شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آموزش هواگیری پکیج

با شروع بارش های پاییزی و سرد شدن هوا، استفاده از پکیج نیز رواج پیدا می کند. پکیج قابلیت های متعددی دارد و کار با آن بسیار کم دردسر تر و راحت تر از بخاری های قدیمی است. به همین دلیل هم این سیستم در بسیاری از منازل مسکونی و مراکز اداری و تجاری، جایگزین سیستم های گرمایشی قدیمی تر شده است. رادیاتور بخشی از پکیج است که در طول تابستان غیر فعال بوده و با سرد شدن هوا مجددا روشن می شود. دقیقا به همین دلیل لازم است که پیش از استفاده از این سیستم، از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. یکی از روش های رایج برای این منظور، هواگیری پکیج است.

این کار مراحلی دارد که باید به دقت رعایت شوند؛ در غیر این صورت ممکن است پکیج به درستی کار نکرده و مشکلاتی را برای کابران ایجاد نماید. در این مقاله نکاتی را در مورد این فرایند و حساسیت های آن به شما ارائه داده و کار شما را برای انجام آن راحت تر می کنیم. با این وجود اگر برای هواگیری پکیج خود دچار مشکل شدید، می توانید از متخصصین تعمیرات پکیج در نمایندگی سامسونگ کمک بگیرید. ضمن اینکه مراحل هواگیری پکیج نیز در ادامه شرح داده شده که می توانید با مطالعه آن، این فرایند را راحت تر انجام دهید.

آموزش هواگیری پکیج

زمان مناسب برای هواگیری شوفاژ

هواگیری پکیج باید در زمان مناسب انجام شود تا نتیجه لازم را داشته باشد. مناسب ترین زمان برای این کار، وقتی است که قصد راه اندازی مجدد شوفاژ را در ابتدای پاییز دارید. هواگیری شوفاژ در واقع تخلیه ی فیزیکی هوایی است که در لوله ها و رادیاتور جا مانده و مانع جریان مناسب آب در رادیاتور شوفاژ می شود و در نتیجه روی عملکرد سیستم تاثیر منفی می گذارد. معمولا نشانه این امر این است که بعضی رادیاتور های شوفاژ گرم هستند و بعضی سرد. یا در یک رادیاتور شوفاژ بعضی پره ها گرم هستند و بعضی دیگر سرد. همکاران ما در بخش تعمیرات سامسونگ به کاربران توصیه می کنند که حتی در صورت عدم مشاهده این نشانه ها نیز فرایند هواگیری پکیج را پیش از روشن کردن آن انجام دهند.

مراحل هواگیری پکیج سامسونگ

برای هواگیری پکیج سامسونگ خود، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. پکیج را خاموش کنید.
  2. شیر ھوا گیری رادیاتور را که در قسمت بالایی قرار دارد، با پیچ گوشتی یا آچار مخصوص باز کنید و تا تخلیه کامل هوا آن را باز نگه دارید.
  3. بعد از ھواگیری رادیاتور، در زمان روشن شدن پکیج، پایین آمدن فشار را مشاھده می کنید.
  4. برای بالا رفتن فشار آب پکیج، باید از شیری که زیر پکیج تعبیه شده است، استفاده کنید.
  5. بعد از باز کردن شیر، می بینید که فشار پکیج به آرامی بالا می آید.
  6. مراقب باشید که این فشار از میزان ۲ بار تجاوز کند.
  7. بعد از رسیدن به فشار مناسب، شیر ھواگیری را ببندید.
امتیاز شما به این نوشته