شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

امکانات اپل واچ

کمپانی اپل با طراحی و ساخت محصولات خارق العاده و تحسین برانگیز خود همواره توانسته است قدرتمندی اش را به رخ کشیده و نام زیبای اپل را مبدل به برندی جهانی کند. این کمپانی با ارائه برترین محصولات و هم گام سازی آن ها با پیشرفته ترین امکانات و تکنولوژی های مدرن، کاربران حرفه ای را مورد هدف قرار داده و در این امر موفقیت های چشم گیری نیز به دست آورده است. اکنون در کنار محصولاتی همچون مک بوک های شگفت انگیز، آیفون ها، آیپدها، آی پاد ها می توان به روی ساعت های هوشمند و پر اقبال این ابر کمپانی نیز تأمل کرد. چرا که این گجت های کوچک و دوست داشتنی، نمونه ای قابل تمجید و تمام عیار هستند که با رویکردی کاملأ حرفه ای به امکانات برجسته ای همچون پخش موسیقی، ردیابی امور مربوط به سلامتی، اندازه گیری ضربان قلب، ارسال پیام، ایجاد تماس، کنترل Apple TV و بسیاری از کارهای دیگر مجهز شده اند. به هر حال، در این مقاله بر آن هستیم تا به بررسی برخی از امکانات اپل واچ پرداخته و کمی شما را با این ساعت فوق پیشرفته آشنا سازیم.

امکانات اپل واچ

نمایندگی اپل

نمایندگی اپل تمام کوشش و امکانات خویش را به کاربسته تا عرضه کننده بالاترین سطوح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیر و فروش به مشتریان و علاقه مندان این برند باشد. این نمایندگی خوش نام به دلیل همکاری تیمی میان دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری قادر به رفع سخت ترین و پیچیده ترین نواقص ایجاد شده در دستگاه های اپل است. از این حیث، شما کاربران محترم صرف نظر از نوع اشکالات ایجاد شده در دستگاه شخصی خود می توانید به نمایندگی اپل مراجعه نموده و حرفه ای ترین خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید.

گفتنی است، خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزارها و همچنین تکنسین هایی متخصص همراه شده و بر همین اساس به خوبی می تواند رضایت خاطر کاربران را فراهم نماید. از سویی دیگر، نمایندگی اپل سعی دارد تا روز به روز خود را به استانداردهای بین المللی این حوزه نزدیکتر ساخته و خدماتی شایسته نام اپل را به کاربران گرامی ارائه دهد.

چند نمونه از امکانات اپل واچ

اپل واچ ساعتی هوشمند است که با اتصال به آیفون خود یا دیگر دستگاه های اپل می توانید از حداکثر کارایی آن بهره مند شده و از طیف وسیعی از عملکردهای متنوع آن استفاده کنید. البته، این ساعت به طور مستقل نیز بسیاری از کارهای مختلف و هیجان انگیز را انجام داده و با داشتن آن خیلی زود شگفت زده خواهید شد، چرا که امکانات اپل واچ فراتر از انتظار بوده و به طور کلی محصولی ممتاز به شمار می رود.

برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیام

اپل واچ بسیار بیشتر از یک ساعت مارک و لوکس است. این گجت کوچک و محبوب دارای قابلیت های بسیار کاربرپسندی بوده و به لحاظ کارایی خود، جایگاه ویژه ای در میان اپل بازها پیدا کرده است. به عنوان یکی از نقاط قوت این دستگاه به ظاهر کوچک می توان به برقراری تماس های تلفنی و ارسال پیام آن اشاره داشت. این ساعت دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی است و به کمک آن شما می توانید با آن تماس برقرار کرده یا درصورت عدم تمایل، رد تماس دهید. همچنین از دیگر امکانات اپل واچ، ارسال پیام است که براساس آن می توانید یا پیامی را دیکته کرده و یا اینکه از پیامک های هوشمند تعبیه شده در آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است، برخی از اپل واچ ها برای پشتیبانی از چنین عملکردهایی باید در نزدیکی آیفون باشند، اما خوشبختانه نمون هایی نیز طراحی و ساخته شده اند که از ویژگی اینترنت و اتصال به آیفون برخوردار بوده و برای انجام تماس های تلفنی یا فرستادن پیام دیگر نیازی به قرار گرفتن کنار آیفون نخواهند داشت.

استفاده از اپلیکیشن ها

امکانات اپل واچ به تماس های تلفنی و ارسال پیامک ختم نشده و قادر است کاربردهای خیلی زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول به مانند آیفون می تواند از اپلیکیشن های فراوانی پشتیبانی کرده و نه تنها قابلیت پخش موسیقی دارد بلکه قادر است، نمایش نقشه، عکس های دلخواه و تاریخ های تقویم را نیز ارائه دهد. همچنین اپل واچ می تواند، اعلان هایی که آیفون تان از برنامه ها دریافت کرده است را به شما نشان دهد.

دستیار سیری

از دیگر امکانات اپل واچ می توان به بهره مندی این دستگاه از دستیار هوشمند و پرطرفدار سیری نام برد. سیری، تکنولوژی شگفت انگیزی است که براساس آن به کاربر اجازه می دهد تا با یک سری از دستورات صوتی از خدمات متنوع و خارق العاده ای بهره مند شود.

گنجاندن این منشی هوشمند، در اپل واچ جذابیت آن را به مراتب افزایش داده و دسترسی به طیف وسیعی از امکانات را ساده و هیجان انگیز تر ساخته است. به هر حال، اکنون شما می توانید از سیری اپل واچ خود بخواهید تا کارهایی به مانند، نشان دادن وضعیت آب و هوا، انجام جستجوی دقیق، ارسال پیام و مسیریابی را برای تان انجام دهد.

پخش موسیقی

پخش موسیقی نیز از دیگر امکانات اپل واچ به شمار می رود. با استفاده از ساعت هوشمند اپل، می توانید میزان صدا را تغییر دهید یا ترک موسیقی آیفون خود را تغییر دهید. البته به یاد داشته باشید که برخی از مدل های اپل واچ امکان گوش دادن به موسیقی های آنلاین را بدون استفاده از آیفون هم فراهم کرده اند.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی اپل و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته