسند. نمایندگی لنوو تمام خدمات مرتبط به فروش و تعمیرات محصولات را به بهترین شکل ارائه می کند.

مشاوران این نمایندگی تمام اطلاعات فنی هر محصول را در اختیار دارند و به خریداران ارائه می کنند. شعار این نمایندگی حمایت از مشتریان می باشد. شما می توانید با استفاده از اطلاعات این مشاوران خریدی آگاهانه و مطابق با سلیقه و کاربری خود را تجربه کنید. حفظ حقوق مشتریان و ارائه ی کیفیت بالا از ویژگی های نمایندگی رسمی لنوو می باشد.

تعمیرات لنوو

تعمیرات لنوو از واحد هایی مجزا تشکیل شده است که هر کدام خدمات مرتبط با یک محصول به صورت کاملا تخصصی  ارائه می کنند. استفاده از مدرن ترین ابزار آلات و تجهیزات باعث شده تا روند تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. تعویض قطعات در واحد تعمیرات لنوو تنها با نمونه ی اصلی آن ها جایگزین خواهد شد. تعمیرات انواع محصولات لنوو در این واحد انجام می شود.

شما کاربران لنوو می توانید برای تعمیر انواع محصولات به واحد مرتبط با آن مراجعه کنید و محصول خود را تعمیر کنید. تمام مشکلات دستگاه شما در این مرکز قابل تعمیر هستند. تعمیرات در این واحد ها توسط مجرب ترین کارشناسان و مهندسان انجام می شود.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته