شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

برد اسپلیت ال جی

برد اسپلیت ال جی در حقیقت مغز اسپلیت است. همان طور که مغز وظیفه فرمان دادن به سایر اجزای بدن را بر عهده دارد، برد نیز در اسپلیت به سایر اجزا فرمان می دهد. وقتی از ریموت کنترل اسپلیت ال جی استفاده می کنید، ولی ریموت عمل نمی کند، باید شک کنیم که چرا نمی تواند فرمان را دریافت و آن را اجرا کند. این قطعه برد است که فرمان ها و دستورات لازم را صادر می کند.

خرابی آن به معنی خرابی و از کار افتادگی تمامی اجزای کولرگازی اسپلیت است. در تعمیر اسپلیت، تعمیر برد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا کارکرد باقی اجزا به طور کلی به این قطعه وابسته است.

برد اسپلیت ال جی
  • انواع برد اسپلیت ال جی

اینکه در اسپلیت از چه نوع بردی استفاده شود، بستگی به طراحی آن دارد. به طور کلی دو مدل برد اسپلیت ال جی وجود دارد:

  • برد کولرگازی اسپلیتAC:

برد  AC در کولر های گازی و اسپلیت های قدیمی تر وجود دارد.

  • برد کولر گازی اسپلیت DC:

برد DC مخصوص کولر های گازی اینورتر است.

دلایل عمده سوختن برد اسپلیت الجی

اصلی ترین و مهمترین دلیل خرابی و سوختن برد اسپلیت ال جی ، نوسانات برق شهری است که تعمیر اسپلیت ال جی را ضروری می کند. این نوسان می تواند هم در زمینه افت ولتاژ و هم افزایش ولتاژ باشد. به عبارت بهتر دوفاز شدن برق زمینه سوختن و خرابی برد اسپلیت را فراهم می کند. در کنار این دلیل مهم و عمده، عدم تجربه و مهارت کافی تعمیرکار اسپلیت نیز زمینه ساز خرابی و سوختن آن می شود. به علاوه اتصالی سیم های کولر گازی به دلیل داغ شدن بیش از حد هم می تواند عامل سوختن برد اسپلیت ال جی باشد.

مشکلات ناشی از خرابی برد اسپلیت lg

  • اسپلیت روشن نمی شود
  • موتور فن اسپلیت الجی روشن می شود، اما کمپرسور راه نمی افتد
  • کلید فن را روی تمام حالت ها قرار داده ایم، اما کمپرسور عمل می کند و فن روشن نمی شود
  • کمپرسور و فن اسپلیت ال جی هر دو ظاهرا کار می کنند، اما دستگاه خنکای لازم را ندارد
  • کمپرسور و فن اسپلیت الجی هر دو در حال کارند، اما بعد از مدتی خاموش می شوند
  • سرمای اسپلیت ال جی بیش از حد زیاد است و با وجود کار مداوم اتومات نمی کند
  • با قرار دادن کلید قدرت اسپلیت الجی بر حالت ON ،فیوز مخصوص کولر یا فیوز منزل قطع می شود
  • با روشن کردن موتور فن یا کمپرسور در اسپلیت ال جی اتصال کوتاه رخ می دهد.
  • بادی که از اسپلیت گرم است
  • بخش تنظیم جهت باد اسپلیت خراب است

تعمیر برد اسپلیت

غالبا در مواردی که خرابی و اختلال در برد شدید و عمیق نباشد، امکان تعمیر برد اسپلیت ال جی وجود دارد؛ بدیهی است که تعمیر، به صرفه تر و کم هزینه تر است و سیستم کولر را تغییر نمی دهد. این در حالی است که اگر امکان تعمیر برد وجود نداشته باشد، باید به فکر تعویض باشیم. برای تعویض نیز دو گزینه پیش رو داریم، در بهترین شرایط اگر بتوانیم یک برد اورجینال و مطابق با نمونه اصلی اسپلیت ال جی بیابیم، عملیات تعویض بسیار راحت و مطمئن انجام می شود. در غیر این صورت برای تعویض برد اسپلیت ال جی ، باید از برد همه کاره استفاده کنیم.

نمایندگی تعمیر اسپلیت

اسپلیت یک مدل از کولر گازی است که به تناسب جدیدتر بودن و نوین بودن، امکانات بیشتر و دقیق تری نسبت به کولر گازی های معمولی دارد. هر چند ساختار اولیه این دستگاه با کولر گازی شباهت هایی دارد، اما از لحاظ فناوری و تکنولوژی های به کار رفته در آن جلوتر از کولر گازی ایستاده و پیشرفته تر است. برای تعمیرات اسپلیت نه تنها باید با ساختار یک کولر گازی معمولی آشنایی داشت، بلکه نیاز است ساختار انحصاری و امکانات و توانمندی های خاص این دستگاه را نیز بشناسیم.

بنابراین تنها یک تعمیرکار متخصص و مجرب در این حوزه می تواند تعمیر اسپلیت را به تمامی و با کیفیت بالا انجام دهد. این تعمیرکاران و تکنسین های ماهر در این مرکز حضور دارند و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن به راحتی می توانند تعمیر هر مدل از اسپلیت درهر برندی را عملیاتی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی از مراکز معتبر و مجازی است که همه سرویس های حوزه فروش و خدمات پس از فروش کمپانی ال جی را ارائه می دهد. این نمایندگی بر اساس برنامه ریزی های دقیق پیش می رود. در مرکز تعمیرات ال جی امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ای فراهم است. این امکانات تنها با هدف تامین رفاه حال کاربران فراهم شده اند. در این نمایندگی می توانید از سرویس هایی نظیر سرویس مشاوره ای قبل از خرید، سرویس در محل انواع محصولات ال جی ، سرویس تعویض قطعات به صورت اورجینال و … بهره مند شوید.

نمایندگی رسمی ال جی همواره تلاش می کند اصل مشتری مداری را به تمام و کمال رعایت کند. حقوق مشتریان و کاربران را مغتنم بشمارد و برای تامین نیاز های آنها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند. در این مسیر نیز موفقیت های بسیاری را به دست آورده است. گواه این ادعا رضایت بیش از 98 درصدی کاربران نمایندگی ال جی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی و محصولات مربوط به آن را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته