شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

استفاده از سانترال در محیط های اداری و جاهایی که نیاز به چندین خط تلفن داره، میتونه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های مخابراتی برای کاربران بشه. شما با استفاده از این سرویس می تونین چندتا خط داخلی از یه خط تلفن بگیرین و به این ترتیب، راحت تر با بخش های مختلف شرکت یا اداره تون ارتباط برقرار کنین. سانترال پاناسونیک یکی از با کیفیت ترین انواع این دستگاهه که می تونین کاربری مورد نظرتون رو در بالا ترین سطح کیفی ازش دریافت کنین.

اگه قصد استفاده از این محصول رو در محل کارتون دارین، بهتون توصیه می کنیم مطلب آموزش نصب و راه اندازی سانترال رو از دست ندین. توی این مطلب، ما شما را با مراحل انجام این فرایند آشنا می کنیم؛ ضمن اینکه با تماشای فیلم آموزشی که در ادامه میاد هم می تونین با جزئیات این کار بیشتر آشنا بشین. متخصصین تعمیرات سانترال در نمایندگی پاناسونیک هم در خدمت شما عزیزان هستن تا به پرسش هاتون در این زمینه پاسخ بدن و شما رو راهنمایی کنن.

نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

آموزش مراحل نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

بر اساس موارد ارائه شده در فیلم آموزش نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک ، برای انجام دادن این کار باید به ترتیب زیر عمل کنین:

  1. انتخاب مکان جهت نصب سانترال پاناسونیک
  2. تهیه نقشه مخابراتی مناسب
  3. سیم بندی داخلی ها و آرایش پست
  4. نصب سانترال پاناسونیک و تجهیزات جانبی
  5. انجام تنظیمات سانترال
  6. کابل و کابل کشی سانترال

 فیلم آموزش نصب  سانترال پاناسونیک

لازمه ذکر کنیم که هر کدوم از مراحل ذکر شده، جزئیات و مراحل ریزتری دارن که در فیلم آموزش نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک به صورت مفصل در مورد اونها صحبت میشه. برای اینکه این فرایند رو بدون هرگونه خطا و اشتباه انجام بدین، می تونین از تکنسین های مجرب ما در مرکز تعمیر سانترال پاناسونیک  کمک بگیرین.

نکات مهم در نصب و راه اندازی سانترال

با رعایت چند نکته می توانید نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک را به درستی انجام دهید. در ادامه به بررسی تمام نکات ضروری می پردازیم.

انتخاب محل مناسب نصب

اولین نکته در نظر گرفتن محلی مناسب برای قرار گرفتن سانترال بر روی دیوار می باشد. به یاد داشته باشید محل انتخابی شما باید تا حدودی از زمین فاصله داشته باشد زیرا نفوذ گرد و غبار به سانترال یکی از عواملی است که کارکرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد. ضمنا رعایت فاصله ی مناسب سانترال با پست مخابراتی( حدود ۱ تا ۲ متر) را در نظر بگیرید. پست مخابراتی کار توزیع خطوط در ساختمان و ارتباط آن ها با خطوط مرکز تلفن را انجام می دهد.

تنظیمات سانترال

تنظیمات سانترال از طریق مراجعه به دفترچه راهنما امکان پذیر است. برای این کار باید یکی از دو روش برنامه ی ریزی تلفنی یا کامپیوتری را انتخاب کنید و پس انجام تنظیمات داخلی (تاریخ و …) به تعیین شماره های داخلی بپردازید. تمام تنظیمات مرتبط با تلفن گویا و… در این بخش امکان پذیر است.

سیم بندی داخلی

برای این کار باید ابتدا بنا بر رنگ بندی کابل مخابراتی و نوع داخلی که آنالوگ، هایبرید و یا دیجیتالی است با زوج سیم های داخلی از مرکز تلفن تا کابل آنفولان و بعد تا پست مخابراتی و پس از آن تا پریز تلفن سیم بندی داخلی را انجام دهیم.

نصب و راه اندازی سانترال

نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک قدم بعدی می باشد که برای این کار با توجه به نکات و مراحل ذکر شده در دفترچه ی راهنما و نحوه ی نصب تجهیزات جانبی آن اقدام به نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک می کنیم.

تهیه نقشه مخابراتی

برای تهیه نقشه مخابراتی در ابتدا باید مسیر خطوط مخابراتی از خطوط ورودی مخابرات تا سانترال تعیین شود. پس از مشخص شدن مسیر باید به تهیه ی یک نقشه کامل از رنگ بندی خطوط مخابراتی و شماره خطوط بپردازید.

قابلیت های سانترال پاناسونیک

  • مسیر دهی قابل برنامه ریزی برای پیامک
  • انتقال تماس بر روی خطوط موبایل و یا خط دیگری جدا از خطوط سانترال
  • قابلیت ثبت شماره های اضطراری
  • نمایش مشخصات تماس گیرنده (caller id)
  • پیغام گیر اتوماتیک
  • امکان برقراری تماس های چند نفره ( تماس های کنفرانسی)
  • مدیریت تمام تماس های ورودی و خروجی
  • امکان ارسال پیام کوتاه از طریق تلفن

نمایندگی مجاز پاناسونیک

نمایندگی مجاز پاناسونیک، به دلیل خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، تونسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل بشه. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات رو به شکل قابل توجهی افزایش داده و رضایت کاربرا و مراجعین رو جلب کرده.

ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات برای هر محصول، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات سانترال، ارائه گارانتی خدمات و …، اصلی ترین خدماتی هستن که در نمایندگی پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران به کاربرها ارائه میشه. تکنسین های مجرب بخش تعمیرات نمایندگی مجاز پاناسونیک، تمام تلاششون رو میکنن که خدمات تعمیری رو در بالاترین سطح کیفی به کاربرا ارائه بدن.

5/5(1 امتیاز)