شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

اسپیکر موبایل ال جی

اسپیکر موبایل ال جی بخش سخت افزاری گوشی همراه ال جی است که وظایف و مسئولیت های مختلفی در دستگاه بر عهده اوست. ممکن است با عدم کارکرد درست اسپیکر یا بلندگوی گوشی تلفن همراه تمان مواجه شده باشید. در این چنین شرایطی بلند قادر نیست صدایی را پخش کند.

برای گوش دادن به موسیقی دچار مشکل خواهید شد؛ هنگام تماس تلفنی صدای شما و صدای مخاطب انتقال نخواهد یافت؛ ضبط صدا از کار می افتد و مشکلاتی از این شکل برای کاربر خود نمایی می کنند. پیدایش اشکال در بلندگوی گوشی الجی امری شایع و طبیعی است.

گاها با بستر سخت افزاری همراه است، اما عمدتا به دلایل نرم افزاری و مربوط به یک سهل انگاری یا باگ نرم افزاری و عملکردی است. در هر صورت باید برای تعمیر اسپیکر موبایل ال جی در گام اول اصول پایه ای را چک کنید و در صورت پایدار بودن مشکل از یک تعمیرگاه تخصصی کمک بخواهید.

اسپیکر موبایل ال جی

تعمیر، ترمیم و عیب یابی بلندگوی تلفن همراه ال جی

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم اغلب اوقات مشکلاتِ مربوط به اسپیکر موبایل ال جی ریشه سخت افزاری ندارند_ البته اگر مطمئن هستید که گوشی شما ضربه سنگینی را متحمل نشده است_ پس در گام نخست مسائل مربوط به نرم افزار را چک می کنیم تا تلاش های لازم را برای بازگشت سلامت و بهبود کارایی بلندگوی موبایل الجی انجام داده باشیم.

تعمیر اسپیکر موبایل ال جی از طریق بررسی نرم افزاری

فورس ریستارت

اگر با روش بالا برای تعمیر اسپیکر موبایل ال جی موثر واقع نشد، گوشی ال جی خود را فورس ریستارت (Force Restart) کنید. دکمه پاور (Power) و دکمه کاهش صدا (Volume Down) را به طور همزمان برای مدت زمانی در حدود ۵ ثانیه نگه دارید تا دستگاه فورس ریستارت می‌شود. این روش هم برای بهبود سلامتی بلندگوی تلفن همراه الجی می تواند موثر باشد.

بررسی گجت ها

ابتدا برای بهبود وضعیت بلندگوی تلفن همراه ال جی لازم است که چک کنید این دستگاه با یک لوازم جانبی دیگر مانند بلوتوث هندزفری یا هدست بلوتوث درگیر نباشد و اختلالی مابین وضعیت خروجی صدا در گوشی ایجاد نشده باشد.

همگام سازی با انواع گجت ها می توانند عامل اختلال در اسپیکر موبایل ال جی باشد. اگر اینگونه است، اتصال گجت مورد نظر را قطع کنید و سپس وضعیت عملکرد اسپیکرهای گوشی الجی را تست کنید. احتمالا در این شرایط مشکل ایجاد شده رفع می‌شود.

فکتوری ریست

اگر همچنان مشکل دارید، باید به سراغ فکتوری ریست بروید؛ از منوی تنظیمات (Setting) دستگاه استفاده کنید یا به کمک حالت ریکاوری (Recovery Mode) دستگاه این کار را انجام دهید.

  • وارد منوی تنظیمات یا همان Setting موبایل ال جی شوید
  • گزینه Backup & Reset را انتخاب کنید
  • گزینه Factory Reset را انتخاب و با انجام آن موافقت کنید
  • اکنون کمی صبر کنید تا دستگاه عملیات مربوطه را انجام دهد.

فراموش نکنید که این روش، تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را از بین می برد و به احتمال قوی منجر به تعمیر اسپیکر موبایل ال جی  می شود. در صورتی که با این روش هم مشکل بلند گوی دستگاه شما همچنان پایدار بود، قطعا دچار مشکلات سخت افزاری هستید و لازم است برای تعمیر و احیانا تعویض بلندگوی تلفن همراه ال جی به یک مرکز مجاز و معتبر مراجعه کنید.

تعمیر موبایل ال جی

گوشی موبایل ال جی یکی از انواع تلفن های همراه متداول است که کاربران بسیاری از آن استفاده می کنند. این محصول از مجموعه دیوایس های هوشمند کمپانی ال جی است و ساختار و ویژگی های انحصاری خود را دارد. هر گاه تلفن ال جی شما دچار مشکلاتی شد؛ از جمله نرم افزاری و سخت افزاری؛ جای هیچ گونه نگرانی برای کاربر نیست.

به راحتی می تواند با مراجعه به واحد تخصصی تعمیر موبایل ال جی همه آنچه را که برای بهبودی و بازگشت سلامت دستگاه خود نیاز دارید، دریافت کنید و مطمئن باشید، تاکید می کنیم کاملا مطمئن باشید که دستگاه شما با کیفیت سابق و اولیه برای شما کار خواهد کرد. به ما اعتماد کنید و از این اعتماد شیرین لذت ببرید.

واحد های تعمیرات ال جی

کمپانی ال جی در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و دیوایس های هوشمند و الکترونیکی. در هر یک از این تقسیم بندی ها محصولاتی متنوع و با کیفیت موجود است که شاید پیدایش مشکل در آنها کمی بعید و دور از ذهن باشد، اما همواره احتمال آن می رود. این احتمال معمولا به دلیل کاربری های غلط کاربر است که دستگاه را دچار اختلال و مشکل می کند.

در هر صورت به منظور رفع این احتمالات، واحد های تعمیر و ترمیم الجی را راه اندازی کرده ایم. در تعمیرات ال جی  خدمات تخصصی و اختصاصی هر محصول را به کمک ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می دهیم. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی در اختیار تعمیرکاران قرار داده ایم تا در مسیر تعویض نیز هیچ مانعی برای کاربر و تعمیرکار وجود نداشته باشد. در نهایت نیز همه خدمات این حوزه را با گارانتی های کتبی و ثبتی تضمین می کنیم.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی درگاه امن و مورد اطمینانی است که در دو حوزه پر متقاضی و پر ترافیک فروش و خدمات پس از فروش به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند. در نمایندگی ال جی صفر تا صد خدمات پس از فروش مستقیما از جانب کمپانی ال جی حمایت و پشتیبانی می شود. در این نمایندگی به راحتی می توانید به کمک امکانات و تسهیلات ارزنده و مفید از امتیازات منحصر بفرد دیگری نیز بهره مند شوید.

همکاران ما در نمایندگی مجاز ال جی به دنبال تعاملات پی در پی خود با کاربران ال جی به خوبی حوزه نیاز های آنها را شناخته اند و برای رفع آنها با برنامه ریزی های دقیق وارد عمل می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره از طریق شماره های موجود در وبسایت رسمی نمایندگی اصلی ال جی با ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته