شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ

آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ به صورت یک آیسی در تلویزیون قرار دارد. این آیسی با  MCUارتباط مستقیم دارد. عملکرد این آیسی به این صورت است که کار تقویت صدا را بر عهده دارد. تغذیه آیسی آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ با ولتاژ 5 است. این آیسی با بلندگوهای دستگاه ارتباط مستقیم دارد. خرابی بلندگوها و سلف هایی که در مسیر خروجی صدا هستند، باعث می شوند که بلندگوهای دستگاه صدا را پخش نکنند. در نتیجه می توان گفت که این آیسی مبدل دیجیتال به آنالوگ است. نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون سامسونگ می تواند ناشی از خرابی آیسی و المان هایی باشد که با آیسی صدا در ارتباط هستند. معمولا با تعویض بلند گو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد ، کیفیت صدا بهتر می شود. در غیر این صورت باید آیسی آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ تعویض شود. بدیهی است که برای اجرای همه این اقدامات باید از مرکز معتبر تعمیرات تلویزیون کمک بگیرید.

آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ

همان طور که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم آیسی آمپلی فایر تلویزیون samsung با بلندگوهای دستگاه ارتباط مستقیم دارد. خرابی بلندگوها و سلف هایی که در مسیر خروجی صدا هستند، باعث می شوند که بلندگوهای دستگاه صدا را پخش نکنند. یکی از تخصصی ترین خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ تعمیر آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ است. این بخش از تعمیرات به کمک تیمی از کارشناسان دوره دیده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای انجام می شود. توجه داشته باشید که نداشتن ابزارهای حرفه ای و تخصص کافی منجر به ایجاد خسارات جبران ناپذیری به قطعات و برد اصلی آمپلی فایر خواهد شد. لذا حتما برای اجرای تعمیرات تخصصی از یک مرکز معتبر و مجاز کمک بگیرید.

خدمات واحد تعمیر آمپلی فایر تلویزیون Samsung

  • عیب یابی و تعمیر مدار تقویت صوت در آمپلی فایر تلویزیون
  • تعمیر قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد اصلی آمپلی فایر تلویزیون
  • تعمیر برد اصلی آمپلی فایر تلویزیون Samsung
  • رفع مشکل خش خش کردن صدای باندها
  • رفع مشکل قطع شدن صدا
  • تعمیر آی سی های آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ
  • تعمیر مدارات آسیب دیده آمپلی فایر تلویزیون Samsung
  • رفع مشکل وجود نویز در صدا
  • رفع مشکل قطع و وصل شدن صدا هنگام افزایش ولوم
  • تعمیر خازن های آسیب دیده آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ
  • تعویض خازن های آسیب دیده آمپلی فایر تلویزیون Samsung
  • تعویض سلف آمپلی فایر تلویزیون سامسونگ

بیشتر بخوانید:   نمایندگی گوشی سامسونگ

تعمیر تلویزیون در منزل

سرویس تعمیر تلویزیون در منزل یکی از خدمات ویژه نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون است. به کمک این سرویس عیب یابی، تعمیر و ترمیم انواع و اقسام تلویزیون ها در مدل های مختلف انجام می شود. در این سرویس برند دستگاه کاربر اصلا مهم نیست، تنها خرابی این دستگاه مهم است که تعمیرکاران مربوطه با عیب یابی درست و به جا مسیر تعمیر را به درستی انتخاب و اجرا می کند.  به کمک سرویس تعمیر تلویزیون در منزل می توانید از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای بهره مند شوید. امکانات این سرویس به هیچ وجه محدودیت ندارد و تمامی مشکلات این دستگاه را برطرف خواهد کرد. در این سرویس هیچ نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه ندارید. با ثبت درخواست شما برای استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در منزل، تعمیرکار مربوطه در محل حاضر خواهد شد و هر آنچه را که لازم باشد، انجام خواهد داد. در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می شود و در عین حال خدماتی با کیفیت دریافت خواهید کرد.

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ درگاهی امن و مورد اطمینان است که به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. خدمات مختلفی را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات Samsung به کاربران خود ارائه می دهد. امکانات و تسهیلات این نمایندگی بسیار متنوع و مفید است. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از مجموعه ای از بهترین امتیازات بهره مند شود. تمامی فعالیت های نمایندگی رسمی سامسونگ در چهارچوب قانون است؛ از این رو ست که خدمات پس از فروش اصل و شرکتی را با مهر رسمی کمپانی سامسونگ به کاربران ارائه می دهد. استفاده از پکیج های حمایتی مختلف و بهره مندی از امتیازات و فرصت های استثنایی این مرکز به معنای بیمه شدن خرید کاربر برای همیشه است. برای اطلاع از جزیئات بیشتر تماس بگیرید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی سامسونگ و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته